Osioin 2tb seagaten kovalevyn 2osaan. tein 200gigaisen osion mikä oli tyjhä ja toisessa oli kaikki tiedostoni. tarkoitukseni oli tehdä 200gigaisesta osiosta recovery, mutta kun tein sen windowsin omalla ohjelmalla ei tietokone enään löydä sitä osiota missä kaikki omat tiedostoni ovat. noh... menin sitten poistamaan sen recovery osan ja nyt ei windows enään näytä koko kovalevyä resurssienhallinnassa
AUTTAKAA!!!
Seagate ulkoinen kovalevy osiointi pieleen...
4
591
Vastaukset
- w4tfuyguik
En tiedä miten onnistuit tunaroimaan asian, mutta näkyykö se ulkoinen kiintari levynhallinnassa (hiiren oikealla oman tietokoneen päällä -> hallitse)?
- ne meni to datahell
Jos osioi kiintolevyä joka sisältää tarpeellista dataa, niin se on sama kun venäläisessä ruletissa, voi napsahtaa tai sitten ei. Vain 100% ääliö tuohon osiointiin ryhtyy, kun on lähes varmaa että tiedostot menetetään.
- höpsis . .
Monellakin ilmaisella ohjelmalla saa palautettua käynnistysalueet / partitioinnin ja samoin kadoneet tiedostot. Vähän kun googlailee, löytyy. Partitiointiohjelmista esim. Minitool partition wizard toimii hyvin, myös palautus. Windowsin omaa ei kannata käyttää, vaikka pitäisi kai senkin yleensä toimia.
"Partition Recovery: Scan disk to restore deleted or damaged partitions."
http://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html - pelko pois
Olen itse osioinut C-asemankin ilman ongelmia ja paljon muita, vaikka joutunut siirtämään tiedostoja. Jos jotain menee pieleen, aina ne saa palautettua. Varmuuden vuoksi voi ottaa kopiot jos tärkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad601128- 42871
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542