sain pd2 siinä on maskeja. siinä on myös aseita ja attachmenttejä sekä myös kaikkea muuta paskaa. siinä saa rahaa ja voi ottaa irtaimistoa mm peniksiä. pelasin kerran kaverini kanssa mutta vartija huomasi koska innostuin liikaa ja rupesin runkkaamaan vartijalle kun hän oli niin seksikäs joten smägät lensi ja vartija huusi olen aivan valkoinen ja en näe mitään mutta sitten kaverini tuli ja paskoi hänen naamalleen sitten smägäsin hänen suuhun ja otimme timantit ja lähdimme vittuun. mutta valitettravasti kuskimme oli runkkamassa ja hänen kullinsa takertui ohjauspyörään ja sitten lensimme veteen. onneksi oli pepe onnetomuudessa ja minulla oli DIldo jetpack 300 ja pääsin pois kaarasta. jouduin custodyyn joten tein strippi-esityksen poliiseille ja bain antoi minulle kondomin ja fäpääsin aivan täysiä mutta sitten en nähnyt mitään kun vain vailkoista. olin kuollut sperman yliannostukseen ihan alussa. pääsin spermataivaaseen
Vastaukset 1
- Payday-2-omistaja
payday 2 on todella hyvä peli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2242265
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521332Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 811006
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 76875
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77757Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.360741- 40731