Haluaisin tietää hiukan etukäteen Jyväskylän juomapaikoista, ollaan likkaporukassa tulossa piakkoin sinne viettään viikonloppua.
Minkäslaisia paikkoja siellä on? Diskopaikkaa, pubia, iskelmäpainotteista, karaokea? Missä väki käy ja minkälaista väkeä käy missäkin paikassa? Onko jotain tiettyä paikkaa jossa kannattaa ensin istuskella ja alotella ja sitten siirtyä yötä kohti muualle?
Kiitos etukäteen kaikista ASIALLISISTA vastauksista. :)
Jyväskylän baarit ja pubit.
19
1841
Vastaukset
- tervetuloa
Fun pubi puparissa käy värikästä sakkia aina viivan vetäjistä pilven pössyttäjiin
- Josko vaan muuta
Käynyt en ole, mutta veikkaan silti että ne viivat liias kalliita sikäläisille.
Ei sillä että ittellä olisi varaa, vaan ei ole kiinnostustakaan.
- Kaalin lehdellä
Laisellesi provolle vastaus olisi tietty piirros, mutta täällä ei valitettavasti voi piirtää!
- näitä
Yökerhot on perästä jyväshovissa käy tekarijengiä no pubit on ihan jees
- David IV
näitä kirjoitti:
Yökerhot on perästä jyväshovissa käy tekarijengiä no pubit on ihan jees
Ei ainakaan jyväshovii kande mennä, mummojen sekaan.
- Oikea paikka
David IV kirjoitti:
Ei ainakaan jyväshovii kande mennä, mummojen sekaan.
Eipä kait se kysyjäkään kovin nuori ole jos iskelmistä kyselee.
Hovissa miehiä riittää tyttösille.
On nähty kaupunginjohtajaa myöten siellä. - Voi pyhä Sylvi!
Oikea paikka kirjoitti:
Eipä kait se kysyjäkään kovin nuori ole jos iskelmistä kyselee.
Hovissa miehiä riittää tyttösille.
On nähty kaupunginjohtajaa myöten siellä.Ai siis ketä Andressoni kiinnostaa?
- ASIALLISESTI
Suosittelen Tamperetta.
Tosin Jyväskylässä saanti helppoa, mutta mitä se laatu sitten on, on toinen juttu. - Viivoja ja vittusia
http://www.hs.fi/kulttuuri/Alvar Aallon arvotalo rapistui juoppoluolaksi seinissä hakaristejä/a1385363613787?ref=hs-art-top-1
"Alvar Aallon arvotalo rapistui juoppoluolaksi – seinissä hakaristejä"
Mitens tämä?
Sanovat että juoppoluola olisi, ehkä kantsisi purkaa pois?
Hesarin viherhörhöt kait käyneet ihan paikan päälläkin. - jkllllll
kerro vähän ikäänne ni on helpompi suositella paikkoja :)
- Puparin härkä
Et o saamassa.
- tulonpäällä
Ikähaarukka on 23-30. Itse tykätään siis sekä iskelmä, karaoke että diskomeiningistä, mutta paikallisista paikoista halutaan siis lisäinfoa :)
- joujou
tulonpäällä kirjoitti:
Ikähaarukka on 23-30. Itse tykätään siis sekä iskelmä, karaoke että diskomeiningistä, mutta paikallisista paikoista halutaan siis lisäinfoa :)
No jyväskylässä on tanssipaikkoja mm. Bra, escape, gigglin marlin, jyväshovi ja london. Veikkaisinpa että london vois olla teille passeli koska jyväshovi on hieman iäkkäämpien suosikku, gigglin taas alle 20v juottola ja bra escape k20, bra näistä kuitenkin hieman aikuismaisempi.
- fsdghtfn
joujou kirjoitti:
No jyväskylässä on tanssipaikkoja mm. Bra, escape, gigglin marlin, jyväshovi ja london. Veikkaisinpa että london vois olla teille passeli koska jyväshovi on hieman iäkkäämpien suosikku, gigglin taas alle 20v juottola ja bra escape k20, bra näistä kuitenkin hieman aikuismaisempi.
Ko. yökerhot löytyy kävelykadulta ja sen läheisyydestä. Jyväshovi enemmän tanssiravintola, Londonissa useasti joku coverbändi soittamassa. Bra ja Escape perus discoja. Gigglinissä on teinejä, Freetimessa soi muutakin kuin perus yäökerhomusaa.
Karaokepaikoista Helmi (Giggliniä vastapäätä) on tasokkain, Resiinassa (matkakeskuksen vieressä) enemmän suomihumppaa ja humalaisemmat asiakkaat. Laulamaan pääsee myös Jyväshovissa, Londonissa ja Freetimessa.
- Ah niin voi
Tosikot menee aina noiden provojen mukaan. Heh.
- Lähtisin kyllä
Kyllä minä näin tosikkona tuollaisen nuoren naisen mukaan lähtisin mielelläni.
Vaan kun ei ole mammonassa tarpeeksi niin turha on lähteä baarissa käymään, vaikka sitä naisen (iäkkäämmän kyllä kun nuoriin ei ole riittämiin mammonaa) mukaan saisi, sen sadannen kerran kun käy, niin asunnon nähdessään viimeistään lähtisivät karkuun kun ei kirpputorikalusteet anna kuvaa hyvästä miehestä ei.
Baarisuosituksia en oikein osaa antaa, kerran-pari vuoteen kun olen käynyt vain ja kahvin juomiseksi silloinkin jäänyt. Pari urheilubaariahan kaupungissa on, joskus olen käynyt telkkaria katsomassa niissä. Matsi joka sijaitsee Lyseon lähettyvillä on sellainen jossa ärrimurrejakin käy ja se toinen joka on kävelykadulla, on rauhallisempi. Siellä kuitenkin hankala on istumapaikkaa saada jos suositumpi on katsottava joten Matsia kait sitten voisi suositella vaikka ärrimurreja onkin ollut. Mutta miesten iskuun ei varmaankaan ne sovellu toisin kuin yökerhot. Ukkomiehiä ovat suureksi osaksi niissä, tai onhan ne yökerhoissakin mutta sen asian selvittää tyttönen helpolla kun lähtee miehen kotiin eikä omaansa, mikäli itse ei vierasta ole etsimässä.
- Aina Myöhässä
Kuokkalan Myöhä on oikea yökerhojen kermasarvi
- tuntematon9999
palokan monalisaan kantsii tulla tilaa tanssia......ja karaokee,,,
- kapo
london on ykkös paikka jklssä nykysin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232