Tilanne on tämä: peltikattoni vuotaa jostain kohtaa, alue on rajallinen kylläkin, mutta en ole keksinyt tarkkaa kohtaa. Haluaisin korjata katon siten, että vanha katto purettaisiin n. 10-15 m2 alueelta ja laitettaisiin uusi aluskate ja uudet pellit siihen. Mutta se ei kattofirmoille käy, vaan katto halutaan uusia kokonaan, tietysti suolaiseen hintaan. Ihmettelen, että miksi ei muka peltikattoa voisi korjata täysin toimivaksi eli vedenpitäväksi? Tiedän mitä haluan tehdä, mutta en saa ketään tekemään sitä :( Kait se on tehtävä itse, vaikka pelti painaa tuhottomasti ja korkeat paikat ei ole heiniäni. Kiitos jos luit vuodatukseni :)
Peltikaton korjaus
3
218
Vastaukset
- ä3wjp3e
Varmaan siks että tarkkaa kohtaa ei voi tietää ja siks että pienen alan korjaaminen kunnolla on hankalaa. Aluskatteen saaminen pienelle alalle on vielä hankalampaa. Korjattu katto alkaisi pian vuotaa ja vaatisit kattofirmalta korvauksia. Kukaan ei halua tehdä työtä jota ei voi tehdä kunnolla ja varmistua siitä että lopputulos on 100% hyvä.
Varmasti joku tuntityöläinen suostuu hommaan. Hommaat vaan telineet ja varusteet ja sanot mitä pitää tehdä.- Amazing
Kiitos esittämistäsi perusteluista :)
- ...
Myöskään tälläiselle työlle ei voi antaa takuuta. Jos kattosi on kovin vanha, niin vanha pelti ei kestä saumaamista. Joten se voi aiheuttaa lisää vuotoja. Moni kattofirma häviää vähemmän kun jättää tälläisen tekemättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803