Auttakaa!

buaaah

Moikka!

Mulla on semmonen ongelma että haluan hyvät välit siskooni, joka ei ole paljoa nuorempi mutta en tiedä miten voisin parantaa niitä kun joskus välillä meni hermo siihen ja saatoin sanoa rumasti sille, mutta viime aikoina en ole tahtonut hänelle mitään pahaa, vaan saada taas hyvät välit häneen, me molemmat olemme aika ujoja, paitsi kun on kavereiden kanssa niin juttua piisaa jne. en ole puhunut hänelle pitkään aikaan (pariin vuoteen(?)) pahemmin mitään paitsi ehkä kysyä jotain tyylii kerran viikossa. Joskus meillä oli kivaa toistemme kanssa mutta sitten tapahtui jotain jota en muista minkä takia emme enää ole oikein jutelleet. ja olen siis 16 vuotias poika.

4

248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buaaah

kertokaaa ny jotaaa =)

• sanot siskolles naamatusten, että oot pahoillas kaikesta, mitä on tapahtunut
      ja haluaisit sopia

• (((:

toi on tosi sulosta, et haluut paremmat välit siskon kaa! jos mun veli tekis noi oisin iha fiiliksis :D mut jos tekisit sille jonku kivan yllärin tai kertosit jonku salaisuuden mitä kukaa muu ei tiiä, se ottas sen varmassti tooosi isona kohteliaisuutena (:

• Heippa buaaah,

tuo on jo hyvä alku, että koet haluavasi parantaa siskosi kanssa välejä. Se kertoo jo siitä, että sinulla on motivaatiota ja halua tehdä välienne eteen jotain. Olisiko teillä yhteistä kiinnostuksen aihetta? Esimerkiksi urheileminen, pelit tai leffat?

Rohkeasti vain kohti siskoasi. Sisarukset ovat elämässä tärkeitä tukipilareita, joita jokainen meistä tarvitsee läpi elämän. Heidän kanssaan voi jakaa elämän ilot ja surut, heistä saa tuen kaikissa elämän tilanteissa. Pitäkää kiinni toisistanne, koska olette korvaamattomia toisillenne. :)

- Terkuin Nettisaapas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe