Minulla ei seiso kunnolla kun tumputan. Ehkä joku 70% stondis on ja yleensä pidän juuresta kiinni, jotta veri pysyy munassa. Seksissä kyllä seisoo napakasti ja suihinotossa. Jos nuolen naista, ei minulla kiveen kuin ehkä 50% -yleensä. Jos torttu haisee pahalle, niin vetäytyy luolaan.
Minulla on aika iso penis - onkohan tällä asiassa merkitystä?
Seisooko sinulla 100% kun masturboit?
5
395
Vastaukset
- nju6bh5vg4
Ei aina, itse asias joskus masturboin vain aavistuksen seisovalla kalulla, masturboidessa orgasmin voi saada silloinkin, yhdynnäs ei oikein onnaa :)
- entumputa
En tapaa vedellä hanskaan.
- 4+11
Riippuu kiihottumisen asteesta. Jos ajatuksissa on juuri joku todella kiimainen pakkaus, niin runkatessa seisoo 100%, jos kyseessä on normaali tyhjennys "tavan" vuoksi, niin silloin stondis voi olla tuo 70%.
- seisokki
Kyllä seisoo, vaikka joskus on mukava nautiskella itsekseen puoliveltollakin.
- nappikalu
Jos oikein himo iskee, niin seisominen ei ehdi alkaa, kuin ruiskin. Yleensä vetelen kauemminkin ja silloin tosiaan seisoo.
Mulla myös tabuja käytössä. Eli kun haluun oikeen nautiskella, otan sellaisen ja selaan nettiä: katselen, kuuntelen, nautiskelen, yms. useita tunteja kovana.
Naisten kanssa ei ole ongelmaa. Kysyn vain haluaako hän napilla pitkään vai lyhyemmät ilman nappia.
Tykkään napeistakin.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253953Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362729- 692703
- 1602586
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.622401Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562355Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362267- 351862
- 501845
- 1291530