Thaimalaiset inhoavat suomalaisia turisteja

Thaimalainen

Käsitykseni mukaan poikkeuksetta paikalliset kauppiaat inhoavat suomalaisia turisteja koska he ovat ahneita ja muutama hotelli oli kieltänyt enää ottamasta heitä asukikseen, koska tyhjentävät baarikaapit ja jättävät laskunsa maksamatta!. Muutenkin ovat epäsiistejä.

29

3693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on marjat

      Saa täällä käydä thaimaalaainen marjoja poimimassa , sillä voi lyödä rahoiksi

      • ihanaa kohta päästää

        Tää kuuluu taas samaan sarjaan , että kaikilla on uudet kengät miksi ei minulla , kysyi lapsi.
        Ei todellakaan pidä yleistää , meitä on todella moneks.OLLAAN KÄYTY 6 KERTAA
        joka kerta ollaan saatu erittäin ystävällinen palvelu.Ja taas lähdetään tammikuussa.
        Kyllä pitää peiliin katsoa ketä kohdellaan kurjasti.
        Antasitko jonkun ryyppy porukan tulla teille hillumaan ja särkemään ?


      • säälittää

        Kyllä tuokin marjanpoiminta homma on jotenkin sairasta touhua, koska luodaan mielikuvia , että täällä ne vasta marikot on.Kyllä hyväksi käyttäjiä ain jostakin löytyy.
        Niin on syytä sysissä kun sepissäkin.
        Tee toisille niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän.
        Minne rehellinen suomalainen on kadonnut?????


    • mene kouluun

      Kannattaa mennä kertomaan sinne Thaiman palstalle, missä se sitten lieneekään. Tää on väärä osoite provolles.

    • ÄÄliö

      Menikö Suomalainen ja ryssä nyt sekaisin?

      • manitou

        Venäläisistä ei tykätä heidän käytöstapojen puutteen takia.

        Patongin kauppakeskuksessa juttelin kojun pitäjän kanssa,kun venäläinen perhe oli penkonut kojun tavarat sekaisin ja häätäneet muut asiakkaat möykkäämällä.
        Eivät siis pidä lainkaan ja kerroin mitä me naapurimaana saamme sietää,sekä kehoitin tutustumaan 2.maailmansodan tapahtumiin täällä päin.

        Kauppias esitti osaanotot..


    • Enpä oikein usko

      Olen muutaman kerran jututtanut eri matkaoppaita Thaimaassa, että mitä hauskoja kommelluksia on sattunut kun ihmisiä on joka lähtöön. Jotkut kertovat ja jotkut vaikenevat (firman sääntöjen takia?), mutta parilta matkaoppaalta olen kuitenkin kuullut että venäläiset turistit ovat rasittavia hallita kun pitää jatkuvasti kaitsea eikä ystävälliset tai tiukat kehoitukset mene kaaliin. Valittavat ja vaativat kuulemma paljon.

      Kyllä kauppiaille aina raha kelpaa ja tunnetusti suomalaisilla on kuitenkin rahaa tehdä ostoksia. Olemme käyneet puolisoni kanssa ehkä 5 kertaa Thaimaassa ja emme ole kertaakaan selvästi havainneet/kuulleet juttua että suomalaiset eivät ole haluttuja asiakkaita... joten eiköhän se raha ratkaise kuitenkin kun Thaimaassa on paljon köyhyyttä ja lomakausityöllisyyttä (marraskuusta huhtikuuhun).

      • hah hah

        Kun kielitaito ei riitä niin matkaoppaiden kanssa jutustellaan. Voi kiesus.Ne matkaoppaathan monesti ei tiedä thaimaasta mitään. Se selvisi minulle yhdellä thaimaan reissulla Bangkokissa eräässä baarissa kun suomalainen matkaopas ei tiennyt miten pääsee yleisillä kulkuneuvoilla parhaiten China Towniin.


    • hotellit kusettaa

      (Thaimaalainen) kirjoitit : "koska tyhjentävät baarikaapit ja jättävät laskunsa maksamatta" Ei se niin mene vaan Suomalaisia kusetetaan maksattamalla tekaistuja baarikaappilaskuja vaikka ei ole otettu kaapista mitään. Milläs todistat ja ei sinulla ole aikaakaan todista, että et ole ottanut mitään kun bussi odottaa kentälle lähtöön.

      • ex valmismatkaaja

        Älä jätä niitä kaupasta ostettuja tyhjiä tölkkejä /pulloja lojumaan huoneeseen. Saattavat laskutta kun luulevat täydentäneesi heidän kaapin omilla ostoksillasi.
        Ja ensi kerralla käy maksamassa huonelaskusi edellisenä päivänä niin ei sitte tarvitse muiden odotella sähläämistäsi.


      • omatoiminen

        Kokeneet thaimaan matkaajat pyytävät minibaarin tyhjentämisen silloin kun kirjaavat itsensä hotelliin.


      • kokenunut matkaaja

        Nyt on varmaan puhe näistä hotelleista mihin pakettimatkoja tehdään. Koskaan minulle ei nimittäin ole käynyt niin että aletaan minibaarilaskusta respassa ylimääräistä pyytämään. Thaimaan reissuja takana yli 40 kohta kolmenkymmenen vuoden ajalta.


      • dffdsdfd
        omatoiminen kirjoitti:

        Kokeneet thaimaan matkaajat pyytävät minibaarin tyhjentämisen silloin kun kirjaavat itsensä hotelliin.

        Ei kokeneet, vaan yltiöpihit ääliöt. Kokeneet matkaajat tyhjentävät juomat kitusiinsa ja maksavat laskunsa mukisematta. Ei olamlla haetata kaupasta halpaa pussikaljaa, vaan nautitaan hotellin tarjoamasta palvelusta.


      • näinkin voi käydä
        kokenunut matkaaja kirjoitti:

        Nyt on varmaan puhe näistä hotelleista mihin pakettimatkoja tehdään. Koskaan minulle ei nimittäin ole käynyt niin että aletaan minibaarilaskusta respassa ylimääräistä pyytämään. Thaimaan reissuja takana yli 40 kohta kolmenkymmenen vuoden ajalta.

        Novotel ketjun hotelli Rayongissa laskutti usein tyhjistä Singha tölkeistä vaikka minibaari oli täynnä. Kas kun kaapissa oli aivan vastaavia tölkkejä niin tulkitsivat,että asukas täyttänyt minibaarin.

        Itse vein aina tyhjät roskiin aamiaiselle mennessä niin ei tarvinnut respassa selitellä.

        Köyhähän olen,mutta silti ostin kaupasta kun maksoi vain viidenneksen hotellin hinnasta ;)


    • Thaimaassa on niin paljon Eurooppalaisia turisteja,että pienet Suomalaisryhmät ei aiheuta mitään inhoa tai muitakaan fiiliksia.Farangi kuin farangi,jos rahalla maksaa,kaikki ok.
      Olen asunut täällä jo kauan ja ainakin Meilläpäin pohjoismaalaisista tykätään.Tuossa kylän laidalla on Norjalais Thaimaalainen pariskunta,he ovat tekemisissä paikallisten kanssa kuten minäkin.English man ja Thai vaimo asuu myös kylällä.Mutta miestä ei näe porukoissa koskaan pysyy muuriensa suojissa.Kyläläiset juoruilee,ja ihmettelee,mitä mies touhuaa.
      Täällä tykätään,jos on ihmisten kanssa työssä ja touhuissa mukana.

    • siisti ja reilu

      Jos pattajan huora, pitääkin suomituristeja nuukina ja epäsiisteinä, se varmaan pitää paikkansa. Tosin se koskee vain ko turisteja.

      Me jotka osaamme käyttäytyä ja matkustaa paremmin, ei moiseen ongelmaan törmää. Yleisesti ottaen, suomesta thaimaassa ei tiedetä mitään. Minullekkin on kerrottu että suomi on tosikaunis maa. Se sijaitsee englannin vieressä, ja siellä puhutaan saksaa.

    • กงกาง กงกาง

      Tiedustelin Centaran johdolta, onko tilanne todella tama

      Vastaus:

      EI, kaukana tuosta, nain ajattelevat myos shopkeepperit.

      Aloittajan vaite on kadehtijan lausumaa ka kaak

    • tuota tuota

      Taidat kirjoitella omista kokemuksistasi thaimaasta. Miksi jätit minibaari maksusi maksamatta. Mistä hotellista lensit ulos?

    • totuuden ääni

      Thaimaalaiset eivät pidä. venäläisistä, Intialaisista, Arabeista. Scandinaaveista he pitävät jos eivät ole juoppoja.

      • toru

        Kyllä ne pitää scandinaavisista juopoistakin. Meillähän on tapana maksaa laskumme.Jos ei samanailtana niin seuraavana päivänä sitten.Jos juopumustilaasi seuraavanapäiväna pahoittelet ja katuvaa esität ,naureskelevät. Farang....mai pen rai !!


    • KOHTA REISSUUN

      OLET KÄSITTÄNYT ASIAN TOTUUDENVASTAISESTI. itse henkilökohtaisesti olen monilta THAIMAALAISILTA KUULLUT, ETTÄ INHOTUIMPIA OVAT venäläiset, SAKSALAISET JA britit. SUOMALAISET OVAT ARVOSTETTUA KANSAA thaimaassa, toki meissäkin löytyy yksilöitä, joiden käytöstä saa hävetä vaan nuo muutamateivät ole mustamaalanneet Meidän arvostusta. SAMAA MIELTÄ OVAT POLIISIYSTÄVÄNI, LAVAAUTOKULJETTAJIA, MYYJIÄ SIELTÄ TÄÄLTÄ.

      • älä hyvä mies

        HUUDA


    • NANAI RD.

      Aloittaja on PROVO! Suurin ongelma on siellä ryssät, englantil. amerikkal ja italialaiset. Suomalaisista YLEENSÄ tykätään. Samoin olen joka vuosi 3kk. Ja usean polliisin kanssa jutellut ja kysynyt: Ketkä ovat hankalimpia." Kaikki ovat vastanneet, että ryssät. Asuessani paikallisten naapurissa 4-6000b/kk niin tuli selväksi, että normi Suomalainen ei ole ongelma vaikka olis khiniau ! Mutta jos sieltä vaimoa etsit niin Suomi ei ole ykköspaikka missä he haluavat asua. Sitä en yhtään ihmettele.

    • Thaimaalaiset eivät

      inhoa turisteja, koska turistit tuovat rahat, mutta venäläisistä eivät kyllä pidä.

      Missään ei pidetä venäläisistä.

    • pokati

      Kyllähän erilaisuutta pelätään Thaimaassa siinä missä suomessakin. Turistipaikoissa toki meihin farangeihin on totuttu, muuten saa kyllä todistella omalla käytöksellä olevansa ihan ihminen. Tämä pelkääminen lienee globaalia, etenkin kouluttamattomien keskuudessa. Se on toki todettava Thaimaan eduksi, ettei pelkääjillä ole omaa puoluetta, kuten suomessa.

    • jong

      Voin sanoa Thaimaassa pari vuotta asuneena,että suomalaisista pidetään paljon,olemme ystävällisiä ja rehellisiä,hiukan ujoja ja pihejä.Ne mistä Thaimaalaiset ei pidä,ovat Venäläiset ja Ranskalaiset..venäläisistä ei pidetä koska heillä ole mitään käytöstapoja ja ranskalaisista koska ovat röyhkeitä...

    • Thaimaalaisissa ja Suomalaisissa on monta samankaltaisuutta.Esim juhlissa on hieman vaisu fiilis kunnes muutaman trinkin jälkeen alkaa tanssit ja meno alkaa.
      Aluksi on kuin Suomessakin ,kaikki yrittää usuttaa kavereitaan tanssilattialle.Mutta kun ensimmäiset uskaltaa,meno on alkanut.Ihan kuin Suomessakin.
      Parhaiten paikallisiin olen tutustunut,kun on otettu vodkaa ja viskiä yhdessä.
      Taitaa olla yleismaailmallistakin,mutta ainakin Thaimaassa ja Suomessa.

    • provo mikä provo

      Harvinaisen typerä ja turha aloitus.

    • tyhjää täynnä

      Silloinhan se sopii Puketti-palstalle.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe