Ps4 vai Xbox One?

Röpönen

Kumpi noista kannattaa hankkia ? Jos verrataan Xbox 360 ja Ps3 niin MINUN mielestä Xbox 360 on paljon parempi, niin ohjaimeltaan kui itse konsoliltaan. Mutta nyt en osaa päättää noiden kahen uuden konsolin välillä. Sen tiiän, että Ps4 on 1080p ja One 720p. Se ei mua niin hirveesti haitaa kun graffat suunnilleen samanlaiset. Eli kertokaa teidän mielipiteitä ja konsoleiden hyviä/huonoja puolia.

131

7912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PSN Vibbeteus

      Suosittelen lukemaan arvosteluja:

      Tässä on ainakin 1: http://ps4.fi/reviews/ps4-vs-xbox-one/

      Omasta mielestäni suurin ero noilla kahdella on se, että Xbox one tarvii toimivan nettiyhteyden kerran 24h ja siksi on vaikea ottaa mukaan, jos menee esim mökille. Ps4 tulossa nyt uutuutena se mitä on ajateltukin, eli multiplayer pelejä et voi pelaa ilman Playstation plussaa, mutta singleplayer peleihin ei tarvi nettiyhteyttä. Ps4 ohjain on monien arvostelijoiden mukaan se tekijä mikä on ratkaissut heidät ostamaan kyseisen konsolin. Itsekkin olen päässyt sitä ohjainta kokeilemaan, kun tulin juuri ulkomailta ja voin sanoa, että se tuntu hyvältä kädessä ja ne uutuudet siinä tuntu hienoilta :)

      Itse aika palion olen lukenut arvosteluja ja kyllä olen sitä, että päädyn ps4seen. Ostaja valinnan tekee me muut annetaan vaan apuja:)

      Valitse viisaasti ;)

      • Tuskin mikään suuri ero

        No mutta eikös MS poistanut tuon 24h netti pakon valtavan palautevyöryn alla. Jos engalnti taittuu nii Youtubessa on tyyppi nimeltä Boogie2988 joka julkaisi mielestäni hyvän vertailu videon uusista konsoleista. Pääpointti siinä oli: Ps4 on pelaajilta pelaajille ja Xb one on niille jotka käyttää pelaamisen lisäksi PALJON mm. Netflixiä ja muita mediapalveluita, mistä syystä pelaamisesta on hiukan jouduttu karsimaan.


      • Röpönen

        Eli onko tuo ps4 ohjain paljon parempi kui ps3 ohjain? On kyllä aika ihme tohua, että Onen pitää saada kerran vuorokaudessa yhteys liveen. Minua se ei niin paljoa haittaa koska se tulisi olemaan aina vain kotona. Ja One ohjain houkuttelis enemmän koska 360 ohjain on MINUSTA paljon parempi mitä ps3 ohjain.


      • icoder123

        heti ku huomasin et "ps4.fi" ni meni nettisivu kiinni, älkää ees vaivautuko lukemaan jonkun fanipojan tekemää arvostelua sieltä.

        Myös sellanen juttu että Xbox One ei tarvii 24h välein nettiyhteyttä


      • Röpönen
        icoder123 kirjoitti:

        heti ku huomasin et "ps4.fi" ni meni nettisivu kiinni, älkää ees vaivautuko lukemaan jonkun fanipojan tekemää arvostelua sieltä.

        Myös sellanen juttu että Xbox One ei tarvii 24h välein nettiyhteyttä

        Miksi se olisi muuttunut, että One ei tarvitsisi nettiä 24h välein? Vaikka hyvä juttuhan se olisi. Tuntuu hieman siltä, että käännyn Onen puoleen, koska 360 on ollut mahtava konsoli. Toivoisin kuitenkin lisää mielipiteitä!


      • icoder123
        Röpönen kirjoitti:

        Miksi se olisi muuttunut, että One ei tarvitsisi nettiä 24h välein? Vaikka hyvä juttuhan se olisi. Tuntuu hieman siltä, että käännyn Onen puoleen, koska 360 on ollut mahtava konsoli. Toivoisin kuitenkin lisää mielipiteitä!

        Negatiivisen palautteen takia MS otti kaikki paskat pois XD eli

        - Ei pidä yhdistää nettiin joka 24h välein
        - Ei pidä maksaa käytetyistä peleistä

        jne.... En nyt tarkalleen muista mitä kaikkea ne otti :)


      • Kumpikin
        icoder123 kirjoitti:

        Negatiivisen palautteen takia MS otti kaikki paskat pois XD eli

        - Ei pidä yhdistää nettiin joka 24h välein
        - Ei pidä maksaa käytetyistä peleistä

        jne.... En nyt tarkalleen muista mitä kaikkea ne otti :)

        Joo kyllä ne suurimmat hölmöydet, kuten juuri nuo "lisämaksulliset" käytetyt pelit ja nettipakko onesta poistettiin. Jos ne olisivat tulleet jäädäkseen, en itsekään olisi ostanut uutta boxia, vaikka 360 oma lempikonsolini nykyään onkin. Nyt kun mikkisofta tuli järkiinsä, aion kyllä hankkia nuo molemmat jossain vaiheessa. Kummallekin on ne omat hyvät pelinsä.

        Xbox ohjain pesee kyllä kaikki muut ohjaimet mennen tullen. Ohjain on jopa niin hyvä, että se antaa hyvin paljon muita miinuksia boxista anteeksi. Ps on sitten taas sellainen tasavarma pelikone jota käytän myös bluray soittimena ja netflixiin. Ps3 on ollut surullisen kuuluisa jatkuvista latailuistaan ja asenteluistaan, mutta ps4 korjannee tätä ongelmaa paljon. Xbox oneen tulee kyllä kamalan paljon ihan turhia ominaisuuksia... Minä kaipaan ainoastaan sitä pelikonetta.

        Kumpikaan härveli ei tarjoa mitään niin mullistavia uudistuksia, että viitsisin niistä maksaa julkaisuhintaa. Niin kauan kun pelejä saa näille nykyisille konsoleille, pysyn niissä. Ostellaan nuo uudet sitten sitä mukaa, kun mielenkiintoisia pelejä ei enää ps3 tai 360 saa.


      • elppu90

        ps 4 on parempi


      • OnkoMuka
        elppu90 kirjoitti:

        ps 4 on parempi

        Nii varmaa ps4 netti on huonompi eli psn premium nii xbox live gold voitttaaa psn premiumin sil xbox live gold antaa 2 pelii ilmaiseksi


      • Joomoi_101

        Ps4 ei maksa ku 340€ ja psnnäs saa kolme pelii kuukaudes ilmatteeks kunha on se ps plus ja ite tykkään enemmä pleikn ohjaimen muotoilust mut mielipideasioitahan nämä kaikki


      • mietivähä
        Joomoi_101 kirjoitti:

        Ps4 ei maksa ku 340€ ja psnnäs saa kolme pelii kuukaudes ilmatteeks kunha on se ps plus ja ite tykkään enemmä pleikn ohjaimen muotoilust mut mielipideasioitahan nämä kaikki

        niin saa myös xbox onella


      • Mursu5
        OnkoMuka kirjoitti:

        Nii varmaa ps4 netti on huonompi eli psn premium nii xbox live gold voitttaaa psn premiumin sil xbox live gold antaa 2 pelii ilmaiseksi

        Niinhän se antaa ps plussaki joka kuukausi niin pitkään kun on ostettuna


      • Arska245
        OnkoMuka kirjoitti:

        Nii varmaa ps4 netti on huonompi eli psn premium nii xbox live gold voitttaaa psn premiumin sil xbox live gold antaa 2 pelii ilmaiseksi

        Olen helvetisti myöhässä mutta ps plus antaa joka kuukaus vähintään 2 ilmasta peliä ja eksklusiivusia alennuksia


    • GAM

      eikös uudet konssolit ( PS4 XBOX O ) KANNATA HANKKIA SIT KUN ON HYLLYT NOTKOLLAAN PELEJÄ.

    • PS4 on paras

      Tuleeko gta 5 ps4:selle?
      Itse ostan ps4:sen.

    • biggest failure

      Microsoft poisti noi rajoitukset kun sitä pelotti, että häviäisi jopa Wii U:lle BUHAHAHAHA!

      Xbox one on 100€ kalliimpi, plus live vielä 10€ kalliimpi kuin playstation plus vuodessa. Paskemmat tehot kuin PS4:ssa. Se ei ole hyvä pelikonsoli, vaan keskittyy enemmän johonkin TV viihde paskaan. TV sinulla luultavasti on jo.
      Ainiin, ja pelit pyörii suurimmaksi osaksi 720p, kun taas nelosessa 1080p.

      En näe kuin 2 syytä miksi joku ostaisi onen:

      1. Eksklusiiviset pelit
      2. Microsoft4life fanipojat

      Saattaa kuulostaa fanipoikamaiselta tekstiltä, mutta nämä ovat faktoja, ostan mielummin kaikin puolin paremman konsolin kuin kaikin puolin huonomman.

      • Seuraavaksi WiiU

        Mikrosoftille meinasi tosiaan tulla hätä käteen. Taisi olla uhkaavassa boikotissa pelifirmoillakin sormensa pelissä. Joltain taholta todettiinkin jo, että nuo mikkisoftan hölmöt suunnitelmat tekisivät piratismiakin pahempaa vahinkoa pelialalle. Paljon käytettyjä pelejä ostavana ja uusiin vaihtavana olen kyllä tuosta täsmälleen samaa mieltä.

        Kommenttisi kuulostaakin sitten muutoin, kuten itsekin sanoit, fanipojan puheelta. Tuntuu olevan harmittavan yleinen vaiva täällä pelipalstalla. Ei toinen ole huonompi kun toinen, ne ovat vain erilaisia ja eri tarpeisiin tehtyjä. Esimerkiksi netin hinnalla ei ole minulle mitään merkitystä. Minä en pelaa netissä. Minä en lataa mitään netistä. Boxissa on puutteensa, mutta myös vahvuutensa, joita ei ps tarjoa. Kinect, täydellisyyttä hipova muotoilu ohjaimessa ja lempipelini, joita ei pleikkarille saa, tekevät boxista minun suosikkini.

        Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta haukkua pleikkaria luuseriksi tämän takia. Silläkin on paljon hyviä pelejä ja erinomaisia vahvuuksia. Bluray soitin on ollut kovassa käytössä ja tietyt pelit nyt vaan kuuluu pelata pleikkarilla. Kaikkia ei ole ennen edes muille konsoleille saanutkaan.

        Minä kun en perusta noista tehoista, grafiikoista enkä hifihömpötyksistä, niin minulla on aikaa keskittyä sisällöltään itseäni miellyttäviin peleihin. Pidän hyvistä peleistä jopa niin paljon, että en halua rajoittaa hyvää harrastusta vain yhteen konsoliin. Enkä kahteen. Enkä edes kolmeen... Merkkiuskollisuutta vannovana olisi jäänyt moni upea pelikokemus ihan täysin välistä. Onneksi näin vanhana ei tarvitse enää olla fanaattinen "yhden totuuden" palvoja =)


      • Näin se on
        Seuraavaksi WiiU kirjoitti:

        Mikrosoftille meinasi tosiaan tulla hätä käteen. Taisi olla uhkaavassa boikotissa pelifirmoillakin sormensa pelissä. Joltain taholta todettiinkin jo, että nuo mikkisoftan hölmöt suunnitelmat tekisivät piratismiakin pahempaa vahinkoa pelialalle. Paljon käytettyjä pelejä ostavana ja uusiin vaihtavana olen kyllä tuosta täsmälleen samaa mieltä.

        Kommenttisi kuulostaakin sitten muutoin, kuten itsekin sanoit, fanipojan puheelta. Tuntuu olevan harmittavan yleinen vaiva täällä pelipalstalla. Ei toinen ole huonompi kun toinen, ne ovat vain erilaisia ja eri tarpeisiin tehtyjä. Esimerkiksi netin hinnalla ei ole minulle mitään merkitystä. Minä en pelaa netissä. Minä en lataa mitään netistä. Boxissa on puutteensa, mutta myös vahvuutensa, joita ei ps tarjoa. Kinect, täydellisyyttä hipova muotoilu ohjaimessa ja lempipelini, joita ei pleikkarille saa, tekevät boxista minun suosikkini.

        Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta haukkua pleikkaria luuseriksi tämän takia. Silläkin on paljon hyviä pelejä ja erinomaisia vahvuuksia. Bluray soitin on ollut kovassa käytössä ja tietyt pelit nyt vaan kuuluu pelata pleikkarilla. Kaikkia ei ole ennen edes muille konsoleille saanutkaan.

        Minä kun en perusta noista tehoista, grafiikoista enkä hifihömpötyksistä, niin minulla on aikaa keskittyä sisällöltään itseäni miellyttäviin peleihin. Pidän hyvistä peleistä jopa niin paljon, että en halua rajoittaa hyvää harrastusta vain yhteen konsoliin. Enkä kahteen. Enkä edes kolmeen... Merkkiuskollisuutta vannovana olisi jäänyt moni upea pelikokemus ihan täysin välistä. Onneksi näin vanhana ei tarvitse enää olla fanaattinen "yhden totuuden" palvoja =)

        Eipä tuota paljon paremmin voi laittaa. Antakaa tälle miehelle (tai naiselle) keksi!


      • lskjfufuudd

        Ei sil mitään välii oo onko se 720p vai 1080p oikestaan... Ja boxi vie!


      • iskjdudsz
        Seuraavaksi WiiU kirjoitti:

        Mikrosoftille meinasi tosiaan tulla hätä käteen. Taisi olla uhkaavassa boikotissa pelifirmoillakin sormensa pelissä. Joltain taholta todettiinkin jo, että nuo mikkisoftan hölmöt suunnitelmat tekisivät piratismiakin pahempaa vahinkoa pelialalle. Paljon käytettyjä pelejä ostavana ja uusiin vaihtavana olen kyllä tuosta täsmälleen samaa mieltä.

        Kommenttisi kuulostaakin sitten muutoin, kuten itsekin sanoit, fanipojan puheelta. Tuntuu olevan harmittavan yleinen vaiva täällä pelipalstalla. Ei toinen ole huonompi kun toinen, ne ovat vain erilaisia ja eri tarpeisiin tehtyjä. Esimerkiksi netin hinnalla ei ole minulle mitään merkitystä. Minä en pelaa netissä. Minä en lataa mitään netistä. Boxissa on puutteensa, mutta myös vahvuutensa, joita ei ps tarjoa. Kinect, täydellisyyttä hipova muotoilu ohjaimessa ja lempipelini, joita ei pleikkarille saa, tekevät boxista minun suosikkini.

        Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta haukkua pleikkaria luuseriksi tämän takia. Silläkin on paljon hyviä pelejä ja erinomaisia vahvuuksia. Bluray soitin on ollut kovassa käytössä ja tietyt pelit nyt vaan kuuluu pelata pleikkarilla. Kaikkia ei ole ennen edes muille konsoleille saanutkaan.

        Minä kun en perusta noista tehoista, grafiikoista enkä hifihömpötyksistä, niin minulla on aikaa keskittyä sisällöltään itseäni miellyttäviin peleihin. Pidän hyvistä peleistä jopa niin paljon, että en halua rajoittaa hyvää harrastusta vain yhteen konsoliin. Enkä kahteen. Enkä edes kolmeen... Merkkiuskollisuutta vannovana olisi jäänyt moni upea pelikokemus ihan täysin välistä. Onneksi näin vanhana ei tarvitse enää olla fanaattinen "yhden totuuden" palvoja =)

        Oikees oot!


      • Halo2MPFan

        halo olis mun ainoa syy ostaa mut odotan et halo xbox one versio konsolista tulee ja olis 200-300e

        mut ostan ps4 eka koska parempi kun one mut 360 parempi kun ps3


      • Naaaaamapalmu
        lskjfufuudd kirjoitti:

        Ei sil mitään välii oo onko se 720p vai 1080p oikestaan... Ja boxi vie!

        es on hyvää


      • esonpahaa
        Naaaaamapalmu kirjoitti:

        es on hyvää

        pienen pieni jonnenpoika


      • setottaon
        lskjfufuudd kirjoitti:

        Ei sil mitään välii oo onko se 720p vai 1080p oikestaan... Ja boxi vie!

        näin on


      • Anonyymi

        Xbox one kannataa ostaa ainaki sen hyvän ohjaimen takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xbox one kannataa ostaa ainaki sen hyvän ohjaimen takia

        En siis tarkota että pleikka on huono


    • Kertokaa

      Saako Grand Theft Auto V:n Playstation 4:lle?
      Vaikuttaa ratkaisevasti ostopäätökseen!

      • 23434

        saa


      • moikaikkiheimoi

        Sa sen myös XboxOnelle ETTÄ


      • NintendoNXfloppiVAIhyvä

        Teho pc:llä paras mutta yhtälailla sitä PS3 pelailee. Kun ei se grafiikka puoli aina kaikkee ratkase. Tarina se tuossakin pelissä se paras puoli oli


    • Pettynyt(kö?)

      Itselleni tuli pienoisena yllärinä PS4:sta puuttuvia ominaisuuksia, joihin ehdin PS3:n kanssa jo tottua. Eli kodin yleiseksi multimedialaitteeksi PS 4:sta ei ole samalla tavalla kuin PS3:sta. Harmittaa, kun ehdin jo myydä PS 3:n pois. :-( Omaa laiskuutta, kun en ymmärtänyt ottaa asioista selvää...

      Xbox One:n ominaisuuksiin en ole perehtynyt.

      http://www.smh.com.au/digital-life/computers/blogs/gadgets-on-the-go/playstation-4--only-for-the-players-20131129-2yfad.html

    • sen tiiän

      Korjaan sun "sen tiiään" että sä et tiiä siittä. :) molemmat 1080p riippuu peleistä siis onko 720p vai 1080p.

      Mutta kaikista ratkaisevin, pelit tulee parantumaan kun uhd 4k tulee... playstation pystyy näyttämään videona uhd:tä. Kun taas xbox one tulee pyrittämään videot mutta myös voi tehdä uhd pelejä.

      Pelimestarit sanovat että pelimaailma tekee suuren harppauksen nyt uusilla konsoleilla ja uusilla peleillä, mutta todellinen harppaus tulee kun uhd tulee peleihin.

      http://www.redmondpie.com/xbox-one-will-support-ultra-hd-4k-gaming/

      • Microsoftplayer16

        Kumpi Xbox one vai ps4


      • ostase
        Microsoftplayer16 kirjoitti:

        Kumpi Xbox one vai ps4

        xbox one


      • Laamaz

        Ite myyn vrm box ja ostan pleika4


    • r6uihui

      Jaahhas ja taas hiukan faktoja kehiin. Nyt jo viikon verran oon hakannu ps4 ja mielestäni onnistunut ostos. Ennen pitänyt boxin ohjaimesta, mutta nyt täytyy sanoa että tämä uusi plekun ohjain vie voiton. Pelit kyllä äärettömän hyvän näköisiä tästä 55' töllöstä. Tähän mennessä konsolista ei mitään huonoa sanottavaa. Pelejä saisi tulla vaan lisää :)

      Tuo uhd tekniikka ei nyt hetkeen vielä ole tulossa ja kun sen laadun pelit tulevat, on joo taas uudet konsolit ja veikkaan, että ei boxissa riitä enää kunnolla tehot pyörittään niitä

      • näin8765

        Eipä sillä uhd:lla tee mitää 55" töllössä. Pitää olla videotykki jotta eron fullhd:n ja uhd:n välillä erottaa. Minua ei kiinnosta uhd enkätarvi sitä koska en osta enään koskaan tykkiä.

        Monta tykkiä on kyllä ollut. Minäpysyn xbox 360:ssa ja titanfallissa. Ei ole vielä mitään syytä ostaa ps4:sta tai xbox onea.


    • resophonic

      Itse olen valinnut yleensä molemmat konsolit jos perusteita löytyy, kuten yksinpelit jotka kiinostaa!

      Nyt valintana oli PS4 Killzone SF! Konsoli muutenkin ensin!
      PS on tosin aina ollut oma ensimmäinen valinta! Viimeksi Xbox360 tuli hankittua tarjouksesta vain Alan Waken syystä ja kertyihän niitä pelejä muitakin halppislaareista kyseiselle konsolillekkin...

      Mitä tulee PS4 ohjaimeen, niin parhaan "näytön" ohjaimen mahdollisuuksista tekee peli Killzone SF, ei huono! BF4 ei sitä ominaisuutta hyödynnä ja ensikokemukseltaan ei myöskään CoFG

    • hmmm2

      PS4 vs Xbox One

      Uudet pelikonsolit Sony PS4 ja Microsoft Xbox One ovat molemmat pitkän odotuksensa arvoisia.
      Vuosien saatossa teknologia on kehittynyt hurjaa vauhtia ja molempien pelikonsoleiden uusimmat versiot edustavat nykyviihdeteknologian kärkeä ja ottavat suuria harppauksia eteenpäin aiempiin pelikonsoleihin verrattaessa.
      PS4 vs Xbox One – kumpi on parempi vai molempi parempi?
      Makuasioista on turha kiistellä, toinen tykkää tummista, toinen vaaleista, pelimies molemmista :-)
      Loppuvuodesta 2013 (PS4, julkaistiin Suomessa 29.11.2013) / alkuvuodesta 2014 (XBox One, vielä julkaisematta Suomessa) rytisee ja taistellaan lujasti pelikonsolirintamalla, sillä sekä Microsoft että Sony julkaisevat uuden sukupolven pelikonsolinsa.
      Täältä löydät lisätietoa ps4 ja xbox one pelikonsoleista sekä niiden ominaisuuksien vertailua ja eroavaisuuksia.

      PS4 vs Xbox One – ennakkotilaajan edut

      Microsoftin Xbox One houkuttelee ennakkotilaajia Day One Edition -paketilla, jossa on pelikonsolin lisäksi mukana muun muassa Day One -brändätty erikoispeliohjain sekä 12 kuukauden Day One Xbox Live Gold -jäsenyys.
      Sonylla ei ollut Suomessa tarjolla PS4:n ennakkotilaajille vastaavia bonuksia. Sen sijaan Sonylla oli lisämaksusta tarjolla PS4 Launch Day Bundle, jossa konsolipaketin mukana tuli valinnan mukaan joko Battlefield 4- tai Killzone-peli.
      PS4 vs Xbox One – pelikonsoleiden hinnat ja pelit

      Suomessa Sony PlayStation 4:n hinta on noin 450 euroa ja Microsoft Xbox One:n hinta noin 550 euroa.
      Xbox One:lle tullee aluksi parikymmentä yksinoikeuspeliä, kun taas Playstation 4:lle niitä tuli noin kymmenkunta.
      PS4 vs Xbox One – tilaukset

      Huom. Tilaa ps4- ja/tai xbox one pelikonsoli jo nyt!
      Moni odottaa vesi kielellä, että saisi uuden ps4- tai xbox one -konsolin käyttöönsä heti julkaisupäivänä tai ainakin ensimmäisten joukossa. Odotettavissa on, että silloin kaupoissa riittää jonoa ja konsolit saatetaan myydä tilapäisesti loppuun.
      Toimi fiksusti, vältä ruuhkat ja jonotus ja tilaa jo nyt ps4 ja/tai xbox one pelikonsoli ja pelit helposti suoraan kotiisi.





      https://www.youtube.com/watch?v=UsMJUR1vtSc

    • PC master race

      Joo eiköhän PC vie voiton JOKAISESSA yllämaininitussa ominaisuudessa. Säästäkää rahaa ja ostakaa tietokone niin ette tule katumaan päätöstänne.
      Suoraansanoen säälittää tuo 720p ja 1080p vertailu, PC:llä voi pelata millä resolla haluaa ja millä grafiikoilla haluaa. (itsellä GTX780, tiedän mistä puhun) Itsellä BF4 puorii keskimäärin 85FPS Ultra- grafiikoilla ja fulhd:lla Lisäksi tietokoneelle on pelit paljon paljon halvempia, lisäksi ilmaispelejäkin löytyy todella paljon. Lisäksi pelejä tietokoneelle löytyy ainakin viisinkerainen määrä mitä konsoleille löytyy. Lisäksi voitte tehdä työt yms. tietokoneella. Harva mitään tutkielmia pleikkarilla vääntää.
      Jos ei hiirestä ja näppiksestä tykkää, niin aina voi ostaa esim. USB- liitettävän ohjaimen. Mutta tosiaan räiskintäpelit ovat nautintoa tietokoneilla koska esim. paljon tarkempi tähtääminen kun niillä stnan tateilla.
      Ja todella huomattavan hyvä syy tietokoneen ostoon on pelien modaaminen: satoja tunteja pelaajien tekemää pelimateriaalia ILMAISEKSI.
      Eikä tarvi maksaa niitä membershippejä yms. että pääsee nettiin pelaamaan.
      Ja sitäpaitsi nextgen- konsolit eivät ole edes valmiita 4K:hon. FPS luvut olisivat niin paskoja, että pelit pyörisität siinä 20-40FPS kulmilla. Tietokone vei voiton.
      Ja mitä hyötyä on 4K-grafiikoista jos pelit ovat valmiiksi tekstuurilaadultaan luokkaa -low tai medium eikä niitä edes voi vaihtaa. Lisäksi strategiapelejen ystäville pelivalikoima on konsoleilla huomattavan pieni, johtuen niistä tönköistä ohjaimista, jonka takia micro/macroaminen on lähes mahdotonta.

      -Pc Master Race-

      • Samaa mieltä, kyllä ne konsolit on ihan leluja jos "oikeasti" haluaa pelata. Eri asia jotkut kännipelit NHL / FIFA tjsp, mutta muuta virkaa noilla ei sitten olekaan.

        Strategia- ja simulaatiopelien ystävänä täytyy todeta, että eipä taida olla ainuttakaan strategia- ja simulaattoripeliä konsolille.

        Muutoinhan kaikki tulikin ylempänä.
        Ennen toki konsolit olivat PC:tä parempia pelaamiseen, mutta siitä on aikaa sen verran, että valtaosa täällä pelipuolella keskustelevista tuskin on sillon syntynykkään. (juttuja lukiessa)


      • Woe elämä...
        timekillerx kirjoitti:

        Samaa mieltä, kyllä ne konsolit on ihan leluja jos "oikeasti" haluaa pelata. Eri asia jotkut kännipelit NHL / FIFA tjsp, mutta muuta virkaa noilla ei sitten olekaan.

        Strategia- ja simulaatiopelien ystävänä täytyy todeta, että eipä taida olla ainuttakaan strategia- ja simulaattoripeliä konsolille.

        Muutoinhan kaikki tulikin ylempänä.
        Ennen toki konsolit olivat PC:tä parempia pelaamiseen, mutta siitä on aikaa sen verran, että valtaosa täällä pelipuolella keskustelevista tuskin on sillon syntynykkään. (juttuja lukiessa)

        Ja taas näitä pc-pellejä...

        Jos minä tässä kyselisin, että ostaisinko työmatkojen kulkemiseen mummomankelin vaiko maastopyörän, niin te tulisitte keskusteluun huutelemaan, että kyllä auto on ainoa oikea vaihtoehto, koska sillä pääsee kovempaa kun pyörällä. Nämähän ovat toki ihan samoja asioita keskenään ja täysin verrattavissa toisiinsa, koska kaikilla näistä pääsee eteenpäin?

        Ymärrättekö?


      • Woe elämä... kirjoitti:

        Ja taas näitä pc-pellejä...

        Jos minä tässä kyselisin, että ostaisinko työmatkojen kulkemiseen mummomankelin vaiko maastopyörän, niin te tulisitte keskusteluun huutelemaan, että kyllä auto on ainoa oikea vaihtoehto, koska sillä pääsee kovempaa kun pyörällä. Nämähän ovat toki ihan samoja asioita keskenään ja täysin verrattavissa toisiinsa, koska kaikilla näistä pääsee eteenpäin?

        Ymärrättekö?

        Kyllä kyllä, mutta mikset sitten ostaisi autoa? Kulujen osalta konsolit/pc ja pyörä/auto ei kuitenkaan ole verrattavissa.

        Itse meinasin ostaa PS3 muutaman pelin takia, muttakun ei sen hinta ole laskenut käytettynä tarpeeks, ihmeen hyvin pitää arvonsa. Kaveri myi 40 eurolla aikoja sitten, sen verta olis voinu maksaakin, mutta meni nenän edestä.

        Noiden konsoleiden hinnalla saa pelikelpoisen tietokoneen käytettynä ja edut kuitenkin selkeät. Jos niitä hupipelejä/kännipelejä kavereiden kanssa haluaa, niin siihen riittänee pikkusen vanhempi/halvempikin konsoli.


      • Xbox Power

        Kyllä PC on kaikista alustoista raivostuttavin. Ei ole kauheesti AAA pelejä valmiina julkaistu. Tässä nyt tulee mieleen lähes kaikki PC julkaisut viimeisen kahden vuoden ajalta, Esim Rome 2 kesken simcity floppas, Diablo 3 floppas ,listaa voisi jatkaa. Minä itse omistan sekä pc:n,wiin,xbox onen. Pidän niistä kaikista. Mutta jos peleistä puhutaan, Niin Nintendo on master. PC.ssä on liikaa säädettävää aina, ja se ei tee susta fiksua ihmistä jos saat jonkun pelin toimimaan pc:llä. Muutenkin tyhmää liputtaa yhden puolesta. Kertoo vaan kapea näköisyydestä. Minusta nyt on hyvä tilanne on kolme konsolivalmistajaa jotka kilpailee keskenään,,ja on se PC tullut siihen kilpailuun mukaan kiitos Steamin ja Valven.


      • Xbox Power
        timekillerx kirjoitti:

        Kyllä kyllä, mutta mikset sitten ostaisi autoa? Kulujen osalta konsolit/pc ja pyörä/auto ei kuitenkaan ole verrattavissa.

        Itse meinasin ostaa PS3 muutaman pelin takia, muttakun ei sen hinta ole laskenut käytettynä tarpeeks, ihmeen hyvin pitää arvonsa. Kaveri myi 40 eurolla aikoja sitten, sen verta olis voinu maksaakin, mutta meni nenän edestä.

        Noiden konsoleiden hinnalla saa pelikelpoisen tietokoneen käytettynä ja edut kuitenkin selkeät. Jos niitä hupipelejä/kännipelejä kavereiden kanssa haluaa, niin siihen riittänee pikkusen vanhempi/halvempikin konsoli.

        Kyllä on ahdasmielistä tekstia. Mieti ennen kuin avaat sormesi. ;)


      • Xbox Power kirjoitti:

        Kyllä on ahdasmielistä tekstia. Mieti ennen kuin avaat sormesi. ;)

        Sattuu pitämään paikkansa. 400 eurolla saa kyllä käytettynä tarpeeks tehokkaan PC:n pelaamiseen ja ns. tosipelejä ei konsoleille ole.


      • Xbox Power kirjoitti:

        Kyllä PC on kaikista alustoista raivostuttavin. Ei ole kauheesti AAA pelejä valmiina julkaistu. Tässä nyt tulee mieleen lähes kaikki PC julkaisut viimeisen kahden vuoden ajalta, Esim Rome 2 kesken simcity floppas, Diablo 3 floppas ,listaa voisi jatkaa. Minä itse omistan sekä pc:n,wiin,xbox onen. Pidän niistä kaikista. Mutta jos peleistä puhutaan, Niin Nintendo on master. PC.ssä on liikaa säädettävää aina, ja se ei tee susta fiksua ihmistä jos saat jonkun pelin toimimaan pc:llä. Muutenkin tyhmää liputtaa yhden puolesta. Kertoo vaan kapea näköisyydestä. Minusta nyt on hyvä tilanne on kolme konsolivalmistajaa jotka kilpailee keskenään,,ja on se PC tullut siihen kilpailuun mukaan kiitos Steamin ja Valven.

        Kyllä mulla on PC:llä pääsääntöisesti kaikki toiminu ilman mitään säätämistä. Tokihan se pelaaminen on yksinkertaisempaa konsolilla, muttakun niitä oikeita stategioita ja oikeita simulaattoreita ei vain ole konsoleille.

        Samoin sitten ne kaikille alustoille olevat pelit, PC:llä niitä fps:iä on mukavempi pelata ja grafiikatkin paremmat.
        Etkö tosiaan oo yhtään PC:n pelivalikoimaa tutustunu? Ihan niitä CoDeja ja BF:iä myöden on kaikkea saatavilla laidasta laitaan ja pian se GTA5 tulee.

        Mulla on ollu konsoleita ihan tarpeeks ja aikanaan PC:llä oli pelikäytössä jälkijunassa (niin valikoimaltaan kuin ihan oikealta hankaluudeltaan), PC:t oikeasti maksoivat ja konsolit olivat oikeasti halpoja, mutta enää tilanne ei ole se. En vain näe ainuttakaan syytä ostaa konsolia.

        Lisäkseen konsolivalmistajien määrähän on tippunu järkyttävästi koko ajan eikä PC ole mitenkään "tullut mukaan kilpailuun", aina se on ollut olemassa.


      • Insinööri

        Itse olen päivitellyt noita pc:tä tuolta 80-luvun lopulta aina tuonne 2009 luvulle asti pelien takia. Olin myös tietokoneliikkeissä töissä ja tuli sitä kautta jatkuvasti päivitettyä koneita. Huomasin kuitenkin jo ensimmäisen xboxin hankinnan jälkeen 2003, että pelit olivat xboxilla usein uhtä hyviä ja ainostaan grafiikat jäi jälkeen pc:stä. Sama hommat jatkuis xbox 360 kohdalla, paitsi että pelit olivat jo samantasoisia, kuon pc:llä ja usein parempia. Mukaan luettuina yksinoikeuspelit, jota ei edes tehty pc:lle.

        Nykyään olen lopettanut noiden pc:den päivittelyt ja siirtynyt Applen koneisiin jotka toimii oikeastikin ja käytän pelikäytössä pelkästään konsoleita ja ipadiä. Konsoli on omaan käyttööni noin 100 x parempi kuin pc. Pelit toimii aina, ei kaatuile, ei päivityksiä samassa mittakaavassa, kuin pc:llä, käyttö nopeampaa ja pelit yleensä parempia ja moninpelaaminen nopeampaa. En ole kaivannut pc:tä enää 6 vuoteen, enkä enää toivottavasti ikinä enää edes joudu käyttämään. Miellummin Mäkki ja pelikoneena pelikonsoli.


      • fooxbsb
        timekillerx kirjoitti:

        Kyllä kyllä, mutta mikset sitten ostaisi autoa? Kulujen osalta konsolit/pc ja pyörä/auto ei kuitenkaan ole verrattavissa.

        Itse meinasin ostaa PS3 muutaman pelin takia, muttakun ei sen hinta ole laskenut käytettynä tarpeeks, ihmeen hyvin pitää arvonsa. Kaveri myi 40 eurolla aikoja sitten, sen verta olis voinu maksaakin, mutta meni nenän edestä.

        Noiden konsoleiden hinnalla saa pelikelpoisen tietokoneen käytettynä ja edut kuitenkin selkeät. Jos niitä hupipelejä/kännipelejä kavereiden kanssa haluaa, niin siihen riittänee pikkusen vanhempi/halvempikin konsoli.

        Noohh.. Toiset vaan tykkää pelata konsoleilla btw jos kunnollisen tietokoneen haluaa niin eikös se ole joku 2tonnia vähintään?


    • Woe elämä...

      Voisin ehkä vielä vääntää ratakiskosta, mutta en jaksa.

      • Väännä toki pois. Ongelmahan on nykykonsolien hinta/laatu- suhde.
        Ennen konsolit olivat huomattavasti tietokoneita halvempia, niille sai huippupelit hyvällä grafiikalla, joita ei välttämättä edes ollut tietokoneelle, konsoleiden pelikäyttö vrt. tietokone oli helpompaa.

        Nyt tilanne on päinvastainen. Uusien konsolin hinnalla saa tehokkaamman koneen käytettynä, jolle saa enemmän parempia pelejä tai samoja paremmalla grafiikalla ja ominaisuuksilla, sekä modausmahdollisuuden ja pelikäyttö koneella ei ole mitenkään hankalampaa kuin konsoleilla. Puhumattakaan nettipelaamisen maksullisuudesta ja konsoli vs pc monikäyttöisyydestä.

        Kerro toki pelaajalle jokin syy ostaa uusi konsoli? Onhan se totaalisen uunolle helpompi laittaa televisioon kiinni ja pelata jos ei ns. tosissaan edes pelaa ja riittää konsolien pelitarjonta.


      • Tunkki
        timekillerx kirjoitti:

        Väännä toki pois. Ongelmahan on nykykonsolien hinta/laatu- suhde.
        Ennen konsolit olivat huomattavasti tietokoneita halvempia, niille sai huippupelit hyvällä grafiikalla, joita ei välttämättä edes ollut tietokoneelle, konsoleiden pelikäyttö vrt. tietokone oli helpompaa.

        Nyt tilanne on päinvastainen. Uusien konsolin hinnalla saa tehokkaamman koneen käytettynä, jolle saa enemmän parempia pelejä tai samoja paremmalla grafiikalla ja ominaisuuksilla, sekä modausmahdollisuuden ja pelikäyttö koneella ei ole mitenkään hankalampaa kuin konsoleilla. Puhumattakaan nettipelaamisen maksullisuudesta ja konsoli vs pc monikäyttöisyydestä.

        Kerro toki pelaajalle jokin syy ostaa uusi konsoli? Onhan se totaalisen uunolle helpompi laittaa televisioon kiinni ja pelata jos ei ns. tosissaan edes pelaa ja riittää konsolien pelitarjonta.

        Ja konsolit ovat edelleen huomattavasti halvempia. Xbox one 330€. Pelikone näytöt jne. 700€ - 1500€ riippuen pelaajan vaatimuksissta.

        En edes kehtaa verrata noita. Toinen asia on, että pelikonsoli toimii, eikä tarvitse tapella, kun pc:n kanssa on aina ongelmia.


    • Woe elämä...

      Ei kai tässä kukaan nyt sitä kielläkään, etteikö pc olisi tehokkaampi, monipuolisempi ja mitä kaikkea muuta nyt ikinä sitten onkaan. Kyse on käyttömukavuudesta ja muista tarpeista. Nämä kokemukset ovat jokaisella meistä erilaiset.

      Olen ollut joskus aikanani pc pelaaja ja siitä kääntynyt konsoliharrastajaksi. Tietokone oli aikanaan hieno juttu, mutta nykyään sillä tulee makseltua vain laskuja ja jauhettua joutavia netissä. Asuntoni on pieni, joten en halua tänne mitään pc rohjoa pöytineen tilaa viemään. Pieni läppäri riittää oikein hyvin. Konsolit sen sijaan sukeltavat hyvin tuonne tv-tason uumeniin ja soffalla lojuesaan voi samalla pelailla. Pienimmät konsolit kulkevat repussa mukana matkoilla. Pc on vaikeampi tunkea reppuun, että voi junassa pelailla...

      Pc on ehkä peleiltään halvempi, totta. Pysyäkseen pelikunnossa useamman vuoden, on sitä kuitenkin päiviteltävä milloin mistäkin suunnasta. Ja plarattava läpi niitä pelien muisti/laitevaatimuksia sun muuta sälää. Sopii ehkä hyvin ihmiselle joka jaksaa ja tykkää säätää koneen kanssa, mutta minä en jaksa, kun ei tuo säätäminen kiinnosta pätkääkään. Jos minä ostan tänään konsolin, niin tiedän että viiden vuoden päästä sille julkaistava uusi peli pyörii siinä ilman kikkailua. Yksi vaihtoehto on tietty ostaa joku superpelikone, mutta sitten saa kaivaa kuvettaan ihan huolella. Pc pelin tekijät kuitenkin ottavat kaiken irti uusimmasta tekniikasta, joten pelien vaatimukset koneelta kasvavat jatkuvasti.

      Mitä sitten tulee nettipelaamiseen... Voisin kai tähän lyhyesti ja ytimekkäästi todeta, että EVVK. Ei kiinnosta palpattaa mikkiin eikä plärätä läpi moninpelejä netissä. Niin hyvää peliä ei olekaan, että jaksaisin sitä alkaa netissä tahkoamaan muiden kanssa. En kaipaa mitään kaverilistoja. Modit eivät ole niin suuri houkutus, että sen takia siirtyisin pc pelaamiseen. Pari kertaa kokeiltu, mutta ei nappaa. Minä tykkään pitää pelaamisen henkilökohtaisena kokemuksena ja keskittyä siihen peliin. Ei siinä jaksa palpattaa muiden kanssa, tai miettiä mitä muut pelikentällä touhuaa tai on touhuamatta.

      Tämä pelaaja on ostanut montakin konsolia. Xbox 360 on taloudessa kinectin takia ja wii urheilupeliensä. Pleikkari ajaa pelikäytön ohella bluray/dvd soittimen virkaa ja pyörittää netflixiä telkkarissa. Käsikonsoleita löytyy matkustelua varten. Nyt näin muutamia esimerkkejä mainitakseni.

      Ja sitten ne grafiikat... Ne iänikuiset grafiikat... Se on tiedetty jo kauan, että pc pelaaja jumaloi grafiikkaa. Se ei voi ymmärtää, että joillekin grafiikka ei ole kaikki kaikessa. Pelistä ei tee hyvää se, että näkymä on mahdollisimman aito tai viimeisten hifistelyjen mukaan tehtyä. Jos nyt grafiikoista on pakko sanoa jotain, niin omat lempparipelini ovat mahdollisimman kaukana reaalielämästä kaikilla mahdollisilla tavoilla. Minä haluan pelatessani täydellisen irtioton todellisuudesta. Jos minä kaipaan realismia, voin aina kävellä ovesta ulos.

      Ja mitä ihmettä tarkoittaa pelata tosissaan??? Onko pelaaminen joku suoritus? Kilpailu? Mitä pelejä sitten pitäisi pelata ollakseen THE pelaaja? Minulle pelaaminen on aina ollut hauskaa ajan kulua. Leppoisa harrastus. En minä kaipaa mitään huipusuoritusta, minä haluan hyvää viihdettä. Eikä minun tarvitse todistaa pelaamisellani kenellekään yhtään mitään. Pc pelaamisen "huikea tarkkuus ja nopeat refleksit" eivät merkitse mitään niissä peleissä, joita minä pelaan. Räiskintään olen kyllästynyt jo aikapäiviä sitten. Strategiapelit eivät koskaan ole kiinnostaneet. Ja ne kuuluisat kännipelit (jotka eivät liity millään tavalla urheiluun...) kavereiden kanssa ovat jotain aivan muuta, kun mitä yksikseen tulee pelattua.

      Kyse ei ole misään hinta/laatu suhteesta, vaan kokonaisvaltaisesta kokemuksesta. Se kokemus on erilainen jokaiselle. En ymmärrä, miksi pc pelaajien pitää aina olla käännyttämässä konsolipelaajia omaan leiriinsä. Antakaa meidän "totaalisten uunojen" nauttia omasta konsolimaailmastamme. Emme mekään tule teille toitottamaan joka välissä, miten paljon hienompaa meidän mielestämme on pelata konsolilla ja että jokaisen muunkin pitäisi tehdä niin.

      • Se on totta, että pienen asunnon sisustamisessa PC voi olla ongelma, vaikka saahan sen vaikka TV:n taakse piilotettua. Mitä matkapelaamiseen tulee, siihen on ne omat laitteensa, ei niitä olohuonekonsoleitakaan mukanaan voi raahata, mitä nyt PSOne kansinäytöllä.

        Mitä PC:n rautaan tulee, niin itselläni on tällä hetkellä 5-8v vanhaa tekniikkaa, joilla toimii kaikki pelit, vasta nyt on tuloillaan pelejä, joille tämä laitteisto ei enää riitä. Mutta en ole nykyisen hitaan kehityksen (niin laitteiston kuin pelien) aikakautena ymmärtänyt, miksi pitäisi pysyä terävämmässä kärjessä, parin vuoden päästä saan tämän hetken huippuosat murto-osalla niiden hinnasta (parilla satasella about) ja pelaan niillä taas muutaman vuoden. Tarvittaessa päivitän konetta kympillä parilla.

        En minäkään hirveästi nettipelejä pelaa, hyvin vähäistä se on, mutta moni pelaa ja sillä otin tuon pointin.

        On minullakin konsoleita ollut aina NES:stä lähtien, sen jälkeen PSX ja PS2, mutta siihen sai jäädä PC:n mennessä konsoleiden ohi. PC:llä katson myös leffat ja kaiken muun viihteen, en tarvitse siihen ylimääräisiä laitteita.

        Minä en jumaloi grafiikkaa, lähinnä päinvastoin, itselleni on tärkeintä nimenomaan pelien sisältö ja se on huomattavasti parempaa PC:llä. Otin grafiikat esiin sillä, että aika monelle ne ovat tärkeät. Kun katsotaan tosiaan pelien sisältöä, niin PC:lle löytyy huomattavasti tarinakeskeisempiä pelejä kuin konsoleille, lisäksi niitä simulaatioita, strategiapelejä ja managereita, joita konsoleille ei ole.

        Mitä "tosissaan" pelaamiseen tulee, niin kyllähän moni peli on "kilpailupainotteinen", nettipelit pääasiassa. Toinen esimerkki "tosissaan" pelaamisesta on simulaattorit. Ja onhan ne strategiatkin jonkinlaista "huippusuorituksen" hakemista.

        Ei siinä, jokainen tekee miten parhaakseen näkee, itse en näe juurikaan syitä enää konsolin hankkimiselle. Muutama yksinoikeuspeli ja siinäpä se. Vanhoja PSX pelejä pelaan suosiolla tietokoneella emulaattorilla, vaikka laite löytyykin, joitain PS2 pelejä pelaan itse konsolilla, sillä niiden emuloiminen ei ole aivan 100% vaikka hyvää tasoa onkin.


      • Xbox Power
        timekillerx kirjoitti:

        Se on totta, että pienen asunnon sisustamisessa PC voi olla ongelma, vaikka saahan sen vaikka TV:n taakse piilotettua. Mitä matkapelaamiseen tulee, siihen on ne omat laitteensa, ei niitä olohuonekonsoleitakaan mukanaan voi raahata, mitä nyt PSOne kansinäytöllä.

        Mitä PC:n rautaan tulee, niin itselläni on tällä hetkellä 5-8v vanhaa tekniikkaa, joilla toimii kaikki pelit, vasta nyt on tuloillaan pelejä, joille tämä laitteisto ei enää riitä. Mutta en ole nykyisen hitaan kehityksen (niin laitteiston kuin pelien) aikakautena ymmärtänyt, miksi pitäisi pysyä terävämmässä kärjessä, parin vuoden päästä saan tämän hetken huippuosat murto-osalla niiden hinnasta (parilla satasella about) ja pelaan niillä taas muutaman vuoden. Tarvittaessa päivitän konetta kympillä parilla.

        En minäkään hirveästi nettipelejä pelaa, hyvin vähäistä se on, mutta moni pelaa ja sillä otin tuon pointin.

        On minullakin konsoleita ollut aina NES:stä lähtien, sen jälkeen PSX ja PS2, mutta siihen sai jäädä PC:n mennessä konsoleiden ohi. PC:llä katson myös leffat ja kaiken muun viihteen, en tarvitse siihen ylimääräisiä laitteita.

        Minä en jumaloi grafiikkaa, lähinnä päinvastoin, itselleni on tärkeintä nimenomaan pelien sisältö ja se on huomattavasti parempaa PC:llä. Otin grafiikat esiin sillä, että aika monelle ne ovat tärkeät. Kun katsotaan tosiaan pelien sisältöä, niin PC:lle löytyy huomattavasti tarinakeskeisempiä pelejä kuin konsoleille, lisäksi niitä simulaatioita, strategiapelejä ja managereita, joita konsoleille ei ole.

        Mitä "tosissaan" pelaamiseen tulee, niin kyllähän moni peli on "kilpailupainotteinen", nettipelit pääasiassa. Toinen esimerkki "tosissaan" pelaamisesta on simulaattorit. Ja onhan ne strategiatkin jonkinlaista "huippusuorituksen" hakemista.

        Ei siinä, jokainen tekee miten parhaakseen näkee, itse en näe juurikaan syitä enää konsolin hankkimiselle. Muutama yksinoikeuspeli ja siinäpä se. Vanhoja PSX pelejä pelaan suosiolla tietokoneella emulaattorilla, vaikka laite löytyykin, joitain PS2 pelejä pelaan itse konsolilla, sillä niiden emuloiminen ei ole aivan 100% vaikka hyvää tasoa onkin.

        Miksi edes kirjoitit??


      • Xbox Power kirjoitti:

        Miksi edes kirjoitit??

        Mitäs luulet, varmaan vastatakseni edelliselle kirjoittajalle.


    • Foxzes

      Hommasin PS4n
      koska sille tulee jotain excluveja jotka kiinnostaa, Xbonelle ei
      ja siinäpä se perustelu oikeastaan kokonaisuudessaan oli.
      Yleisestiottaen en ole näistä uusista konsoleista mitenkään hirveän intona ja koen että niissä on keskitytty vääriin asioihin. Minä kun en jollain pleikkari4n SoMe-ominaisuuksilla tee koiran kyrpää, kun minulla ei ole (eikä tule) yhtään PSN-kaveria, nettipelejä olen koko elämäni aikana kokeillut kerran tai kahdesti ja se oli mielestäni lähinnä rasittavaa ja virtuaalinen sosialisointi on mielestäni muutenkin aivan syvältä.
      Jos tämä kehityksen suunta konsolirintamalla jatkuu, niin PS4 jää minun viimeiseksi konsolikseni.

    • sexbox for life

      Tässä pari faktaa teille.
      -Xbox ohjain paljon parempi
      -xbox ääni komennot toimii paremmin
      -kinect parempi kuin psn move
      -joten xbox one voittaa :)

      • Xbox Power

        http://www.vgchartz.com/

        Sieltä näkee mikä myy ja mikä ei. Nyt bonella on tukalat paikat PS 4 on saanut liian suuren kaulan. Mutta onneksi tämä ei vaikuta hirveästi Pelaajiin ainakaan vielä.

        PS: Hölmö kommentti


      • Hhhoijakkaa

        Fakta on housuissasa.

        - Xboxin ohjain on hyvä, mutta uusi ps4:jän ohjain on yhtä hyvä tai jopa parempi. Kokeileppa.
        - äänikomennot toimik xboxilla ihan paskasti. Xbox on, xbox on. Ei vaan mene päälle. Sony ymmärtää suomea.
        - itse jos ostan tuon ms tunkin, niin ostan version jossa ei ole kinectia, joka syö kaiken mustin xboxista ja tahmaa koko laitteen käyttökokemuksen.
        - viiemiseen edes jaksa kommentoida.


    • MrMikedi

      Vaikee päättää ko ps4 o ullatus paljo parempi ko boxi one mut ku saattaa tulla vähä vaa ikävä forzaa...

      • Xbox Power

        Kyllä Bonella on mukava touhuta. Kaukoohjainkin on koko ajan taskussa.
        Mutta joo vaikea on valinta.

        Kannattaa valita se konsoli johon tulee ne pelit mitä ehdottomasti haluaa. Muuten se on aivan sama kumman ostaa. Teho eroja ei ole,resoluutio asia on saanut liian suuret mitta suhteet ja tämä on Sonyn syytä, jopa harhaan johtavaa markkinointia. Niinku esim Destinyn piti pyöriä 60 FPS PS4:llä ei onnistunut 30FPS toteutui.

        Eikä Ps4:kään pysty aina 1080P resoon. Ja tulevaisuudessa ehkä vielä vähemmän. Forza Horizon kakkonen näyttää jo närhen munia kaikille.


      • KokemusValttia
        Xbox Power kirjoitti:

        Kyllä Bonella on mukava touhuta. Kaukoohjainkin on koko ajan taskussa.
        Mutta joo vaikea on valinta.

        Kannattaa valita se konsoli johon tulee ne pelit mitä ehdottomasti haluaa. Muuten se on aivan sama kumman ostaa. Teho eroja ei ole,resoluutio asia on saanut liian suuret mitta suhteet ja tämä on Sonyn syytä, jopa harhaan johtavaa markkinointia. Niinku esim Destinyn piti pyöriä 60 FPS PS4:llä ei onnistunut 30FPS toteutui.

        Eikä Ps4:kään pysty aina 1080P resoon. Ja tulevaisuudessa ehkä vielä vähemmän. Forza Horizon kakkonen näyttää jo närhen munia kaikille.

        Xbox matruusi siellä levittää mustan laatikkonsa sanomaa.
        Jos tässä mattoja jonkun alta vedetään, se on xbox one.
        Kun ilmestyy Gran Turismo 7, sillä ne matot lähtee kaikkien alta.


      • Xbox Power kirjoitti:

        Kyllä Bonella on mukava touhuta. Kaukoohjainkin on koko ajan taskussa.
        Mutta joo vaikea on valinta.

        Kannattaa valita se konsoli johon tulee ne pelit mitä ehdottomasti haluaa. Muuten se on aivan sama kumman ostaa. Teho eroja ei ole,resoluutio asia on saanut liian suuret mitta suhteet ja tämä on Sonyn syytä, jopa harhaan johtavaa markkinointia. Niinku esim Destinyn piti pyöriä 60 FPS PS4:llä ei onnistunut 30FPS toteutui.

        Eikä Ps4:kään pysty aina 1080P resoon. Ja tulevaisuudessa ehkä vielä vähemmän. Forza Horizon kakkonen näyttää jo närhen munia kaikille.

        "Teho eroja ei ole,resoluutio asia on saanut liian suuret mitta suhteet "

        Ja itse resoluutioasiaan sen verran, että kun nuo 4K televisiotkin rupeavat nyt jo olemaan vähän edullisempia, puhumattakaan parin vuoden päästä, niin sillä resoluutio_asialla on kyllä ihan oikeat mitta_suhteet, kumpikaan konsoli ei pysty käyttämään TV:n potentiaalia, sitä tehoa kun ei kummassakaan ole tarpeeksi vaikka teho_eroja ei liiemmin olekaan. Yhdys_sanat daah.


    • huaaaee

      Hyi heittäkää syöpänen x-laatikkonne järveen

      • Xbox Power

        Anteeksi Epolstation ;) Ei ole veden kestävä ;)


    • KokemusValttia

      No, xbox onella pelaaminen vaatii aina netin pelaatpa mitä peliä tahansa, ja joudut maksamaan siitä netissä olosta.
      Joten empä suosittelisi onea.

      • PeluriM1977

        Niin ja samalla tavalla tänne kirjoitteleminen vaatii sulta nettiyhteyttä ja se maksaa. Eli tuolla logiikalla en suosittelisi tietokonetta...


    • hmmmmmmmm

      Playstation huonot puolet on varmaankin ne päivitykset jotka latautuu ja asentuu oudon hitaasti.

      Xboxin huonot puolet on että se ei niin suuressa määrin ymmärrä suomea ja mielestäni siinä on vähemmän ja huonompia yksinoikeuspelejä.

      Kehuja en anna kummallekaan koska olen tärkeilevä kriitikko.

      • EiJrkeä

        Ite en takkuulla osta enää yhtään xbox konsolia, en onea enkä vanhempia.
        Sen varmisti aikoinaan xbox joka heitti heti "kuoleman" valot ensimmäisellä käynnistyksellään ja konsoli oli kuollut, enää en microsof tuotteisiin luota konsolipuolella.
        Enkä ainakaan näin miten ko yhtiä pisti xbox onen käyttäjät maksmaan aina kun koneensa käynnistävät.


      • hessupopo

        Ei kannata ostaa PC 4:sta
        Siinä pelit maksaa paljon
        Osta mieluummin Xbox 360/Xbox one


    • Osta NES.

      Osta NES.

    • fixaaja

      PS4:ssä on kaikkien lukuisten hyvien ominiasuuksien lisäksi erittäin huono puoli. Nimittäin se, että sillä ei voi pelata ps1- ja ps2-klassikkopelejä ja ps3-pelit ovat myös ns. kiven alla!

      • Pitkää tunkkinne

        Tähän on ilmeisesti tulossa korjaus ja saanko huomauttaa näin xbox 360 omistajana, että xbox one ei tue mitään vanhojen konsoleiden pelejä. Arvaa ottaako päähän!!! Ollaan kavereiden kanssa ajateltu hypätä ps4:jään tämän vuoksi. Ms on täys hanuri koko firma!


      • bfkdö
        Pitkää tunkkinne kirjoitti:

        Tähän on ilmeisesti tulossa korjaus ja saanko huomauttaa näin xbox 360 omistajana, että xbox one ei tue mitään vanhojen konsoleiden pelejä. Arvaa ottaako päähän!!! Ollaan kavereiden kanssa ajateltu hypätä ps4:jään tämän vuoksi. Ms on täys hanuri koko firma!

        Vastatkee pliis:D ku mietin tässä että ostasko sen xbox onen vai ps4 nii kummalla pelaa enemmän noobeja? Eli niinku ei sellasia pro pelaajia?:D


    • sitäeimonitiiä

      Pleikalla pelaa enemmän noboja

    • jaapajaa

      Minulla on nyt kummatkin konsolit ja mielestäni Xboksin ohjain on paras, se tuntui laadukkaasta ja paremmalta. Myös grafiikat oli tasaväkisiä, enkä huomannut minkäänlaista eroa. Itse pidän xboksista enemmän kokonaisuutena.

    • MrMikedi

      Joo on tää aika tasaväkistä ja jos multa kysytää ni molempi parempi. Konsolisodat o iha perseest mitä ihmee järkee siinä on et nostaa jotai riitaa joistai pelikonsoleista. Jos hankit ps4 ni antaa vaa mennä jos xb1 ni go for it. Ite aion vielä pysytellä kolmekuuskymppisessä sitä rahaa ei vaan ole tarpeeks mihikää next-gen konsolii. Mut kyl mä se xbonen viel jossai vaihees hankin...

    • ygubhl

      PS4 on ehdoton valinta. Ohjainkin moninkertaisesti parempi verrattuna PS3:n kapulaan.

    • MMZGames

      Kopioin tähän saman viestin minkä laitoin viime joulukuussa samanlaiseen keskusteluun xbox palstan puolelle.

      No olen luonnoltani Pleikkarimiehiä ja ostin xbox 360 vain Halon takia. joten olin aluksi luonnollisesti mielellä: PS4 it's best. Mutta sitten youtube kanava Vulpes Arctos alkoi arvostelemaan xbox one pelejä. Ja tajusin että boxille löytyy paljon parempia pelejä kuin PS4:lle. Ja nyt olen boxin onnellinen omistaja. toisaalta jos saisin valita PS4 , Wii U Vai Xbox one? Vastaus olisi Wii U. Voisin muute laittaa listan hyvii pelejä boxille.

      Laitan muute perään linkin kyseisen pelin suomen kieliseen videoarvosteluun (jos sellaista löytyy). Destiny https://www.youtube.com/watch?v=voQNwFP6tv4&index=6&list=PLRCFXKj4v1uej-yJAWXvHwsn1R8O7giwn (jäi vähän käden lämpöiseksi). Halo: the Master Chief Collection. https://www.youtube.com/watch?v=0L-HiTdETts&list=PLRCFXKj4v1uej-yJAWXvHwsn1R8O7giwn&index=4
      (täydellinen). Forza horizon 2. https://www.youtube.com/watch?v=1ZByZeywSBI&list=PLRCFXKj4v1uej-yJAWXvHwsn1R8O7giwn&index=5 (sopii kenelle tahansa , joka pelaa vähänkin autopelejä). assasin's Creed Unity. https://www.youtube.com/watch?v=vFfA2vKAN5c&index=1&list=PLRCFXKj4v1uej-yJAWXvHwsn1R8O7giwn (mielipiteeni on juuri sama kuin arvostelijan). Metal Gear Solid 5: Ground Zeros. (Niinkuin kaikki Metal gearit loistava peli). Rayman legends. (No onhan se silti parempi wii u:lla). Watch Dogs (Parempi ku GTA V) Tähän vielä kunniamainintana Killer instict.

      • MMZGames

        Mutta ellei grafiikat tai pelivalikoima ole mielestäsi parempia ps4:llä, niin on xbox oikea valinta. Sun on kyllä pakko olla kauhea kultasilmä jos näet ollenkaan eroa Pleikkarin ja boxin välillä, tai ostat pleikkarin tosi pienien grafiikka erojen takia.


    • PS4 on varsin loistava pelikone. En kuitenkaan usko Xbox Onenkaan olevan huono kuitenkaan. Itse olen pleikkarien kanssa ollut monet vuodet ilman mitään muita koneita.

    • Konsolipelaaja

      Itse olen Ps4:sen iloinen omistaja enkä aio ostaa pitkään aikaan uatta konsolia lukuun ottamatta pc:tä

    • XONE jos haluat pelata autopelejä
      PS4 jos haluat pelata
      PC jos haluat pelata ja tehdä paljon muuta

      • pff

        konsoli jos haluat omistaa rahaa.

        Mulla on tietokone, joten nimenomaan kokemusta on.


    • Isomunaisosielu

      Xbox one ei ole muutenkaa 720p vaan se on full hd katsokaapa vaikka xbox onen supportista. Maksimaaliset tarkkuudet xbox onessa on 1960×1080. 4k tulee xbox onelle

    • ps4---------

      Jos sulla on xbox360 ollut niin sinua varmaan ilahduttaa tieto että xbox oneen on tullut tuki pelata vanhoja xbox360 pelejä. Ohjaimesta olen sinun kans erimieltä ps3 ohjain on kätevä sisäänrakennettuine akkuineen minä en ainakaan jaksaisi pattereita enää vaihdella ja niitä joutuu vieläkin xboxilla vaihtamaan. Selailtua pelejä niin huomasin että xboxilla ei ole juurikaan sellaisia yksinoikeuspelejä jotka minua kiinnostas ja pleikkarilla niitä on roppakaupalla. Näistä syistä ps4 on valintani.

    • eikummankaanfani

      Tää on mennyt näiden uusien kanssa niinkuin aina ennenkin. Kaikki alkoi 8bit nindendosta aina ps1 original xboxiin siitä ps2 ps3 ps4 ja nyt uusimpana hankintana xbox one. Täytyy sanoa etten huomaa mitään eroa ps4 ja xbox onen peleissä omalla televisiollani pelatessa. Xboxin ohjain on ehkä omaan käteen parempi tukevampi kuin ps4 ohjain joka ei sekään huono. Tulevista peleistä en tiedä mutta uncharted ja rise of the tombraider kiinnostaa... Kyl toi boxi on enempi käytössä koska siin on paremmat nettikäyttö mahikset ja internet xplorer toimii moitteetta. Pelaaminen on ps4 vain jäänyt vähälle. Saa nyt nähdä boxille ostin nyt ohjaimen/pelaa lataa sarjan livegoldin vuodeksi ja dying light pelin. Ps plus on hyvä pleikassa nyt lähtee livegold kokeiluun kait sekin ihan kattava on. Ainiin omistin myös aikoinaan x360 arcade mallin. Nuo vanhemmat konsolit on lähteneet aina myyntiin... Ps3 omistanut sen 4 kpl... :). Aina niitä tulee haalittua yms. Jospa se nyt toi x1 pysyis jonkun tovin. Rahaa tähän harrastukseen menee se 150-250/kk ku pelit ohajimet/livegoldit yms hommailee... Mut ompahan viihdettä saiteisina päivinä ja pitkinä iltoina.

    • se_o_antti

      itse mietin samaa koska itselläni on xbox360 ja on ollut jo kolme vuotta joten vaihtaisin itse ps4:seen

    • osta_ps4

      Oma valintani on PS4 sillä pidän sen ohjaimesta enemmän. Mutta jos saisin valita ottaisin molemmat. PS4 yksin oikeus peleistä ei mulla oo tietoo jaan mut forza on kiva peli Xbox onelle

    • VarmaankinPS4

      Samaa itsekkin mietin kun ei ole ollut itselä kunpaakaan. Itse aijon ostaa mielummin PS4 koska en oikein pidä microsoftista

    • Xboxi

      Ostan varmaankin tuon xbox onen,koska ainakin tuossa minun lähikaupassa xbox one maksaa 50€ vähemmän ja olen aina halunnut kokeilla xboxia. Tosin olen pleikkari miehiä ollut koko ikäni, joten aluksi SAATTAA tuntua hankalalta se uuden boxin ohjain. Erityisesti Forza ajopeli kiinnostaa minua kovasti. Kyllä ps4:kin on varmasti hyvä,mutta nyt ajattelin hankkia onen:)

    • lörppä74

      mikä vitun rupina ja rapina täälä on taas menossa. ei jaksa kahtoo tätä ps4 vs xboxone pelleilyy mulle on se ja sama kumpiko on kunhan vaan perhe on ilonen.

    • tattari11

      Xbox one on paljon parempi!

      • Aivannäin

        KYLLÄ


    • damppa

      Boxi vie kepoo

    • Ps4pelaajalle

      Itse valitsin ps4. Ps4 on pelaajalle mielestäni parempi vaihtoehto, mutta jos haluat käyttää esim. Skypeä tai jotain vastaavaa, niin sitten se on One.

    • consolegamer

      Voi olla että pc:lle on enemmän pelejä kun konsolille mutta suurin osa niistä on täyttä roskaa. Steamissa 37% peleistä ei olla edes pelattu. Ja varmaan seuraavat 37% on just sitä roskaa. Tykkään pc:stä myös ei siinä mitään mutta tykkään konsolista enemmän.

    • xxxxxxxxxxxxxxxx

      jos haluaa pelata nii ei ainakaan xbox one ole oikea vaihtoehto. Jos haluaa ladata ja päivittää niin silloin on oikein mainio kone.

    • Samasesitten

      Itse kans miettiny samaa ONE vai PS4. Taidan itse ostaa pleikkarin.

      Mutta kun lukee täällä keskusteluista "one vs ps4" niin sitten jotku laittaa että PC vaikka se ei liity asiaan millään tavalla.

    • Severi03

      Kaikki ostaa ps4 koska se on vähän tehokkaampi ja ps4ssa on paremppi ohjain

      • Eivarmaankaikki

        Ei varmaan kaikki osta ps4:sta jos se on vaan vähän parempi


    • Ihanssmaaaa

      Ps4 jonnet

    • ps4forlife
    • PS4evah
    • PS4evah
    • uppoollo

      typerä huomautus paristo käytöisestä x box ohjaimesta kun hankii laturi 4 kpl akku paristoja. ei kallis hankinta . 2 pariston latauksella pelaa ainakin viikon paljonkin pelattuna. 2kpl paristoa kestää ainakin 100 latausta. itsellä viimeksi hankitut 4 kpl yli vuosi sitten.

    • PLEIKKAMIES123

      Ps4 on tuhat kertaa parempi ku xbox one. Vain retardit pelaa xbox onel. XBOX ONE ON OIKEESTI IHA SAIRAAN HUONO KONSOLI. Pleikka on paljon parempi ku xbox nyt ja tulee aina olemaan.

    • PLEIKKAMIES123

      LISÄÄN VIELÄ ETTÄ XBOX ONEN GRAFIIKAT ON SAMAA TASOO KU PS3:SEN ELI IHAN OK MUT EI YLLÄ PS4:SEN TASOLLE.

    • PLEIKKAMIES123

      Te jotka pelaatte Xbox onel NII VOITTEKO KERTOO MIKÄ SIIN ON NII PIRUN HIENOO. USKOKAA JO ETTÄ XBOX ONE ON MAAILMAN SURKEIN KONSOLI

    • PLEIKKAMIES123

      XBOX ONE ON KURAA! PS4 ON PARAS!

    • PLEIKKAMIES123

      TURHA TULLA SANOO ETTÄ XBOX ONE ON PAREMPI KU PLEIKKA JOS EI OO KOSKAAN PELANNU PLEIKAL. KOKEILKAA PELATA JOKU PÄIVÄ PLEIKAL NII HUOMAATTE ETTÄ SE ON MILJOONA KERTAA PAREMPI KUIN XBOX ONE. ps. Tää viesti on tarkoitettu xbox one jonneille. XBOX 360 ON KANS SURKEA. Mä oon pelannu molemmilla konsoleilla.

    • Tottta

      Mun mielestä noi menee sillee että ps4 on enempi niiku pelikäyttöö ja xboxvähä pelaamisee ja muuhunki. Eli jos aikoo pelata kovasti ps4 Ps itelläni ei oo viel kumpaakaa mutta aijon ostaa xbox one koska mää teen sillä paljon muutaki ku käyn pelaamas

    • PLEIKKAMIES123

      No jos sä haluut kuulua vähemmistöön nii siitä vaan mut muista että Ps4:sel on paremmat grafiikat ku Xbox onel. Ja xbox onel netti maksaa. ps4:sel vaa online PELAAMINEN maksaa eli ESIMERKIKSI Youtubee ja facebookkii voi käyttää ilmaseks . Joten kannattaa miettii tarkkaan kumman ostaa. Xbox onel ei siis voi tehä melkee mitään jos ei hanki xbox livee.

      • SekäEttäBådeOch

        Molemmilla on puolensa ja omat hittipelinsä. Pleikkareita löytyy minulta useampia (siis ps4:ia) samoin kuin Xbox Oneja (S:kin löytyy 4K-leffojen toistoa varten). Uusi PS4 Pro on tilauksessa ja toivoisin vihdoin pleikkariin sitä päivitystä, että tuossa masiinassa voisi käyttää ulkoista kovalevyä.

        Xbox Onen tallennustilan laajennettavuus on minusta tosi kätevä 1 Teran saa pelkällä USB:llä ja 4 Teraa USB:llä ja erillisellä virtakytkennällä. Olen molempien puolella, koska Little Big Planet ja Uncharted ovat mahtavia pelejä pleikalla, Xbox Onella on taas valttinaan taaksepäin yhteensopivuus moniin Xbox 360:n laatupeleihin ja vaikkapa Forza-pelisarja, josta olen Boxissa pitänyt.


    • PLEIKKAMIES123

      Playstation Storen käytöstäkää ei tarvii maksaa mitään ja pelien lataaminen ja asentaminenkaan ei vaadi Playstation plussaa.

    • PLEIKKAMIES123

      Ja jos multimedia on sulle tärkeämpää ku pelaaminen nii sillo halpa läppäri on sulle oikee valinta. 250e läppäri riittää mainiosti ja kokemusta on koska mul on sellanen läppäri ja se soveltuu loistavasti multimedian käyttöön. Ja jotkut pelitki toimii low grafiikoilla eli 250e läppäri on sulle riittävän hyvä.

    • PLEIKKAMIES123

      Eli xbox one on yhtä hyvä kuin huono läppäri siis tarkoitan että yhtä huono.

    • TrueGamer

      Amiga 500 on kans hyvä

    • Turtleplayer

      Haloo mailma.
      Xbox ohjain on kädelle sopiva siinä missä ps ohjain tärisee kuin mikäkin ampiainen.
      Armejakin on kayttänyt xbox ohjainta ja totevat että se on helppo käyttöinen tähän ohjaukseen.
      Ymmärrän että osa teistä.on pelannut ps pelejä mutta...
      Voiko ps4 siirtää ps3 pelejä sinne?
      Xbox one:lla voit lisätä 360:n pelit ja tiedot siihen.
      Olen kuullut peruspelaaja kaverinieni sanovan että ps4:llä ei voi siirtää/jakaa pelejä kaverille niin monta kuin microsoftilla/Xboxilla.
      Olen vanha ps pelaaja joka siirtyi pelaamaan xboxilla, mutta päätin pelata myös koneella (=tietokoneilla).
      Oma veljeni väittää että ps on parempi.
      Hän on kone pelaaja ja pelaa pelejä joita hän ei tiedä :DD.
      Minä olen osapuolisesti parempi ps pelaaja ja kokeneempi kun taas hän.
      Mutta antii olla.
      Sanokaa itse...
      Oletteko samaa mieltä?

    • Pcmasterrace

      Ostakaa pc niin itku lopppuu heti

    • ni22

      Xbox onen kilpailia playstation 4:sessa on huonompi krafiikka ja huonompi ohjain. Vaikka moni pleikkarin pelaaja sanoo, että pleikkarin ohjain on parempi, niin ne vaan puolustaa omaa konsolia, kun on näitä ihmisiä joilla on kummatki niin ne sanoo, että xbox on parempi. Ja sitte on vielä näitä ihmisiä, joilla ei ole kumpaakaan ja on pelannut kumpaakin niin ne sanoo melkeen kaikki, että xbox:in ohjain on parempi.
      Ja sitten vielä tosta krafiikasta. Siitä on ihan faktat olemassa. Monesti kun pelaa jotakin playstationin pelaajaa vastaan xbox:illa niin nekin jopa myöntää, että xboxi:ssa on parempi krafiikka.

    • haluansanoamielipiteeni

      oon myöhäs mut sanon vaa et xbox one o nyt paljo halvempi mut ps4 saa vr lasit mutta ps pro ja xbox live gold on samalaisia joten mun mielest kumpiki o yhtä hyvii mut jos haluut pelata virtual reality pelejä nii osa ps4 jos ne ei kiinnosta nii alvempi vaihtoehto on xbox one

    • Jjlkcjnvhjk

      Itelle ostin ainaki ps4 Pro, ohjain itelle parempi, ainoo ero ohjaimissa on se että musta ps4 ohjain on paremman näköisempi mut muuten se on mukavuus kysymys?

    • Totuusontämä

      Xbox one s löytyy ja joskus kun jaksan ja kiinnostaa ostaa uus tv niin ostan xbox one x ja ps4 pro. Pleikkarin sen yksinoiukeuspelien takia kuten spiderman. Red dead redemption 2 ostan sit xbox one x koneelle koska sillä se on parempi graffoiltaankin kuin prolla. Tavallisella ps4llä taas rdr2 on parempi kuin perus boxilla.

    • Anonyymi

      aijempi kommenti "boxi vaatii netin" ei näitä nyky peli vempaimia viitsi pelata ilman nettiä.

    • Anonyymi

      ei pc;tä kannata hankki xbox one x jätää jo monen " weeceen"

    • Anonyymi

      Miten saa ps4 järjestelmään modin.

    • Anonyymi

      Toisessa on enemmän tehoa ja toinen on halvempi

    • Anonyymi

      Huono

    • Anonyymi

      PS4, on 30fps ja pitäisi ostaa ps5.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe