Kaikki edullisimmat yhteydet näyttäisi olevan Saksan Munchenin kautta, suunta on Albania. Mutta vaihtoaika kentällä 1h 20 min. Millainen kenttä, riittääkö vaihtoaika?
Vaihto Munchen
6
1988
Vastaukset
- LH 1736
MUC T2 Schengen -> non-Schengen minimivaihtoaika on 45 min.
- 1314
Münchenissä tuo riittää oikein hyvin. Ja jos ensimmäinen lento myöhästyy radikaalisti, niin lentoyhtiö huolehtii siitä, että pääset määränpäähäsi, kun lennot ovat yhdellä varauksella ostetut.
- LH-LH lennot
Jos matkasi on yhdellä lentolipulla ja molemmat sektorit ovat Lufthansan lentoja, niin reissu on helppo ja mukava.
- 3e3e3e3e
Hyvin saksalaisen dynaaminen kenttä. Ei pitäisi olla mitään vaikeuksia.
- mukavan pieni Mün
Olen vaihtanut Münchenissä monta kertaa niin, että ollut vain tunti aikaa. Hyvin ehtii - on selkeä ja sopivan pieni kenttä.
- kohvikki
Ja maksuttomat kahvit automaateista. Runsas valikoima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779