Näytönohjainta päivittämässä

Moi nykyinen näytönohjaimeni on Nvidia Geforce GTX 680 4Gb paljonkohan ois näissä näytönohjaimissa teho eroa ois entiseeni , Asus NVIDIA GeForce GTX 780 DirectCU II, 3GB GDDR5, 2xDVI/HDMI/DP, PCI-E 3.0 toinen vaihtoehto Gigabyte NVIDIA GeForce GTX 780 TI, 3GB GDDR5, 2xDVI/HDMI/DP, PCI-E 3.0 (Uutuus!!) ja kolmas vaihtoehto Gigabyte GeForce GTX Titan OC, 6GB GDDR5, 384-bit, 2xDVI/HDMI/DP. PCI-E.

7

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapustellen
      • toni.

• Moi kyllä mulla poverissa virtaa riittää on 1000Wattinen Corsair poveri ja aion pysyä nvidian korteissa.

• fygijbnk
        puitoy kirjoitti:

Moi kyllä mulla poverissa virtaa riittää on 1000Wattinen Corsair poveri ja aion pysyä nvidian korteissa.

AMD on parempi.

• hsjkfd hjfkds
    • oikea iso muna

Mitä järkee? Ei se maksimi tule enemmän maksimiksi uudella vähän tehokkaammalla kortilla. Tietty jos saa kicksejä kun on virtuaalimuna isompi kuin oikea niin siittä vaan euroja jonoon

• kannattaa päivittää

Titan ja 780 ovat n. 20% nopeampia, ja 780 Ti 27% nopeampi kuin 680.

Päivityksen järkevyys riippuu peleistä joita pelaa. Vanhoissa peleissä välttämättä ei huomaa mitään eroa, mutta esim. Assassin's Creed IV erot ovat ratkasevan suuria. Frameratet maksimiasetuksilla ovat hiukan tahmaiset ja nykivät 680:lla (full-hd resolla), 780:lla toimii selvästi paremmin, enimmäkseen sulavasti mutta paikoitellen vähän pykii (esim. korkeilla paikoilla kun on hienot maisemat), ja 780 Ti:llä peli toimii kaikkein parhaiten.

Itse ostin myös vastikään MSI:n GTX780:n, vanha 680 ilmeisesti ylikuumeni ja meni hajalle AC4:sta pelatessa (näkyy enää vain vihreitä vaakaviivoja), mutta uudella kortilla toimii hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe