Olen työtön, ja jos joudun sairauslomalle, kela maksaisi minullesairauspäivärahaa viimeksi valmistuneen verotuksenimukaan. No se olisi siis vuosi 12.
Nyt on kohdallani niin, että olin tuolloin melkein koko vuoden vuorotteluvapaalla, eli tuloni sen mukaiset.
Onko tässä tapauksessa sairauspäivärahan laskuperusteena mahdollista käyttää jotain muuta, esim viimeisen puolen vuoden tmv. palkkaa. Jos peruste on vuosi 12 ja thats it, niin eipä juuri kannata leikkaukseen mennä ja joutua sairauslomalle.
Onko tietoo?
sairausloma vuorotteluvapaa
mommmo
2
162
Vastaukset
- Tietäisköhän...
www.kela.fi
- legenda
JOs olet saanut vuorottelukorvausta 4kk sisään sairastumisesta niin perustuu siihen. Tai voit esittää ne 6kk tulot ennen työkyvyttömyyttä, silloin perustuu niihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362