mua vähän ärsyttää kun ton radion ohjauspyörä on oikealla puolella, niin eikö sitä puolta voi mitenkään vaihtaa? :/
traxxas 2.4GHz radio
Traxxascrazy
2
168
Vastaukset
- hmmm...
Jos olet vasenkätinen niin ymmärrettävästi hieman hankalaa. On kyllä joskus ollut myynnissä radioita jossa kahvassa kääntyvä nivel jotta saa ratin siirrettyä toiselle puolelle. Ehkä vieläkin malleja´myynnissä. Maksaa hieman enemmän kuin perusradiot mutta huomattavasta parempia ja voit käyttää samaa radiota seuraavissakin autoissa.
- hmmm...
Hieman lisäystä.
Tuossa ainakin yksi malli jossa mainitaan että sekä oikealle että vasenkätisille. Hieman kallis mutta varmaan muitakin löytyy..
http://www.futaba-rc.com/systems/futk4903-4pksr/index.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 502621
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319