Naapurin mies kahveilla

Naapureita vain

Oo jo kauan katellu tuota naapurin miestä. En tiedä mikä siinä oikein houkuttaa. Kun sinkkuna täällä Saloss asustelen nin ajattelin sitten yhtenä päivänä pyytää naapurit kahville. Olin koko aamun leiponut pullia ja olin ihan hikinen. Olin justiin menossa suihkuun kun ovikello soikin. Katsahdan kelloa ja menen avaamaan oven. Ovella seisoo naapurinmies muttei akkaa näy. Otan naapurinmiehen sisään ja sanon meneväni uihkuun että istuu vaan alas ja ottaa kupposen kahvia. Olin sitten käynyt suihkussa ja olin siinä kiiressä sitten unohtanu pesuhuoneen oven auki kun näinkin naapurinmiehen seisovan siinä ovella. Olihan se aluksi aika noloa että nyt naapurin nähden alasti mutta sitten näinkin naapurinmiehen tulevan lähemmäks ja sanovan että " En minä nyt ole tällaista kehannu sinulle sanoa mutta oon minä kyllä tuolta olohuoneen ikkunasta aina kuolannu sinua kun sinä siinä ulkona pihatöitä teet." En tiennyt mikä minuun tuli, tais olla vain puutteesta mutta hyppäsinkin tuon miehen kaulaan ja suutelin kiihkeästi. Makkarini oli siinä iha pesuhuoneen vieressä niin me kaatua mätkähdimme sänkyyn. Aloin avaamaan naapurinmiehen housunvyötä ja naapurin mies tarrasi kiinni ryntäistäni. Pian oli naapurin mies siihen lattialle kuoriutunut ja me vain sängyllä. Ensiksi suutelimme kiihkeästi mutta lopulta avasinkin haarovälini ja sain se kovan ja lämpimän kalun sisälleni. Aloitimme ensin hitaasti mutta etenimme nopeasti kovaan tahtiin. Jouduin pitämään sängynpäädystä kiinni etten tippuisi sängystä alas kun tuo komea ja karski naapurinmies minua niin kovasti jyskytti. Lopulta me kumpikin olimme ihan hikisiä ja väsyneitä. Kun naapuri ilmoitti että olisi ehkä aika lähteä sanoin vielä päivänjatkot ja painuin sohvalle. Oli kyllä aika ikimuistoinen päivä kun naapurinmiestä sai. Mites teillä? Onko tullu pantua naapuria?

5

8566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kälpy

      Kivat sulle! Eipä ole pantavan näköisiä naapureita näkyky

    • unski itte

      "Ovella seisoo naapurinmies, muttei akkaa näy"

      Tarkoititko naapurin akkaa vai omaasi?

      Mutta mitäs siinä, jos miehet haluavat pitää hieman hauskaa keskenään...

      Ei, minä en ole saanut naapurinmiestä enkä haluakkaan. Vaimonsakin on niin ruma ja lihava, ettei tee häntäkään mieli. Heidän tyttäriä voisin nykäistä.


      Sori, mutta tuosta kirjoituksestasi tajuaa heti, että tämä on miehen kirjoittama.

    • Naapureita vain

      Anteeksi nyt vain mutta ihan nainen olen. Ja ihan naaurin miehen akkaa tarkoitin tuossa.

    • Panomies

      Minä olen pannut kaikkia naapurin ämmiä,lihavia ja rumia persesilmään,muita
      pilluun.

    • Jessse-71

      Edellisessä kämpässäni oli useampiakin naapureita joiden kans tuli sekstailtua sen 8 vuoden aikana mitä siinä asuin. Kaupungin vuokrataloja niin siinä ehti naapuritkin vaihtua useampaan kertaan.

      Nykyisessä omistusasunnossa ei ole siinä suhteessa kivoja naapureita :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5769
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      99
      1955
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1759
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1315
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe