Onko kellaan kokemuksia
trinec cd 1000
4
385
Vastaukset
- mullaon66
kyllä vaan,Pekka Tuomelan "käsialaa"15 elementtiset ja tehdastekoset,OK
- surffailija ff
Tori.fi nayttaa olevan myynnissa,juuri nyt.
- msurflaijila
Just joo. Sinäkö niitä siellä kaupitteletkin?
- trinecmansince1989
On! Kardioidi bassot on aika laimeat ja vaatii lähelle etuseinää asettelun bassojen korostamiseksi, mikä taaas huonontaa dipolin ääntä .Midit 8" on monacorin päristimet, säröttää melko helposti kuten bassotkin 6,5". Voittavat kuitenkin helposti noin 95-99% markkinoilla olevista tämänpäivän kaiuttimista kun on äänilähde ja vahvaimet kunnossa ja volat alle 95db, tää ei oo arvaus vaan koettu ja omistettu itse. Ja omistan vieläkin tuunatut versiot noista(ja omistanut parit edullisemmatkin trinecit), enkä tod.näk. myy ikinä pois. Jos jostain saa alle tonnilla niin parempaa et samalla rahalla saa miltään merkiltä, mieluummin kuitenkin hifi c-1(rakennussarja) missä on paremmat seassin elementit 8"mideillä ja peerlesin 10" dipoli bassoilla... Toimivat mielestäni parhaiten melko kaukana etuseinästä miel yli 1m. ja paree jos yli1.5m .oon kyllä kuullut myös c-ykköset pienessä huoneessä n.12m`2 nautittavan hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2664654Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232590Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951282
- 471169