Huhu oudosta ilmiöstä mökillä 10-tien läheisyydessä Tammelassa

tutkija0923480298

10-tien läheisyydessä (voi olla vaikka 1km tai enemmänkin tiestä) Tammelan kunnan alueella (voi olla missäkohtaa tietä vain) on mökki jossa on havaittu pahan katse tuijottavan ja kesällä kun tontille on mennyt on ollut tontin alueella viileämpää ilmaa kuin ympäristö.

Onko joku kuullut vastaavaa?


Tarkemmin en osaa asiasta kertoa, sillä itse kuulin tämän henkilöltä, joka taas oli kuullut sen toiselta.

Tämä ketju on tarkoitettu tutkimaan kummitteleeko kyseisessä paikassa, jos sitä on edes olemassa. Ei ole mistään vakavasta asiasta siis kyse.

Itse kuulin huhun jo muutamia vuosia sitten. Jos joku tietää tieteellisen tavan tutkia asiaa, voi ottaa sen asiakseen ja kertoa siitä täällä. Itse en kuitenkaan kehoita ketään tekemään mitään ja yksityisalueella ja tien lähellä liikkuminen on vaarallista. Kaikki mitä teette on omilla ehdoillanne ja vastuillanne.

Yksi tapa on esim. tutkia lämpötiloja mökkitonttien välittömässä läheisyydessä ja verrata sitä 100m päässä olevaan lämpötilaan. Ja jos lähtee tutkimaan niin hankkikaa hyvälaatuiset kamerat jotta saisi kaiken oudon nauhalle. Muistakaa kuitenkin että toisten omaisuutta ei saa kuvata, eikä toisia ihmisiä ilman lupaa.

Netistä löytyy Suomen lainsäädäntö jota tulee noudattaa. Jos teillä ei ole asiantuntemusta antakaa asian olla. Tämä ketju koskee vain heitä jotka ovat perehtyneet asiaan. Koko tämä ketju on K-18. Alaikäisten tulisi mennä johonkin toiseen sivustoon.

18

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olenko oikeassa

      On tainnut jäädä lääkkeesi ottamatta.

    • 0o0o0o0o0o0
    • yksj

      jeps orassipuku päälle ja ropelihattu, sillä selvii toi ongelma.

    • beeen there once or

      minulla on kyllä päin vastainen kokemus.....erään mökin lähellä lämmöt alkaa nousta salaperäisesti!

      • bomppa

        :-) Eikös suopohjanen alue ole viileämpää ku muualla? 15 19=34


    • Mettäläisiä kaikki

      Ihan perus tammelalaisen juttuja!!
      Portaassakin on kuulemma Smurffeja metsissä ym...Sitä se liika ponun juominen teettää!! Tammela pysyköön itsenäisenä "galliana"!!!

      • 10100001010101111101

        "Smurffeja metsissä"


        Joo mä kans näin yhden ja sanoin sille että nyt äkkiä takas kotiin forssaan että kunnon ihmiset saa rauhassa kerätä puolukoita. Se sanos vaan että pesufati pesufati ja lähti talssimaan kohti forssaa.


      • portaan parooni
        10100001010101111101 kirjoitti:

        "Smurffeja metsissä"


        Joo mä kans näin yhden ja sanoin sille että nyt äkkiä takas kotiin forssaan että kunnon ihmiset saa rauhassa kerätä puolukoita. Se sanos vaan että pesufati pesufati ja lähti talssimaan kohti forssaa.

        Vai olet sää kesse ajanu meitin smurffit forssaan nuija!! Kenen kans mää nyssi ryyppään kiljua ja ponua???


      • papasmurffi

        Liesjärvelläkin oli vielä 90-luvulla smurffeja mettät täynnä.


    • nnxxkxkfklxkfjfjdlflf
    • 1918

      Elävänä haudatut kummittelee.

      • hakkaa päälle, sano

        Ja taitaa hakkapelliitatki vielä tammelasa kummitella...on sen verran paikalleen jämähtäny paikkakunta!!


    • näin tammelasa

      kyllä, keskellä kirkasta iltapäivää viisi smurffia tuli kymppitielle forssan ja tammelan rajalla. Olivat tulossa ilmeisesti Kärjensuolta. Piti ottaa pari takaaskelta, mutta smurffit reippaasti esittelivät itsensä: Tyyki, Pylsy, Piapo, Tassi ja Pankais'.
      Olivat menossa kuulemma Holjille, Pankais' aikoi viipyä aamuyöhön saakka....se oli muutenkin oudon oloinen smurffi....silmissä outo palo.

      • bbfnfbfnnnfnfkfkkföö

        Siel ne taas tänään oli. Piipaapiipaa punainen valo, sininen valo ja sakko perkele!


    • tutkija03141414

      Ovat pirun mielenkiintoisia juttuja. Olen ikäni metsissä kulkenut. Yleensä työni puolesta, mutta myös vapaa-ajallani.
      Joskus metsässä tuntuu kuin kropassa menisi kylmiä väreitä ja kuin joku tuijottaisi. Se mikä on vielä erikoisempaa niin tunteet uusiutuvat samoissa paikoissa. Joskus minulla on ollut koira matkassa ja se ei ole halunnut kyseisillä paikoilla olla.
      Ei noita paikkoja ihan kauheesti ole ollut, mutta jokusia kuitenkin.
      Yleensä näistä ei puhuta kuin, että tyyliin : yks kaveri sanoi... jne. Pelätään muiden ihmisten reaktioita ja juoruämmien(ämmä nimityksellä ei ole sukupuolta) kalkatuksia.
      Paikoissa joissa on tuntunut jotain ylimääräistä en ole nähnyt mielestäni mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Jotkin noista paikoista on jäänyt mieleen niin hyvin, että tarvitsisi mennä oikein porukalla katsomaan ja tuntemaan miltä tuntuu.


      Näihin asioihin suhtaudutaan valitettavasti kommenteilla: V....titun älykääpiö, Onko lääkkeet jääny ottamatta, oletko jostain karannut.

    • ykskyläläinen

      Nykyään ei enää tarvii karata, kun laitokset ovat tyhjennetty ja avohoito pelaa, tai siis jättää hoitamatta. Meidän kylän ainakin Jumala hylkäs jo ajanlaskunaikana, ja maanpääliset pirupakanat täällä asustaa. Jos kaikki pierasee samaan aikaan tulee lämmin henkäisy, tai sitten naapuri ajaa lietettä pelolle. siitä menee niin kovaa ohi, että lämmin siinä tulee.

    • TsompienSaalis

      Mun kävi kerran siel mettäs silleen, et tuntu aanukses kylmä rinki, ja sit otti eteen niin lujaa, että jouduin nojaamaan mäntyyn peenikselläni. Siinä huokuessani tuli joku tsompie ja tööttäs mua siihen kylmään rinkiin. Ryppynaru repsahti veltoks, ja sen jälkee on ollu jarrutusjälkee kalsareis aina ku piareseeki.
      Sinne emmee enää ikuna.

    • TsompienSaalis

      Stana, mie sain siltä tsompilta visvasyylän aanukseen, kaikkien muiden ongelmien lisäksi. Mettään emmee enää ikuna. 15 11=79

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe