Bodrum

Kyselijä

Hei! Tietääkö kukaan tekeekö suomesta mikään matkatoimisto matkoja Länsi-Turkin Bodrumiin ! Aikoonaan teki eli olen kerran käynyt ja haluaisi sinne uudestaan...

4

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K00K00

      Tietääkseni ei mikään matkatoimisto nyt tee sinne matkoja. Olin siellä juuri pari viikkoa sitten. Ihan mukava paikka. Liikuin pääasiassa päivisin ja alkuillasta. Juoppoja yms. riehujia ei näkynyt. Suurin osa turisteista oli englantilaisia. Minkäänlaista häirintää tai peräänhuutelua ei kauppiaat harrastaneet. Sinne pääsee ihan kätsysti Izmiristä tai Marmariksesta bussilla. Istanbulista voi mennä lentämällä. Bodrum ei myöskään ole niin tukahduttavan kuuma paikka kuin esim. Antalya tai Alanya. Hinnat oli kyllä aika "suolaisia" kaikille eikä vain turisteille. No, tämä ehkä oli sinulle tuttua juttua, mutta oletko miettinyt sitä vaihtoehtoa, että menisit omatoimimatkalle?

      • kyselijä

        Joo toi oli tosi tuttua ja siksi juuri sinne haluaisin uudestaan kun ei ole mikään turistirysä.
        en ole ajatellut omatoimimatkaa koska kuljen 10v tytön kanssa ja se on mielestäni aika riskaa silloin.Mutta kiitos vastauksesta.


      • matkalainen

        Kosilta tehdään päivittäin lauttamatkoja Bodrumiin, että jos siellä lomailet niin voit helposti piipahtaa. Ja kaipa sitä voi lentää kosille ja mennä laivalla vaan turkkiin..


    • olit Bodrumissa?

      Missä hotellissa olit kun siellä kävit ja minä vuonna?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe