Playstation 4

PSN

Mistä löytää Playstation 4 halvalla? Tai kannattaako enää edes ostaa konsolia? Eikös PC ala mennä konsoleiden ohi? Linkkailkaa halpoja linkkejä! Ps. Mitä odotatte eniten Playstation 4.

22

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täysi hinta

      Vai että halvalla, heh. Tuote joka ei ole vielä edes saapunut Suomeen myyntiin!

      Odota vuosi tai kaksi ja kysy sitten uudestaan.

    • Tarpeen mukaan

      Halvalla konsolia jota ei ole vielä saatu edes myyntiin???

      No mutta joo... Pc ja konsolipelaaminen eivät (edelleenkään) ole sama asia. Toiset pelaa konsoleilla, toiset pc:llä ja jotkut molemmilla. Pc on aina päihittänyt konsolit tietyissä ominaisuuksissa, häviten taas toisissa.

      Jos pelilaitetta mietit, niin mieti miten haluat pelata ja mitä kaikkea siihen satsata. Tietokoneella ohjattavuus on parempi tarkkuutta vaativiin peleihin ja grafiikka parempaa. Kunnon pelitietokone maksaa kuitenkin erittäin paljon rahaa ja vaatii laitteistopäivityksiä jaksaakseen pyörittää pelejä myös jatkossa. Pelit on halvemmat kun konsoleille.

      Konsoleiden grafiikka riittää meikäläiselle enemmän kun hyvin, enkä pelaa äärimmäistä tarkkuutta vaativia pelejä. Konsolipelit maksaa enemmän. Konsolilla voit kuitenkin ilman laitteistopäivityksiä pelailla sille konsolille tehtyjä pelejä vielä vuosienkin päästä ja hyvin pyörii. Pelit eivät siis kärsi muistin vähyydestä tai vanhasta näytönohjaimesta. Niin paljon helpompaa ihmiselle, joka ei jaksa säätää tietokoneella nettisurffailua enempää. Konsolin ostohinta on huomattavasti halvempi kun peli-pc:n.

      Myös pelivalikoima asettaa mahdollisia rajoituksia. Kaikkia pelejä ei saa kaikille laitteille.

    • viisaita

      Blaah blaah blaah

    • mitävit...

      Miks vitussa ihmiset ostelee jotain Playstation nelosta? siis mitä vittua? :D
      PS3 on edelleen hyvä laite ja nettikin toimii, ei mitään järkeä hommata Ps4:sta tässä vaiheessa.

      • DakRalter

        Itse ostan PS4:n sen takia, kun tulevaa Star Wars Battlefrontia ei julkaista PS3:lle....


      • korstuw

        ite ainakin ostin heti ku tuli myyntiin. mut pelaa ihmeessä sillä kolmosella. tai sul taitais varsin hyvin riittää ps2:kin. taitaa olla kateellisen puhetta.


      • korstuw

        ite ainakin ostin heti ku tuli myyntiin. mut pelaa ihmeessä sillä kolmosella. tai sul taitais varsin hyvin riittää ps2:kin. taitaa olla kateellisen puhetta.


      • H3du

        Ps3 lagaa ja enemän ykstyisoikeus pelejä tulee ps4:selle.Olisit vaan hiljaa kyllä tiedän hommat .


    • augustimusfilms

      Noille aiemmille kommentoijille, miksi ostitte itse ensimmäisen pleikkarin jälkeen muita versioita, kun ne nykypäivänäkin toimivat monilla mainiosti? Itselläni on ps3 hajonnut ja aion ostaa tod. näk. huomenna ps4 verkkokaupasta. Ps3:senkin voisin korjauttaa, mutta kuitenkin ostaisin jossain vaiheessa 4 version, sillä onhan se kuitenkin paljon parempi, kuin 3 ja sillehän julkaistaan jatkossa myös enemmän pelejä, kuin muille versioille.

    • onnellinengeimeri

      Itte olin xboxfani ja tuli kyllä aika rutosti pelattua kolmekutosella!
      Mutta päätin kokeilla pleikkaria ja tuossa se könöttää:D mutta siis aivan helvetin huippulaite on vähä hintaa kylläjuu mutta saa varmasti vastinetta rahoillensa!

      • onnellinengeimeri

        Siis nelosversio :'D


      • onnellinengeimeri
        onnellinengeimeri kirjoitti:

        Siis nelosversio :'D

        Niinja oli tulosvielä tilaukses xbox one mutta peruutin vaikka henkee ja veree boxifani olin mutta vaikka on pienempi hinta nii kyllä pleikkari vie taas


    • ceke

      Onks muka näissä ps4 peleissä parempi grafiiikka
      youtubessa oli videota näyttävät ihan ps3 grafiikoita

      • öö öö

        Öö, kaupasta saa samalla rahalla ja bonukset ja plussat päälle.


      • kiinostunut kysy
        öö öö kirjoitti:

        Öö, kaupasta saa samalla rahalla ja bonukset ja plussat päälle.

        mikä bonukset ja plussat??


      • jorma puory
        kiinostunut kysy kirjoitti:

        mikä bonukset ja plussat??

        ykkös ja bonus pisteet


    • Playstation4

      Jyväskylän Keljon Prismasta maksaa Playstation 4 (399€), kun olin viimeksi siellä.

      • 3reffgrgr

        AP kysyi hintaa melkein vuosi sitten. Ei varmaan odottele enää vastauksia täältä.


    • ebun

      PC on jo aikoja sitten mennyt kaikkien konsolien ohi.

      • PS4MASTERRACE

        Tottakai. Mutta vain jos omistat 2000€ tappajakoneen. Konsolien valttina on halpa hinta mutta upeat grafiikat


    • sikahalpa

      Sellon Anttilasta hain tänään, 500 GB versio, hinta 299.
      Joulupukille...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1969
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1291
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1165
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    10. 10
      980
    Aihe