Hei,
olen 19 vuotias lähihoitaja ja olisin kiinnostunut menemään vuodeksi töihin ulkomaille.
Onko kenelläkään tietoa onko australiassa/uudessa seelannissa suomalaisia vanhainkoteja? Kellään kokemusta?
Asiallisia vastauksia kiitos :)
[email protected]
Suomalaisia vanhainkoteja Australiassa tai Uudessa Seelannissa?
katianov01
2
1520
Vastaukset
- dfgfghfgjf
Brisbanessa on suomalainen lepokoti. Yritin sinne itse töihin Brisbanessa asuessani, mutta eivät viitsineet edes vastata. Ehkä sinua onnistaa paremmin.
- Brisban
Kyllä sieltä vastataan, kun soitat ja kysyt. Eli soita ja kysy; pyydä puhelimeen henkilö, joka puhuu suomea. Ja tietty jos olet paikanpäällä, käy kysymässä- äläkä heti käänny takas, halua töihin niin että tuntevat sen ja näytä kans.
Sähköposteihin tai soittopyyntöihin vastaaminen taas on tosi hankalaa byrokratian vuoksi. Kirjeet menevät perille n. 1 kk täältä Suomesta ja hyvässä lykyssä viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648173Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592512- 71866
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55813
- 25806
- 64802
- 12770
- 46766
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693