Mopoauto!?

Tietämätömän/

En tiedä mihin tää kuuluis pistää mut pistän tänne... Eli onko mopoautoissa vaihteet?!? Tämä voi olla todella typerä kysymys mutta haluaisin vain vastauksen, kiitos:)

19

4549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuh2

Ei oo, ne on variaattoripelejä.

• :-DD

no yäk, mopoauto

• JonneJoppe

Mopoautossa on 2 vaihdetta, eteen ja taakse, sitten vain kaasulla säätämään nopeutta, helppoa kuin heinän teko.

• ffrtrewww

mopoautot on tomaatteja

• hei ei ole

jos on tomaatteja niin mä oon sit banaani XDDD

• vitun iso mörkö
        hei ei ole kirjoitti:

jos on tomaatteja niin mä oon sit banaani XDDD

kun puhutaan että henkilö auto tai mopoauto on tomaatti niin se on automaatti xD

• Herbertti

Yleensähän sanotaan ettei tyhmiä kysymyksiä olekkaan, mutta tämä kyllä sitä on. Ensinnäkin mopoauto, tarkoitatko nyt mopoa vai autoa? Vai onko kyseessä joku sairas kieroutunut fantasia mopon ja auton yhteensulautumisesta. En ole eläissäni kuullut kuin auton ja robotin yhteensulautumisesta. No vastaan joka tapauksessa parhaani mukaan. Autossa on vaihteet ja niin on mopossakin.

• voi raasua

Etkös sinä ressukka tiiä mikä on mopoauto?

• Anonyymi

Etkö sä tiiä mikä on mopoauto??? Mitä vittua millä saatanassa et tiiä

• Wilbert

Hyvä Herbertti (ja muut), silmiini on kantautunt tieto, että ette tietäisi mikä on mopoauto, joten valistan teitä hieman: Sana MOPO on lyhenne sanasta moottoripolkupyörä. Kun se yhdistetään autoon, on hämmennys täysin ymmärrettävää. Yhteenvetona voin todeta, että moottorilla varustettu polkuauto lienee oikea sana kuvaamaan tuota tientukkoa.

• exbert

Parempi puhua L6 ajoneuvoista, menee muuten "bert" porukoilta yli hilseen.

• Wilbert
        exbert kirjoitti:

Parempi puhua L6 ajoneuvoista, menee muuten "bert" porukoilta yli hilseen.

Arvoisa exbert, tarkoitatko todella Korean sodassa käytettyä L6 ( 民共)
        jalkaväkitelamiinanraivaajaa? Niistä tuskin uskaltaa täällä edes keskustella.
        Olet varmastikin historiantunnilla saanut tietoosi millaista tuhoa se sai aikaan Korean demokraattisen kansantasavallan (jatkossa Pohjois-Korea) omille joukoille. Ehkä on kuitenkin parasta hieman kerrata: Tällä hirvittävällä aseella demarkaatiolinjan yli päästyään Pohjois-Korea yritti vallata myös Kiinan (中华人民共和国). Ja senhän me kaikki tiedämme miten siinä lopulta kävi.

• Exbert
        Wilbert kirjoitti:

Arvoisa exbert, tarkoitatko todella Korean sodassa käytettyä L6 ( 民共)
        jalkaväkitelamiinanraivaajaa? Niistä tuskin uskaltaa täällä edes keskustella.
        Olet varmastikin historiantunnilla saanut tietoosi millaista tuhoa se sai aikaan Korean demokraattisen kansantasavallan (jatkossa Pohjois-Korea) omille joukoille. Ehkä on kuitenkin parasta hieman kerrata: Tällä hirvittävällä aseella demarkaatiolinjan yli päästyään Pohjois-Korea yritti vallata myös Kiinan (中华人民共和国). Ja senhän me kaikki tiedämme miten siinä lopulta kävi.

Saakos sen miinanraivaajan mopon rekisteriin? Ehkä se sitten kuuluu L6/L6e ajoneuvoluokkaan ... :)

• Kiki88
        Exbert kirjoitti:

Saakos sen miinanraivaajan mopon rekisteriin? Ehkä se sitten kuuluu L6/L6e ajoneuvoluokkaan ... :)

Saa helposti moporekisteriin minkä vain, itselläni oli leikkuupuimuri mopoautoksi rekisteröitynä.

• Jetsulleen
        Kiki88 kirjoitti:

Saa helposti moporekisteriin minkä vain, itselläni oli leikkuupuimuri mopoautoksi rekisteröitynä.

Aika kevyt leikkuupuimuri max.350 kg, ja dieselmoottorin teho 4 kw max. Pitää myös katsastaa leikkuupuimuri vuosittain :)

• Kiki88
        Jetsulleen kirjoitti:

Aika kevyt leikkuupuimuri max.350 kg, ja dieselmoottorin teho 4 kw max. Pitää myös katsastaa leikkuupuimuri vuosittain :)

Helppo homma, keventää vaan ja kuristaa tehot, you see. Autonkin olen katsastanut mopoautoksi ja helppoa ja halpaa oli.

• Genious
        Kiki88 kirjoitti:

Helppo homma, keventää vaan ja kuristaa tehot, you see. Autonkin olen katsastanut mopoautoksi ja helppoa ja halpaa oli.

Ei kun miinanraivaajalla sitten vuosittain mopoautokatsastukseen ...

• fff4

oon jonne ja juon es mikä on turbo

• MAUTOMIES

Mopo"auto" on neljällä pyörällä, hitaasti liikkuva ja vielä suurella kolmiolla varustettu kilpa-ajoneuvo, joka on hyvin suosittu nuorten keskuudessa... mopo"autossa" ei ole vaihteita (variaattori pelejä), eikä rattia (turhaa hifistelyä koko homma)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe