Ihastunut 12v!! Auttakaa!!!

Mustikka

Okei elikkä oon 12v ja ihastunu mun luokkalaiseen tyttöön. Ollaan niinku kavereita ja oon kysyny sitä yhteen, mutta vastas epäsuorasti, että ei. Ollaan kavereita ja jutellaan sillon tällön ja tykkään siitä oikeesti toosi paljon ja se kyllä tietää sen c: ongelma tässä on nyt se, kun haluaisin iskeä kyseisen tytön, mutta en vaan keksi, että miten. Uskallan mennä puhumaan, mutta en tiedä, että mitä puhun. Auttakaa ja ehdotelkaa tapoja millä saisin kiinnitetttyö sen huomion ja niin sanotusti iskettyä sen. Mä oikeesti tykkään siitä PALJON :3

16

1605

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keinonen666

Ei sillä ole mitään väliä iskekkö sä sen vai et. Miksi 12 vuotiaana pitää jo miettiä tyttöjä? Siinä iässä ihastuksia tulee ja menee. En näe siinä oikeastaan mitään hyötyä olla jonkun likan kanssa jonku viikon ja sitte molemmil on jo uus ihastus. Ja lisään vielä, että se tyttö ei välttämättä ole ihastunut sinuun ja sillä voi olla joku toinen ihastus. Muistan itse kun yksi likka oli ihastunut minuun mutta minä en ollut ihastunut häneen. Jos yrität iskeä häntä niin se ei välttämättä ole hyvä asia koska se voi sen tytön mielestä tuntua ahdistavalta ja hän voi alkaa vältellä sinua.

• Keinonen666

Ja jos se vastasi epäsuorasti että ei, niin se todennäköisesti tarkoitti että ei.

• pikku-apuri

oon itekkin 12 mutta en ymmärrä tyttöjä.

• Keinonen666

Ei siinä iässä pidäkään vielä ymmärtää tyttöjä

• Keinonen666

Siinä tapauksessa sinulla ei ole toivoa.

• Mustikka (alkuperäinen)

Älä tuu tänne mun nimimerkillä huuteleen!

• voevoepientäpoekaa
        Mustikka (alkuperäinen) kirjoitti:

Älä tuu tänne mun nimimerkillä huuteleen!

Ymmärrän mustikka jos välillä tulee sanottua vähän noloja juttuja internetiin. Ja ne tajuaa itsekin vasta jäleenpäin, että mitäs hittoa tuli taas tehtyä.
        Mutta tämä yrityksesi muuttaa tuo kommentti jonkun toisen kirjoittamaksi ei oikein onnistunut.

• mitävit
        voevoepientäpoekaa kirjoitti:

Ymmärrän mustikka jos välillä tulee sanottua vähän noloja juttuja internetiin. Ja ne tajuaa itsekin vasta jäleenpäin, että mitäs hittoa tuli taas tehtyä.
        Mutta tämä yrityksesi muuttaa tuo kommentti jonkun toisen kirjoittamaksi ei oikein onnistunut.

Ooksä kui tyhmä. Kuka vain voi esiintyä suomi24:sessa tosisen nimimerkillä. Et voi mitenkään tietää onko se se alkuperäinen kirjoittaja

• Anonyymi
        Keinonen666 kirjoitti:

Ei siinä iässä pidäkään vielä ymmärtää tyttöjä

Sinun pitäisi olla kannustava
        Tässä kysyttiin apua

• Auttaja

Yrität vaan kyllä sä viel hurmaat sen

• 12tyttö03

Sanon vaan jos tyttö sano ei ni se on ei

• jooo00000000000000

Kai sä oot poika?

• Anonyymi

Tytöt ei suutu jos kysyy mut jos sanoo ei pitää ymmärt

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe