Khao Lakista shoppailemaan?

Jilvan

Olemme menossa helmikuussa Tjäreborgin matkalle Khao Lakiin. Hotelli on Kantary villas & suites. Joo, tiedetään vähän syrjässä on, mut se ei meitä haittaa. Oltiin katsottu Tjäreborgilta Phuketin ostosmatka, mut nyt sitä ei enää olekaan tarjolla. Olisi ollut kätevä hoitaa yhden päivän aikana shoppailut.... Eli kuinka pääsemme silti sieltä Phuketiin vai onko liian hankalaa ja pitää tyytyä Khao Lakin shoppailumahdollisuuksiin?

7

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menossa myös

      Hei!

      Me kävimme ostoksilla taksilla. Hintaa tais olla n. 2000 baht. Hotellilla luultavasti oma taksi jonka kanssa voitte sopia matkasta. Me majoituimme eri hotellissa mutta oman hotellin taksilla mentiin. Tosin miltei kaikki samat ostos mahdollisuudet löytyy khao lakista kuin phuketista. Khao lakissa ihan kivat markkinat jossa edullista. Muutenkin hintataso oli edullisempi kuin phuketissa. Mukavaa matkaa!

    • Central Festifal

      Hei,
      jos haluatte esim. laatu vaatteita/kenkiä/urheiluun liittyviä asioita ostaa niin suosittelen silloin ehdottomasti matkaa Phuketin Central Festival -ostoskeskukseen josta sitten löytyy vaikka mitä, paikka on vähän niin kuin Helsingin Stockmann :)

      • Aitee1

        Hinnat olivat myös kuin Stockmannilla oltas oltu. Nuoriso ei oikein arvostanut noita kalliita merkkivaatteita.


    • Jilvan

      Kiitos vastauksistanne. Voi olla et loppujen lopuksi meille riittääkin se Khao Lakin tarjonta. Jossain vaan luki et tarjonta huonoa, niin siitä saimme päähän tuon shoppailureissun.

    • haukotus

      Samat rätit ne on myynnissä joka turistirysässä.

    • linja-autossa on tun

      Itse hyppäisin phuketin bussiin, kulkee tunnin välein. Jos muksuja mukana, sitten taksilla. Minusta ne ikkunattomat bussit on mukava tapa tutustua paikallisiin, kun vierivieressä istutaan.

      Tottakai ne ilmastoidut bussit on mukavampia, mutta niissä ei ole samanmoinen tunnelma.

    • Äitee1

      Phuketissa ei mielestäni ollut niinkään helppo sopivia kauppoja löytää. Patongilla sen sijaan on hyviä ja edullisia ostoskeskuksia. Merkkivaatteitakin niistä löytää edullisten seasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe