Paysafecard steamissa?????

Heeeelp!

Eli siis jos ostaa R-kioskilta tuollaisen 'paysafecardin', niin jos sen aikoo aktivoida Steamissa, mihin se paysafecardin koodi laitetaan siellä Steamissa? Siis jos haluaa vain lisätä niitä steam varoja, laitetaanko se esim. siihen samaan juttuun jossa aktivoidaan myös ne pelit? Tarvitsisin pika pikaa vastauksia!!!

29

15648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perverssi69

      Ylhäällä oikeassa kulmassa --> (Sun nimi) --> Tilin tiedot--> Lisää rahaa Steam lompakkoon

      • Anonyymi

        Onko se sama kuin lompakkokoodi?


      • Anonyymi

        Mulla meni hyvin siihen asti että lisää varoja Steam lompakkosi painoin 10€ koska ostin 10€ lahjakortin ja valitsin maksutavaksi paysafecard mutta mihin se koodi näpytellään kertokaa jooko pian


    • Heeeelp!

      Jumalaton kiitos, siellähän pysty valihteen maksu vaihtoehdoksi PaySF kortin.. :)
      Stupid me! =D

      • help????

        Miksei minulla näy steamissa paysafecard maksu ehdotusta


      • wanhanliiton konkari
        help???? kirjoitti:

        Miksei minulla näy steamissa paysafecard maksu ehdotusta

        Katsot väärästä paikasta kenties?


      • apua avun anojalle!
        wanhanliiton konkari kirjoitti:

        Katsot väärästä paikasta kenties?

        Tuota jos haen r-kioskilta vaikka 25 e paysafecardin niin laitan sen steamiin tolla tavalla joka on ylempänä niin jos haluan ostaa esim. CS:GO:n nii täytyykö mulla olla paysafecard tili? Tai siis kun oon laittanu sen koodin nii täytyyks mun vaan niinku painaa "osta" ja se hommaa sen. Ku en jaksais säätä kaiken maailman tilejä. Kiitos jos autatte!


      • Vastaus kysymykseen
        apua avun anojalle! kirjoitti:

        Tuota jos haen r-kioskilta vaikka 25 e paysafecardin niin laitan sen steamiin tolla tavalla joka on ylempänä niin jos haluan ostaa esim. CS:GO:n nii täytyykö mulla olla paysafecard tili? Tai siis kun oon laittanu sen koodin nii täytyyks mun vaan niinku painaa "osta" ja se hommaa sen. Ku en jaksais säätä kaiken maailman tilejä. Kiitos jos autatte!

        Ei tarvii.


      • steam:webeZu
        Vastaus kysymykseen kirjoitti:

        Ei tarvii.

        Kiitooos!


      • AleksisKives

        Onko olemassa 100e paysafecard R-kioskilla


      • Tuntemato

        KYllä on


      • enpaljastanimeä

        tää keskustelu on auttanut paljon ku halusin ostaa escapist 2


      • Haluunstaxel

        Juu sama


      • Anonyymi
        apua avun anojalle! kirjoitti:

        Tuota jos haen r-kioskilta vaikka 25 e paysafecardin niin laitan sen steamiin tolla tavalla joka on ylempänä niin jos haluan ostaa esim. CS:GO:n nii täytyykö mulla olla paysafecard tili? Tai siis kun oon laittanu sen koodin nii täytyyks mun vaan niinku painaa "osta" ja se hommaa sen. Ku en jaksais säätä kaiken maailman tilejä. Kiitos jos autatte!

        Ei sun tarvi ostaa 25€ paysafacardia että saat CS:GO koska CS:GO on ilmainen.😂😂


    • SteamedSteamer

      Paysafecardin kanssa voi tulla myös ongelmia. Itse ostin 10 € paysafecardin, jonka laitoin Steamiin, mutta rahoja ei vain näy. Paysafecardin status-sivulla näyttäisi siltä, että rahat pitäisi olla Steamilla, mutta tili näyttää tyhjää. Lisäksi Steam ei näköjään vastaa mihinkään kysymyksiin rahojen katoamisesta.

      • clabxosj


      • kokenutkäyttäjä

        ei kyl tuu. molemmat (eli psc ja steam) on luotettavia


    • 84927492819

    • Nopiamies69

      Onko olemassa 25e paysfacardia?? Ostaisin 2 pelii mut en tiiä onko 25e paysafe card. Tarteisin nopian vastauksen nii ei tarviis mennö turhaan r kioskille

      • Kobiotti

        On olemassa, hyviä steamin jouluostoksia!


      • APUAÄKKIÄ88

        Ostin 25€ paysafe cardilla pelin nimeltä counter strike clobal offensive joka maksoi 14€ nyt kun olen ladannut sen niin kaikki muut paysafe cardin rahat ovat kadonneet mistätämä johtuu sain juuri steamin


    • Suomalainenpoika

      Mikä paysafe pitää olla ku en tiiä?

    • Huijattuolo

      Hei. Onko kellään käynnyt tallain. Laitoin 50e pelitille ja ostin peliin 13.25e toiminnon mutta tililtä otettiin 50e. Toinen tapaus ostin 20e pelin mutta tililtä otettiin 25e. Taitaa tuo steam homma olla melko huijausta. Tietäisi mistä alkaa pe koon juttua niin alkaisin. Auttakaa. Tällä hetkellä 40e huijaus. Kyllä tympii.

    • Anonyymi

      Itekki tarviisin apua.. Mihin se koodi pitää laittaa steamissa

    • Anonyymi

      mä ostin 10e paysafe cardin mutta se ei anna mulle rahoja vaa valittaa sitä että ois väärä koodi

    • Anonyymi

      joo laita vaan

    • Anonyymi

      Onko se sama kuin lompakko koodi

    • Anonyymi

      Itse jouduin huijatuksi 30€ edestä paysafecard kuvakaappauksista kuitista missä näkyi koodit eräällä foorumilla. Eikait noi pääse pankkitilille käsiksi, koska 16 numeroisen pankkikortin 4 viimeistä numeroa näkyy kuitissa. Auttakaa!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3279
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      553
      3091
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2503
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2022
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1672
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      119
      1365
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1225
    Aihe