sain pd2 siinä on maskeja. siinä on myös aseita ja attachmenttejä sekä myös kaikkea muuta paskaa. siinä saa rahaa ja voi ottaa irtaimistoa mm peniksiä. pelasin kerran kaverini kanssa mutta vartija huomasi koska innostuin liikaa ja rupesin runkkaamaan vartijalle kun hän oli niin seksikäs joten smägät lensi ja vartija huusi olen aivan valkoinen ja en näe mitään mutta sitten kaverini tuli ja paskoi hänen naamalleen sitten smägäsin hänen suuhun ja otimme timantit ja lähdimme vittuun. mutta valitettravasti kuskimme oli runkkamassa ja hänen kullinsa takertui ohjauspyörään ja sitten lensimme veteen. onneksi oli pepe onnetomuudessa ja minulla oli DIldo jetpack 300 ja pääsin pois kaarasta. jouduin custodyyn joten tein strippi-esityksen poliiseille ja bain antoi minulle kondomin ja fäpääsin aivan täysiä mutta sitten en nähnyt mitään kun vain vailkoista. olin kuollut sperman yliannostukseen ihan alussa. pääsin spermataivaaseen
payday2 hyvä vai huono?
paneskelijahuora
1
170
Vastaukset
- Payday-2-omistaja
payday 2 on todella hyvä peli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962179
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122797
- 82786