Kuin todenperäinen on Rööperi elokuvan Uki. Onko suht tarkka kuvaus Ukista leffassa millainen hän oli eläessään, vai onko vain löyhästi aitoon Ukiin yhdistettävä elokuva-hahmo? Kertokaa toki muutakin Ukista jos tahdotte.
Uki Kukkamaa
19
11589
Vastaukset
- Uki, Ugin jäljillä..
Parempi paikka tutkia ja etsiä tietoja jostain alamaailman hemmosta on mennä murha.infoon.
- Pekka Ugina
Rööperi elokuvassa Ukina esiintynyt Pekka Valkeejärvi, jos olis oikea alamaailman hemmo, pärjäis hyvin roistona. Katu uskottavuutta ja roistomaisuutta löytyy kiitettävästi Pekalta. Tuolla asenteella pärjäilee jo ihan sujuvasti alamaailmassa.
- ukiugi
Löytyiskö tästä vielä lisää faktaa tutkittavaksi?
http://rikos-uutiset.blogspot.fi/2016/07/rikolliset-uki-kukkamaa-vanhan-kaartin.html - Tfhutdchtfxhf
Ei se ainakaan liskona ollut 89-90 kun Olin samaan aikaan kakolassa. Enkä mitään pedarijuttuja kuullut...enkä usko Tota poskeenottamisväitettäkään. Olin sentään samassa remonttiryhmässä sen kanssa.
- RaakaRike
Juurikin näin, kuten nim. Tfhut.. täällä kirjoittaa. Uki oli jään kylmä alamaailman TOSI Äijä. Samoin olin itse Kakolan pohjoisella silloisella suomen kovimmalla eristys-osastolla lusimassa 13 v. kakkuani. Osastolla lusi silloin mm. Orajärvi (Mara), REKA, Kanaali Koskinen (jota allekirjoittanut veti lättyyn -88 Komppanian pihalla) ja Jesse Janhunen, Tenhunen joka tapettiin hatkojen aikana Lapin Partakossa päähän kirveellä lyömällä.. Uki lusi komppanian puolella, käveli isolla pihalla ja oli kunnioitettu mies. Uki käveli toisinaan kirjaston ovesta pohjoiselle osastolle omilla avaimillaan tuomaan nyytit . Sjöba kehuu Rööperi elokuvassa itseään, mutta Uki oli se jota todella kunnioitettiin. Uki teki uransa aikana ainakin 6 murhaa, mutta ei lusinut ainoastakaan.. Paras kassakaappi expertti jonka tunsin.
- RaakaRike
Se on edelleenkin helppoa huudella, anonyyminä..
- Tfhuthijlk
Kuten aiemmin sanoin, mulle jäi Ukista hyvä kuva 89-90. Mulle se puhui aina fiksuja ja oli asiallinen, ei mitään tyhmää paskaa tai pullistelua. Mun mielestä se oli arvostettu ja mulle siitä ei puhunut kukaan paskaa. Mistään murhista ei ikinä puhuttu, kukoista ja kassakaapeista paljonkin, hiukan sen keikoistakin.
Ihan ei aukea miks joku puhuu siitä paskaa, tuskin olisit uskaltanut sille päin naamaa. Itse en olisi halunnut, niin ei tarvitse miettiä olisiko uskaltanut. Mulla oli siellä tosi vähän kavereita ja sen neuvoista oli apua.
Noi homojutut on ihan paskaa kotimaa. - Tfhutgkghk
Zautotype paskaa eli kotimaa = jorinaa
- Anonyymi
RaakaRike kirjoitti:
Juurikin näin, kuten nim. Tfhut.. täällä kirjoittaa. Uki oli jään kylmä alamaailman TOSI Äijä. Samoin olin itse Kakolan pohjoisella silloisella suomen kovimmalla eristys-osastolla lusimassa 13 v. kakkuani. Osastolla lusi silloin mm. Orajärvi (Mara), REKA, Kanaali Koskinen (jota allekirjoittanut veti lättyyn -88 Komppanian pihalla) ja Jesse Janhunen, Tenhunen joka tapettiin hatkojen aikana Lapin Partakossa päähän kirveellä lyömällä.. Uki lusi komppanian puolella, käveli isolla pihalla ja oli kunnioitettu mies. Uki käveli toisinaan kirjaston ovesta pohjoiselle osastolle omilla avaimillaan tuomaan nyytit . Sjöba kehuu Rööperi elokuvassa itseään, mutta Uki oli se jota todella kunnioitettiin. Uki teki uransa aikana ainakin 6 murhaa, mutta ei lusinut ainoastakaan.. Paras kassakaappi expertti jonka tunsin.
Olen lusinut näiden kaikkien kundien kanssa samoissa taloissa ja ihan paskaa noi homoilu jutut. Jallu(kanaali) nyt aivan oma persoona siilä alalla. Silloin kun vielä miehet oli miehiä niin oli tämä sukupolvi. Lusua,Lahen kundeja ja monia muita unohtamatta. Sit tuli 90- luvulla tää uudempi polvi josta monella ns.nimimiehellä tullut näitä vasikointeja tmv.rottailuja ilmi. Rauha Ukille ja muille sen ajan kundeille joista aika jättänyt.
- Tfhutdchtfxhf
...ei jaksa mitään tyhmää homoilujuttua lukea, itellä ei ollut,en törmännyt kuin selän takana puhuttaviin paskajuttuihin eikä teema kiinnosta muutenkaan
- ei_yhtään_homoiltu_talos
arka aihe näköjään
- Anonyymi
Uki teki kuusi henkirikosta. Yhden hätävarjeluna. Puolentoista vuoden kakulla selvisi. Yhdessä kuoli ex kyttä kurkku auki viillettynä, keskellä stadia.. Sjöbergin Tomppa on mikki hiiri Ugiin verrattuna. Puhe ukko joko.
- Anonyymi
Moni muistaa Ukin mutta harvempi tietää että Ukilla oli kaksi veljeäkin, nimittäin Papa ja Vari
- Anonyymi
Jos Uki oli 6 tappanut, niin ketä nämä olivat?
Kaikki vaan lässyttää että 6. Mutta entäs ne nimet? Ei taida tiedossa olla? Nythän niistä voi puhua vapaast kun aikaa kulunut ja Ukikin kohta hsudadsa 20 vuotta.- Anonyymi
6.... Aika vi.. enemmän...
Ja onko nimillä jotain väliä....ei ne takasin sieltä juokse😅
- Anonyymi
oikea ugi ei ollut mikään erityisen isokokoinen ja luonnekin on ammuttu hiukan Yli leffassa. Poliisit kuvasivat häntä hyväkäytöksiseksi ja suht asialliseksi kaveriksi . Eri asia tietty kun päihteet astui kuvioon saattoi tapahtua mitä vain. Lukkoseppänä hänellä oli avaimia eri kellareihin ja kulki Punavuoressa maan alla . Poliisien oli mahdotonta seurata häntä.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962