Joo.. ei oikee toi amis nappaa. En oo laiska ja kyllä töitä voisin tehdä. Aikaset aamu herätykset rankkaa. Pitää herätä klo6.30 ja klo7 keretä bussii. Kello 8 alkaa koulu. Siel joutuu sit kärsii 8 tuntii ja oottaa vaan, että loppuis jo. Tosin yleensä lähen kesken puolta päivää vittuun sielt. Aina ei millää kestä koko päivää. Sitten meen nukkuu kotiin, kun niin väsyny ei jaksa safkaa ees laittaa. Harrastaa yhtää mitää ei kerkee. Sitten herään illalla ja meen nettii ja katon telkkarii. Siinä se päivä sit olikin. Nukkumaankaa ei kerkee kunnolla, kun niin vitun aikaset herätykset. Välil tulee pelattuu pleikkaa 3 asti yöl tai netis oltuu niin muutaman tunnil unil ei jaksa mitää tehdä. Energiajuoman ja kahvil voimalla, kuitenkin koittaa jaksaa aamutunnit pysyy hereillä. En tiedä mikä siin on, että moni jaksaa tuota ammattikouluu ite en jaksa. Ite oon yleensä sen parikuukaut koulus ja lopetan. Sit meen toiselle alalle ja kuvittelen, että tää olis parempi ala. Sekään kuitenkaa ei nappaa ja lopetan. Eli ei nappaa yhtää toi amis. Mitä muita vaihtoehtoi olis, kun amis? Itse en jaksa tuota kouluu. Iltakoulu olis mukavaa. Noi aamuherätykset ei oo mun juttu. Sit myös vähän lyhyemmät päivät et kerkeis harrastaa. Minusta ei oo tuohon ysist viteen muottiin.
amis ei nappaa
amis ei nappaa
2
190
Vastaukset
- KymmenestäKahteen
Muuten hyvä trolli, mutta kaatui ihan kalkkiviivoilla. Ei Suomessa (Euroopassa?) tehdä ysistä viiteen.
- tiivitaavi
Mielestäni tämä trolli kaatui jo siihen että joku muka tosissaan väittäisi amiksen olevan rankkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817597
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883539- 592444
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701568Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201396- 571383
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038