Paysafecard steamissa?????

Heeeelp!

Eli siis jos ostaa R-kioskilta tuollaisen 'paysafecardin', niin jos sen aikoo aktivoida Steamissa, mihin se paysafecardin koodi laitetaan siellä Steamissa? Siis jos haluaa vain lisätä niitä steam varoja, laitetaanko se esim. siihen samaan juttuun jossa aktivoidaan myös ne pelit? Tarvitsisin pika pikaa vastauksia!!!

21

3193

Vastaukset

• Ylhäällä oikeassa kulmassa --> (Sun nimi) --> Tilin tiedot--> Lisää rahaa Steam lompakkoon

• Onko se sama kuin lompakkokoodi?

• Jumalaton kiitos, siellähän pysty valihteen maksu vaihtoehdoksi PaySF kortin.. :)
      Stupid me! =D

• Miksei minulla näy steamissa paysafecard maksu ehdotusta

• help???? kirjoitti:

Miksei minulla näy steamissa paysafecard maksu ehdotusta

Katsot väärästä paikasta kenties?

• wanhanliiton konkari kirjoitti:

Katsot väärästä paikasta kenties?

Tuota jos haen r-kioskilta vaikka 25 e paysafecardin niin laitan sen steamiin tolla tavalla joka on ylempänä niin jos haluan ostaa esim. CS:GO:n nii täytyykö mulla olla paysafecard tili? Tai siis kun oon laittanu sen koodin nii täytyyks mun vaan niinku painaa "osta" ja se hommaa sen. Ku en jaksais säätä kaiken maailman tilejä. Kiitos jos autatte!

• apua avun anojalle! kirjoitti:

Tuota jos haen r-kioskilta vaikka 25 e paysafecardin niin laitan sen steamiin tolla tavalla joka on ylempänä niin jos haluan ostaa esim. CS:GO:n nii täytyykö mulla olla paysafecard tili? Tai siis kun oon laittanu sen koodin nii täytyyks mun vaan niinku painaa "osta" ja se hommaa sen. Ku en jaksais säätä kaiken maailman tilejä. Kiitos jos autatte!

Ei tarvii.

• Vastaus kysymykseen kirjoitti:

Ei tarvii.

Kiitooos!

• Onko olemassa 100e paysafecard R-kioskilla

• KYllä on

• tää keskustelu on auttanut paljon ku halusin ostaa escapist 2

• Juu sama

• Paysafecardin kanssa voi tulla myös ongelmia. Itse ostin 10 € paysafecardin, jonka laitoin Steamiin, mutta rahoja ei vain näy. Paysafecardin status-sivulla näyttäisi siltä, että rahat pitäisi olla Steamilla, mutta tili näyttää tyhjää. Lisäksi Steam ei näköjään vastaa mihinkään kysymyksiin rahojen katoamisesta.

• ei kyl tuu. molemmat (eli psc ja steam) on luotettavia

• Onko olemassa 25e paysfacardia?? Ostaisin 2 pelii mut en tiiä onko 25e paysafe card. Tarteisin nopian vastauksen nii ei tarviis mennö turhaan r kioskille

• On olemassa, hyviä steamin jouluostoksia!

• Ostin 25€ paysafe cardilla pelin nimeltä counter strike clobal offensive joka maksoi 14€ nyt kun olen ladannut sen niin kaikki muut paysafe cardin rahat ovat kadonneet mistätämä johtuu sain juuri steamin

• Mikä paysafe pitää olla ku en tiiä?

• Hei. Onko kellään käynnyt tallain. Laitoin 50e pelitille ja ostin peliin 13.25e toiminnon mutta tililtä otettiin 50e. Toinen tapaus ostin 20e pelin mutta tililtä otettiin 25e. Taitaa tuo steam homma olla melko huijausta. Tietäisi mistä alkaa pe koon juttua niin alkaisin. Auttakaa. Tällä hetkellä 40e huijaus. Kyllä tympii.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuosi Tinderissä oli järkytys

Ei mikään ihme. Tinder on ihan syvältä. https://yle.fi/uutiset/3-11212319
      Sinkut
      137
      7050
    2. Tietäisittepä

Mitä meidänkin työpaikalla varatut touhaavat työpäivän aikana... Kesken työpäivän ottavat vapaata pari tuntia että puolisot luulevat olevan töissä ja
      Uskottomuus
      41
      1336
    3. Haavisto aikoo jatkaa

ulkoministerinä ri­ko­se­päi­lyis­tä huolimatta https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/pekka-haavisto-kommentoi-esitutkintapyyntoa-aikoo-jatkaa-ulkomin
      Maailman menoa
      111
      1220
    4. Maisa perhelomalla Levillä

Mikko ilmestyi myös Leville odottamatta. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ystavanpaivana-avioitunut-maisa-torppa-koki-romanttisen-yllatyksen-per
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1206