masturbointivinkkejä pojille!

juuuu u

Elikkä vähän kyllästyny käden edestakaseen liikkeesee. Oisko kellää jotaa kokemuksii tai vinkkei.

37

6571

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himorumputtaja

      Kokeileppa esmes lopetella oikean kätösen etu ja keskisormen välissä...
      Kokeile erilaisia liukasteita esmes.jotain käsivoiteita jne mut ne vaatii aikamoista pesuu aktin jälkeen...

      • kauha3

        "esmes" Vitun urpo...


    • terskalle käsittelyä

      Kokeile vesiliukoisella liukuvoiteella terskan hyväilyä / lievästi liu'uttavaa hierontaa

    • meloonipoika

      Kokeile vesimeloonia teet siihe reiän ja panet sitä hyvää tekee samaa meloonia voi käyttää muutaman kerran!!!!!

    • mun keinot

      itse käytän joskus suihkussa ihan vain shamppoota liukasteena, mitä lie jonkin verran sitä menee, masturboit kahdella kädellä, toisella vartta ja toisella terskaa samaan aikaan edesakaisin, ja lopetat vasta orgasmin jälkeen. Tää aiheuttaa ainaskin mulle niin lujat orkut että meinaa taju mennä ja alkaa koko vartalo täristä :)

      Toinen keino on kotitekoinen tekovagina, otat vessapaperirullan, otat jonkun (mieluusti siistin) sukan ja käärit sen niin että se menee rullan läpi jättäen toiselle puolelle aukon. Sitten laitat liukastetta sukan sisään (esim. jotkut shamppoot toimivat hyvin) ja annat mennä.

      • Iiukuri

        Jeps. Se shampoo on sitten huuhdeltava tosi tarkkaan ettei jää ärsyttämään tai kutittamaan.


    • ecc_

      Työnnä limupullo anukseen! TOIMII!

    • Narde1

      Hiero paljasta terskaa pelkästään jollain liukkarilla ja siinä se. Ite tehny tollain jo vuosia

    • Saddu ;^D

      Oisko ehkä käynti paikallisessa kahvilassa/kirjastossa/ym. riennossa , et vois tavata neitokaisia ja ehkä joskus avata sanaisen arkkunsa ja oikeesti vaikka kehua k.o. hehkeän donnan kuteita tai kampausta tai silmien tuiketta tms. ja ihan vaan sillee josko ehkä voisit joskus lähtee vaikka leffaan tai pizzalle tms. ?
      Mitä menetettävää sulla on ... itsekunnioitus...so what ... kerranhan täällä vaan elellään - älä ole vaan sivustakatsoja !
      Tai sitten toki jos poikapuoli/taka- ? kiinnostaa niin samat sanat kundille !
      Ei sanat satuta vaan kivet ja kepit ... ja pippurisuihke ?!?
      lol
      ;^}

    • maksamakkara

      Kaikki kikkailee 13 vuotiaalle tytölle kik: maksamakkara

    • Mitävittua123

      Hommaa muija

      • Tyttö 16v

        Täällä olis 16 tyttö etelä-suomesta joka tulee mielellään poistamaan paineita ettei tarvitse runkata ;)


      • avun tarveessa
        Tyttö 16v kirjoitti:

        Täällä olis 16 tyttö etelä-suomesta joka tulee mielellään poistamaan paineita ettei tarvitse runkata ;)

        Kikin vielä pistät nii voijaan nähä jossai. (Tyttö 16v)


      • juuuu u
        avun tarveessa kirjoitti:

        Kikin vielä pistät nii voijaan nähä jossai. (Tyttö 16v)

        Juuen ehkä pistä kikkii tänne XD


    • ...Älkää...Alistuko...Se...Vie...Kehostasi...Henkistä...Energia...

      • kutiohi

        Miksette vedä vaan esinahkaa terskan päälle ja hinkkaatte, ei tarvi mitään voiteita. Mulla ainakin niin löysä että hyvin menee. Paljonko muuten teiltä tulee mälliä lauetessa, mulla tulee vaan n. 1 teelusikallinen mutta sitä ennen jo paljon tippoja...?


    • late1

      Pestaa joku jauhamaan poskihampailla sun kuulias, voin luvata että se kyllä tekee hyvää :P

    • Glögi poika

      Puserra lääke ruiskulla glögiä sisään! Tosi hyvä idis.
      Toimii aina.

    • Fleshlight!

      Fleshlight on paras tapa masturboida. Yleensä tilatessasi seksileluja saat sen paketissa, josta ei saa kuvaa, että se olisi seksikaupasta. Hinta heittelee yleensä 50-100e Itselläni on 70e hienosti toimiva fleshlight vagina. On olemassa myös suita ja anuksia.

    • saifkskc

      Runkkausvinkki:

      Mene seinää vastää vasteen niin, että laukeat omalle naamallesi. Pää on siis maassa ja jalat seinää vasten.

      Tätä tosin toimii vain, jos ajatus omalle naamelle laukeamisesta kiihottaa. Voi esimerkiksi ajatella, että toinen poika laukeaa naamallesi.

    • ja on halpa!!

      Kuplamuovia rullalle (kuplapuolella saat pimppisimulaation, sileemmällä puolella enemmän anaalipanon tuntosen), liukkaria ronskisti ja ei muuta kun paneskelemaan!!! Tuntuu muuten hyvältä. Ja lisäfiilistä tuo kun laitat kuplamuovirömpsän vaikka rullatun, lämpimällä vedellä kastellun pyyhkeen sisään. Myöskin jämäkät mutta sopivasti periksi antavat tyynyt käy hyvin tekopimpan ympärille.

    • Suur-Suomi r.y.

      Kummastelemme yllä olevia perin ryssäläisiä viestejä. Lienevät peräisin tehtaankadun paskalähetystöstä? Pyydämme ettette kiinnitä niihin huomiota. ALAS LÄPIPASKA MIEHITTÄJÄ-KOIRA!

    • elämänkoulu

      Työnnä kivekset laiturin väliin ja anna hauen napsia kullikarvoja :))))

      • Runkkaah runkun kaah

        Kokeileppa karkeella santapaperilla muutaman kerran tumputtaa, voi olla että loppuu vemputukset vähäks aikaa!


    • ÄO???

      Mikähän mahtaa olla ÄO ?

      • gzez

        älykkyys-osamäärä


    • poika 15v kerava

      Minä tein näin tein reiäm minun pitkän talvitakin taskuun niin että sain munan sitä kautta käteen housuista ja runkkasin hiljaa kirjaston nuorten osastolla katselin samalla muita poikia ja tyttöjä tuntu kiihottavalta (runkkasin orgasmiin asti housuille tuli spermat mutta ei näkyny takin alta!

    • määäääää !!!

      Tulihan edellä oivia vinkkejä,santapaperista lähtien...mutta !!! Paras on lammas ! Laitat takajalat NOKIAN kumisaappaiden varresta sisään...ja siitä vaan ohjaat pilisi sisään !!! Ei tartte tehdä ite mitään.."se" hoitaa kyllä tahdin !!!!
      TÄTÄ EI saa toteuttaa ilman lampolan omistajan lupaa !!!!!!!!
      ...jos vielä muita idioottimaisia ideoita tarviin...niin ,otappas yhteyttä...AUTETAAN :)

    • fap man

      oletko testannut mennä ssängylle makaaman boxerit jalassa ja alkaa hinkkaamaan munaasi sänkyä vasten ja kuvittelet että panet jotain muijaa. sille on engalnniksikkin oma termi ( dry humping). saata paljon aidomman seksifiiliksen kuin normaalisti runkkamalla.

    • ahah

      Muna pilluun ah ah

    • poika 14v

      ota käsipyyhe, taittele leveäksi ja sopivan pitkäksi.
      sitten laita pyyhkeen päälle kumihanska/pakastepussi/kortsu ja kääri rullalle.
      vedät varren pyyhkeen päälle ja laitat jotain voidetta sisää.

    • Massa Masturbointi

      Kun vedät käteen ja kun sinulla on laukeamassa ja tunnet sperman jo tulevan munaasi pitkin lopeta että sperma on tullut jo ja kun tunnet vielä mielihyvää runkkaa tosi kovaa ja sse triplaantuu ja saat isoimman Orgasmin ikinä!! Trust me ;)

    • freeballerboy

      Farkut tai chino housut niin ettei mitään alla eli hepi paljaana housuissa sepalusta vasten. Varma seisokki ja orgasmi. Mä oon käyttäny tota konstia kauan ja aina toimii!

    • Anonyymi

      1. ota vessapaperirulla
      2. ota kumihanska
      3. pistä ne sormet reijästä läpi
      4. kääri se hanska reunoilla rupee panee

    • Anonyymi

      Ota vessapaperi rulla ja sukka vaan se toimii mulla joshaluut sukan pysyvän vessapaeri rullassa niin laita kumi lenkki sukan reunan kohalle. Ohjeet kuinka minä rakennan sen ite: Otan puhtaan sukan, tyhjän vessapaperi rullan mieluusti ja yhen kumi lenkin.
      käännän sukan ulko puolen sisään sitten vessapaperi rullasta läpi se ja ota sukan nilkka kohta ja käännä paperi rullan reunan uli ulos ja sitten kumi lenkki siihen niin pysyy paikallaan ja tadaa valmis. Mutta jos on isompi muna niin isompi sukka ja talouspaperi rulla.
      vinkki:
      vessapaperi rullaan ei nilkka sukka eikä talouspaperi rullaan.
      vessapaperi rullaan normi sukka ja sitten
      talouspaperi rullaan vaikka futis sukka. TOIMII :)

    • Anonyymi

      Rypsiöljy on tosi hyvä liukaste sillo ko runkkaa ni kannattaa koittaa

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe