Menkää Crystal Palacen peliin.Pikku ohjeita. LontoonLiput.fi liput Crystalin peliin ,toimi. Heathrowilta Piccadilly linellä Holborn asemalle,menee suoraan kesti n.tunnin Siitä n.1 km lipputoimistolle(helppo mennä ku hieman katsoon google mapsista reittiä). Metro lippuja kentältä automaatista tai oli toimisto mistä ostaa lippuja. Hinnat 8,6 päivälippu 1-6 zone tai 5,5 kertalippu. Victoria asemalta menee peliin juna laitureilta 9-12 kentälle, matka kestää n 25 min. Hinta 8 päivälippu 1-4 zone. Asemalta suoraan oli pubi missä porukka kokoontui illan peliin ja myös sen jälkeen.Meno oli tosi rento ja urheiluhenkinen. Pubista lähti vain kulkemaan oikealle niin löytyy kenttä,siinä paikallisia kauppoja ja asumusta..
tosi fiilistä pelissä
4
248
Vastaukset
- Blue is the colour
Paljonko maksoitte lipuista peliin? Itse olisin menossa katsomaan chelsea-Chrystal palacea ensi kuussa, mut halvin lippu minkä olen netistä löytänyt on 127 euroa! En ihan saata tuota hintaa maksaa...ehkä menen pubiin kattoo matsin.
- hki5
80 e. paikallis peli niin varmaan on täynnä
- Ex-Chelsea fanit
Minä liityin yhdessä poikani kanssa viime kesänä Chelsean jäseneksi varmistaakseni liput heidän otteluun. Syksyllä pääsimmekin B-kategorian otteluun mutta keväällä yritimme Arsenal-matsiin. Olisi pitänyt käydä katsomassa kauden aikana yli kymmenen heidän peliään saadakseen riittävästi uskollisuuspisteitä ja sitä kautta oikeuden ostaa liput. Seura ei huomioi ulkomaalaisjäsenten hankalampia järjestelyjä otteluun saapumisessa. Kirjoitin seuralle s-postin ja ohjeena oli liittyä Suomessa paikalliseen kannattajaklubiin. Sieltä en kuitenkaan kolmessa viikossa vastausta saanut. ÄLKÄÄ IKINÄ liittykö kyseisen seuran jäseneksi, se ei takaa ottelulippua! Meillä oli lennot ja hotelli jo maksettuna, joten ostamme liput sitten mustasta pörssistä stadionin edustalta ja ryhdymme jatkossa kannattamaan toista jalkapalloseuraa.
Varmasti tuo "small print" lukee heidän sivuillaan ja myös paikalliset kärsivät moisesta säännöstä. Ennen kun liittyy mihinkään niin on hyvä esim. mailata tai soittaa seurojen toimistoille. Tyhmää nyt jos "oman mokan" takia lopettaa jonkun seuran tukemisen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223054EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041299
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018- 60957
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713