Mikä ihme kalkattaa -09 1,4tsi kun käynnistää kylmänä tai välillä lämpimänä?Kalkatus kuuluu noin 15sek sitten tasaantuu nolmaali äänes?AUTTAKAA
Aj 90t
Golf
25
299
Vastaukset
- Apinalle
onpa omaperäinen provo
- -oooo-
Älä jumalisten nimittele ketään APINAKSI.
Nyt tulee totuus siihen mikä kalkattaa 1.4 TSI moottoreissa.
Vika johtuu siitä,että männänhelmat ovat kuluneet ja koko motti alkaa olemaan sitämyötä SÖKÖ.
Kiireesti vaan merkkipajalle vaatimaan selvitystä ja korjausta asiaan.
Vika on kallis eikä kannata korjata joten ainoa lääke on uusi moottori.
Nopeasti vaan maahantuojaan yhteyttä ennen kuin autoon tulee lisää kilsoja ja ikää.
ÄLÄ ANNA PERIKSI se on mun ohje on kokemusta.
- ei noita ees ole....
No kieltämättä..............
- vähän pieleen
Seuraavan kerran kun provoilet niin muista että se on 1.2 TSI mikä kilkattaa. 1.4 TSI:ssä on vauhtipyörä ja DSG mikä hajoaa.
- josef mengele...
Seuraavan kerran kun provoilet, Niin muista, Että olet SS miesten tappolistalla........No, Et originaalien, Mutta jälkeläisten kuitenkin..........
DER FUHRER!!- Mtmt
HÄ ?Tämäkö oli vastaus?Aika hyvin,täytyy kysyä muualta,aika lapsellista.
- sä oot sekasin
Huomaa että jätkä ei ole perillä asioista...
miten tuon lauseen loppuun muka sopii huuhahdus "johtaja!" mitä tekemistä sillä on tuon muun asian kanssa. Sitäpatsi Hitler oli homo joka tykkäsi kakkaleikeistä
- VW minullakin
Minulla 75 tkm ajettu 1.4 TSI 118 kW vm. 2008. Jossakin 40 tkm:ssä (pian 2 vuoden takuun umpeenmenon jälkeen) alkoi moottori pitää muutaman sekunnin kestävää rallattavaa ääntä käynnistyksen jälkeen.
Vika korjautui jakoketjun kiristysyksikön vaihtamisella. Minulla maksatettiin työt ja 30 % osien hinnasta, yhteensä vähän yli tonni.
Ellei vikaa olisi korjattu, olisi pelkona ollut jakoketjun ”hyppääminen” ja useamman tonnin hintainen venttiilisalaatti.
Jakopäärempan jälkeen motti on pelittänyt O.K.- mtmt
Tulihan tänne asiallinenkin vastaus,kiitos tiedosta täytyy käydä vw.llä
- Remppamies.
mtmt kirjoitti:
Tulihan tänne asiallinenkin vastaus,kiitos tiedosta täytyy käydä vw.llä
Rallatus käynnistäessä johtuu jakoketjusta ja kalina kuluneista männänhelmoista.
Männänhelmat kun kuluu ja alkaa kaliseen on koko lohko sökö.
Uusi moottori on ainoa ratkaisu.
Näitä kalisevia koneita on tullut ilmi. Asiaa ei kuitenkaan saa sekoittaa jakoketjuongelmiin on puhe kokonaan eri asiasta ja vielä jopa korjaamattomasta moottorivauriosta.
UUSI MOTTI.
Jopa alle 100 000km ajetuista TSI koneista on männänhelmat kuluttaneet lohkon pilalle. - Mtmt
Remppamies. kirjoitti:
Rallatus käynnistäessä johtuu jakoketjusta ja kalina kuluneista männänhelmoista.
Männänhelmat kun kuluu ja alkaa kaliseen on koko lohko sökö.
Uusi moottori on ainoa ratkaisu.
Näitä kalisevia koneita on tullut ilmi. Asiaa ei kuitenkaan saa sekoittaa jakoketjuongelmiin on puhe kokonaan eri asiasta ja vielä jopa korjaamattomasta moottorivauriosta.
UUSI MOTTI.
Jopa alle 100 000km ajetuista TSI koneista on männänhelmat kuluttaneet lohkon pilalle.Just,kalina kuuluu vain hetken sitten tasottuu.Minkäs lainen vastuu Vw oikein on?Olen puhunut huollossa tosta äänestä jo takuuaikana muttei ne ottannu kantaa aiheeseen,enkä tienny kuuluuko ääni asiaan.Meneekö vielä takuu piiriin??
- 14+5
Mtmt kirjoitti:
Just,kalina kuuluu vain hetken sitten tasottuu.Minkäs lainen vastuu Vw oikein on?Olen puhunut huollossa tosta äänestä jo takuuaikana muttei ne ottannu kantaa aiheeseen,enkä tienny kuuluuko ääni asiaan.Meneekö vielä takuu piiriin??
Älä anna periksi,olettaisin sen kyllä johtuvan männänhelmoista koska se on kalinaa.
Oot vahvoilla asiassa jos oot maininnut siitä jo takuuaikana.
Joutuvat korjaamaan koko jutun.
Siellä on toden-näköisesti pajalla kirjattu asiat ylös.
Remppa vaan on kallis siksi saattavat luikerrella asian ohi.
Ei autonmoottori saa pitää minkäänlaista kalinaa.
Toden-näköisesti uusi motti,oo kovana vaan.
Jos takuuaikana on asia merkattu tietskarille pajassa niin joutuvat laittamaan takuuseen.
uusi peruskonekkin on kallis juttu. - Bajabelle
14+5 kirjoitti:
Älä anna periksi,olettaisin sen kyllä johtuvan männänhelmoista koska se on kalinaa.
Oot vahvoilla asiassa jos oot maininnut siitä jo takuuaikana.
Joutuvat korjaamaan koko jutun.
Siellä on toden-näköisesti pajalla kirjattu asiat ylös.
Remppa vaan on kallis siksi saattavat luikerrella asian ohi.
Ei autonmoottori saa pitää minkäänlaista kalinaa.
Toden-näköisesti uusi motti,oo kovana vaan.
Jos takuuaikana on asia merkattu tietskarille pajassa niin joutuvat laittamaan takuuseen.
uusi peruskonekkin on kallis juttu.Näin on.
- Akseli Taka
Bajabelle kirjoitti:
Näin on.
Tässä taasen loistava esimerkki kuinka tämän palstan kirjoittajilla ja lukijoilla loppuu ns. äly kesken.
Kun puhutaan tosiasioista ja tietoa pitäisi olla niin juttu loppuu kuin seinään.
Pirkkapajalla pidätellään henkeä,ei voi olla totta.
Siis kalina kuuluu kuluneista männänhelmoista.
Ts. Männänhelmat kun kuluu niin ne rupee kalkattaan ja motti on sökö.
Remppa useita tonneja.
Ööööööö ÖöööööÖÖÖÖöööööö - Golfari...
Akseli Taka kirjoitti:
Tässä taasen loistava esimerkki kuinka tämän palstan kirjoittajilla ja lukijoilla loppuu ns. äly kesken.
Kun puhutaan tosiasioista ja tietoa pitäisi olla niin juttu loppuu kuin seinään.
Pirkkapajalla pidätellään henkeä,ei voi olla totta.
Siis kalina kuuluu kuluneista männänhelmoista.
Ts. Männänhelmat kun kuluu niin ne rupee kalkattaan ja motti on sökö.
Remppa useita tonneja.
Ööööööö ÖöööööÖÖÖÖööööööTäyttä tuubaaa!!!1!! Mäntä on hyvä1111! Puola teistailee.
Akun jännite on laskenut likaa. Lisää virtaa akkuun ja uusi puhdas jakkuvaivat häviävät. - Näin se menee.
No tuskinpa sulla on VW:tä kun et edes autosi moottoria tiedä.
Vuonna 2008 118 kw moottorit olivat 1.8 litraisia, ei 1.4.
Joo, toi "kalkatus" johtuu jakopäästä ja lähinnä ketjusta. Ei siis mistään männän kulumisista niinkuin tuolla joku yritti tarjota. - Tsii sekoilu
14+5 kirjoitti:
Älä anna periksi,olettaisin sen kyllä johtuvan männänhelmoista koska se on kalinaa.
Oot vahvoilla asiassa jos oot maininnut siitä jo takuuaikana.
Joutuvat korjaamaan koko jutun.
Siellä on toden-näköisesti pajalla kirjattu asiat ylös.
Remppa vaan on kallis siksi saattavat luikerrella asian ohi.
Ei autonmoottori saa pitää minkäänlaista kalinaa.
Toden-näköisesti uusi motti,oo kovana vaan.
Jos takuuaikana on asia merkattu tietskarille pajassa niin joutuvat laittamaan takuuseen.
uusi peruskonekkin on kallis juttu.Joo tuttua on golfin kalinat mullekin. Itsellä oli 08 kaksoisahdetttu golf gt sport 1,4 tsi . Kansiremppaan meni ennenkuin autolla oli ajettu 50 tuhatta kilometriä.
Auto oli muutenkin erilaisten käyntihäiriöiden ja moottoriongelmien vuoksi huollossa määräaikaishuoltojen lisäksi noin 15 kertaa. Joka kerta asiat keploteltiin niin että asiakas joutoi maksamaan osan korjauskustannuksisita itse. En enää koskaan sotkeudu wag konsernin tuotteisiin. Sana laatuauto ei enää sovi tähän yhteyteen... - 14+5
Näin se menee. kirjoitti:
No tuskinpa sulla on VW:tä kun et edes autosi moottoria tiedä.
Vuonna 2008 118 kw moottorit olivat 1.8 litraisia, ei 1.4.
Joo, toi "kalkatus" johtuu jakopäästä ja lähinnä ketjusta. Ei siis mistään männän kulumisista niinkuin tuolla joku yritti tarjota."niinkuin joku yritti tarjota" ha haaa!
Et todellakaan ole perillä asioista.
On esiintynyt uusia vikajuttuja TSI moottoreissa.
Tämä männänhelmojen kuluminen on uutena tullut asia jota ei kannata sekottaa jokopääjuttuihin.
Männänhelmat kuluu ja männät alkaa kalkattamaan ja motti on sitämyöden sökö.
Siis kaksi eri juttua: -Jakopääjuttu - Männänhelmajuttu.
Tarjotkaa vaan mitä soopaa lystätte mutta asia on näin. - huh huh
14+5 kirjoitti:
"niinkuin joku yritti tarjota" ha haaa!
Et todellakaan ole perillä asioista.
On esiintynyt uusia vikajuttuja TSI moottoreissa.
Tämä männänhelmojen kuluminen on uutena tullut asia jota ei kannata sekottaa jokopääjuttuihin.
Männänhelmat kuluu ja männät alkaa kalkattamaan ja motti on sitämyöden sökö.
Siis kaksi eri juttua: -Jakopääjuttu - Männänhelmajuttu.
Tarjotkaa vaan mitä soopaa lystätte mutta asia on näin.Sulla kuluu hameenhelmat, kaikki te uskotte.
"Männän helmat" voi pyhä jysäys sentään. - Golfar II
huh huh kirjoitti:
Sulla kuluu hameenhelmat, kaikki te uskotte.
"Männän helmat" voi pyhä jysäys sentään.Niin siinäpä se ongelma onkin.
Miksi männänhelmat kuluu ja alkaa kone kaliseen?
Tulette AASIt vielä huomaamaan asian monelta taholta.
Tuhansien remontti uusi kone.
- selviämisiin
Älä golfari ota enää........
- 14+5
Sama jumalaton japina alkoi silloin kun puhuttiin pas*oista jakopäistä.
Entäs nyt? - Imbivaaran bajabelle
14+5 kirjoitti:
Sama jumalaton japina alkoi silloin kun puhuttiin pas*oista jakopäistä.
Entäs nyt?Hän takoi kilkan kalkan raudanlujaa........,kilkan kalkan raudanlujaa..... ja tyytyi kyläsepän kohtaloon.
- mtmtm
Vein Golffin eilen huoltoon ja tänään selvis vika.Jakopäänketju venyny ja kiristäjä paskana koko remontti 2305e mutta mulle maksettavaksi jää 600e maahantuoja maksaa loput,huh huh siinä meni joulurahat.Taitaa vaihtua merkki.Kiitos kaikille jotka arvuutteli mikä on vikana.
- Ylivoimaa!!!!
Katso peiliin!
TODENNÄKÖISESTI SIELTÄ TAKAA LÄHESTYY TOITOJA TAI MUU SEKUNDA- LIPPAHATTUKANSAN KERTAKÄYTTÖKULKINE.
kALKATUS KUULUU HETKEN JA SITTEN SE JÄÄÄ......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 942525
Jotain puuttuu
Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu1012203- 841877
Hei A, osaatko
sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en441641- 781606
- 111605
- 341558
Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.
Onko kenellekään yllätys?751459Synnittömänä syntyminen
Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.1081376Mitä tämä tarkoittaa,
että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?411264