Näytönohjainta päivittämässä

Moi nykyinen näytönohjaimeni on Nvidia Geforce GTX 680 4Gb paljonkohan ois näissä näytönohjaimissa teho eroa ois entiseeni , Asus NVIDIA GeForce GTX 780 DirectCU II, 3GB GDDR5, 2xDVI/HDMI/DP, PCI-E 3.0 toinen vaihtoehto Gigabyte NVIDIA GeForce GTX 780 TI, 3GB GDDR5, 2xDVI/HDMI/DP, PCI-E 3.0 (Uutuus!!) ja kolmas vaihtoehto Gigabyte GeForce GTX Titan OC, 6GB GDDR5, 384-bit, 2xDVI/HDMI/DP. PCI-E.

7

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapustellen
      • toni.

• Moi kyllä mulla poverissa virtaa riittää on 1000Wattinen Corsair poveri ja aion pysyä nvidian korteissa.

• fygijbnk
        puitoy kirjoitti:

Moi kyllä mulla poverissa virtaa riittää on 1000Wattinen Corsair poveri ja aion pysyä nvidian korteissa.

AMD on parempi.

• hsjkfd hjfkds
    • oikea iso muna

Mitä järkee? Ei se maksimi tule enemmän maksimiksi uudella vähän tehokkaammalla kortilla. Tietty jos saa kicksejä kun on virtuaalimuna isompi kuin oikea niin siittä vaan euroja jonoon

• kannattaa päivittää

Titan ja 780 ovat n. 20% nopeampia, ja 780 Ti 27% nopeampi kuin 680.

Päivityksen järkevyys riippuu peleistä joita pelaa. Vanhoissa peleissä välttämättä ei huomaa mitään eroa, mutta esim. Assassin's Creed IV erot ovat ratkasevan suuria. Frameratet maksimiasetuksilla ovat hiukan tahmaiset ja nykivät 680:lla (full-hd resolla), 780:lla toimii selvästi paremmin, enimmäkseen sulavasti mutta paikoitellen vähän pykii (esim. korkeilla paikoilla kun on hienot maisemat), ja 780 Ti:llä peli toimii kaikkein parhaiten.

Itse ostin myös vastikään MSI:n GTX780:n, vanha 680 ilmeisesti ylikuumeni ja meni hajalle AC4:sta pelatessa (näkyy enää vain vihreitä vaakaviivoja), mutta uudella kortilla toimii hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1127
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe