Jälkikasvu.

Wärtsilä3765

Mikähän se on kun nämä kuorma-autoilijoiden pojat on yleensä semmoisia euroopan omistajia, ollaan olevinaan suurimpia ja kokeneimpia maailmassa.No suurimpia ne ainakin ovat! =)
Yleissivistys on luokkaa jos satasesta pitää vähentää viiskymppiä niin kaivetaan taskulaskin esille.
Poikkeuksiakin on mutta aika monesti se ihmisen olemuskin on jo semmoinen tasaisen nyrpeä..:)
Ehkä se isäukon elämän mittainen muiden haukkuminen ja kadehtiminen on tarttunut jälkikasvuunkin.
Mutta hyvää Joulun odotusta täältä porin kupeesta.

7

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Obladii

      Jaa, hyvä kysymys ja oman kokemuksen perusteella myöskin pitää paikkansa. Jotenkin koko kuljetusalaa tuntuu vaivaavan järkyttävä sivistyksen puute, en tiedä mikä tähän on syynä.

    • Pekka Puukenkä

      Kaikesta tolloimat perustaa kuljetusyrityksen. seraavaksi tolloimat ovat autonkuljettajat, niin se vain menee.

    • EI PITÄIS RETOSTELLA

      Jotkut ovat täysiä idiootteja. Armeijassa olin yhden kuljetusliikkeen vesan kanssa samassa tuvassa ja aina sai kuulla miten hän intin jälkeen lunastaa isältään firman ja ostaa heti ensitöikseen mersun henkilöauton, uusii rekka-autot ja alkaa tienata hirveesti pätäkkää. Voi helkkari miten ylimieliseksi kasvatettu tyyppi se oli, me kaikki inhottiin sitä vaikkei se itse sitä edes tajunnut. No intin jälkeen se todellakin otti vetovastuun siitä firmasta ja kun isänsä oli niin huonossa kunnossa ettei jaksanut valvoa poikansa tekemisiä, niin reilussa parissa vuodessa penikka oli jo narsistisuudessaan ja tyhmyydessään ryssinyt kaiken konkurssikuntoon. Meni Mersu, rekat ja koko firma vasaran alle, että silleen. Nykyisin tyyppi on kuulemma aika vaisun oloinen, ei enää alenna muita, saatikka naura päin naamaa köyhemmilleen.

      • tes palkka hah

        jos on isännät reppanoita niin on nämä kommunisti akt rengit yhtä säälittäviä,työnantajaa selän takana haukutaan ja kasvotusten nuollaan persettä.
        kenestäkään ei olisi perustamaan itse firmaa tms.


      • sakwau
        tes palkka hah kirjoitti:

        jos on isännät reppanoita niin on nämä kommunisti akt rengit yhtä säälittäviä,työnantajaa selän takana haukutaan ja kasvotusten nuollaan persettä.
        kenestäkään ei olisi perustamaan itse firmaa tms.

        Sulle tes palkka hah Minä ihmettelen mistä sinä olet saanut näin väärää tietoa ? Taisi tulla vedettyä ,hieman liikaa sorbusta . Monella meistä on ollut omakin firma ,josta on joutunut luopumaan kuka mistäkin syystä,ilman konkkiakin.. Nyt olen kuljettajana ollut monta vuotta ,todella tyytyväinen ,ei tarvitse haukkua isäntää kun homma toimii ,kunhan itse hoidan osuuteni ..Mikä tarkoittaa sitä se mitä on sovittu päin naamaa mitään ilman nuolemista tehdään . Taidat olla kanssa niitä pettyneitä Rahtikeskuksen /KTk.n isäntiä ,joka luulee että kokoomus laittaa tämän maan asiat kuntoon,mistä kylläkin seuraa vielä suuri pettymys sullekkin..


    • Kapitalistiriistäjä

      Kuskit haukkuu kaikki isäntään liittyvät..sen koirakin on helvetin ruma tms..!

      • sakwau

        Kapituuppari. Emme hauku isäntiä vieraiden kuullen,ehkä koiraa kylläkin . Kaikki kuljettajat raskalla puolella ,ovat AINA työnantajan puolella ,se on eri juttu mitä sinä kuulet, jossakin metsäparkissa ,muide sinun kohtalotovereiden puheita ,jotka eivät ole meidän ammattikuntaa. Lopettaisit nytten meidän haukkumisen ja keskittyisiit tekemään niitä himmeleitä,.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1857
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1737
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1151
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      859
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      805
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      737
    Aihe