~&~
Nauhojen solmut
kierretty itsensä kanssa
päästä päähän
yhteen
Ulospääsy arvoitus
Palaan kenkääni
ja kävelen
~&~
http://www.youtube.com/watch?v=uvf9DlliY84
ps. Tämä runo poistettiin ns."rakkausrunoista"...
törkeetä mielivaltaa taas...ei taida sheriffi tietää rakkaudesta mitään... :)
~ Päättymätön ~
5
176
Vastaukset
Ps.Huom...
Päättymätön solmu kuvaa sydäntä,sitä, että hän tietää ja tuntee kaikki asiat sydämessään ilman mitään rajoituksia...
Päättymätöntä solmua annettaessa lahjana tai tervehdyksenä, se symboloi silloin antajan ja vastaanottajan hyväenteistä, onnea tuottavaa yhteyttä ja samanaikaisesti oletetaan vastaanottajan olevan yhteydessä tulevaisuudessa onnea tuottaviin olosuhteisiin...
T. Luuv- Boat ♥- parta
Voihan se olla etten rakkaudesta paljon mitään tiedä, joten kiitos ohjauksesta, vaikka kyseenalaista on, ilmentääkö minuun kohdistuva kommenttisi rakkaudellisuutta sekään, hmm. :)
Minulla ei ole tietoa runosi siirrosta. Runoja ei siirrä pelkästään sefu vaan myöskin ylläpito ilmoitusten johdosta joita se käyttäjiltä saa. Käyttäjinäkin olemme erilaisia emmekä ajattele tai koe kaikkia asioita samalla tavalla. Rakkausrunoissa nyt kuitenkin on oma aihepiirinsä ja tämä palsta on laajempi. En usko että ylläpidonkaan toiminnassa on varsinaisesti kyse siitä minkä verran siellä ymmärtävät tai ovat ymmärtämättä rakkaudesta, luulen että parhaansa mukaan yrittävät sielläkin työnsä hoitaa.
Kiva nähdä sinua tälläkin palstalla vaikka se tapahtuukin näin ikävissä eli vastentahtoisissa merkeissä. Ja kyllä tänne saa useamminkin kirjoittaa rakkaudesta. Varsinkin niitä tulkinnallisia runoja joita ei niin helposti rakkausrunoiksi havaita. :)
Kun palstan aihepiiri on RUNOT niin siihen mahtuu kaikenlaiset, myös RAKKAUSRUNOT.
Hyviä runoiluja edelleen.!
ystävällisesti -parta Jaa... Noh...
" apulaissheriffi" ei sitten oikein ole kartalla... ;DPs. Tässä runossa ei ollut kysymys " siirrosta " vaan puhtaasta poistosta !
Siirron minä vielä ymmärtäisin jotenkin mutta puhdasta poistoa en... Vai onko ylläpito jonkin valittelevan"trollin" talutusnuorassa vai antipatiahenkinen trolli itse ?...
Ja onhan asia joskus niinkin, että jos joku sanoo toiselle vaikka, että "haista paska", niin kuulija voi hyvinkin ymmärtää sen sarkastisesti rakkaudeksi, toinen taas loukkaukseksi...ja näin myös rakkausrunoissa...vastuu siirtyy lukijalle.
Ja myös jos runossa ei aina ole sanaa rakas, kulta, armaani, tms, niin siltikin se voi olla rakkausruno ja tarkoitettu jollekin kuka sen ymmärtää..
♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
