ostin semmoisen pelin kun pd2 tuntui aluksi hyvältä ostaa se mutta kun pelasin sitä sieltä tuli outo tyyppi yö kiikareiden kanssa kaverit huusivat juokse!! mutta minä vain katsoin sitä kun se otti ison mustan dildon esiin ja löi minua sillä minua alkoi pelottaa kun hän otti vaatteet pois ja pani kavereitani mei tä varmaan yhdisti joku asia kuten homot kun kaikki olivat kuolleet otin vaatteet pois ja runkkasin niin kovaa että sperma lensi aivan kaikki alle kaikki olivat aivan valkoisia mutta minä jotenkin säästyin kun se tuli takaisin niin panimme 2 min mutta silloin bane huusi radiopuhrlimeen aivan valkoisena että älkää nsaatana nussiko enää perkele meitä ei kiinnostanut bain t uusi vaan panimme yhä kovempaa ja van sperman kun lopetimme huomasimme mailman olevan aivan valkoin se tarkoitti vaan kahta asiaa joko on tullu uusi jääkausi tai mällit olivat peittäneet maan uskoimme spermaa mutta mitäs siitä ainahan ne voivat juoda pois niin aloimme juomaan spermaa ja lopuksi panimme uudestaa LOPPU
uusin hankinta tänään
pdpelaaja
1
140
Vastaukset
- ...
Milloin saamme jatkoa tarinalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109