Mä tein mun simsistä kleptomaanin, ja se ei pysty varastamaan :(! Kun painan maata, niin siihen ei tuu vaihtoehtoo: Näpistä jotain. Ennen ku tein kleptomaanin nii se pysty varastelemaan sillälailla mut nyt ei! :( Onko se joku bugi tai jotain? Oon yrittäny resetata sitä mut ei se silti toimi...
Kleptomaani
8
2429
Vastaukset
- Dsanel
Ssss sjos se niibkuu präälh noo de. Niin ku mee ea eriston sivuille jos sul on playgoum tai tilkka tipshtaa niin pääset sinne sut mee koti,,,, pläätsk ja Sims 3 siuhe ja sit siihe kleptomaani varkaus, ja sit siin lukee isoin kirjaiminse tietoja silee yms kysy lisää jos vaivaa
- Must1kka
En ole nyt ihan varma, mutta kai varastamisen pitää tapahtua illalla/yöllä ja kukaan ei saa olla näkemässä :)
- kleptomaani
Loin itse kleptomani simin pitkän tauon jälkeen. En tiedä minkä päivityksen mukana kleptomanin toimintoja on muutettu mutta muutama toiminto on selkeästi kadonnut ja muuttunut. Vieläkin siis tuo sama ajankohta klo 19 ja 06 välillä sekä edelleen kolme esinettä päivässä saa varastaa mutta julkisten rakennusten sisällä ei saa enää näpistellä. Ennen kävin aina kirjastossa sekä taidegalleriassa ryöstöretkillä mutta enää se ei onnistu. Et saa edes tuota "näpistä" palkkia ei edes sitä vaaleaa "et voi näpistää kun joku katselee"-juttua, kun klikkaat ympäröivää maata. Tuota palkkia ei myöskään tarjota, jos peli kokee, ettei lähistöllä ole varastettavaa. Julkisten rakennusten pihoilla voi varastaa sekä naapureiden kodeista pystyy viemään jotain esineitä mutta esim sänkyä ei voi viedä.
Loin simin sekä täysin tyhjän talon (seinät, ikkunat, ovet, tapetit jne. sain siis tuossa kehittelemässäni "haasteessa" luoda ja käyttää niihin niin paljon rahaa kun tykkäsin mutta yhtään huonekalua en siis saanut ostaa vaan ne tuli hankkia varastamalla) oli siinä sitten erittäin mukava huomata parin viikon ulkona nukkumisen jälkeen, ettei sänkyjä voi edes varastaa... Olin naapurilla huoneessa, josta olin jo edellisten päivien aikana vienyt kaiken muun paitsi sen sängyn ja lopuksi sitten ei enää antanut tuota "näpistä jotain" vaihtoehtoa ollenkaan ikäänkuin mitään varastettavaa ei enää olisi pelkkä "mene tänne" toiminto. Muutin tuota haastetta niin, että kaatopaikalta saa ottaa talteen niitä likaisia esineitä ja sitten painaa sitä osta uusi mutta eihän tuo ole sama asia... - No...
Se voi olla bugi jos olet käyttänyt huijauskoodeja! Jos et ole se voi johtua siitä että lähellä ei ole esineitä joita voit varastaa, joku on lähellä näkemässä tai olet varastanut jo kiintopisteen täyteen!
- Deasy
Mielestäni pystyy varastamaan vain hämärän aikaan. Ja silloinkin ku huoneessa ei ole ketään muita ihmisiä. ;)
En nyt ole aivan varma koska yleensä minun simit eivät ole kleptomaaneja... Joten.. ;) - Hipiä
Minäpä tein täään myös kleptomaanin, jolla on vielä tehtäväkin siitä suoritetavanaan... Mutta tuopa ei kykene varastelemaan mitään. :O Missään ei ole tullut vielä vaihtoehdoksi varastamista, vaikka olen kiertänyt niin julkisia kuin naapureitakin läpi. Voikohan johtua siitä että kyseessä Hidden Springs kaupunki? Joutunee varmaan vaihtaaan tehtävää. :(
- sim outolaaksosta
kyllä se pitää klo 19-6 välisenä aikana varastaa, mun sim kävi jonku rikkaan tyypin tontil ja näpisti bwanin eli pelin toiseksi kalleiman auton ♦♣♠ pitää painaa vaa maasta jollai vieraan tontil ja valita "näpistä jotain" =P mutta voi varastaa vaa max 3 kertaa
päiväs ja vaa 19-6 välisenä aikana =) - Kuups
Juh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1117104
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t324188törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/363655Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3981940- 321457
- 351438
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi621337Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv121078Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen1721055Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:111000