Hurghadaan ???

Koko perhe matkaan

Mietin ja suunnittelin järjestää perheeni 9,7 ja 2 vuotiaat ja vanhempani kanssa reissua Hurghadaan. Viikon reissu, onko paikka tarpeeksi mielenkiintoinen lapsille ja aikuisille, vai hiekkaa ja vettä ?

2

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun mielipiteeni

sen verran, että itse en Hurghadasta kyllä mitään mielenkiintoista löytänyt, pelkkä keskeneräiseksi jätetty turistirysä. Jos menet esim. Aurinkomatkojen matkalle, mene ihmeessä retkille, muuten aika käy pitkäksi. Jeeppiretki oli aivan ihana, samoin snorklausretki. Nekin kyllä saa paikallisilta halvemmalla. Luxorissa/Kuninkaiden laaksossa kannattaa käydä, eri asia miten 7- ja 2-vuotiaita se kiinnostaa, aika raskaskin se retki on. Kairossa voi käydä, tosin se vie 2 päivää ja on raskas ja mielenkiinnoton retki lapsille.

Muuten ihmiset (lue = miehet, naisia ei missään juuri näe) ovat aivan ihania, varsinkin lapsille, ruoka on hyvää ja sitä on valtavasti, ja venäläisiä turisteja pilaamassa lomaa liian paljon.

Itse lähden lasteni kanssa kokeilemaan El Gounaa helmikuussa, turistirysähän sekin paikka on mutta sentäs loppuun rakennettu, kuulemani mukaan upea paikka.

Muuten Egypti on kuten arabimaat, missään ei saa kauppiailta rauhassa kulkea. Jos raha ei ole este, kokeile mieluummin Brasilian rantakohteita. Omat lapseni viihtyivät siellä tosi hyvin. Mutta tämähän on minun mielipiteeni vain :)

• Minä

Jos rauhallisuus ei teitä hirvittävästi haittaa niin huomattavasti siistimpi olisi kyllä El Gouna.
      Rantaviivaakin löytyy enemmän ja sieltä pääsee kätevästi tuonne Hurgadaankin vierailulle.

Itse olimme Joulukuussa Deturin matkalla sellaisessa hotellissa kuin Sheraton Miramar Resort. Kyseinen hotelli oli täysi kymppi. Käy vaikka tutustumussa Deturin sivuilla: www.matkadetur.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe