Kahden näytön liittäminen

pcltä

Ongelmana on laittaa kaksi näyttöä tietokoneesta hdmi:liittimestä.
Tietokoneessa on yksi hdmi lähtö ja haluan siitä adapterilla toisen tietokoneen näyttöön ja toisen televisioon. Ostin adapterin jonka kuuluisi hoitaa homma, mutta se ei olekaan niin yksinkertaista. Kaikkein hulluinta asiassa on se, että joskus se toimii ja joskus ei. Hommasin tämän jakajan http://www.kaapelikauppa.fi/hdmijakaja-p-3092.html . Välillä näyttöön ei tule mitään ja lukee "no signal"

Entä jos laittaa vga:n tietokoneen näyttöön ja hdmi:stä televisioon onko se mahdollista? Sillä ainakin tietokone tuntuu menevän tästä liittämisestä täysin sekaisin ja hiiri tai mikään muukaan ei toimi näytöllä tämän yhdistämisen jälkeen.

6

4364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0hm0

No en tiedä miksi se jakaja toimii joskus ja joskus ei toimi.

"Entä jos laittaa vga:n tietokoneen näyttöön ja hdmi:stä televisioon onko se mahdollista? "

Näin minä sen tekisin, mutta nyt pitäisi tietää jotain näytönohjaimestasi.

• pcltä

Kone on Windows 8 ja ohjaimessa lukee joku NVIDIA.
        Kone tuntuu menevän täysin sekaisin jos käytön molempia eli VGA näyttöön ja HDMItelevisioon. Mistähän se johtuu?

• äklpj
        pcltä kirjoitti:

Kone tuntuu menevän täysin sekaisin jos käytön molempia eli VGA näyttöön ja HDMItelevisioon. Mistähän se johtuu?

Millähän tavalla se sekaisin meno ilmenee? Ei kuvaa vai kuva väärillä resoilla?

• 0hm0
        pcltä kirjoitti:

Nyt tiedämme näytönohjaimen merkin, seuraavaksi meidän pitäisi tietää malli.

• hiswiener

Meillä on sama vika ja asentaja saa toimimaan kun irrottaa kaapelin ja työntää heti takaisin perille. Sijoita reilusti rahaa kytkimeen jos haluat saada varmasti toimivan.

• 0hm0

Miten kytkin liittyy tähän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1379
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1066
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 64
      734
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      717
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe