Mietin ja suunnittelin järjestää perheeni 9,7 ja 2 vuotiaat ja vanhempani kanssa reissua Hurghadaan. Viikon reissu, onko paikka tarpeeksi mielenkiintoinen lapsille ja aikuisille, vai hiekkaa ja vettä ?
Hurghadaan ???
2
1117
Vastaukset
- minun mielipiteeni
sen verran, että itse en Hurghadasta kyllä mitään mielenkiintoista löytänyt, pelkkä keskeneräiseksi jätetty turistirysä. Jos menet esim. Aurinkomatkojen matkalle, mene ihmeessä retkille, muuten aika käy pitkäksi. Jeeppiretki oli aivan ihana, samoin snorklausretki. Nekin kyllä saa paikallisilta halvemmalla. Luxorissa/Kuninkaiden laaksossa kannattaa käydä, eri asia miten 7- ja 2-vuotiaita se kiinnostaa, aika raskaskin se retki on. Kairossa voi käydä, tosin se vie 2 päivää ja on raskas ja mielenkiinnoton retki lapsille.
Muuten ihmiset (lue = miehet, naisia ei missään juuri näe) ovat aivan ihania, varsinkin lapsille, ruoka on hyvää ja sitä on valtavasti, ja venäläisiä turisteja pilaamassa lomaa liian paljon.
Itse lähden lasteni kanssa kokeilemaan El Gounaa helmikuussa, turistirysähän sekin paikka on mutta sentäs loppuun rakennettu, kuulemani mukaan upea paikka.
Muuten Egypti on kuten arabimaat, missään ei saa kauppiailta rauhassa kulkea. Jos raha ei ole este, kokeile mieluummin Brasilian rantakohteita. Omat lapseni viihtyivät siellä tosi hyvin. Mutta tämähän on minun mielipiteeni vain :) - Minä
Jos rauhallisuus ei teitä hirvittävästi haittaa niin huomattavasti siistimpi olisi kyllä El Gouna.
Rantaviivaakin löytyy enemmän ja sieltä pääsee kätevästi tuonne Hurgadaankin vierailulle.
Itse olimme Joulukuussa Deturin matkalla sellaisessa hotellissa kuin Sheraton Miramar Resort. Kyseinen hotelli oli täysi kymppi. Käy vaikka tutustumussa Deturin sivuilla: www.matkadetur.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865