Kauhutarina ideoita ?

13V tyttö

Juuh oon 13 vuotias tyttö ja kyselen tällasest aiheest ku kauhutarinat.
Jos teil on jotain tarina ideoita niin voisittekste heittää ne tohon alas?
Kiitos jos jaksatte vaivautua ! :)

8

3961

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MASTΣƦ✘

      En tiedä haluatko kuulla koko tarinan vai ideoita, voin kertoa tähän tarinan josta voit itse poimia ideoita sitten.

      Elikkäs:


      Mies oli mennyt hotellille yöpymään. Saavuttuaan aulaan hän käveli vastaanottovirkailijan luokse ja pyysi tältä huonetta yöksi. Nainen antoi huoneen avaimen miehelle, mutta varoitti samalla että samaisella käytävällä jossa hänen huoneensa oli, sijaitsi hylätty hotellihuone jolla ei ollut numeroa. Tähän huoneeseen oli kaikilta pääsy kieletty, mutta varsinkin hotellihuoneeseen sisälle katsominen oli ehdottomasti kiellettyä. Mies ymmärsi ohjeet, meni huoneeseensa ja kävi välittömästi nukkumaan.

      Kuitenkaan mies ei saanut yöllä unta sillä häntä mietitytti numeroimaton huone josta nainen oli puhunut. Hän käveli käytävän päähän huoneen luokse ja kokeili ovenkahvaa. Se oli lukittu. Tämän jälkeen mies kumartui katsomaan avaimenreijästä sisälle. Kylmä ilma virtasi avaimen reijästä ja hän näki makuuhuoneen, samanlaisen kuin hänen ja nurkassa naisen joka istui tuolilla selkä ovea päin. Nainen nojasi päätänsä seinää vasten ja hänen ihonsa oli kokonaan valkoinen. Mies katsoi pitkään naista ja ajatteli jopa koputtaa oveen, mutta muistaen naisen sanat, päätti jättää sen tekemättä. Tämän jälkeen hän meni takaisin huoneeseensa nukkumaan.

      Seuraavana päivänä mies palasi oven luokse ja katsoi uudestaan avaimen reijästä. Tällä kertaa hän näki vain punaista, hän ei pystynyt erottamaan huoneesta mitään tasaisen punaisen värin takia. Mies ajatteli että ehkäpä huoneen asukas oli huomannut hänen yölliset vakoilu toimensa ja tukkinut avaimen reijän jollakin punaisella. Tästä kummastuneena mies meni vastaanottovirkailijan luokse. Nainen huokaisi: "Katsoitko avaimen reijästä sisälle?" Mies myönsi että oli mennyt uteliasiuuttaan katsomaan. Nainen vastasi: "No voin kai sitten kertoa sinulle yhtähyvin tarinan. Kauan sitten mies murhasi vaimonsa erittäin raa'asti tuossa kyseisessä huoneessa ja hänen haamunsa kummittelee siellä. Mutta nämä ihmiset eivät olleet normaaleita. He olivat kokonaa valkoisia... paitsi heidän silmänsä olivat punaiset."

    • MUSTA Esjonne

      MUSTA es poni lenteli ilmassa. THYMTHYMTHYM

      • :(((((((

        Hyi tuo on kamala. :( kerrotuna tuo tarina ei pelota yhtään, mutta tommosena se on karmiva...


    • kauhukakarateibilapsi

      Öhh... perhe menee lomalle kaupunkiin. Perheessä on äiti, sitä ja vaik kaks pienet last. Kaupunki on enemmänkin pieni kylä, jossa kaikki on mukavia. Liian mukavia. Hymyt ovat karmivat ja ihmiset ovat liian vieraanvaraisia. Perhe menee jonekki hotelliin ja huoneessa ne hakee GooGlE MapSisTA. Eikä koko kylää näy sateelliiteista. Kylän tietoja ei ole missään. Paitsi jossain lukee sillee "tämä kylä ajautui autioksi jonku kansanmurhaan takia". Ja sit ne on sillee "hmmm" nää ihmiset kyl on tääl. Mut niinku aina, unohdetaan vaan asia. Sit joku lapsista lähtee pärisee ilalla ulos ja aurinko on laskemassa. Ja se lapsi katsoo varojaan joka lankeaa maahan. Sit se lapsi huomaa et "hmmmmm... näin ihmisil ei oo varjoi (eikä taloil)." Iha normaalii. Sit aurinko laskee ja kaikki katoaa. Kaikki rakennukset ja ihmiset tavallaan on siinä mut ne kn varjoja. Kaikki varjot nousee ylös yöllä. Kaikki on ku vastakohtaa (I mean ihmiset on kauheita ja sadisteja). Ja sit vaa normi. Huutoa ja kauhua. Heh

    • Tositarinanperustuva

      Lapsi menee metsään yksin hengailemaan. Kaiki puut ovat kallellaan yhteen suuntaan. Labsi seuraa puiden kallistussuuntaa ja pian huomaa, etä edessä on puita kallellaan häntä päin. Lapsi tajuaa että kaikki mestän putu olevat kallellan keskikohtaan johon hän juri sapui. Keskellä on joku lapswn kokone kivi. Sen päälä kävy. Lapso otaa käpyn ja aikoo syödä sen muta saa jonkun seizuren koska on autisti. Ja käpy tipuu. Ja maa hajoaa.ja heä kuolee.

    • Anonyymi

      tee vaikka juoposta ja pullapojasta

    • Anonyymi

      Miksi tyttö ei itse kurjoita tarinaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe