Kuinka pelien ostaminen microsoft pisteillä xbox -kaupassa tapahtuu? Yrittäessäni ostaa peliä, ruudulle tulee englanninkielinen ilmoitus. Mikähän tuossa olisi ongelmana vai tarviiko siihen Live Goldin? Neuvoja?!
Xbox 360 Microsoft pisteillä ostaminen
8
208
Vastaukset
- Pellimies
Ei pelien ostamiseen tarvi olla tuota gold palvelua, itse olen ostanut Euroilla / Visaelectronilla.
- propleemaaa
Miten sait visa electroni toimimaa n xbox tilissä? Kyllä minä sen siihen sain asetettua mutta jostain syystä sillä ei voi ostaa mitään
- Pellimies
propleemaaa kirjoitti:
Miten sait visa electroni toimimaa n xbox tilissä? Kyllä minä sen siihen sain asetettua mutta jostain syystä sillä ei voi ostaa mitään
aikki numerot yhteen kirjoitettuna ilman mitään välilyöntejä, kyllä åelaa ainakin Dandskebank Visa Electron.
- Pellimies
Pellimies kirjoitti:
aikki numerot yhteen kirjoitettuna ilman mitään välilyöntejä, kyllä åelaa ainakin Dandskebank Visa Electron.
Ja siis Suomeksi että.
Kaikki numerot yhteen kirjoitettuna ilman mitään välilyöntejä, kyllä pelaa ainakin Dandskebank Visa Electron.
- xbox 360
Mutta entä niillä saavutuksista kertyneillä Microsoft -pisteillä ostaminen? Pystyykö nillä ylipäätään ostamaan enää pelejä?
- Pellimies
Pelisaavutukset on ihan humpuukia ja ei ole mitään oikeaa rahaa, sama asia kuin ps3 trophyt.
Jos niillä voisi ostaa niin sitähän kannattaisi hinkata pelit täydellisesti läpi ja lainailla kavereiltakin pelit ja hinkata nekin läpi. - Pellimies
Voithan toki myös käydä tililtäsi katsomassa onko sinne tupsahtanut mystisesti pisteistä sitä rahaa, mielestäni se ei ole mahdollista.
Toki niitä rahapisteitäkin voit ostaa oikealla rahalla lompakkoosi.
Tuolatakin voit kirjautua tiliisi, katsella tietojasi, ostaa pelit ja ladata ne xbox 360 konsolillasi, siirtää rahaa ym.
http://marketplace.xbox.com/fi-FI/Xbox?xr=shellnav - Vain rahalla ostot
Ei niillä "saavutuspisteillä" tee yhtään mitään.
Rahalla voit ostaa jostain nettikaupoista tai normaalikaupoista koodeja, joilla voit sitten ladata niitä pisteitä omalle tilillesi. Koodit toimitetaan joko sähköpostiin tai sitten jos ostat kaupasta, niin saat sellaisen lipukkeen missä se on.
Kun sulla on koodi, niin kirjaudut boxilla omalle tilillesi, valitset valikosta "redeem code" ja syötät siihen kohtaan ostamasi koodin. Nyt pisteiden pitäisi olla siellä tililläsi ja käytettävissä peliostoksiin. Tarkkaan en nyt muista kuinka tämä menee, mutta suunnilleen näin se oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957