Taloyhtiössä on menossa lvis saneeraus.Huoneistoremontin aikana on betonipölyä levinnyt pitkin asuntoa.olen tässä miettinyt kun hella/liesi on peittynyt tällä betonipölyllä niin onko siitä haittaa liedelle.Keittolevyt on suojattu.Onko kellään kokemusta kuinka hyvin tämä betonipöly kulkeutuu uunin sisälle aukoista ja väleistä?
betonipölyn haitat
tietämätön
4
554
Vastaukset
- meikä
Pienistä määristä ei ole haittaa.
Kulkeutuu joka paikkaan. Remontin lopuksi kunnon siivous. Ensin harjalla suurimma pois, sitten kostealla rätillä. Imuri voi mennä tukkkoon, eli sillä vetäisin vasta viimeiseksi kun muut keinot on kokeiltu.
- timpermanni 56v
En olisi huolissani, ei se mitään myrkkyä sentään ole. betonipöly on imurille myrkkyä.. se kun pääsee laakereihin, niin kiviaines rikkoo laakerit.
- regh56uy
betoni on kiviainesta ja pölykin naarmuttaa helposti joten pyyhi kostealla. partikkelien koko lienee sen verran suuri että pahempia terveydellisiä haittoja ei tuosta tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184341Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032370Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421931- 771515
- 1591483
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.131429- 10861
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106767
- 64733