Moi nykyinen näytönohjaimeni on Nvidia Geforce GTX 680 4Gb paljonkohan ois näissä näytönohjaimissa teho eroa ois entiseeni , Asus NVIDIA GeForce GTX 780 DirectCU II, 3GB GDDR5, 2xDVI/HDMI/DP, PCI-E 3.0 toinen vaihtoehto Gigabyte NVIDIA GeForce GTX 780 TI, 3GB GDDR5, 2xDVI/HDMI/DP, PCI-E 3.0 (Uutuus!!) ja kolmas vaihtoehto Gigabyte GeForce GTX Titan OC, 6GB GDDR5, 384-bit, 2xDVI/HDMI/DP. PCI-E.
Näytönohjainta päivittämässä
7
243
Vastaukset
- vapustellen
Osta mieluummin tällainen, kyllä lähtee pelit kulkemaan!
http://www.jimms.fi/tuote/R7990-6GD5
Onhan sulla sit väh. 750W poweri koneessa?- toni.
samantien tällainen http://www.verkkokauppa.com/fi/product/37131/dqkmv/PNY-VCQK6000-PB-NVIDIA-Quadro-K6000-12-GB-naytonohjain-PCI-e
alkuperäiseen kysymykseen kyllä niissä jo eron huomaa Moi kyllä mulla poverissa virtaa riittää on 1000Wattinen Corsair poveri ja aion pysyä nvidian korteissa.
- fygijbnk
puitoy kirjoitti:
Moi kyllä mulla poverissa virtaa riittää on 1000Wattinen Corsair poveri ja aion pysyä nvidian korteissa.
AMD on parempi.
- hsjkfd hjfkds
Tässä erot: http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_780_Ti/27.html
Quadroa ei kannata ostaa pelaamiseen ja HD 7990 saa paljon halvemmalla esim. täältä https://www.tietokonekauppa.fi/product/148272/ (Saksasta taitaa saada ~500€ hintaan). - oikea iso muna
Mitä järkee? Ei se maksimi tule enemmän maksimiksi uudella vähän tehokkaammalla kortilla. Tietty jos saa kicksejä kun on virtuaalimuna isompi kuin oikea niin siittä vaan euroja jonoon
- kannattaa päivittää
Titan ja 780 ovat n. 20% nopeampia, ja 780 Ti 27% nopeampi kuin 680.
Päivityksen järkevyys riippuu peleistä joita pelaa. Vanhoissa peleissä välttämättä ei huomaa mitään eroa, mutta esim. Assassin's Creed IV erot ovat ratkasevan suuria. Frameratet maksimiasetuksilla ovat hiukan tahmaiset ja nykivät 680:lla (full-hd resolla), 780:lla toimii selvästi paremmin, enimmäkseen sulavasti mutta paikoitellen vähän pykii (esim. korkeilla paikoilla kun on hienot maisemat), ja 780 Ti:llä peli toimii kaikkein parhaiten.
Itse ostin myös vastikään MSI:n GTX780:n, vanha 680 ilmeisesti ylikuumeni ja meni hajalle AC4:sta pelatessa (näkyy enää vain vihreitä vaakaviivoja), mutta uudella kortilla toimii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664