Vuoden kainuulainen

Kohta on taas käsillä se aika kun Kainuun Sanomat julkaisee ehdokkaita vuoden kainuulaiseksi.
Vieläköhän Kainuun Sanomat laittaa yhdeksi ehdokkaaksi Talvivaaran Pekka Perän kuvan kanssa lehteen ?

27

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokomusta

      Tottakai

      • merja on pop

        "Maanantaina suomalaisia autoilijoita raivostuttivat uudet tiedot autojen satelliittivalvontaa valmistelevasta Jorma Ollilanjohtamasta työryhmästä. Ryhmä kaavailee pääosaan Suomea peräti 6,8 sentin kilometrimaksua, jonka rahastus siis perustuisi satelliittivalvontaan. Käytännössä maksu - jos se toteutuisi - tarkoittaisi keskivertoauton verorasituksen moninkertaistumista."

        http://www.talouselama.fi/uutiset/autojen satelliittivalvonnalla tahtoo rahastaa salaperainen suomalainen pandaryhma/a2202088

        Uusi vero voidaan vielä estää tai ainakin sitä kannattavat edustajat saada poliittiseen vastuuseen jos ja kun uusi vero saadaan eduskunnan päätettäväksi.

        "Kansalaisten mahdollisuus vapaaseen liikkumiseen ilman viranomaisseurantaa tulee säilyttää ja ihmisten liikkumisen seurantaan tarkoitettua järjestelmää ei saa rakentaa.”

        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/608


    • Olet käsityöläinen

      Miksi ei laittaisi? Sinun nimeä ei tavata kuin huoltopoliisin ja ulosottomiehen listoilla.

    • +o0i9u

      Kohta on taas käsillä se aika kun Kainuun Sanomat julkaisee ehdokkaita vuoden kainuulaiseksi.
      Vieläköhän Kainuun Sanomat laittaa yhdeksi ehdokkaaksiTalvivaaran Pekka Perän kuvan kanssa lehteen ? Ei laita laittaa sinut ja tumput kuvaan mukaan.

    • persu pennanen

      persu pennanen

    • Penna persunen

      Penna persunen.

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • liianpaljon

      EI PERÄSTÄ KUULU ENÄÄ PIERUAKAAN! vaan PENNASESTA kuuluu vähän liiankin paljon?

    • 455++

      laita j-pennanen kuvas niin äännestetään sinut vuoden tumputtajaksi.

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on hyvästä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • peruS on rautaa

      peruS on rautaa

      • kepu on syvältä

        kepu on syvältä


      • älvolho
        kepu on syvältä kirjoitti:

        kepu on syvältä

        Jotain tuntuu ahdistavan todella rajusti tämä j Pennanen. Ettet vain taistelisi itsesi kanssa. Mikäli tämä paskan jauhanta ei kiinnosta voi jättää tulematta tänne.


    • peruS on rautaa

      peruS on rautaa

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • perästä kuuluu

      Ilman muuta Pekka vaan kehiin

    • tumput tumput

      Ilman muuta J-pennanen junkkaus mestari .Kainuun pro mutalli ja seuraava Kansanedustaja ehdoska junkkaus puolueesta sen kaverit perustamaan ja nopasaan puoluetta.

    • myyräntyötä

      myyräntyötä

    • Siijonin

      virssie laulaa koska Sipilä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe