KAIKKI PUPUHOTELLIIN! ILMAISIA KOLIKOITA NIIN PALJON KUIN HALUAA! HAETAAN STAFFEJA! OLD SCHOOL RETRO! http://pupu-hotelli.webs.com/
LIITY ILMAISEEN RETROON // HAETAAN STAFFEJA //
10
312
Vastaukset
- DrMarZ
Moi haluaisin staffiksi on kokemusta omasta hotellista joka romahti niin voin tulla mielelläni mukaan
- en huijaaaa
minä voisin tulla staffiks en oo huijari
- Vetsku
Meikäläinen olis valmis haasteeseen. Meitsiltä löytyy amattitaitoa ja muuta tarvittavaa taitoa retron ylläpitämiseen
- Staff
mÄ TULEN,. Olen todella taitava.
- juupajuu1
jaa'a en oo ikin peelonnu tai mitää ois se iha kivaa olla staffi :)
- oskis
Jos osaavaa ja kokenutta staffii haet niin täällä ois yks ehdokas kokemusta on mm. ankanmaasta olin siel staffi ja flow hotelliskin oon hoidellu staffin hommii
- staffi snowis
mutta miten se pupu hotelli kirjotetaan
- staffi snowis
mä en löydä oikeest retro hotelli paska kusetat meit ei oo semmosii hotellei sanoin oskislle
- staffi snowis
hei oskis haluaisin staffiksi mut en löydä pupuhotellii
- KATO PÄIVÄMÄÄRÄ!
KATSO NYT SE PÄIVÄMÄÄRÄ _D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664