Eli siis jos ostaa R-kioskilta tuollaisen 'paysafecardin', niin jos sen aikoo aktivoida Steamissa, mihin se paysafecardin koodi laitetaan siellä Steamissa? Siis jos haluaa vain lisätä niitä steam varoja, laitetaanko se esim. siihen samaan juttuun jossa aktivoidaan myös ne pelit? Tarvitsisin pika pikaa vastauksia!!!
Paysafecard steamissa?????
30
19979
Vastaukset
- perverssi69
Ylhäällä oikeassa kulmassa --> (Sun nimi) --> Tilin tiedot--> Lisää rahaa Steam lompakkoon
- Anonyymi
Onko se sama kuin lompakkokoodi?
- Anonyymi
Mulla meni hyvin siihen asti että lisää varoja Steam lompakkosi painoin 10€ koska ostin 10€ lahjakortin ja valitsin maksutavaksi paysafecard mutta mihin se koodi näpytellään kertokaa jooko pian
- Heeeelp!
Jumalaton kiitos, siellähän pysty valihteen maksu vaihtoehdoksi PaySF kortin.. :)
Stupid me! =D- help????
Miksei minulla näy steamissa paysafecard maksu ehdotusta
- wanhanliiton konkari
help???? kirjoitti:
Miksei minulla näy steamissa paysafecard maksu ehdotusta
Katsot väärästä paikasta kenties?
- apua avun anojalle!
wanhanliiton konkari kirjoitti:
Katsot väärästä paikasta kenties?
Tuota jos haen r-kioskilta vaikka 25 e paysafecardin niin laitan sen steamiin tolla tavalla joka on ylempänä niin jos haluan ostaa esim. CS:GO:n nii täytyykö mulla olla paysafecard tili? Tai siis kun oon laittanu sen koodin nii täytyyks mun vaan niinku painaa "osta" ja se hommaa sen. Ku en jaksais säätä kaiken maailman tilejä. Kiitos jos autatte!
- Vastaus kysymykseen
apua avun anojalle! kirjoitti:
Tuota jos haen r-kioskilta vaikka 25 e paysafecardin niin laitan sen steamiin tolla tavalla joka on ylempänä niin jos haluan ostaa esim. CS:GO:n nii täytyykö mulla olla paysafecard tili? Tai siis kun oon laittanu sen koodin nii täytyyks mun vaan niinku painaa "osta" ja se hommaa sen. Ku en jaksais säätä kaiken maailman tilejä. Kiitos jos autatte!
Ei tarvii.
- steam:webeZu
Vastaus kysymykseen kirjoitti:
Ei tarvii.
Kiitooos!
- AleksisKives
Onko olemassa 100e paysafecard R-kioskilla
- Tuntemato
KYllä on
- enpaljastanimeä
tää keskustelu on auttanut paljon ku halusin ostaa escapist 2
- Haluunstaxel
Juu sama
- Anonyymi
apua avun anojalle! kirjoitti:
Tuota jos haen r-kioskilta vaikka 25 e paysafecardin niin laitan sen steamiin tolla tavalla joka on ylempänä niin jos haluan ostaa esim. CS:GO:n nii täytyykö mulla olla paysafecard tili? Tai siis kun oon laittanu sen koodin nii täytyyks mun vaan niinku painaa "osta" ja se hommaa sen. Ku en jaksais säätä kaiken maailman tilejä. Kiitos jos autatte!
Ei sun tarvi ostaa 25€ paysafacardia että saat CS:GO koska CS:GO on ilmainen.😂😂
- Anonyymi00033
wanhanliiton konkari kirjoitti:
Katsot väärästä paikasta kenties?
MULTA HÄVISI 150,000 E SAA NÄHÄ LÖYTYYKÖ LUULEN ETTÄ KYLLÄ VAIKKA LOPPU PELEISSÄ SE ON VAAN RAHAA MUTTA MITÄ NAISET ON SUOMESSA??? KAKSI PIIPPUNEN MIELI KUVA STEAMISTA MIKSI HE RYÖSTÄ(ISI) HOO KEN BARBI BOO. HOOO.....
- SteamedSteamer
Paysafecardin kanssa voi tulla myös ongelmia. Itse ostin 10 € paysafecardin, jonka laitoin Steamiin, mutta rahoja ei vain näy. Paysafecardin status-sivulla näyttäisi siltä, että rahat pitäisi olla Steamilla, mutta tili näyttää tyhjää. Lisäksi Steam ei näköjään vastaa mihinkään kysymyksiin rahojen katoamisesta.
- clabxosj
- kokenutkäyttäjä
ei kyl tuu. molemmat (eli psc ja steam) on luotettavia
- 84927492819
- Nopiamies69
Onko olemassa 25e paysfacardia?? Ostaisin 2 pelii mut en tiiä onko 25e paysafe card. Tarteisin nopian vastauksen nii ei tarviis mennö turhaan r kioskille
- Kobiotti
On olemassa, hyviä steamin jouluostoksia!
- APUAÄKKIÄ88
Ostin 25€ paysafe cardilla pelin nimeltä counter strike clobal offensive joka maksoi 14€ nyt kun olen ladannut sen niin kaikki muut paysafe cardin rahat ovat kadonneet mistätämä johtuu sain juuri steamin
- Suomalainenpoika
Mikä paysafe pitää olla ku en tiiä?
- Huijattuolo
Hei. Onko kellään käynnyt tallain. Laitoin 50e pelitille ja ostin peliin 13.25e toiminnon mutta tililtä otettiin 50e. Toinen tapaus ostin 20e pelin mutta tililtä otettiin 25e. Taitaa tuo steam homma olla melko huijausta. Tietäisi mistä alkaa pe koon juttua niin alkaisin. Auttakaa. Tällä hetkellä 40e huijaus. Kyllä tympii.
- Anonyymi
Itekki tarviisin apua.. Mihin se koodi pitää laittaa steamissa
- Anonyymi
mä ostin 10e paysafe cardin mutta se ei anna mulle rahoja vaa valittaa sitä että ois väärä koodi
- Anonyymi
joo laita vaan
- Anonyymi
Onko se sama kuin lompakko koodi
- Anonyymi
Itse jouduin huijatuksi 30€ edestä paysafecard kuvakaappauksista kuitista missä näkyi koodit eräällä foorumilla. Eikait noi pääse pankkitilille käsiksi, koska 16 numeroisen pankkikortin 4 viimeistä numeroa näkyy kuitissa. Auttakaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614