Haastateltavaksi S24-käyttäjätutkimukseen?

Hei palstan keskustelijat,

Olemme uudistamassa Suomi24:ä ja etsimme syvähaastatteluihin erilaisia Suomi24-käyttäjiä. Olisitko sinä halukas osallistumaan haastettelututkimukseen 60 ikäryhmän yhteisön edustajana? Etsimme erityisesti terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneita 60-vuotiaita. Tule siis vaikuttamaan, millainen Suomi24 on tulevaisuudessa.

Haastattelututkimus tehtäisiin 3.-4.12. Haastattelijamme (2 henkilöä) tulisivat mieluiten tapaamaan sinua kotiisi. Palkkioksi haastattelusta saat 50 euron lahjakortin S-ryhmään (Prismat, S-marketit, S-ryhmän ravintolat, Sokokset...).

Jos haluat osallistua tutkimukseemme haastateltavaksi, ole yhteydessä Suomi24:n tuotepäällikkö Laura Avoniukseen [email protected]. Kerrothan viestissäsi hieman itsestäsi: ikä, sukupuoli, asuinkunta, aktiivisuus Suomi24:ssä, oma tausta liittyen terveyteen ja hyvinvointiin. Valitsemme haastatteluun 1-3 henkilöä.

Rakennetaan yhdessä uusi Suomi24,

Terveisin,
Elina
Suomi24

35

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah hah haaa

      1 - 3 henkilöä? Kuulostaa todella mielenkiintoiselta. Aller tekee käyttäjätutkimusta keskustelupalstojensa käyttäjille ja kutsuu 1 - 3 osanottajaa palstaa kahden. Vakuuttavaa.

      • 22 +22

        Ei mene jakeluun, mitä uudistuksen perustaa saadaan 1 - 3 osanottajan otannalla?
        Sattumaa.


    • entäpä jos????

      Entäs jos samalla henkilöllä on useampi nikki?

      Voisi olla haastattelijoille yllätys.

      • aina valmis

        Ihmistä siellä kai haastatellaan eikä nimimerkkiä, tarvitseeko sitä edes kertoa ja kyllä kai nikitönkin kelpaa haastateltavaksi.


      • Huhhahhei
        aina valmis kirjoitti:

        Ihmistä siellä kai haastatellaan eikä nimimerkkiä, tarvitseeko sitä edes kertoa ja kyllä kai nikitönkin kelpaa haastateltavaksi.

        Niin jos kotiisi tulevat haastattelemaan niin ainahan sitä voo tietnkin koittaa olla anonyymi ;)


      • aina valmis
        Huhhahhei kirjoitti:

        Niin jos kotiisi tulevat haastattelemaan niin ainahan sitä voo tietnkin koittaa olla anonyymi ;)

        Vaikka nimi näkyy postilukussa niin ei kerro nimimerkkiä tai sanoo jonkun toisen :)


      • Haastattelututkimus

        Tuskin mikään yllättää. Minut yllätti otannan suuruus. ;)


    • xthr

      Taasko te uudistatte eli suomeksi sanottuna huononnatte? Mikäs nyt on mielessä muuttaa? Laittaisitte mieluummin sen erinomaisen viestipuunäkymän takaisin ennen kuin alatte enempiä suttaamaan.

      • vai keskustelua

        Ainakin ketjujen lukeminen on vaikeutunut, kun ei tiedä mihin viestiin kommentit liittyvät. KESKUSTELE siinä sitten! Enemmän menee huuteluks.


      • kjfg
        vai keskustelua kirjoitti:

        Ainakin ketjujen lukeminen on vaikeutunut, kun ei tiedä mihin viestiin kommentit liittyvät. KESKUSTELE siinä sitten! Enemmän menee huuteluks.

        Näin on. Puunäkymää on toivottu takaisin todella paljon, mutta jostain syystä suomi24 ei halua sitä palauttaa. Eivät vaivaudu edes kertomaan syytä. Omituista ylimielisyyttä.


    • Jos otanta on vain yksi, olen minä tietysti se ainoa mahdollinen.
      Yksi-nikkinen, rehellinen, moni-puolinen, aito, arvailematon, lempeän-laupias
      Samarialainen.
      On enää vain yksi ongelma, jos haastattelijoita on kaksi, pitää minullakin olla toinen todistaja.
      Ja ei kotona.
      Lämmitettävä grilli-kota, tupakoinnilla ja hyvällä juomalla.
      Otannan ja korvauksen vähyys viittaa kyllä sinne päin, että haetaan näitä yhteis-
      kunnan vähä-osaisinpia, joilla on huutava rahan- ja terveyden tarve.
      Etten sanoisi, valittavat klikkaajat....
      Minut saa kiinni profiilistani.
      Vain vakava-mieliset vaivautukoot.

      H.

      • Kyl minäkin voisin jos kerta kota ja tuli ja juomat :). Pihan poikki vaan ja silleen.


      • demeter1
        ludzia kirjoitti:

        Kyl minäkin voisin jos kerta kota ja tuli ja juomat :). Pihan poikki vaan ja silleen.

        Ja hunksi ei pääse eroon tuosta sanelupolitiikastaan. Aina sille pitää olla parasta.
        Mutta ludzian kanssa voisin osallistua. Mehän ollaan vähän niinkuin ammattilaisia. Tai ludzia on paljon, minä vähän...))


      • demeter1 kirjoitti:

        Ja hunksi ei pääse eroon tuosta sanelupolitiikastaan. Aina sille pitää olla parasta.
        Mutta ludzian kanssa voisin osallistua. Mehän ollaan vähän niinkuin ammattilaisia. Tai ludzia on paljon, minä vähän...))

        "demeter1"

        Onhan se hyvä että jollain on tyylitajua ;). Siihen kait sitä pitäisi pyrkiä aina vaan enempi, siis laatuun.

        Kyllä minäkin voisin sinun kanssasi osallistua, vaikutat sellaiselta, mutta minkä alan ammatilaisia oltais :)?


      • demeter1
        ludzia kirjoitti:

        "demeter1"

        Onhan se hyvä että jollain on tyylitajua ;). Siihen kait sitä pitäisi pyrkiä aina vaan enempi, siis laatuun.

        Kyllä minäkin voisin sinun kanssasi osallistua, vaikutat sellaiselta, mutta minkä alan ammatilaisia oltais :)?

        No kaikkien alojen erikoisasiantuntijoita me tietysti oltais, ludzia. Miksi meidänkään pitäis tyytyä vähempään...))


      • demeter1 kirjoitti:

        No kaikkien alojen erikoisasiantuntijoita me tietysti oltais, ludzia. Miksi meidänkään pitäis tyytyä vähempään...))

        No kaikkeahan pitää kokeilla joten mikäs siinä. Ryypittäisiin vaan nokipannukahvia tulenloimussa ja lausuttais syvällisiä haastatelijoille.


      • demeter1 kirjoitti:

        Ja hunksi ei pääse eroon tuosta sanelupolitiikastaan. Aina sille pitää olla parasta.
        Mutta ludzian kanssa voisin osallistua. Mehän ollaan vähän niinkuin ammattilaisia. Tai ludzia on paljon, minä vähän...))

        "demeter"

        Mitä minä sinullekin vihjailin uudessa aloituksessani?
        Se on sanailu-politiikka.
        Ja kyllä minä rappusilla pyyhin itse omat jalkani :)
        Heiluta hiuksiasi ihan vaapaasti vaan.
        Katsellaan, jospa joskus otan haastatteluun vakavasti yhden ihmisen otannan.
        Huom! Tätä ajatustani ei ole vielä kirkoissa kuulutettu.

        Muuten, pani tämä aloitus minut miettimään mitenkähän se on kehitelty, ja minkä ikäisten kesken.
        Lause-rakenteet tuntuvat niin nuorekkaan juppisilta.

        Jos MINÄ, niin se alkaisi jotenkin:

        Te innokkaat, aikuistuneet kirjoittelijat, palstan tekijöinä tunnemme halua vähän uudistua.
        Miltä teistä tuntuu? Haluaisitteko te muuttaa jotakin.
        Teillähän on kokemusta niin tästä palstasta, kuin elämästäkin.
        Meille sopii hyvin myös se, että ehdotatte joitakin nimi-merkkejä, jotka teistä tuntuvat erityisen merkityksellisiltä.
        Ymmärtänette kuitenkin, että tieto-tekniset syyt ja sponsorien vaatimukset eivät anna meille mahdollisuuksia palata ihan vanhaan.
        Kuten te, niin olemme mekin vähän kangistuneet joihinkin kaavoihin.
        60 -palstalaiset, kulkekaamme yhdessä eteen-päin!
        Kuten te niin usein Kirjoitattekin: Toisiamme tukien.

        H.


      • demeter1
        hunksz kirjoitti:

        "demeter"

        Mitä minä sinullekin vihjailin uudessa aloituksessani?
        Se on sanailu-politiikka.
        Ja kyllä minä rappusilla pyyhin itse omat jalkani :)
        Heiluta hiuksiasi ihan vaapaasti vaan.
        Katsellaan, jospa joskus otan haastatteluun vakavasti yhden ihmisen otannan.
        Huom! Tätä ajatustani ei ole vielä kirkoissa kuulutettu.

        Muuten, pani tämä aloitus minut miettimään mitenkähän se on kehitelty, ja minkä ikäisten kesken.
        Lause-rakenteet tuntuvat niin nuorekkaan juppisilta.

        Jos MINÄ, niin se alkaisi jotenkin:

        Te innokkaat, aikuistuneet kirjoittelijat, palstan tekijöinä tunnemme halua vähän uudistua.
        Miltä teistä tuntuu? Haluaisitteko te muuttaa jotakin.
        Teillähän on kokemusta niin tästä palstasta, kuin elämästäkin.
        Meille sopii hyvin myös se, että ehdotatte joitakin nimi-merkkejä, jotka teistä tuntuvat erityisen merkityksellisiltä.
        Ymmärtänette kuitenkin, että tieto-tekniset syyt ja sponsorien vaatimukset eivät anna meille mahdollisuuksia palata ihan vanhaan.
        Kuten te, niin olemme mekin vähän kangistuneet joihinkin kaavoihin.
        60 -palstalaiset, kulkekaamme yhdessä eteen-päin!
        Kuten te niin usein Kirjoitattekin: Toisiamme tukien.

        H.

        No hunksi, minähän olen jo tunnustautunut "ymmärrystä vailla"-olevaksi, joten jatkan samalla linjalla. Eli sanon, että tuo MINÄn osallistumiskutsu on vertaansa vailla...)) Eli saat nyt taas perinteiset kehuni, joista minut palkitaan runsain miinuksin..


      • hyvä valinta
        demeter1 kirjoitti:

        No hunksi, minähän olen jo tunnustautunut "ymmärrystä vailla"-olevaksi, joten jatkan samalla linjalla. Eli sanon, että tuo MINÄn osallistumiskutsu on vertaansa vailla...)) Eli saat nyt taas perinteiset kehuni, joista minut palkitaan runsain miinuksin..

        Ole ylpeä, sä olet hunksin uusi mielitietty.


      • hyvä valinta kirjoitti:

        Ole ylpeä, sä olet hunksin uusi mielitietty.

        Nii, tasapainottava tekijä :)


      • hyvä valinta
        ludzia kirjoitti:

        Nii, tasapainottava tekijä :)

        Niinpä ja palstakin toivon mukaan rauhoittuu.


      • hyvä valinta kirjoitti:

        Ole ylpeä, sä olet hunksin uusi mielitietty.

        "hyvä valinta"

        Eikä oo....
        Etu-sormi, Nimetön, Keski-sormi... ja ne pienehköt Lillit.
        Jokainen minulle tuttua tutunpi, vaikka olis sitten vasta hoksattukin.
        Onneksi sentään sorsit nimmarillani syytöntä iloisin mielin.
        Vailla kateutta tai muuta kaunaa.
        Yleensä en hyväksy nimmarini väärin-käyttöä.
        H.


      • demeter1
        hyvä valinta kirjoitti:

        Niinpä ja palstakin toivon mukaan rauhoittuu.

        Ai minä vai (hunksin uusi mielitietty) ? Ei nyt sentään. Kyllähän hunksi senverran on laatutietoinen, että se karsii akanat jyvistä. Akana kelpaa silloin kun jyviä ei ole tarjolla..))

        Mutta kiitos nyt teille "ludzia" ja "hyvä valinta". Yhteinen yrityshän tämä palsta on...


      • no jo on
        hunksz kirjoitti:

        "hyvä valinta"

        Eikä oo....
        Etu-sormi, Nimetön, Keski-sormi... ja ne pienehköt Lillit.
        Jokainen minulle tuttua tutunpi, vaikka olis sitten vasta hoksattukin.
        Onneksi sentään sorsit nimmarillani syytöntä iloisin mielin.
        Vailla kateutta tai muuta kaunaa.
        Yleensä en hyväksy nimmarini väärin-käyttöä.
        H.

        Ei oo, eikö kelpaa vai pelkäätkö että muut naiset hylkivät sua?


      • demeter1
        no jo on kirjoitti:

        Ei oo, eikö kelpaa vai pelkäätkö että muut naiset hylkivät sua?

        Heh, etkös huomaa "no jo on", että hunksi kilpailluttaa niitä, jotka hän katsoo varmoiksi tapauksiksi ? ..))
        Antaa hänen pitää luulonsa. "Varmat tapaukset" tuntevat hänen tapansa, lähtevät leikkiin mukaan kun ovat sillä päällä...


    • En taida olla kotonani 3.-4.12. enkä taida kertoa kenen kotona silloin mahdollisesti olen...

    • Siis hetkinen! " Etsimme erityisesti terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneita 60-vuotiaita."
      Eli olette jo tavallaan päättäneet kuitenkin kohderyhmän ja muilla ei ole mitään sanottavaa kuinka vaikuttaa esimerkiksi 60 palstan aiheisiin? Ehkä ymmärsin väärin ja nämäkö muutamat ihmiset sitten ohjaavat tulevaisuudessa suunnan mistä aiheista kirjoitellaan. Eli tuleeko tästä terveyspalsta.

      • "Nittaminax"

        Huttu-hattarani... etkö sinä taaskaan lukenut minua oikein? :)

        "Otannan ja korvauksen vähyys viittaa kyllä sinne päin, että haetaan näitä yhteis-
        kunnan vähä-osaisinpia, joilla on huutava rahan- ja terveyden tarve.
        Etten sanoisi, valittavat klikkaajat...."

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Nittaminax"

        Huttu-hattarani... etkö sinä taaskaan lukenut minua oikein? :)

        "Otannan ja korvauksen vähyys viittaa kyllä sinne päin, että haetaan näitä yhteis-
        kunnan vähä-osaisinpia, joilla on huutava rahan- ja terveyden tarve.
        Etten sanoisi, valittavat klikkaajat...."

        H.

        Nimittele ketä nimittelet, mutta sun sepustuksia en lue, joten voit jättää vastaamatta jatkossa minun vastauksiini.


      • Nittaminax kirjoitti:

        Nimittele ketä nimittelet, mutta sun sepustuksia en lue, joten voit jättää vastaamatta jatkossa minun vastauksiini.

        "Niittilurex"

        Älä unta näe.
        Minä en sinua jätä koskaan, enkä kyllä aina uskokaan.
        Olet aina niin läheinen kirjoituksillenikin.
        Miksi siis et ota vastaan minua kuin saarena runojen?
        Kuten laineena hellän kosketuksen, tietäen että et yksin rannoillain vaeltele.

        "Sinä kuljet rantoja kirkkaan veen, minä katson kun varpaasi liikkuu,
        olet kuohuna, serkkuna Afroditen, minä Rapuna rantojen kivisten.

        Voi, kun tietäisit sakseni kaikki liikkeet, hamuilevat harhailevat,
        sinä jäisit seisomaan paikoilleen, jotta kokisit tuskat entiset"

        H.


    • Hei,

      Kiitos aktiivisesta keskustelusta. Teemme syvähaastattelut rajatulle porukalle, koska valitettavasti emme pysty kaikkia Suomi24:n käyttäjiä haastattelemaan. Olemme arponeet aktiivisista käyttäjäryhmistä nämä tietyt.

      Lisäksi käyttäjät pääsevät vaikuttamaan monella eri tavalla uudistuvaan Suomi24:än ja jokaiselle löytyy varmasti mielekäs tapa osallistua kehittämiseen. Verkossa kehitystyö yhdessä käyttäjien kanssa jatkuu koko uudistuksen ajan. Tiedotamme vaikuttamismahdollisuuksista tarkemmin lähiaikoina. Ideoita voi jo nyt jättää Kehitysideat-palstalle http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5558.

      Terkuin,
      Elina
      Suomi24

      • 5+7

        Tjaaaaah?

        "Ylläpito käy läpi käyttäjien ideat ja pyrkii toteuttamaan niitä mahdollisuuksien mukaan."

        - Mikä mahdollisesti olisi esteenä laittaa takaisin viestipuunäkymä, jonka te muutama vuosi sitten tylysti poistitte? Se oli täysi floppi se "uudistus", mutta ette te valituksista piitanneet. Tuskin nytkään mitään parannusta asiaan tulee, vaikka siinä imagoanne yritätte kohentaa. Huonoin tuloksin, kuten aina.


      • O - O

        Voisitte julkaista "syvähaastattelunne" tai tutkimuskysymyksenne netissä tai lähettää s-postitse kaikille, jotka lupautuisivat vastaamaan.

        Taloustutkimus ja Suomen Gallup tekee jatkuvasti tutkimuksia internetin avulla. Miksei sellainen onnistuisi Suomi24:ltä?
        Vastaukset voisivat olla aidompia ja harkitumpia.


    • Hupsis, ei onneks ole koskaan arvonnassa onnea...;)

    • Jotakin taas katosi, kuin Sammakko hyiseen lampeen.
      Heli-keijukin varmaan totesi, Peter-Pan on vaihtunut toiveiden Pukkiin.
      Ja lyhyt mekko alkoi ujostuttamaan.

      Olen ollut huomaavinani että palstallamme ei kauheasti arvosteta ketjunsa venyttäjiä :)
      Jotka venyttää sillee epä-toivoisesti.
      Kaivaten kaipaamiaan vastauksia.

      Kiitos kuitenkin, ja toivon keijullekin että löydät mekkosi pikku-joulujesi jälki-
      mainingeissa.
      Iloisesti kikattaen.

      Oikeastaan tuli tässä mieleeni muutakin kuin keiju ja juhla-mekko..
      Jospa tekisit deitti-sivuston, jossa ei ole tekstiä ollenkaan.
      Vain kuvia joista voi klikata itsensä kuvan maisemaan.
      Invalidi, Mölkky, Petanque, rulla-tuoli, Äke Blomqvist, kello-hame.
      Vesi-juoksu, ongen-koho, Botuliini-virus, ryppy-Laser, keino-elin...
      Ja niin edelleen.
      Haluan sitten sentin joka klikkauksesta :)
      2 senttiä botuliini-rypyistä.


      H.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      570
      3780
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3278
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2699
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2094
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2051
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1857
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1825
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1740
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1709
    Aihe