Maitohappobakteeri iherb

Maitohabbo

Mitäs maitohappobakteeri valmistetta olette iherbistä tilailleet?
Ja mikä on ollut edullinen ja hyvä?
Suomessa nuo aika tyyriitä,jos pitäisi pidemmäksi aikaa ostaa.

3

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bakteeri

Parhaimmat maitohappobakteerit, joten muut kannattaa jättää kaupan hyllylle:

Normaali apteekin probiootti kasvatetaan suojatusti laboratoriossa, pakastekuivataan ja laitetaan makeutusainetta evääksi imeskelypilleriin. Seurauksena on melkoinen "die off rate", eli lukema paljonko bakteereista on kuollut siinä vaiheessa kun laitat sen suuhun, verrattuna valmistushetkeen. Usein tämä on jopa 90%. Saat siis vain 10% "elossa" olevia bakteereita jotka ottavat kovasti turpaan vatsahapoiltasi eivätkä pääse ohutsuoleen asti elävinä. Apua näistä ei ole.

Hyviä valmisteita:
      ProbiMage
      Asidophilus
      Acidophilus Plus
      Acidophilus Forte
      Replete Intensive
      DDS
      Bioteekin Probioottiplus
      Lepicol

Itse oon käyttänyt Bioteekin Probioottiplus valmistetta ja purkki kestää mulla monta kuukautta, kun otan 1 kapselin päivässä.

• hemmetti.

tietysti kilpakummppania hakutaan eihän kauppa kannata. esittäsit puoluettomia tutkimuksia

• maitohapoissa eroja

Maitohappoja on eri tarkoituksiin.
      Esim. Probi mage toimii erityisen hyvin jos on ärtynyt paksusuoli

Mulle funktionaalinen lääkäri suositteli Probion Daily maitohappobakteeria. Lääkärin mukaan on tärkeää, että maitohappo hajoaa oikeassa paikassa, jotta siitä on hyötyä. Tuo hajoaa muistaakseni suolessa. Sitä en sitten tiedä, että missä ne muut maitohappobakteerit hajoavat ja mihin eri tarkoituksiin eri maitohappobakteerit sopivat.

Jokaisen käyttäjän täytyy vaan etsiä itselleen se sopivin. Kokeilla vähän kaikkia, kunnes löytyy joku hyvä. Sillä kyllähän noissa purkeissa eroja on.
      Joillekin runsas määrä inuliinia maitohappobakteerissa aiheuttaa paljon ilmavaivoja. Joten jos tuntuu, että ilmavaivat vaan lisääntyy kun ottaa maitohappobakteereita niin pilleri määrää ei kannatakaan lisätä vaan lopettaa käyttö kokonaan ja etsiä toinen vaihtoehto.

Kannattaa myös miettiä käyttötarkoitus. Jos tarvitsee vain harvoin maitohappobakteereita tiettyjen ruokien yhteydessä niin silloin kannattaa valita joku mikä vaikuttaa nopeasti. Jos taas on jokin vaativampi vatsavaiva ja meinaa käyttää maitohappoja päivittäin niin silloin sopii myös hitaasti vaikuttavat maitohappobakteerit.

Jos oot epävarma minkälainen valmiste olis sopivin, käy vaikka juttelemassa luontaistuotekaupassa. Yleensä ne osaa neuvoa hyvin, ja jos ei osaa niin kokeile toista kauppaa. Sit ostat sieltä yhden purkin kokeeks ja jos toimii niin voit vastaisuudessa tilata Iherbistä.

Iherbistä Probion dailya ei saa. Mutta sitä saa mm. tuolta, ja myös muista verkkokaupoista.

http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/probion-daily

Iherbistä oon tilannut muita lisäravinteita, myös niitä halpoja ja tuntemattomia merkkejä, ja hyvin ne on toiminut.
      Esim. halvan d-vitamiiniliuoksen tiedän varmasti toimivan, koska kävin testeissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 538
      8868
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3782
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      176
      1355
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      1016
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      60
      840
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      827
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      682
    Aihe