OSKARIT

peukalo keskellä.......

Onko kokemusta tästä Oskareista. Pitäisi kosteet tilat pistää uusintaan. Voiko tähän yritykseen luottaa

18

3363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Röpökkä

Viime viikolla saatiin ottaa juuri valmista työtä vastaan, eikä mitään valittamista. Ja suomen kielellä solkattiin siihen malliin, että tulkitsin, ettei Virolaista ammatitaitoa käyttössä ole...Hyviä tyyppejä, joiden kanssa oli helppo asioida. Suosittelen!
      http://oskarit.fi

• Asia porukka

Suositellaan.

• en suosittele

Älä ihmeessä ota! Meidän talon ulkomaalauksesta tuli täydellinen susi. Löytyi kohtia joista puuttui jopa pohjamaali vaikka piti maalata kerros sillä ja kaksi pintamaalilla. Pesu painepesurilla oli vain puheissa tarjousta tehdessä.
      työtä ei edes tehnyt lopulta itse maalari vaan joku muu vaikka luulin itsestään selvästi että maalari tekee työn. Kävi vain kertomassa mitä tehdään ja kun valitin niin katsomassa aikaansaannosta, ei edes valvonut työtä.

• katainen

Tässä porukassa pätee se että mitä ylemmäs firman johtoa mennään niin sitä heikompaa laatu.ja mitä alemmas niin sitä huolellisempaa on työnjälki.

• 17+13

Niin, miten homma päättyi osaltasi? Jos asia meni noin niinkuin kuvailit, niin kai sait homman pääteltyä eduksesi?
        Aika yksipuoleinen kuvailusi oli ja melkolailla kotiinpäin kallellaan ;)

• en suosittele
        katainen kirjoitti:

Tässä porukassa pätee se että mitä ylemmäs firman johtoa mennään niin sitä heikompaa laatu.ja mitä alemmas niin sitä huolellisempaa on työnjälki.

Eipä pidä paikkaansa. Ensin meillä kävi tuheloimassa "ammattimies" kuka ei kuitenkaan ollut maalari ja apupoika pesi seinän ryssiksi ja maalasi mökkiä.
        En tiedä kumpi ryssi maalaamisen mutta aivoon otti kun taloa ei kuitenkaan ole tarkoitus maalata kovin usein, sen verran kallista lystyä että soisi onnistuvan.

• en suosittele
        17+13 kirjoitti:

Niin, miten homma päättyi osaltasi? Jos asia meni noin niinkuin kuvailit, niin kai sait homman pääteltyä eduksesi?
        Aika yksipuoleinen kuvailusi oli ja melkolailla kotiinpäin kallellaan ;)

Älä nyt Oskari siellä jaksa sepittää. Tämä on aivan totta.
        Jälkeenpäin käytiin sutimassa maalittomat kohdat, mies laittoi syyksi että on niin vaikea nähdä kaikkia kohtia ja maalia on raskasta vetää seinään!!! Jäljelle jäi tunne että miten kauan mahtaa maalit pysyä seinissä kun osasta puuttuu se luvattu pohjamaalikin. Nyt voi olla että siellä on kohtia joissa ei ole kuin niukka kerros sudittu pintamaalia ja sen pitäisi kestää vuosia! Rahat kelpasi.

• 19+8
        en suosittele kirjoitti:

Älä nyt Oskari siellä jaksa sepittää. Tämä on aivan totta.
        Jälkeenpäin käytiin sutimassa maalittomat kohdat, mies laittoi syyksi että on niin vaikea nähdä kaikkia kohtia ja maalia on raskasta vetää seinään!!! Jäljelle jäi tunne että miten kauan mahtaa maalit pysyä seinissä kun osasta puuttuu se luvattu pohjamaalikin. Nyt voi olla että siellä on kohtia joissa ei ole kuin niukka kerros sudittu pintamaalia ja sen pitäisi kestää vuosia! Rahat kelpasi.

Niin sitähän minä vaan tarkoitin, että kuvailemasi tarina olisi varmasti kiinnostanut myös kuluttajansuoja-asiamiestä (tai kuka noita valituksia nyt käsitteleekään).
        Eli miksi et riitauttanut asiaa, jos koit vääryyttä tapahtuneen? Kummastuttaa vaan, miksi päädyit maksamaan työn, jos sovittuja ehtoja ei noudatettu?
        Eikä tarvitse heti vetää tuota "yrittäjä itse siellä huutelee"-korttia pöytään...

Jotain kummaahan tuossa kokonaisuudessa on, väität sinä sitten mitä tahansa...

• en suosittele
        19+8 kirjoitti:

Niin sitähän minä vaan tarkoitin, että kuvailemasi tarina olisi varmasti kiinnostanut myös kuluttajansuoja-asiamiestä (tai kuka noita valituksia nyt käsitteleekään).
        Eli miksi et riitauttanut asiaa, jos koit vääryyttä tapahtuneen? Kummastuttaa vaan, miksi päädyit maksamaan työn, jos sovittuja ehtoja ei noudatettu?
        Eikä tarvitse heti vetää tuota "yrittäjä itse siellä huutelee"-korttia pöytään...

Jotain kummaahan tuossa kokonaisuudessa on, väität sinä sitten mitä tahansa...

Missä olen kirjoittanut että en ollut kuluttajaneuvontaan yhteydessä.
        Tässä ei ole mitään kummaa. Tilasin työn arvion perusteella, luulin että saan ammattimiehen työhön ja kävi kuin kävi. Seinää "korjattiin" kun valitin, juuri sillä sutimisella jälkikäteen ja vakuutettiin että nyt se on joka puolelta maalissa.
        Nähtäväksi jää mitä tulee kestävyyteen.
        Sinulla on ihme tyyli yrittää syyllistää minua moisesta.

• 10 +6
        en suosittele kirjoitti:

Tässä ei ole mitään kummaa. Tilasin työn arvion perusteella, luulin että saan ammattimiehen työhön ja kävi kuin kävi. Seinää "korjattiin" kun valitin, juuri sillä sutimisella jälkikäteen ja vakuutettiin että nyt se on joka puolelta maalissa.

Enhän minä mitään syyllistä, mutta juttusi vuotaa, kuin reikäinen kaukalo! Lienee parempi, että jätetään mielipiteesi omaan arvoonsa, vai mitä luulet?

Menee vähän höpöttelylinjalle tuo kerrontasi ja mietin kaiken sanomasi jälkeen, ettei pasmat sekoittunut siellä omassa päädyssäsi?
        Äläkä suotta alennu nimittämään minua Oskariksi, kun sitä en ole :)

• Röpökkä
        en suosittele kirjoitti:

Nythän meillä on vain sinun tarinasi tapahtumaketjusta? Meillä meni hommat pulkkaan paremmin, kuin hyvin... Suomalaista laatutyötä saatiin ja koko rahalla!

• en suosittele
        Röpökkä kirjoitti:

Nythän meillä on vain sinun tarinasi tapahtumaketjusta? Meillä meni hommat pulkkaan paremmin, kuin hyvin... Suomalaista laatutyötä saatiin ja koko rahalla!

No niin on. Mielipidettä kysyttiin aloituksessa ja sen kerroin, mikä on ettei kelpaa!!!
        Miten muka juttuni vuotaa??? Totta joka sana. Nythän meillä on sinun epäilysi kertomuksestani mikä ei perustu yhtikäs mihinkään. Miten muka juttuni vuotaa? Kerron sen mitä olen kokenut etkä sinä tai joku muu voi väittää ettei se olisi totta kun ette voi tietää.
        Se että joillakin on hyviä kokemuksia, ei tarkoita ettei homma olisi voinut mennä persiilleen jollain toisella.
        Kumma kun joillakin on vain pääasiana mollata täällä toisia, asiallisuudesta viis.

• RemonttiMies1

Meillä oltiin tyytyväisiä...

• tunee

Sata kertaa parempaa työtä kuin Ahtiaisella tai Lahikaisella

• köyhätkyykkyyperkele
        tunee kirjoitti:

kateellisen panettelua

• voiollavoipollaolema
        tunee kirjoitti:

näköjään lpr ästä ei saa kunnon maalausjälkee oli sitten talosta kyse tai autosta..

• Skipduweinau

Ei valittamista, eikä Virolaisia!!!

• Röpökkä

Käsitin, että kyse on Suomalaisista ammattittimihistä, jotka ovat saaneet väistyä ulkomaisen halpatyövoiman tieltä?
        Osuukuntahan on voittoa tavoittelematon, joten siinä lienee halvemman hintalapun merkitys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3918
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1879
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1334
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1276
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1146
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1001
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      921
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      331
      884
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      871
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      861
    Aihe