Alempana kyseltiin joukko panosta. Itselläni tuli aika lähteä opiskelemaan. Piti saada opiskeluasunto. Isot pojat oli puhuneet outoja juttuja erään tuttava perheen mökki elämästä. Heillä oli vapaa huone jonka sain sitten käyttööni. Homma oli heti selvä. Tiesin mitä ne halusi. Halusin sitä itsekkin. Mies ei koskaan tullut yksin luokseni. Sillä oli aina kavereita mukana. Vaimo seisoi ovella ja katseli. Ne miehet oli aina juoneet vähän likööriä. Pelanneet korttia. Sitten oli minun vuoro. Ne pani minua vuorotellen. Muut aina katseli vieressä. Niitä peli iltoja oli pari kertaa kuussa. Sitä jatkui koko opiskeluajan.
Peli ilta
PenanVuoro
3
2092
Vastaukset
- miten oli?
Tykkäsitkö vai käsitko?
- PenanVuoro
Tykkäsin kyllä. Olisin voinut muuttaa muualle mutta en halunnut. Pelinhenkeen kuului että ne käski.
- Vuorotellen
Entä nyt, miten vaikutti omaan seksuaalisuuteesi-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317806
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455360- 594832
- 763527
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1441714- 381672