Teidän pahin pelko?

mahomie

Mikä on sun pahin pelko? :3

24

1261

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miemie

      Mä pelkään tulta. En ole koskaan erotellut pahinta pelkoani, mutta tulta olen aina pelännyt. Pelkään myös luonnonvesiä, en yleensä mene uimaan niin syvälle, ettei pohjaan enää näy. Mulla on päässäni kuva tappajahauesta, joka tulee ja puree jalan irti. Onneksi eivät nuo kauheasti elämää hallitse. Olisi pahempi jos pelkäisin vaikka hämähäkkejä, niitä kun täällä näkee jatkuvasti. Käärmeitä pelkään myös, mutta onneksi pihapiirissä asuu siili, että luikertelijat kyllä pysyvät poissa.

      En sitten näköjään osannut vastata kysymykseen :D

      • outoja pelkoja

        Mä pelkään korkeita paikkoja ja isoja koiria mutta mä rakastan käärmeitä ja hämähäkit ei ole edes inhottavia. En pelkää kuolemaa, mutta mä meinaan välillä ruveta itkemään yksin sängyssä kun ajattelen miltä läheisistä tuntuis mun kuolema.


    • 11+1

      No, tietenkin nää, et vanhemmat tai kaverit kuolee jne. Mut mä pelkään sammakoita.. Siis ihan outoo kun ne ei edes pure:D

      • Kuolema on

        pahin. Oma tai läheisen kuolema.


      • nyyh
        Kuolema on kirjoitti:

        pahin. Oma tai läheisen kuolema.

        Isän tai äidin kuolema on pahin, mitä vois tapahtua ...


    • Boy♥Boy SoWhat

      Se, että elän elämäni tylsästi ja kuolen. Pelkään etten koskaan tuu tekemään mitään hienoo ;(

    • polletonpelottavii

      mun mutsi sais kuolla koska se o natsipaskakusipäähomopäähuoraläskikusipäinenatsipaska... mut mun isi on kiva :) mä oon kyl meinannu tappaa ton natsipaskakusipäähomopäähuoraläskikusipäinenatsipaskan iskän puukolla mut en viitti ku sit poliisi setä tulee ja ottaa multa poskeen ja vie mut homo vankilaa rakskattavaks :)

    • Varmaan parhaan kaverin itsemurha.

    • Että näin...

      Sitä että annan joku kerta vallan mielihaluille ja hakkaan jonkun/tapan...

    • hlydcpojb

      Mun pahin pelko on että joku ötökkä menee mun korvaan. Silleen tapahtui vuosi sitten ja se oli niin ahdistavaa kun kuulet ja tunnet että se luikertelee korvassa

    • gel3

      Varmaan pahin olisi se, että mut jätettäis ihan yksin.

    • poika18

      Kuolema ennen aikojani. Myös läheisteni kuolemaa pelkään.

      Omalla kohdallani erityisesti pelkään syöpää, tai jotain muuta kuoleman uhan aiheuttavaa sairautta. Myös liikenneonnettomuudessa kuoleminen pelottaa.

      Yhtä paljon pelkään myös neliraajahalvaantumista, tai sokeutumista täysin.

      Ja sitten vielä se että elän onnettoman loppuelämän, ja/tai etten koskaan saa mitään merkittävän hyvää tässä yhteiskunnassa aikaan.

    • Broken Enix

      Mielestäni tämä maailma on tylsä ja pahin pelkoni on että joudun elämään koko elämäni tässä maailmassa.

    • bonie

      Eniten pelkään juuri sitä, että jollekkin perheenjäsenelleni sattuisi jotain kauheaa. Varsinkin äidille. Tappaisin itseni aika nopeasti, mikäli äitini kuolisi.

      Toinen suuri pelkoni on varmaan se, etten ikinä tule onnelliseksi ja parannu sairaudestani, joka on täysin vieroittanut minut elämästä. Että elän koko elämäni näin; opiskelu- ja työkyvyttömänä, yksinäisenä, surullisena ja sairaana.

      Kolmas on varmaan se, että kulissit, jotka olen elämäni ympärille rakentanut, murtuisivat taas, että salaisuuteni paljastuisivat. En halua nähdä, miten surulliseksi ne saisivat perheeni.

    • dimpim

      Että vanhemmat tekee toisilleen jotain.
      pojat.
      Uudet ihmiset
      Kauhuleffat...
      Pimeä

    • outo1

      Pelkään läheisen kuolemaa/ irsemurhaa yksin jäämistä rinta syöpää koska epäilen et mul on se enkä uskalla kerrtoo kellekää :/

    • poloro

      Että loukkaantuisin niin pahasti, etten pysty ikinä enää kävellä tai että joku raaja pitäis amputoida. Ja se että musta tulee vanha enkä pysty tekeen mitään samaa niinku nyt nuorena. Jos kukaan mun omaisista tai ystävistä kuolis nii se ois aivan kauhee juttu!

    • kovaa tuskaa

      Että mulle tulee suvussa kulkeva sairaus. Melkein kaikki sukulaiseni kuolevat/kuolivat siihen. Surullista mutta totta. Yksityisyyden suojaamiseksi en kerro sairauttani (moni kaverini käy täällä ) Veljenui lohduttaa minua paljon ja uaein laulamme Yhdessä. Se lohduttaa.

    • hyi D:

      Sellane mustahiuksine kaunatyttö

    • tätäenkestäis

      Se että joutuisin haudatuksi elävältä, kaikki luulee että olen kuollut, nakkaa maan alle ja herään siinä vaiheessa kun on liian myöhäistä. Mitään pahempaa ei ole

    • 8))

      vanhempien, sisarusten, kavereitten kuolema
      yksin jääminen
      joku vakava sairaus/halvaantuminen
      se että joku päivä vaa päättäisin että en jaksais enää 8)
      ja pakko sanoo et pimee:DD koska oikeesti pelkään sitä niin paljon huhhuh

    • Anonyymi

      pelkään isoja valkoisia paikkoja joissa ei oo ikkunoita, hukkumista, kuolemista, itkemistä ihmisten seurassa ja alkoholia😭😞

    • Anonyymi

      Elatusmaksut

    • Anonyymi

      Pelkään tulevia ajatuksiani. Pelkään myös epäonnistumista ja ajan tuhlausta. Varmaankin epäonnistuminen on pahin, muut seurausta siitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe