Minkälaisia kokemuksia 60+ nettitreffailusta?

e-kontakti.fi

Hei kaikki,

olen E-kontakti.fi-nimisen nettitreffipalstan tuotepäällikkö ja me olemme täällä Suomi24.fissä yritysprofiililla. Kirjoittelemme lähinnä tuolla Suhteet-kategoriassa.

Minua kiinnostaisi kuulla kovasti siitä, miten te 60 koette nettitreffailun. Olette kokeilleet eri palstoja, mikä on tärkeintä hyvällä nettideittisivustolla entä onko joku asia tuntunut vieraalta tai oudolta?

Muutamia vinkkejä iäkkäämpien ihmisten deittailuun olen koonnut E-kontakti.fin blogiin, jota pääset lukemaan täältä: http://www.e-kontakti.fi/blogi/ala-anna-ian-estaa-nettideittailua/

Kiitän jo etukäteen vastauksistanne.

Mukavaa viikonloppua kaikille,

Ystävällisin terveisin,
Heli E-kontakti.fistä
www.e-kontakti.fi

98

7823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yllättävintä on ollut ns. ilmaiset toiminnat.
      Kuitenkin joutuu maksamaan, jos haluaa saamansa viestin avata.
      Sehän ei oikeasti ole silloin ilmainen.
      Jotenkin tulee huijauksen maku...

      • Hei @jytymamma9,

        en tiedä mihin sivustoon nyt viittaat.

        Suomen Kuluttajavirasto on kieltänyt Ilmainen-sanan käytön kaikessa markkinoinnissa missä, esimerkiksi nettitreffisivuilla, sivuston ydintoiminnot ovat kuitenkin maksullisia.

        E-kontakti.fi on osa Alma Media -yhtiötä, suomalainen ja luotettava toimija. Me emme käytä ilmainen-sanaa missään markkinoinnissamme, mutta en voi puhua muiden, yleensä ulkomaalaisomisteisien deittisivustojen puolesta.

        E-kontakti.fissä on kuitenkin mahdollista olla jäsenenä ilman maksua, ja voi ilman maksua katsella profiileita ja rakentaa omaansa. Ilman hintaa voi myös lähettää muun muassa flirttiviestejä.

        Terveisin Heli E-kontakti.fistä


      • e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei @jytymamma9,

        en tiedä mihin sivustoon nyt viittaat.

        Suomen Kuluttajavirasto on kieltänyt Ilmainen-sanan käytön kaikessa markkinoinnissa missä, esimerkiksi nettitreffisivuilla, sivuston ydintoiminnot ovat kuitenkin maksullisia.

        E-kontakti.fi on osa Alma Media -yhtiötä, suomalainen ja luotettava toimija. Me emme käytä ilmainen-sanaa missään markkinoinnissamme, mutta en voi puhua muiden, yleensä ulkomaalaisomisteisien deittisivustojen puolesta.

        E-kontakti.fissä on kuitenkin mahdollista olla jäsenenä ilman maksua, ja voi ilman maksua katsella profiileita ja rakentaa omaansa. Ilman hintaa voi myös lähettää muun muassa flirttiviestejä.

        Terveisin Heli E-kontakti.fistä

        No, juuri tähän e-kontakti sivustoon. Ymmärrän kyllä, ettei mitään saa ilmaiseksi.

        Ilmaisen profiilin saa tehtyä, mutta mitä tekee ilmaisella profiililla,
        jollei viestejä saa auki, saati vasta niihin, maksatta..

        Sitä ei ainakaan missään mainittu profiilinteon yhteydessä.
        Jos jonkun kanssa viestittelee, ei onnistu ilmaisena jäsenenä.
        Näkyy vain, että viesti on tullut, mutta ilman maksu ei aukee.

        Flirtit ja muiden profiilien kurkkiminen onnistuu ilmaiseksi.


      • jytymamma9 kirjoitti:

        No, juuri tähän e-kontakti sivustoon. Ymmärrän kyllä, ettei mitään saa ilmaiseksi.

        Ilmaisen profiilin saa tehtyä, mutta mitä tekee ilmaisella profiililla,
        jollei viestejä saa auki, saati vasta niihin, maksatta..

        Sitä ei ainakaan missään mainittu profiilinteon yhteydessä.
        Jos jonkun kanssa viestittelee, ei onnistu ilmaisena jäsenenä.
        Näkyy vain, että viesti on tullut, mutta ilman maksu ei aukee.

        Flirtit ja muiden profiilien kurkkiminen onnistuu ilmaiseksi.

        Hei @jytymamma9,

        pahoittelut että olet pettynyt sivustoomme.

        E-kontakti.fin hinnat ja eri jäsenyysmallit ovat esillä etusivullamme alakerrassa kohdassa jäsenyys. Ikävää jos tämä viestien maksullisuus on tullut sinulle yllätyksenä.

        Kiitos paljon palautteestasi,

        Heli E-kontakti.fistä


      • e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei @jytymamma9,

        pahoittelut että olet pettynyt sivustoomme.

        E-kontakti.fin hinnat ja eri jäsenyysmallit ovat esillä etusivullamme alakerrassa kohdassa jäsenyys. Ikävää jos tämä viestien maksullisuus on tullut sinulle yllätyksenä.

        Kiitos paljon palautteestasi,

        Heli E-kontakti.fistä

        Kiitos vastauksistasi... Ehkä viel joskus...;)


      • EnMaksaMoisesta
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei @jytymamma9,

        pahoittelut että olet pettynyt sivustoomme.

        E-kontakti.fin hinnat ja eri jäsenyysmallit ovat esillä etusivullamme alakerrassa kohdassa jäsenyys. Ikävää jos tämä viestien maksullisuus on tullut sinulle yllätyksenä.

        Kiitos paljon palautteestasi,

        Heli E-kontakti.fistä

        Samasta syystä olen poistanut oman profiilini. En maksa moisesta mitään. Ilmaisiin kuvioihin voin osallistua aina välillä.


    • vielävirtaa.

      Siellä olevat elämäntapa ym. tiedot ilmoitettava palkeilla. Minusta ne on hankalat, jätän ne täyttämättä kun en tajua, kuin päin ne menee.

      Minkä ajan kuluttua käyttämätön profiili poistuu?
      Ei ole mukava kuolleena hakea seuraa!

      • Hei vielävirtaa,

        meillä profiilin voi joko poistaa kokonaan itse tai laittaa sen tauolle, tai asiakaspalvelu voi tehdä sen puolestanne jos laittette viestiä.

        Ensi vuoden alusta lähtien alamme poistaa vanhoja käyttämättömiä profiileita säännöllisesti eli ei ole huolta siitä, että sivuilla tarvitsisi olla julki yhtään kauemmin kuin on tarpeen.

        Terveisin Heli E-kontakti.fistä


      • e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei vielävirtaa,

        meillä profiilin voi joko poistaa kokonaan itse tai laittaa sen tauolle, tai asiakaspalvelu voi tehdä sen puolestanne jos laittette viestiä.

        Ensi vuoden alusta lähtien alamme poistaa vanhoja käyttämättömiä profiileita säännöllisesti eli ei ole huolta siitä, että sivuilla tarvitsisi olla julki yhtään kauemmin kuin on tarpeen.

        Terveisin Heli E-kontakti.fistä

        Katsotaanpa, jos me 60 -ihmiset lähdemme mukaan leikkiin, kun olette saattaneet tiedot ajan tasalle, poistaneet kuolleiden ja muuten kuvioista poistuneiden tai ne unohtaneiden profiilit.- Monen osallistuneen itsetunto ja rohkeus saattaa rapistua, elleivät saa vastauksia viesteihinsä.

        Kertoisitko, mitä kuukauden aktiivijäsenyys maksaa?


      • optimisti-orvokki kirjoitti:

        Katsotaanpa, jos me 60 -ihmiset lähdemme mukaan leikkiin, kun olette saattaneet tiedot ajan tasalle, poistaneet kuolleiden ja muuten kuvioista poistuneiden tai ne unohtaneiden profiilit.- Monen osallistuneen itsetunto ja rohkeus saattaa rapistua, elleivät saa vastauksia viesteihinsä.

        Kertoisitko, mitä kuukauden aktiivijäsenyys maksaa?

        Hei @optimisti-orvokki (ihana käyttäjänimi!),

        selvennän vielä sen verran, että meillä on paljon jäseniä jotka pitävät pitkiäkin taukoja palvelussa, esim. lomamatkan tai muiden kiireiden vuoksi. On totta, että kaikki eivät sulje kokonaan profiiliaan koskaan vaan joko unohtavat sen tai haluavat pitää sitä avoimena koska haluavat vastaanottaa mahdollisia viestejä joita sitten seuraavan kerran aktivoiduttuaan voivat lukea.

        Yhden kuukauden jäsenyys maksaa meillä 29,90 €, sitä edullisemmaksi deitailu tulee mitä pidemmän kauden ostaa.

        Kiitos palautteestasi,
        terveisin Heli E-kontakti.fistä


      • kokemustakinon
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei @optimisti-orvokki (ihana käyttäjänimi!),

        selvennän vielä sen verran, että meillä on paljon jäseniä jotka pitävät pitkiäkin taukoja palvelussa, esim. lomamatkan tai muiden kiireiden vuoksi. On totta, että kaikki eivät sulje kokonaan profiiliaan koskaan vaan joko unohtavat sen tai haluavat pitää sitä avoimena koska haluavat vastaanottaa mahdollisia viestejä joita sitten seuraavan kerran aktivoiduttuaan voivat lukea.

        Yhden kuukauden jäsenyys maksaa meillä 29,90 €, sitä edullisemmaksi deitailu tulee mitä pidemmän kauden ostaa.

        Kiitos palautteestasi,
        terveisin Heli E-kontakti.fistä

        Eikö tuotepäällikkö tiedä että kuukausimaksu on E-kontaktissa 34,90 €/kk jos ottaa kuukausi kerrallaan, ei pidä antaa tahallaan väärää tietoa. E-kontakti on laillistettu ryöstö, Happypancake on täysin maksuton deittisivusto ja Suomi24-treffitkin mahdollistaa maksuttoman viestittelyn, joskin rajoitettuna, mutta kuitenkin. Ja samat tyypit on jokaisella saitilla, joten kannattaa liittyä sinne missä vähiten maksaa.


    • Etsin kunnes löydän♡

      Kokeilin viime kesän ajan.

      Kun nettideittailusta aika paljon kirjoitetaan, niin tutkijaluonteena alkoi kiinnostaa. Tarkkailemaan menin enkä ajatellutkaan löytäväni elämänkumppania, vaikka sellaiselle optio on. Voi deitistä oman kullan löytää hyvällä tuurilla ja tuurillahan ne laivatkin seilaa.

      Rasittavaa oli ainainen varpaillaan olo huijaamista varoessa. Siksi välillä laiton profiilini piiloon viikon parin ajaksi.

      Olin itse aika aloitteellinen. Lähetin heti kirjauduttuani aloitusviestin niille oman maakunnan miehille, jotka kävivät katsomassa profiiliani. Oman maakuntani miehet vastasivat minulle kaikki ja tutustuimmekin kirjoittamalla ja puhelimessa juttelemalla ja sä-postilla.
      Lähialueella asuviin luotin helpommin ja tapasin 5 kunnon miestä. Ei vaan ollut tarpeeksi yhteistä eikä sitä kipinää löytynyt jatkamiseen. Sitten oli yhden kanssa niin, että minä olisin ollut kiinnostunut jatkamaan, mutta jätin viestikapulan miehelle, että hän ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa (sanoin niin tapaamisessa erotessamme) - ei ole kuulunut hänestä mitään.
      Kolme miestä olisivat olleet kiinnostuneita jatkamaan kanssani - minä en. Viides sairastui vakavasti ja ei jatkunut hänen toiveestaan - minä en olisi tästä syystä lopettanut.
      Kauempaa tapasin yhden miehen, kun muissa asioissa matkustin sinne hänen asuinseudulleen. Oli 9 vuotta nuorempi ja vaikka aluksi tuntui, että ikä on vain numeroita, niin ei se ainakaan tässä tapauksessa ollut.
      Parhaat miehet löysin itse lähettämällä aloitusviestin.
      Miehet tuntuvat olevan aikas passiivisia viestittelemään ja sitten heillä on menossa joidenkin naisten kanssa kirjoittelu.
      Epäasiallisia viestejä tuli vähän tai ehkä olen niin huumorintajuinen ja ymmärrän seksin tarpeenkin, etten hätkähtänyt enkä suuttunut vaan jotain herjaa heitin vastaukseksi. En saanut blokkausta seksin vonkaajiltakaan.

      Ikä 65 vuotta sellainen turn-off, ettei siinä muut ansiot auta.

      Profiilikuvani tuli monta kertaa bumerangina takaisin, vaikka siinä oli oma naamani ja oli paita ja housut päälläni.
      Ei ilmeisesti pärstäni miellyttänyt ylläpitoa - ei kyllä muitakaan, ei sen puoleen :))))))

      • Hei Etsin kunnes löydän,

        hienoa että olet ollut itse aloitteellinen: yleensä naiset ihan turhaan istuvat ja odottelevat viestejä vain miehiltä! Ja mukavaa kuulla, että huumorintajusi on kestänyt myös höpsöimmätkin nettideittailijat :D

        Tuosta kuva-asiasta: en tiedä mitä sivustoa nyt tarkoitat, mutta ainakin meillä profiilikuvassa on tärkeintä että jäsen on tunnistettavissa. Jos kuva on huonolaatuinen tai liian kaukaa otettu, voi olla että sitä ei hyväksytä.

        Kaikenlaisia kuvia meillä saa lisätä kuitenkin omaan kuva-albumiinsa. Useat jäsenet tykkäävät käyttää tätä ominaisuutta, sillä albumin saa halutessaan myös lukituksi ja sen avaimen voi antaa vain jäsenille joille sen haluaa antaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi


      • Etsin kunnes löydän♡
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei Etsin kunnes löydän,

        hienoa että olet ollut itse aloitteellinen: yleensä naiset ihan turhaan istuvat ja odottelevat viestejä vain miehiltä! Ja mukavaa kuulla, että huumorintajusi on kestänyt myös höpsöimmätkin nettideittailijat :D

        Tuosta kuva-asiasta: en tiedä mitä sivustoa nyt tarkoitat, mutta ainakin meillä profiilikuvassa on tärkeintä että jäsen on tunnistettavissa. Jos kuva on huonolaatuinen tai liian kaukaa otettu, voi olla että sitä ei hyväksytä.

        Kaikenlaisia kuvia meillä saa lisätä kuitenkin omaan kuva-albumiinsa. Useat jäsenet tykkäävät käyttää tätä ominaisuutta, sillä albumin saa halutessaan myös lukituksi ja sen avaimen voi antaa vain jäsenille joille sen haluaa antaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

        suomi24:n treffit-sivustolla olen ollut sekä ilmaiskäyttäjänä että plus-paketin maksaneena. Kuvat näkyivät kaikille profiiliin kurkanneille käyttäjille. Profiilikuvan näkee kuka vaan. Ulkopuolinenkin.
        Olivat dissatut kuvani aivan asiallisia, vastikään otettuja ja läheltäkin. En vaivautunut valittamaan, vaikka aihetta olisi ollut. Kun ensin hyväksyttiin ja sitten viikkojen päästä poistettiin ja sain viestin, ettei muka ole määräysten mukainen. Olisiko joku kade kanssasisar kokenut minut niin pahaksi kilpailijakseen, että oli valittanut kuvastani, ja ylläpito poisti sen enempää tutkimatta.
        Toisilla oli ja pysyi vaikka mitä maisemia ja epäselviä kaukaa otetuja.
        Epistä :( ja vieläkin kiukuttaa kuten tästä pitkästä sepustuksesta huomaatte.


      • Etsin kunnes löydän♡
        Etsin kunnes löydän♡ kirjoitti:

        suomi24:n treffit-sivustolla olen ollut sekä ilmaiskäyttäjänä että plus-paketin maksaneena. Kuvat näkyivät kaikille profiiliin kurkanneille käyttäjille. Profiilikuvan näkee kuka vaan. Ulkopuolinenkin.
        Olivat dissatut kuvani aivan asiallisia, vastikään otettuja ja läheltäkin. En vaivautunut valittamaan, vaikka aihetta olisi ollut. Kun ensin hyväksyttiin ja sitten viikkojen päästä poistettiin ja sain viestin, ettei muka ole määräysten mukainen. Olisiko joku kade kanssasisar kokenut minut niin pahaksi kilpailijakseen, että oli valittanut kuvastani, ja ylläpito poisti sen enempää tutkimatta.
        Toisilla oli ja pysyi vaikka mitä maisemia ja epäselviä kaukaa otetuja.
        Epistä :( ja vieläkin kiukuttaa kuten tästä pitkästä sepustuksesta huomaatte.

        Tunteensa pitää hallita nettideittaillessa.
        Se on niin erilaista kuin oikea livetapailu ja -seurustelu. Jos kohtaan vaikkapa tansseissa kiinnostavan miehen, joka kiinnostuu minusta, ja sovimme treffit seuraavalle viikonlopulle johonkin tanssipaikkaan, niin eipä tulisi pieneen mieleenkään joka ikinen arki-ilta juosta ravintoloissa ja päivätansseissa katsastamassa, josko olisi parempi mies tarjolla siellä. Samaa odotan myös mieheltä, ettei etsi innolla mua parempaa vaan tutustumme ja katsomme miten onnistumme.

        Nettideittailussa on toisin.
        Olemme pelikortteja, joilla pelataan. Emme tuntevia ihmisiä. Monelle ehdokkaalle kirjoitetaan ja käydään vuoroin tapaamassa - heitä kilpailutetaan. Se on deittailupelin henki!
        Monen kanssa veivatessa turtuu ja se "moniavioisuus" alkaa tuntua itsestä luonnolliselta. Muttei se tunnu hyvältä, kun itse on toiselle vain yksi monista samaan aikaan ja vielä uusiakin mies virvelöi.
        Jos antaa itsensä ihastua tai rakastua ja onkin miehen rankinglistalla vasta sijalla 10, niin sattuuhan se, kun putoaa korkealta todellisuuteen miehen kadotessa joskus jopa sanaakaan selittelemättä.

        Toivoa pitäisi uskaltaa mutta samalla pitää varuillaan huijaustem ja omien tunteittensa kanssa.

        Joku mies oli pettynyt deittailuun mutta roikkui silti mukana. Toinen taas houkutteli uutta sinisilmäistä aloittelijaa innokkaalla tapaamistoiveella: kun sattui juuri olemaan siellä suunnalla liikkeellä ja muutamassakin eläkepäivillä sinnepäin synnyinseudulleen. Molemmat olivat roikkuneet deitissä vuosia ja viestejä lähettäneet sadoittan kuukaudessa. Heille kelpasi kuka vaan ja sen huomasi lyhyistä viesteistä, joihin ei lähetäjä itsekään usko jokaiseen vastausta saavansa.

        Kirjoitustaito oli kehno muutamalla rauhallisella symppis-miehellä enkä viitsinyt alkaa vetämään juttua ja onkimaan tietoja. Joltain taas ei tullut tapaamisehdotusta, kirjoiteltiin ja kirjoiteltiin vaan säistä sun muusta ja mies laitteli aloitusviestejä uusille naisille - kunnes minä ilmoitin, että puhelimessa juttelu, äänen kuuleminen ja livetapaaminen näyttävät, miten sovimme yhteen. Mies soitti ja juteltiin mutta tapaaminen jäi, kun en yhteen viestiinsä vastannut ja tämä herrahan vaati vuoroviestittelyä - kokeilu se oli minun puoleltani, että jos on paljon kiinnostusta, niin viitsii useammankin viestin kirjoittaa sieltä suunnasta.
        Joku suuttui, kun en soittanut, vaikka profiilissaan olevassa firmansa linkissä puh.nronsa näkyi. En todellakaan soita, jos emme ole asiasta miehen kanssa sopineet. Alkuunsa loppui siis se rakkaustarina, kun ei minulla hänen mielestään ollut riittävästi kiinnostusta.
        Moni haaveili kumppanista ja siksi majaili vuosia deittipalstalla päivittäin katsoen, että oisko joku nainen viestin laittanut. Mutta tosipaikan tullen halusikin olla mieluummin yksin.

        Tällaista tuli mieleen tällä kertaa ☺


      • Etsin kunnes löydän♡ kirjoitti:

        Tunteensa pitää hallita nettideittaillessa.
        Se on niin erilaista kuin oikea livetapailu ja -seurustelu. Jos kohtaan vaikkapa tansseissa kiinnostavan miehen, joka kiinnostuu minusta, ja sovimme treffit seuraavalle viikonlopulle johonkin tanssipaikkaan, niin eipä tulisi pieneen mieleenkään joka ikinen arki-ilta juosta ravintoloissa ja päivätansseissa katsastamassa, josko olisi parempi mies tarjolla siellä. Samaa odotan myös mieheltä, ettei etsi innolla mua parempaa vaan tutustumme ja katsomme miten onnistumme.

        Nettideittailussa on toisin.
        Olemme pelikortteja, joilla pelataan. Emme tuntevia ihmisiä. Monelle ehdokkaalle kirjoitetaan ja käydään vuoroin tapaamassa - heitä kilpailutetaan. Se on deittailupelin henki!
        Monen kanssa veivatessa turtuu ja se "moniavioisuus" alkaa tuntua itsestä luonnolliselta. Muttei se tunnu hyvältä, kun itse on toiselle vain yksi monista samaan aikaan ja vielä uusiakin mies virvelöi.
        Jos antaa itsensä ihastua tai rakastua ja onkin miehen rankinglistalla vasta sijalla 10, niin sattuuhan se, kun putoaa korkealta todellisuuteen miehen kadotessa joskus jopa sanaakaan selittelemättä.

        Toivoa pitäisi uskaltaa mutta samalla pitää varuillaan huijaustem ja omien tunteittensa kanssa.

        Joku mies oli pettynyt deittailuun mutta roikkui silti mukana. Toinen taas houkutteli uutta sinisilmäistä aloittelijaa innokkaalla tapaamistoiveella: kun sattui juuri olemaan siellä suunnalla liikkeellä ja muutamassakin eläkepäivillä sinnepäin synnyinseudulleen. Molemmat olivat roikkuneet deitissä vuosia ja viestejä lähettäneet sadoittan kuukaudessa. Heille kelpasi kuka vaan ja sen huomasi lyhyistä viesteistä, joihin ei lähetäjä itsekään usko jokaiseen vastausta saavansa.

        Kirjoitustaito oli kehno muutamalla rauhallisella symppis-miehellä enkä viitsinyt alkaa vetämään juttua ja onkimaan tietoja. Joltain taas ei tullut tapaamisehdotusta, kirjoiteltiin ja kirjoiteltiin vaan säistä sun muusta ja mies laitteli aloitusviestejä uusille naisille - kunnes minä ilmoitin, että puhelimessa juttelu, äänen kuuleminen ja livetapaaminen näyttävät, miten sovimme yhteen. Mies soitti ja juteltiin mutta tapaaminen jäi, kun en yhteen viestiinsä vastannut ja tämä herrahan vaati vuoroviestittelyä - kokeilu se oli minun puoleltani, että jos on paljon kiinnostusta, niin viitsii useammankin viestin kirjoittaa sieltä suunnasta.
        Joku suuttui, kun en soittanut, vaikka profiilissaan olevassa firmansa linkissä puh.nronsa näkyi. En todellakaan soita, jos emme ole asiasta miehen kanssa sopineet. Alkuunsa loppui siis se rakkaustarina, kun ei minulla hänen mielestään ollut riittävästi kiinnostusta.
        Moni haaveili kumppanista ja siksi majaili vuosia deittipalstalla päivittäin katsoen, että oisko joku nainen viestin laittanut. Mutta tosipaikan tullen halusikin olla mieluummin yksin.

        Tällaista tuli mieleen tällä kertaa ☺

        Hei,

        kiitos tarinastasi.

        Mikä siinä onkin että nuo miespuolisilta ei kovinkaan pitkiä kirjeitä saa? Naiset kun sellaisia tykkäisivät lukea, niin tässä olisi kyllä hyvä sauma miehelle jolta tekstiä tulisi luontaisesti paljon :)

        Terveisin Heli E-kontakti.fistä


      • O - O
        Etsin kunnes löydän♡ kirjoitti:

        Tunteensa pitää hallita nettideittaillessa.
        Se on niin erilaista kuin oikea livetapailu ja -seurustelu. Jos kohtaan vaikkapa tansseissa kiinnostavan miehen, joka kiinnostuu minusta, ja sovimme treffit seuraavalle viikonlopulle johonkin tanssipaikkaan, niin eipä tulisi pieneen mieleenkään joka ikinen arki-ilta juosta ravintoloissa ja päivätansseissa katsastamassa, josko olisi parempi mies tarjolla siellä. Samaa odotan myös mieheltä, ettei etsi innolla mua parempaa vaan tutustumme ja katsomme miten onnistumme.

        Nettideittailussa on toisin.
        Olemme pelikortteja, joilla pelataan. Emme tuntevia ihmisiä. Monelle ehdokkaalle kirjoitetaan ja käydään vuoroin tapaamassa - heitä kilpailutetaan. Se on deittailupelin henki!
        Monen kanssa veivatessa turtuu ja se "moniavioisuus" alkaa tuntua itsestä luonnolliselta. Muttei se tunnu hyvältä, kun itse on toiselle vain yksi monista samaan aikaan ja vielä uusiakin mies virvelöi.
        Jos antaa itsensä ihastua tai rakastua ja onkin miehen rankinglistalla vasta sijalla 10, niin sattuuhan se, kun putoaa korkealta todellisuuteen miehen kadotessa joskus jopa sanaakaan selittelemättä.

        Toivoa pitäisi uskaltaa mutta samalla pitää varuillaan huijaustem ja omien tunteittensa kanssa.

        Joku mies oli pettynyt deittailuun mutta roikkui silti mukana. Toinen taas houkutteli uutta sinisilmäistä aloittelijaa innokkaalla tapaamistoiveella: kun sattui juuri olemaan siellä suunnalla liikkeellä ja muutamassakin eläkepäivillä sinnepäin synnyinseudulleen. Molemmat olivat roikkuneet deitissä vuosia ja viestejä lähettäneet sadoittan kuukaudessa. Heille kelpasi kuka vaan ja sen huomasi lyhyistä viesteistä, joihin ei lähetäjä itsekään usko jokaiseen vastausta saavansa.

        Kirjoitustaito oli kehno muutamalla rauhallisella symppis-miehellä enkä viitsinyt alkaa vetämään juttua ja onkimaan tietoja. Joltain taas ei tullut tapaamisehdotusta, kirjoiteltiin ja kirjoiteltiin vaan säistä sun muusta ja mies laitteli aloitusviestejä uusille naisille - kunnes minä ilmoitin, että puhelimessa juttelu, äänen kuuleminen ja livetapaaminen näyttävät, miten sovimme yhteen. Mies soitti ja juteltiin mutta tapaaminen jäi, kun en yhteen viestiinsä vastannut ja tämä herrahan vaati vuoroviestittelyä - kokeilu se oli minun puoleltani, että jos on paljon kiinnostusta, niin viitsii useammankin viestin kirjoittaa sieltä suunnasta.
        Joku suuttui, kun en soittanut, vaikka profiilissaan olevassa firmansa linkissä puh.nronsa näkyi. En todellakaan soita, jos emme ole asiasta miehen kanssa sopineet. Alkuunsa loppui siis se rakkaustarina, kun ei minulla hänen mielestään ollut riittävästi kiinnostusta.
        Moni haaveili kumppanista ja siksi majaili vuosia deittipalstalla päivittäin katsoen, että oisko joku nainen viestin laittanut. Mutta tosipaikan tullen halusikin olla mieluummin yksin.

        Tällaista tuli mieleen tällä kertaa ☺

        Kun tarjontaa näyttää olevan todella paljon, ja jokainen etsii itseään parempaa, kauniimpaa/komeampaa, varakkaampaa eli mielestään täydellistä kumppania, joka tarjoaa ehkä asunnon ja täyden palvelun jne, ei yllätä, että monet profiilit pysyvät palstalla vuosi kymmeniä. Jospa jostain ilmestyisi vielä parempi?

        Jos kaikki etsivät itseään parempaa kumppania, yhtälö ei voi toimia!


    • kyläluuta

      Ai, ole kokemukset kaksisia.

      Ylläpidolle ei tahdo kelvata kuvat, joten ollaan kuvatta.
      Lähinnä kai ajankulua täällä suomi24 treffeillä, ainakin miehillä.
      Laittavat kuvat ja kaikki, tai joku kätevämpi laittanut. Ei vastata jos ottaa yhteyttä, kohteliasta oli edes jotain vastata.

      Ei se että vastaa, tarkoita sitä että mummo muuttaa luoksesi.

      • Turha yrittää enää

        Kyllä minä aina vastasin niille noin kahdelle, jotka minuun yhteyttä ottivat. Itse sain noin kahteenkymmeneen viestiini noin kaksi vastausta. Muutama tapaaminen, ei johtanut mihinkään.


    • eikö muuten onnistu

      kymmenen vuotta vanha kuva oli ja se oli minusta epäreilua...tietysti vois alkoholin käytöstä paremmin, sillä alkolisti ja kohtuukäyttäjä on ihan eri juttu..

    • tällaista sattuunut

      Muutaman kerran olen tehnyt profiilin. Kuva on ollut parhaimmillaan otettu kirjoittaessa profiilia, ainakin ajan tasalla. Aina ovat kuvan hyväksyneet.
      Ikäisemme miehet, heistä löytyy aina "vikaa", useimmat ovat äärimmäisen nuukia. Ensimmäisenä kiinnostaa omaisuuteni.
      Tulen hyvin toimeen, omaisuuttakin on omiksi tarpeiksi, varmaan jääkin kunhan poistun keskuudestamme.
      En ole nuuka, voin tarjota päivällisen kotonani vaikka kynttiöiden kanssa. Mutta oletan että miestä ei ala itkettämään jos joutuu kustantamaan kupillisen kahvia.

    • Näppis

      Joskus kokeillut.
      Jos 10 % on minulle vastannut, niin onnittelen itseäni.
      Sitten ihan muutaman nähnyt luonnossa. Joko minä tai hän ei kelvannut.
      Nyt harvakseltaan skypeillään kahden kanssa ilman sen kummempia suunnitelmia kuin että ei ole yhteistä tulevaisuutta. Kunhan edes tällä tavalla saa kaupan kassan lisäksi jonkun sanan vaihtaa toisen ihmisen kanssa.
      Pitäisiköhän yrittää saada kolmas skypeilijä?
      Kokemus osoittaa, että ei minulle sitä läheisempää ihmistä ole olemassa. Ne hyvät ovat jo parinsa löytäneet, me raakit vain ollaan jäljellä.

      • O - O

        Ne 90% vastaamattomia voivat olla ilmaisia profiileja, jotka eivät ilmeisesti pystyisikään vastaamaan. Ovat tehneen profiilin, huomanneet vasta sitten homman maksulliseksi ja jättäneet asian sikseen.

        Katsotaanpa häipyykö viestini samantien, kun jatkan: Palvelun tarjoajan näkökulmasta on hyvä, että siellä on mahdollisimman paljon profiileja.
        Profiilien poistamiseen on varmaan joitain sääntöjä, vai onko?
        Kysymys ei taida olla helppo, vai onko siitä ilmoitettu jotain sääntöjä?


      • Näppis
        O - O kirjoitti:

        Ne 90% vastaamattomia voivat olla ilmaisia profiileja, jotka eivät ilmeisesti pystyisikään vastaamaan. Ovat tehneen profiilin, huomanneet vasta sitten homman maksulliseksi ja jättäneet asian sikseen.

        Katsotaanpa häipyykö viestini samantien, kun jatkan: Palvelun tarjoajan näkökulmasta on hyvä, että siellä on mahdollisimman paljon profiileja.
        Profiilien poistamiseen on varmaan joitain sääntöjä, vai onko?
        Kysymys ei taida olla helppo, vai onko siitä ilmoitettu jotain sääntöjä?

        Tapahtui aikaan ja palstalla, jolloin kaikki oli ilmaista. Siihen aikaan ainakin oman profiilinsa sai itse poistettua. Nyt en ole vuosiin profiiliani palstalle laittanut enkä laita. Joskus katson ja ainakin muutama kestoprofiili siellä on kuvineen kaikkineen. Ihan hyvän näköisiä ovat muutamat ja mielenkiintoisia muutenkin, mutta itsetunto tässä on mennyt ja muutenkin mieli muuttunut niin, että parempi on kun en toisten elämään sekaannu. Näkeehän noita ihmisiä kauppareissulla ja kuule tuota ihmisen ääntä sitten kassalla...
        Tämän on pakko riittää tälle loppumatkalle.


      • O - O
        Näppis kirjoitti:

        Tapahtui aikaan ja palstalla, jolloin kaikki oli ilmaista. Siihen aikaan ainakin oman profiilinsa sai itse poistettua. Nyt en ole vuosiin profiiliani palstalle laittanut enkä laita. Joskus katson ja ainakin muutama kestoprofiili siellä on kuvineen kaikkineen. Ihan hyvän näköisiä ovat muutamat ja mielenkiintoisia muutenkin, mutta itsetunto tässä on mennyt ja muutenkin mieli muuttunut niin, että parempi on kun en toisten elämään sekaannu. Näkeehän noita ihmisiä kauppareissulla ja kuule tuota ihmisen ääntä sitten kassalla...
        Tämän on pakko riittää tälle loppumatkalle.

        Eihän sitä koskaan tiedä, ja vannomatta paras, kuuluu pari sanonta, jotka ovat monen kohdalla pitäneet paikkansa. Elämä voi yllättää sinutkin vielä monta kertaa. - Ainakin täällä ruuhka-Suomessa saa huomata tulevansa kohdatuksi ja kohdelluksi ihan oikeana naisena edelleen.

        Jos tietää, mitä tahtoo, kannattaa toimia itsekin aktiivisesti. Ainakin aina välillä. Toivotan sinulle iloista jouluyllätystä.;)


      • O - O kirjoitti:

        Ne 90% vastaamattomia voivat olla ilmaisia profiileja, jotka eivät ilmeisesti pystyisikään vastaamaan. Ovat tehneen profiilin, huomanneet vasta sitten homman maksulliseksi ja jättäneet asian sikseen.

        Katsotaanpa häipyykö viestini samantien, kun jatkan: Palvelun tarjoajan näkökulmasta on hyvä, että siellä on mahdollisimman paljon profiileja.
        Profiilien poistamiseen on varmaan joitain sääntöjä, vai onko?
        Kysymys ei taida olla helppo, vai onko siitä ilmoitettu jotain sääntöjä?

        Hei O - O,

        tietenkin hyvä profiilien määrä on hyvä asia, mutta eihän nettideittipalsta ole mitään jollei se pysty yhdistämään ihmisiä.

        Me olemme tästä kovin ylpeitä että asiakastyytyväisyyskyselyssämme tuo prosentti on ollut yli 60 % eli niiden osuus jotka keertovat löytäneensä kauttamme seuraa.

        Profiilejakin tärkeämpää on siis se että ihminen löytyy kautamme kumppanin, ja kertoo siitä kenties eteenpäin ystäväpiirilleen.

        Kiitos kommentistasi,

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • pitäkää sivunne ---

      ei kiinosta koko deittailu, koska pitää oma nimi ja sähköposti osote antaa,
      jos puhekavereita ei livenä löydä, niin olkoon koko touhu,

      jos tulee deittailun mahdollisuus täysin nimettömänä eikä tarvi tarkempia omia tietoja itsestään antaa niin asia muuttuu täysin,

      • Hei pitäkää sivunne,

        en tiedä mitä sivua nyt tarkoitat, sillä ainakaan meille E-kontakti.fihin ei ole tarpeen antaa omaa nimeään. Sähköpostiosoitteenkin voi valita ihan mieluisakseen, eli nettideitissä voi käyttää mitä tahansa vaikka vain tätä tarkoitusta varten nettideittiin perustettua erillistä sähköpostiosoitetta.

        Nettideittailuhan on siis täysin anonyymiä ellet itse päätä toisille ihmisille paljastaa itsestäsi jotain. Kuvaakaan ei ole pakko laittaa jos ei halua.

        Ainoastaan siinä tapauksessa, että haluatte maksaa laskulla, tulee antaa laskutusyhteystyökumppanillemme omat tietonsa.

        E-kontakti.fissä on muitakin maksutapoja: verkkopankki, luottokortti sekä pankkisiirrollakin voi maksun maksaa. Kaikki maksutavat ovat yhtä turvallisia, sillä E-kontakti.fi ei koskaan uudelleenlaskuta asiakkaita vaan tilaat aina vain itse sen tilauskauden jonka haluat.

        Kertoisitko hieman tarkemmin, mitä tuolla kommentillasi tarkoitit?

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • ???

      Mihin kysely pyrkii?

      • Hei ???,

        ei kysely pyri mihinkään muuhun kuin mielenkiintoiseen keskusteluun. Me olemme E-kontakti.fissä kehittämässä ensi vuoden aikana sivustoamme ja minua toki kiinnostaa kuulla, mitkä asiat koetaan hankaliksi joita voisimme parantaa.

        Terveisin Heli E-kontakti.fistä


      • ???
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei ???,

        ei kysely pyri mihinkään muuhun kuin mielenkiintoiseen keskusteluun. Me olemme E-kontakti.fissä kehittämässä ensi vuoden aikana sivustoamme ja minua toki kiinnostaa kuulla, mitkä asiat koetaan hankaliksi joita voisimme parantaa.

        Terveisin Heli E-kontakti.fistä

        Aha, siis vain taidetta taiteen takia.

        Luulin, että pyritte esim. parantamaan palveluanne, mutta jos ei, niin sitten ei.

        Kaikkea hyvää pyrkimyksiinne.


      • lukutaitoinen...
        ??? kirjoitti:

        Aha, siis vain taidetta taiteen takia.

        Luulin, että pyritte esim. parantamaan palveluanne, mutta jos ei, niin sitten ei.

        Kaikkea hyvää pyrkimyksiinne.

        Justhan Heli kertoi että pyrkivät parantamaan palvelujaan.


    • Onko hunksin vaikea ymmärtää että pysytään aiheessa tai ollaan hiljaa.

      • "tsihh"

        Niinpä se on ystäväiseni.
        Jopa 60 treffit voivat olla pakahduttava kokemus.
        Jopa niin, että jossain on pato aukaistava viemäriin itkuisin silmin.
        Haluan tässä osoittaa ajatukseni myös aloituksen aiheeseen.
        Kysymykseen: Miten te 60 koette netti-treffailun.

        Toivottavasti aloittaja on saanut tarpeeksi kommenttejani, vaikka ehkä tunnunkin vieraalta ja oudolta.
        Kuten aina on sanottu, ei pidä innokkaasti toivoa, toive voi toteutuakin.
        Vain Lumi-aura-kuski voi sysätä oikeassa elämässä toiveensa ojan-pohjalle.

        H.


    • Keskustelu jatkuu, kuten aloittaja toivookin.
      Ei kai taas tarkoitus-hakuisesti....

      Minä ihmettelen kuinka hemmetin nuorta porukkaa on vanhusten "kehittelijöinä"
      Miksi taatanassa eivät ottaneet minuun ensin yhteyttä:)
      Treffi on Suomen-kielellä tapaaminen, Skall vi träffa?
      Jos siihen on pakko liittää suudelmiakin, niin olisin voinut antaa heidän kuvatata
      minut, kun luon puiston-penkille kuuman katseeni harmaisiin niska-hiuksiin.
      Takaan että nuorelta kuvaaja-neitoselta olisi lipsunut kaikki käsistä.
      H.

      • O - O

        Jospa jättäisit epäkohteliaat suomen kielen opetusyrityksesi ihan sikseen, koska et hallitse suomea itsekään. Myös ruotsinkielisessä lauseessasi on virhe!

        Toivotan Huntzukalle ja kaikille muillekin menestystä ja hyviä hetkiä - ennen täydellisten kohtaamista. ;)


    • kööhä...

      Liian kallis, kuukausi 29.90e
      tiedän että kerralla enempi kuukausia on halvempi, mutta silti.
      19.90 olisi inhimillisempi ja hieman korotatte näitä pitempiä tilauksia.

      • Hei kööhä,

        kiitos palautteestasi.

        HInnastomme noudatteelee aika pitkälle sitä hintatasoa mitä muissakin Pohjoismaissa ja Suomessa on käytössä. iPhone-sovelluksessa on mahdollista ostaa 20 päivän jäsenyys hintaan 19,99 €.

        t: Heli E-kontakti.fistä


      • kööhä,
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei kööhä,

        kiitos palautteestasi.

        HInnastomme noudatteelee aika pitkälle sitä hintatasoa mitä muissakin Pohjoismaissa ja Suomessa on käytössä. iPhone-sovelluksessa on mahdollista ostaa 20 päivän jäsenyys hintaan 19,99 €.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        ei ole iPhonea, eikä ilmeisesti tule. Mikä jeggu tuo 20 päivää?
        10 päivää tulis vielä halvemaksi!
        Mitä maksaakaan 30 päivää???


      • kööhä, kirjoitti:

        ei ole iPhonea, eikä ilmeisesti tule. Mikä jeggu tuo 20 päivää?
        10 päivää tulis vielä halvemaksi!
        Mitä maksaakaan 30 päivää???

        Hei kööhä,

        tuo hinnoittelu johtuu noista Applen iTunes Storen rajoituksesta minkä vuoksi tuollaiseen hinnoitteluun on päädytty.

        Kuukausi E-kontakti.fissä maksaa siis tosiaan tuon 29,90 €.

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • etsi etsii soisi löy

      Sivusto on selkeä ja ymmärrettävä, mielestäni.
      Videoiden mahdollisuus voisi olla, en tiedä onko niissä salaisissa kansioissa, en ole koskaan niitä maksanut.

      • Hei,

        tarkoitatko että olisi jäsenistä videoesittelyitä?

        t: Heli E-kontakti.fistä


      • etsii etsii soisi lö
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei,

        tarkoitatko että olisi jäsenistä videoesittelyitä?

        t: Heli E-kontakti.fistä

        joko itsestä tai joku muu videopätkä.


    • mimmimummi5

      Minäkin haluan tuollaisen vaarin kun tuossa kuvassa!

    • olen onnellinen

      hyvä et uudistuu e-kontakti ja poistuu profiilit jotka ei voimassa, jospa vielä kerran kokeilisin :)
      ...ensi vuonna...

      • jos tarvii

        Eipä tän ikäisenä enään kaipaile kuin hyviä ystäviä, seuraa saa vaikka eläkeläisten toiminoista, kasvotusten eikä tarvii arvuutella.


      • Näin meillä vanhat..
        jos tarvii kirjoitti:

        Eipä tän ikäisenä enään kaipaile kuin hyviä ystäviä, seuraa saa vaikka eläkeläisten toiminoista, kasvotusten eikä tarvii arvuutella.

        Mitä ne eläkeläisten toiminnot ovat?
        Ei ainakaan tällä eikä yhdellä toisella paikkakunnalla liene mitään toimintoja. Pikkukaupunki ja se toinen iso.
        Ainakaan en tiedä niistä, vaikka 10 vuotta olen eläkkeellä ollutkin.

        Tuli kyllä reilu vuosi sitten ilmoitus postilaatikkoon:
        "Toimintahetki Tiistaina 25.9.2012 klo 13.00-15.00 XX:n eläkeläistalon kerhohuoneessa. Tervetuloa kaikki asiasta kiinnostuneet ja ikäihmiset. Järjestää XX:n vapaa-aikaohjaajat V ja M. Kuljetus järjestetään tarvittaessa. Lisätietoja tilaisuudesta puh. xxxx".

        Ei ollut tuo puhelinnumero käytössä kun soitin. Ei tunnettu tuon nimisiä henkilöitä kaupungin sivuilla. Ei ole tiedossa, missä tuo eläkeläistalo on. Olen vasta 40 vuotta asunut paikkakunnalla.

        Näin meillä.


      • Ota Selvää Itse
        Näin meillä vanhat.. kirjoitti:

        Mitä ne eläkeläisten toiminnot ovat?
        Ei ainakaan tällä eikä yhdellä toisella paikkakunnalla liene mitään toimintoja. Pikkukaupunki ja se toinen iso.
        Ainakaan en tiedä niistä, vaikka 10 vuotta olen eläkkeellä ollutkin.

        Tuli kyllä reilu vuosi sitten ilmoitus postilaatikkoon:
        "Toimintahetki Tiistaina 25.9.2012 klo 13.00-15.00 XX:n eläkeläistalon kerhohuoneessa. Tervetuloa kaikki asiasta kiinnostuneet ja ikäihmiset. Järjestää XX:n vapaa-aikaohjaajat V ja M. Kuljetus järjestetään tarvittaessa. Lisätietoja tilaisuudesta puh. xxxx".

        Ei ollut tuo puhelinnumero käytössä kun soitin. Ei tunnettu tuon nimisiä henkilöitä kaupungin sivuilla. Ei ole tiedossa, missä tuo eläkeläistalo on. Olen vasta 40 vuotta asunut paikkakunnalla.

        Näin meillä.

        Minusta ainakin "nuoret" eläkeläiset voivat osallistua kaikkiin aikuisille tarkoitettuun toimintaan ja tapahtumiin.

        Älä lannistu, vaan ota asioista selvää. Ei eläkeläisille tarjota kaikkea lusikalla ihan suuhun asti - ennenkuin menettävät toiminta kykynsä.


      • Muuttaja 1972
        Näin meillä vanhat.. kirjoitti:

        Mitä ne eläkeläisten toiminnot ovat?
        Ei ainakaan tällä eikä yhdellä toisella paikkakunnalla liene mitään toimintoja. Pikkukaupunki ja se toinen iso.
        Ainakaan en tiedä niistä, vaikka 10 vuotta olen eläkkeellä ollutkin.

        Tuli kyllä reilu vuosi sitten ilmoitus postilaatikkoon:
        "Toimintahetki Tiistaina 25.9.2012 klo 13.00-15.00 XX:n eläkeläistalon kerhohuoneessa. Tervetuloa kaikki asiasta kiinnostuneet ja ikäihmiset. Järjestää XX:n vapaa-aikaohjaajat V ja M. Kuljetus järjestetään tarvittaessa. Lisätietoja tilaisuudesta puh. xxxx".

        Ei ollut tuo puhelinnumero käytössä kun soitin. Ei tunnettu tuon nimisiä henkilöitä kaupungin sivuilla. Ei ole tiedossa, missä tuo eläkeläistalo on. Olen vasta 40 vuotta asunut paikkakunnalla.

        Näin meillä.

        Jokainen voi halutessaan itse käynnistää vaikka millaista toimintaa, jos haluaa.
        Nythän sinullakin on sitten tilaisuus tutustua paikkakuntaasi.


      • Näin meillä vanhat..
        Muuttaja 1972 kirjoitti:

        Jokainen voi halutessaan itse käynnistää vaikka millaista toimintaa, jos haluaa.
        Nythän sinullakin on sitten tilaisuus tutustua paikkakuntaasi.

        Tutustunut olen. Kirjastossa joku 30 vuotta siellä yhtä aikaa käynyt nyökkää tervehdykseksi. Virkailijat kyllä tervehtivät ja onpa yksi pari muutakin sanaa kerran vaihtanut (ihan tänä vuonna!). Entiset työkaverit 10 vuoden takaa tervehtivät kun marketissa nähdään, jonkun kanssa jonkun yhdentekevän lauseen vaihdamme. Nimet vain alkaa unohtumaan niiltä, joita en 10 vuoteen ole nähnyt...
        Ympäristöoppia sen verran, että kaikki lähiseudun tiet olen ajellut, metsistä mustikat vuosikymmeniä poiminut, puolukoita huonosti löytänyt ja tietä pitkin kahteen suuntaan kävelylenkkeillyt. Joko sitä asfaltoitua tai sitä savettua.
        Naapureista yhden pariskunnan tunnen, kaksi vähän huonommin ja kolmannesta vain miehen. Muut eivät edes vastaa tervehdykseen.
        Niin, että miten vielä pitäisi mielestäsi tutustua paikkakuntaan? Tuppautumatta väkisin kenenkään tietoisuuteen.


      • hei hulinaa
        Näin meillä vanhat.. kirjoitti:

        Tutustunut olen. Kirjastossa joku 30 vuotta siellä yhtä aikaa käynyt nyökkää tervehdykseksi. Virkailijat kyllä tervehtivät ja onpa yksi pari muutakin sanaa kerran vaihtanut (ihan tänä vuonna!). Entiset työkaverit 10 vuoden takaa tervehtivät kun marketissa nähdään, jonkun kanssa jonkun yhdentekevän lauseen vaihdamme. Nimet vain alkaa unohtumaan niiltä, joita en 10 vuoteen ole nähnyt...
        Ympäristöoppia sen verran, että kaikki lähiseudun tiet olen ajellut, metsistä mustikat vuosikymmeniä poiminut, puolukoita huonosti löytänyt ja tietä pitkin kahteen suuntaan kävelylenkkeillyt. Joko sitä asfaltoitua tai sitä savettua.
        Naapureista yhden pariskunnan tunnen, kaksi vähän huonommin ja kolmannesta vain miehen. Muut eivät edes vastaa tervehdykseen.
        Niin, että miten vielä pitäisi mielestäsi tutustua paikkakuntaan? Tuppautumatta väkisin kenenkään tietoisuuteen.

        näin meillä vanhat...

        Näitä kuvaamiasi paikkakuntia meillä armaassa Suomenmaassa löytyy.

        Kuvauksesi on kuin yhdestä korvenkunnasta.


    • 2-15

      Maksu puolella yli 3 vuotta sitten, kyllä yhteyksiä saa ja tapaamisia en kuitenkaan onnistunut.

      Nykyään en tarvitse .
      Maksut olivat suhteellisen pieniä.

    • ihmettelen suuresti?

      E-kontakti...
      Mitäs "kalastelua" tämä on? Houkutusta siirtyä mukamas maksulliselle palstalle?

      Täällähän on jo vapaa rekisteröinti mahdollisuus laittaa kuvansa ja yhteystietonsa, jotka fiksut älyävät laittaa ns. erilliselle sp-osoitteelle.

      Siitä vain sitten valkkaamaan ystäviä, joiden kanssa voi privatisti keskustella, mikäli tuttavuuksia haluaa?

      Ilmeisesti kovinkaan moni ei ole kiinnostunut, koska kukat ja kissankuvat hallitsevat palstaa ja usein on myös koko profiili piilotettu?

      Avoimuuttahan täällä huudellaan ja "puskia" moititaan, mutta mikä on "kukkanen", joka ei salli profiiliaan aukaistavan?

      Täällä olisi kuitenkin ilmaista tuo tutustuminen toiseen livenä ja onhan täällä järjestelty jopa yhteisiä trefvejä, joista monet tuntevatkin toisensa.

      • bessie*

        Ihmettelet mitä?

        Tulitko ajatelleeksi, että keskustelupalstalle ei yleensä tulla samalla mielellä kuin treffipalstalle?
        Muista en tietenkään tiedä, mutta ainakaan itse en ole täällä KALASTELEMASSA tai VALKKAAMASSA ystäviä ja treffiseuraa. Jokainen normaaliälyllä varustettu varmasti huomaa mahdollisuudet, mutta siitä mielestäni pitäisi lähteä, että tämä on keskustelupalsta, piste.

        "Täällä olisi kuitenkin ilmaista jne." !?
        Edelleenkään en tiedä muista, mutta minusta on hyvä, että treffipalsta on maksullinen, ja mielellään ei 'liian halpa'.


      • Reivi Linkreeni
        bessie* kirjoitti:

        Ihmettelet mitä?

        Tulitko ajatelleeksi, että keskustelupalstalle ei yleensä tulla samalla mielellä kuin treffipalstalle?
        Muista en tietenkään tiedä, mutta ainakaan itse en ole täällä KALASTELEMASSA tai VALKKAAMASSA ystäviä ja treffiseuraa. Jokainen normaaliälyllä varustettu varmasti huomaa mahdollisuudet, mutta siitä mielestäni pitäisi lähteä, että tämä on keskustelupalsta, piste.

        "Täällä olisi kuitenkin ilmaista jne." !?
        Edelleenkään en tiedä muista, mutta minusta on hyvä, että treffipalsta on maksullinen, ja mielellään ei 'liian halpa'.

        Jep, olet oikeassa. 10.000 € olisi sopiva hinta profiilille ja 1000 €/kontakti. Takaisi, ettei tyhjätaskut osallistuisi. Tai vain huijattavia etsivät sijoittaisivat rahaa.


      • bessie*
        Reivi Linkreeni kirjoitti:

        Jep, olet oikeassa. 10.000 € olisi sopiva hinta profiilille ja 1000 €/kontakti. Takaisi, ettei tyhjätaskut osallistuisi. Tai vain huijattavia etsivät sijoittaisivat rahaa.

        No minulle kyllä kelpaa tärkeämmät vaatimukseni täyttävä "tyhjätaskukin". Oikein todella varakkaaseen voisin suhtautua suuremmalla varauksella, siis mahdollisena kumppanina.

        Ajattelen, että kohtuullinen maksu ehkä hieman karsisi pois vähemmän 'tositarkoituksella' liikkeellä olevia, ja toisaalta myös maksullisuus ja määräaikaisuus vähän aktivoisi niitä maksaneitakin ja näin kaikki saisivat paremmin vastinetta rahoilleen.


      • Hei ihmettelen suuresti,

        kuten tuossa alussa kirjoittelin, olemme E-kontakti.finä täällä samanlaisella yritysprofiililla kuin vaikkapa kirkko tai KELA. Meidän tarkoituksenamme on nostaa nettideittailun hyväksyttävyyttä, tunnettuutta ja kerätä ideoita siihen, kuinka voisimme palvella asiakaitamme paremmin.

        Ystävällisin terveisin,
        Heli E-kontakti.fistä


      • ex ihmettelijä
        bessie* kirjoitti:

        Ihmettelet mitä?

        Tulitko ajatelleeksi, että keskustelupalstalle ei yleensä tulla samalla mielellä kuin treffipalstalle?
        Muista en tietenkään tiedä, mutta ainakaan itse en ole täällä KALASTELEMASSA tai VALKKAAMASSA ystäviä ja treffiseuraa. Jokainen normaaliälyllä varustettu varmasti huomaa mahdollisuudet, mutta siitä mielestäni pitäisi lähteä, että tämä on keskustelupalsta, piste.

        "Täällä olisi kuitenkin ilmaista jne." !?
        Edelleenkään en tiedä muista, mutta minusta on hyvä, että treffipalsta on maksullinen, ja mielellään ei 'liian halpa'.

        bessie*

        Enhän minä enää uskalla ihmetellä mitään, koska pisteenkin perään pistit!:))

        Joku oli taas uskaltanut kysellä täältäkin neuvoja, kuinka saisi seuraa? Olisi pistänyt kuvansa ja yhteystietonsa esiin, niin olisi tärpännyt "ehkä" täältäkin?

        Nyt ollaan jo perustamassa vanhainkotia, vai mikä yhteisöasuminen se onkaan? Saisivat vain selville onko se järven rannalla, vai järvenrannalla? Vuorotkin oli jo jaettu osallistujien kesken kivasti, siis pisti minutkin nauramaan.

        Vaan mitäpäs minä, ukollinen akka. Mistään en ole seuraa hakemassa, enkä uskalla ilmoittautua tuohon yhteistalouteenkaan. On nääs liikaa naisia ja kyllä ne pirulaiset veisivät minun ukkoraiskan. Hän on niin naisiin menevä ja sopuisa.

        Siinä sitten olisin trefipalstoja kyttäilemässä, että saisi jonkinlaisen selänpesijän ja peiton kohentajan. Ei hyvä, sanoisi Jorma Uotinen.


      • bessie*
        ex ihmettelijä kirjoitti:

        bessie*

        Enhän minä enää uskalla ihmetellä mitään, koska pisteenkin perään pistit!:))

        Joku oli taas uskaltanut kysellä täältäkin neuvoja, kuinka saisi seuraa? Olisi pistänyt kuvansa ja yhteystietonsa esiin, niin olisi tärpännyt "ehkä" täältäkin?

        Nyt ollaan jo perustamassa vanhainkotia, vai mikä yhteisöasuminen se onkaan? Saisivat vain selville onko se järven rannalla, vai järvenrannalla? Vuorotkin oli jo jaettu osallistujien kesken kivasti, siis pisti minutkin nauramaan.

        Vaan mitäpäs minä, ukollinen akka. Mistään en ole seuraa hakemassa, enkä uskalla ilmoittautua tuohon yhteistalouteenkaan. On nääs liikaa naisia ja kyllä ne pirulaiset veisivät minun ukkoraiskan. Hän on niin naisiin menevä ja sopuisa.

        Siinä sitten olisin trefipalstoja kyttäilemässä, että saisi jonkinlaisen selänpesijän ja peiton kohentajan. Ei hyvä, sanoisi Jorma Uotinen.

        Juu, ei se kirjoittamalla laitettu piste ihan harkitsematta tullut :)

        Halusin sillä korostaa omaa kantaani, joka siis on että keskustelupalsta ei saisi olla treffipalsta.
        Mielestäni sellainen ei palvele kenenkään etua, päinvastoin.

        Keskustelun aiheeksi seuran etsiminen ja sen haasteet käy oikein hyvin, mutta räikeät yritykset käyttää keskustelupalstaa omana treffipalstana on mielestäni tyssättävä alkuunsa.

        Ei hyvä!? Minusta taas treffipalsta on oikein hyvä tapa etsiä selänpesijää ja peitonkohentajaa. Siinähän voi tehdä heti täsmähaun. Vaikeampi ainakin minusta olisi tuolla livepuolella kysäistä, että onkos sinusta peiton kohentajaksi. Ja minulla ei ole edes noita ongelmia uskaltamisen kanssa...


    • Näin se kuitenkin on

      Miika: 7:5
      Älkää uskoko ystävää, älkää luottako uskottuun; vaimolta, joka sylissäsi lepää, varo suusi ovet.

    • Kymmenen vuoden aikana olen pitänyt profiilia erinäisiä aikoja. Olen käynyt useilla treffeillä, kahdesta sukeutui n. puolen vuoden seurustelu. Useita narsisteja tapasin, aikani kärsin, mutta onneksi sain pelin lopetetuksi.

      Kävin vilkaisemassa miesten profiileja ja katsos, siellä ne samat miehet edelleen, samat kymmenen vuotta vanhat kuvat, mutta ikä pienentynyt kymmenellä vuodella.

      Varmaankin yksi syy, miksi eivät lähde treffeille, ikä 63 v, oikea ikä 70 v. Siitä se valehteleminen sitten alkaa.

      Enää en minäkään jaksa, olen nähnyt melkein kaikki.

      • Ohhoh, @piu66

        Onpa todella ikävää toimintaa tuollainen, en ymmärrä lainkaan mitä ihminen luulee tuollaisella voittavansa. Aiheuttaa vain pahaa mieltä.

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • ylijäämänainen 65

      Kokeiltu on,vain yhden kerran.En ole edes kurkkinut millekkään treffisivuille aikaisemmin.
      Mies oli mukava kaikin puolin,ja keskustelimme asiallisesti huumoria unohtamatta.

      Mut empä taida enää sivuille mennä, samat naamat kehuu itseään.Ja totuushan on että tässä iässä miesmarkkinoilla ei ole tungosta.On ikäänkuin näkymätön ja tarpeeton kaikille,eikä paljon viitsi mennä tanssipaikkoihinkaan tyrkylle vaikka ulkonäössä ei mitään muuta vikaa olekkaan kuin iän tuomat uurteet.

      Ei sellainen kelpaa ikääntyneille nykymiehille, pitää olla nuorempi ja mitatkin vielä kohdillaan.Näin se vain on,joten keksikääpä nyt sellainen portaali missä ihminen ilman nuoruutta on myös vielä ihminen kaikkine tunteineen.

    • bessie*

      "Minua kiinnostaisi kuulla kovasti siitä, miten te 60 koette nettitreffailun."

      "Nettitreffailusta" en oikein osaa sanoa, se kuulostaa minun korviini vähän kuin 'harrastukselta', ei kiinnosta. Sen yhden, vakituisemman ystävän etsiminen ja löytäminen sen sijaan kiinnostaisi, ja HYVÄ treffipalsta tietenkin on melkeinpä parhain vaihtoehto siihen.

      Tuo yllä oleva kuva ei todellakaan saisi minua valitsemaan E-kontakti.fi deittipalstaa, en mitenkään tunne kuuluvani kohderyhmään. Kuvittelen ymmärtäväni, mitä ajetaan takaa, mutta todellakin, KIITOS EI. Tämä ärsyttää jopa enemmän kuin eräs televisiossakin mainostanut, laadukkaille ja tasokkaille sinkuille suunnattu palvelu, ja sekin ärsytti aika tavalla.
      Kuvan kalareissulle pukeutuneesta miehestä ja äitienpäivälounaalle tms. pukeutuneesta naisesta ei välity minkäänlaista elämäniloa tai yleensä mitään mistä saisin kimmokkeen laittaa oikopäätä profiili sivuillenne.
      Ehkä kuva on Anonyymien Aseksuaalien kesäpäiviltä, siinä valokuvaajan toivomuksesta muodostetaan leikkimielisesti A-kirjainta?

      Mielestäni deittipalvelun kuukausimaksu saisi olla sen verran korkea, että sen maksaneet jo lähtökohtaisesti ilmeisesti ovat avoimin mielin ja tosissaan ystävää etsimässä ja koska haluavat 'rahoilleen vastinetta' ovat myös aktiivisia.
      Voisihan sitten olla erikseen halvempi versio 'harrastajille' ja sellaisille jotka eivät oikein tiedä mitä haluavat vai haluavatko mitään. Mielestäni ne saisivat olla selvästi erillään.

      • Etsin kunnes löydän♡

        @bessie*:

        "Kuvan kalareissulle pukeutuneesta miehestä ja äitienpäivälounaalle tms. pukeutuneesta naisesta ei välity minkäänlaista elämäniloa"

        Niinpä.
        Otsikko on "Minkälaisia kokemuksia 60 nettitreffailusta?",
        Takuulla kuvan henkilöt ovat 7-kympin rajapaalun ylittäneitä....ehkä kasikympinkin...
        Me sex-kymppiset olemme sileäihoisempia ja kätemme ja kyynärvartemme on lihaksikkaat. Kullan puristamme intohimoisesti syvälle syliin eikä tuollaisia etäisiä A-haahuiluja ole suukottelumme.


      • Kiitos paljon palautteestasi!

        Harmi jo kuvavalintani on sinua kovasti ärsyttänyt.

        E-kontakti.fihin voi rekisteröityä ilman maksuvelvoitetta joten jos käyt meillä pyörähtämässä, niin huomaat että ihan tavallisia "kalakavereita" meillä on myös tarjolla.

        Mielenkiintoinen ehdotus tuo oma sivustonsa todella tositarkoituksella deittailijoille!

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • Erilaisia ihmisiä

      Eikä noin rumasti julkisella paikalla kohtaavaa, iäkästä paria arvostelevalla miehellä varmastikaan ole suurta upeaa ruusua tai muuta kukkaa ojennettavaksi naiselle tapaamisen aluksi.

      Ihmiset vanhenevat eri tavoin, ja ikää voi olla todella vaikea arvata ulkonäön perusteella.

      • Etsin kunnes löydän♡

        @Erilaisia ihmisiä:

        En ymmärtänyt kirjoittamaasi. Paheksutko kritiikkiä, jota kuvasta esitetttiin?
        Kritiikki markkinoinnissa käytettyä kuvaa ja sen tunnelmaa kohtaan ei ole kritiikkiä kuvan mallihenkilöitä kohtaan henkilökohtaisesti.
        Kuvan merkitystä deittailijoiden profiileissa painottavat deittifirmatkin joten (luulisi, että) ne omassa markkinoinnissaan tämän ottavat huomioon.
        Kuva joko kutsuu tarkemmin tutustumaan tai sitten ei.

        Tuo ylläoleva kuva on/lienee 3-kymppisten stereotypia yli 6-kymppisistä.
        Sitä ikäluokkaa lienee tuotepäällikkö Heli E-kontakti.fistä ja työtoverinsa?


        Pitäs perustaa meidän oma 60 deittifirma. vaikkapa tämän keskustelupalstan filiaali :D


      • bessie*
        Etsin kunnes löydän♡ kirjoitti:

        @Erilaisia ihmisiä:

        En ymmärtänyt kirjoittamaasi. Paheksutko kritiikkiä, jota kuvasta esitetttiin?
        Kritiikki markkinoinnissa käytettyä kuvaa ja sen tunnelmaa kohtaan ei ole kritiikkiä kuvan mallihenkilöitä kohtaan henkilökohtaisesti.
        Kuvan merkitystä deittailijoiden profiileissa painottavat deittifirmatkin joten (luulisi, että) ne omassa markkinoinnissaan tämän ottavat huomioon.
        Kuva joko kutsuu tarkemmin tutustumaan tai sitten ei.

        Tuo ylläoleva kuva on/lienee 3-kymppisten stereotypia yli 6-kymppisistä.
        Sitä ikäluokkaa lienee tuotepäällikkö Heli E-kontakti.fistä ja työtoverinsa?


        Pitäs perustaa meidän oma 60 deittifirma. vaikkapa tämän keskustelupalstan filiaali :D

        Et tainnut ainakaan vielä silloin kun minulle vastasit oikein ymmärtää minunkaan kirjoittamaan...


    • Saiskohan Helistä suukottelu-kuvan?
      Tietenkin saa siinä ihan suudellakin.
      Jos on sit kielari, niin siveä kuva-kulma sitten.
      Eikä Elinan kanssa.

      Jotenkin minusta tuntuu että S24-kahviossa alkaa olla epä-toivoinen tunnelma, kuten tällä palstallakin.
      Mikään ei oikein tunnu onnistuvan :)

      H.

    • 18-18

      Tuli myös vastauksia naisilta joissa oli kuva ja sanat tätä haluan, siis hyvin alhaista nolla käytöstä.

      Ehkä onni on löytynyt ,kuitenkin se voi löytyä vaikka kaupan kassalla jonossa.

      Idea ei ole nuono sinänsä ja pohjoismaat voisivat olla yhdessä, sillä ruotsilla toimii jopa saksa.

    • kuuskytplussa

      Tapasin noin kolmisenkymmentä Suomi24 palstalta ja muutama toiselta palstalta.
      Miehet voi jakaa kolmeen kategoriaan:
      1. Naimisissa olevat salasuhdetta etsivät
      2. 60 yksinäiset hvyin surulliset hieman masentuneen ja nuhruisen oloiset
      3. Nuoret miehet jotka etsivät äitihahmoa.
      Syystäkin olen kyllästynyt nettideittailuun ja hengaan täällä vain keskustelemassa.
      Helpommin miehiä saa tanssiravintoloissa.

      • Hei kuukytplussa,

        ikävää jos sinulle ei sielunkumppania ole löytynyt nettideittipalstalta. Usein nettideittipalsta on hyvä paikka löytää suhde, sillä ihmiset ovat siellä usein "samalla viivalla" eli etsimässä samaa asiaa. Olen kirjoittanut asiasta E-kontakti.fin blogiin: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nettideittailijoilla-onnellisempia-suhteita-tassa-syy/

        Hienoa jos tanssipaikka on sinulle mukava paikka löytää seuraa!

        Hauskaa pikkujoulukautta toivotelleen,
        Heli E-kontakti.fistä


      • 1 nuhruinen nyhrääjä

        Taidanpa olla yksi ryhmäsi 2. jäsenistä enkä sen takia palstoille enää menekään. Tällainen minusta tuli palsta- ym kokemusteni kautta. Tyhjän saa pyytämättäkin.


    • anonyymisti puskasta

      Olen kokeillut aina välillä. Ihmettelen, mikä on niiden innokkaiden sinkkumiesten tausta, jotka ovat tulossa tapaamaan minua kotiini. Kun sanon, etten kutsu vierasta miestä kotiini, vonkaaminen ja vakuuttelu jatkuu. Joku saattaa lopettaa siihen, joku kertoo, että toisi pullatkin mukanaan.

      • NyhtöKauraLeipä

        Itse olen vuosikaudet toivonut, että innokas nainen tulee pullien kanssa kotiini,


      • Hauskaa.ko
        NyhtöKauraLeipä kirjoitti:

        Itse olen vuosikaudet toivonut, että innokas nainen tulee pullien kanssa kotiini,

        Miksi pengot vanhoja ?????????


      • NyhtöKauraLeipä

        Vastaan: 60 vuotiaan miehen on turha haaveilla nuorista.


      • nyhtölammasburgeri
        Hauskaa.ko kirjoitti:

        Miksi pengot vanhoja ?????????

        Arvostan mielipidettäsi, mutta haluan kertoa miten paljon olen solminut ihmissuhteita tämän palstan ansiosta.

        Kolme naimisissaolevaa naista on käy lähes viikottain luonani. Rohkaisin mieleni, etsin kanavan jonne voimme soittaa, ensin maksullinen treffikanava, jossa "luovutimme" toistemme oikeat puhelinnumerot , hieman riskillä kylläkin. Nyt on kolmen ihmisen numerot, kotiosoitteet ym. tiedot. Kun minä soitan, tai he soittavat tiedetään, että "kahvihammasta kolottaa" ja tapaamme lähes välittömästi. Olen jokaiselle, se ainut josta pidetään kiinni.


    • Kiitos paljon kaikille kommentoijille.

      Vieläkin saa vastata jos tulee mieleen noita asioita, joita kaivattaisiin lisää tai mitkä ominaisuudet tuntuvat ihan turhilta.

      Mukavaa vikonloppua ja pikkujoulukautta kaikille!

      Ystävällisin terveisin Heli E-kontakti.fistä
      www.e-kontakti.fi

      • "Heli"

        Olen ollut huomaavinani että palstallamme ei kauheasti arvosteta ketjunsa venyttäjiä :)
        Jotka venyttää sillee epä-toivoisesti.
        Kaivaten kaipaamiaan vastauksia.

        Kiitos kuitenkin, ja toivon sinullekin että löydät mekkosi pikku-joulujesi jälki-mainingeissa.
        Iloisesti kikattaen.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Heli"

        Olen ollut huomaavinani että palstallamme ei kauheasti arvosteta ketjunsa venyttäjiä :)
        Jotka venyttää sillee epä-toivoisesti.
        Kaivaten kaipaamiaan vastauksia.

        Kiitos kuitenkin, ja toivon sinullekin että löydät mekkosi pikku-joulujesi jälki-mainingeissa.
        Iloisesti kikattaen.

        H.

        "heli"

        Oikeastaan tuli tässä mieleeni muutakin kuin sinä ja juhla-mekko..

        Jospa tekisit deitti-sivuston, jossa ei ole tekstiä ollenkaan.
        Vain kuvia joista voi klikata itsensä kuvan maisemaan.

        Invalidi, Mölkky, Petanque, rulla-tuoli, Äke Blomqvist, kello-hame.
        Vesi-juoksu, ongen-koho, Botuliini-virus, ryppy-Laser, keino-elin...
        Ja niin edelleen.
        Haluan sitten sentin joka klikkauksesta :)
        2 senttiä botuliini-rypyistä.


        H.


    • upeita miehiä

      Hienoja kokemuksia.

    • No commen, kun ei kokemusta nettitreffailusta

    • Einatsaamaksaaseurasta
    • EeetujaN

      Vai niin.

    • Anonyymi

      Nettideittailusta on jotenkin tullut "rahastuspaikka". Ymmärrän sen, että kuluja on "kai" tälläkin miten sanoisin yhdistävällä alalla, enkä moiti niitä, jotka näitä palstoja pyörittävät. Joskus vaan tuntuu, että onko se enää inhimillistä, niin emotionaalisesti, kuin rahallisestikkaan rahastaa siitä, mikä oikeastaan kuuluu kaikille. Rakkaus.

    • Anonyymi

      Ite olen 66vee. Ei aina satu se josta tykkäisit. Aikoinaan väisti lasten äiti (piiiiiitkä aika sitten). Siitä lähtien kaikki ovat väistäneet, siis naiset....joo. Tietysti pittää olla jotakin. Okkei. Huono omatunto, jään aina välille?

    • Anonyymi

      Tuntematon ihminen edessäsi, ensimmäistä kertaa. Ootte sopinu...tavataan siellä.
      Miten iteasiassa oikeesti suhtauvvut uuteen ihmisee, jota et oo koskaan ees nähny.

    • Anonyymi

      Tää on miun mielestä paras kanava omille mielipitteille. Se, että eipä ole miljoonaylleisöä ei haittaa, koska kaikki täällä, ollaan samalla viivalla.

      • Anonyymi

        Nettideittailu yli kuusikymppisenä! Itsellä ei kokemusta, kun en osaa niin kauniisti itsestäni runoilla, enkä toisaalta ole seuraakaan vailla. Olen vanhemmiten tullut hyvinkin introvertiksi ja viihdyn hyvin yksinkin.

        Tuttujen treffailuja sensijaan olen joutunut kuuntelijan osassa kuuntelemaan. Ensin on jännittävää tutustua ja kaikki on aivan ihanaa ja nyt on löytynyt ”se oikea”. Siinä sitten elän mukana suhteen edistymisessä, milloin etäisemmin, milloin hyvinkin läheisesti. Kunnes sitten joku päivä kaikki on ohi jostain syystä.

        Riittää ihan toisten seurustelujen seuraaminen. Näyttää vaan aika rasittavalta!


    • Anonyymi

      Itse en käytä itään netti treffi palstoja. Kuitenkin kyselynne kautta siskon poikani löysi elämän rakkauden 55vuotiaana. Jostain treffi palsta tyttäreni.22v.siten aviomiehensä.

    • Anonyymi

      Reilun 10 vuoden aikana muutaman kerran treffipalstoja kokeilleena olen tullut siihen tulokseen että turhaa touhua. Samat naamat siellä edelleenkin roikkuu ja miehet jotka ei asu lähelläkään ovat olleet seuraa vailla mutta vaatimus on ollut että minä matkustaisin heidän luo. No en todellakaan lähde bussilla monen sadan kilometrin päähän jotain tuntematonta tapaamaan. Sitten kun olen ehdottanut tapaamista puolivälissä kun miehellä jopa oma auto millä liikkuu niin eihän sekään sovi kun ei viitsitä niin pitkää matkaa lähteä ajamaan. Kuitenkin heillä ajatuksena vain saada joku sitä omakotitaloa siivoamaan ja pitämään kunnossa, tämä selviää helposti kun vähän jututtaa ja kun ei sitä huushollaskaa ole läheltä löytynyt niin kalastellaan kauempaa ja naisen pitää olla se joka muuttaa sinne eikä missään nimessä toisin. Varsinkin vanhemmat leskimiehet on sellaisia jotka roikkuvat kynsin hampain siinä edesmenneen vaimon muistossa kiinni ja jos sattuisi uusi kumppani löytymään niin pitää olla ja tehdä just niinkuin edesmennyt teki.

    • Anonyymi

      Ensimmäinen kokemus 60treffit sivustosta oli järkyttävä. Siellä oli Eeroprofiili joka oli huijausyritys. Kohta vaikeuksissa ulkomailla ja avuntarpeessa. Kysyin ollaanko nyt asian ytimessä niin loppui viestit siihen. Onnea matkaan .

      • Sekava sepustuksesi. Mitä mahdat tarkoittaa?

        Ja mitä järkeä on nostaa esiin näitänilivanhija aloituksia? Eikö tähänkin päivään päivitettyjä olisi?


    • Anonyymi

      Varokaa 60treffit sivua! Irtisanominen on tehty erittäin vaikeaksi. Jos et saa sanottua irti niin vetävät rahaa tililtä niin kauan kun elät. Tienaavat rumasti rahaa huonomuististen vanhusten kustannuksella! E- kontakti on paljon parempi ja rehellisempi sivu. Siellä on myös paljon 60+ ikäisiä.

    • Anonyymi

      Onko sama myös panotreffi sivustoilla tai jotain takuita pukille?

    • Anonyymi

      Älkää vaan koskaan menkö treffit 60 sivuille, sieltä on melkein mahdotonta irtisanoutua ja tehty erittäin vaikeaksi. Vaikka lähetin monta kertaa eroanomukseni niin aina oli väärässä muodossa, ja veloitus tililtä jatkuu!! Vaarallinen firma!!!

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe