Olen myymässä Xbox One Day One editionia ja haluasisin tietää että onko täällä ketää kuka olisi valmis joko ostamaa tai tarjoamaan jonkun hinnan tästä.
Jotain tietoja:
- Xbox One tulee vasta virallisesti 2014 suomeen myyntii.
- Day One edition on vain julkaisupäivänä saatavilla ja sisältää premium pakkauksen, day one saavutuksen sekä day one version uudesta xbox one ohjaimesta.
- Koska pelejä ei myydä vielä suomessa, voi ostaa ne sitten marketplacesta
- Mukaan tulee adapteri jotta laitteen saa kytkettyä suomalaiseen pistorasiaa
Kuvia lisään ensiviikon tiistaina, eli laittakaa kommenttia jos jotain kiinnostaa loistava joululahja tai sitten konsoli omaan käyttöön!
Myynti tapahtuu luultavasti ensiviikolla, voin toimittaa konsolin lisämaksua vastaan pääkaupunkiseudulle päin.
Xbox One Day One - edition myynnissä
12
891
Vastaukset
- Roope
Mistä maasta on tilattu?
- icoder123
Amerikasta, mukana tulee adapteri jotta toimii suomen pistorasioissa.
- kuis on?
icoder123 kirjoitti:
Amerikasta, mukana tulee adapteri jotta toimii suomen pistorasioissa.
Etelä- vai Pohjois-Amerikasta?
- mika
olisin kiinostunut ostamaan. laita s-postia [email protected]
- dayoneedition
Storen pelit ovat 35 gigan järkäleitä. Laite on vaikuttaa muutenkin vähän raakileelta. Bugeja on vähintäänkin riittävästi, ei mitään sellaisia, jotka estäisivät pelaamisen ja joita ei aikanaan korjattaisi, mutta silti... Hieman pettynyt olen, vaikka varmasti ihan kelpo kone on kyseessä kunhan saavat kaiken toimimaan kunnolla, puuttuvat ominaisuudet lisättyä jne...
- xbox fani
Voisin ostaa heti
- icoder123
Xboxit ovat tullet, mutta pitää odottaa kunnes oikeat jännitteenmuuntajat saapuvat versioihin joita olen myymässä.
Laite menee luultavasti Huuto.nettiin myyntii jossa saan kunnon diilit käyntiin :D
Kuvia;
Ohjain verrattuna vanhaa:
http://imtransfer.im4mobile.com/uploads/6594138556048678172/20131127_155313.jpg
Xboxi, kuulokkeet ja ohjain:
http://imtransfer.im4mobile.com/uploads/4108138556051534728/20131127_155256.jpg
Krääsää:
http://imtransfer.im4mobile.com/uploads/2543138556054829626/20131127_155117.jpg
BTW, uusi ohjain tuntuu aivan loistavalta!! Täydellinen päivitys vanhaa xboxin ohjaimeen!- Saattaa kiinnostaa...
Mites pelit, pitääkö olla ulkomaanversioita vai onko tässä vielä aluekohtaisia pelejä?
- juha
moro. onko kone viel myynnis? minkä maalainen vehje jos tarvii adapteria?
[email protected] - icoder123
Kaikki pelit ovat "region free" Xbox Onella sekä PS4 eli halutessa voi ostaa vaikka Britanniasta tai Amerikasta pelejä :)
- pihvikakku
vieläkö kone on myynnissä, laita spostia: markus.mannier(at)gmail.com
- icoder123
Katsoo nyt et miten ihmiset tarjoaa siitä
https://salattu.huuto.net/kohteet/xbox-one-day-one-konsoli-peli-seka-jannitemuuntaja/292696909
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597174Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334289Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1172398- 642031
- 861509
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2101486Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731111Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151011- 48999
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225967