Olen aina miettinyt että mikä on se asia joka miehessä eniten kiinnostaa? En ole itse kiinnostunut miehistä seksuaalisesti, mutta kiinnostaisi ihan muuten vaan tietää!
Mikä miehessä kiihottaa?
187
13404
Vastaukset
- nomppa
Pullottava housujen (etenkin farkkujen) etumus!
- keltaiset kalsarit
Josta sitten löytyykin tulehtunut eturauhanen!
- munaskuiset
No munaskut tietennii ja että kuinka kyvykäs mies on.
Aivot ja äly on täysin toisarvoinen. - Ei-gay
munaskuiset kirjoitti:
No munaskut tietennii ja että kuinka kyvykäs mies on.
Aivot ja äly on täysin toisarvoinen.Ai munaskuut eli munuaiset on kiinnostavinta? Ö Ultrallako katsot niitä? Et kai ole joku elinkauppias?
Ahaa, tää olikin gay-palsta, no sitten ymmärrän että mieltymykset on erilaisia kuin minulla. Tuossa tapauksessa hyvin hyvin erilaisia...
Miehessä on tärkeintä, että sen kanssa on hyvä, iloinen ja turvallinen olo kaikenlaisissa tilanteissa. Hyvä haju. Siisti olemus ja ettei tupakoi, räi, kaiva nenää, kiroile ketjussa tai muuta ikävää. Ensivaikutelmassa on tärkeää, että ei tuo mieleen ketään ikävää henkilöä. Hymyileminen ja hellä katse. Sama maku sängyssä. Mukavat jutut ja hyvä huumorintaju. Ulkonäöstä kiva naama, jossa on jotain joka jää myönteisesti mieleen. - huonot markkinat nai
Ei mistään lihaksesta.......Ei edes ilolihaksesta.
Se on se REHELLISYYS joka ainakin minut lämmittää.
Tosin useimmat miehet eivät edes tiedä mitä se sana tarkoittaa. Tänäpäivänä ei ole muotia olla rehellinen........vaan kusettaa kaikessa mikä vaan irti lähtee....
Mutta, ja jos huomaan todella rehellisen miehen, niin sellaiseen lankean........
Ei muuten ole tarvinnut langeta. Ja paskaa puhuvia ukkomiehiä on tullut seulottua pilvin pimein. Olenkin jo alistunut elämään sinkkuna elämäni, sillä hyviä, tupakattomia ja raittiita miehiä ei liioin Suomessa vapaana liiku, ei ainakaan minun kotipitäjässäni. - Jellona86
Niinpä tietenkin... *hoaaahh..*
Mutta mutta.. (Naisena) tulee katsottua ekaksi miehen käsiä ja käsivarsia. Jos on luikut, eikä mitään paperihaavoja isompaa, niin oikeita hommia ei olla ikinä tehty.
Jos on edes jonnin verran lihaksia, niin ehkä osataan jopa tehdä niitä "miesten" hommiakin.
Pebaa tulee katottua kans ;) - Rommel
Ei-gay kirjoitti:
Ai munaskuut eli munuaiset on kiinnostavinta? Ö Ultrallako katsot niitä? Et kai ole joku elinkauppias?
Ahaa, tää olikin gay-palsta, no sitten ymmärrän että mieltymykset on erilaisia kuin minulla. Tuossa tapauksessa hyvin hyvin erilaisia...
Miehessä on tärkeintä, että sen kanssa on hyvä, iloinen ja turvallinen olo kaikenlaisissa tilanteissa. Hyvä haju. Siisti olemus ja ettei tupakoi, räi, kaiva nenää, kiroile ketjussa tai muuta ikävää. Ensivaikutelmassa on tärkeää, että ei tuo mieleen ketään ikävää henkilöä. Hymyileminen ja hellä katse. Sama maku sängyssä. Mukavat jutut ja hyvä huumorintaju. Ulkonäöstä kiva naama, jossa on jotain joka jää myönteisesti mieleen.Mä rakastuin suhun kulta jo kommenttisi perusteella!
Kuinka voi miekkonen ollakin noin jäbäkkä ;) - very tass
Jellona86 kirjoitti:
Mutta mutta.. (Naisena) tulee katsottua ekaksi miehen käsiä ja käsivarsia. Jos on luikut, eikä mitään paperihaavoja isompaa, niin oikeita hommia ei olla ikinä tehty.
Jos on edes jonnin verran lihaksia, niin ehkä osataan jopa tehdä niitä "miesten" hommiakin.
Pebaa tulee katottua kans ;)Harmi vaan että sulla naisena ei voi olla riittävästi älyä, kattomaan mitään.
- Nämä ainakin
Pahat pojat.. ahhh kirjoitti:
http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/pahat-pojat.html
kiihottaa.Vitunmoiset manboobsit ja läskiperseet
- Tarjoilija
Jellona86 kirjoitti:
Pebaa tulee katottua kans ;)Käsillä tehdään hommia, mutta mitä peballa?
No leivotaan tietenkin se torttu! - Tšernobyl86
Jellona86 kirjoitti:
Pebaa tulee katottua kans ;)Minä olen maatilalla niiden "oikeiden" töiden parissa varttunut, ja käteni vaikuttavat nyt vielä aikuisenakin olevan selvästi keskimääräistä sirommat etenkin näiden fiineillä ruokavalioilla hienostelleiden sekä muksusta asti joukkueurheilleiden tai salillakäyneiden rinnalla.
Tukkikoukut ja piikkauskoneet ovat minulle yliopistotiiliskivien tavoin varsin tuttuja, mutta jääkiekkoa pidän yhä outona. Työllä ei oikeassa elämässä paisu, ellei ole todella lihaskasvuun taipuvaiset geenit. Tuntemani ei-lihavat metsuritkin ovat lähinnä luikkuja, vaikkakin melko vahvoja, jänteviä ja sitkeitä sellaisia. - kake1
huonot markkinat nai kirjoitti:
Ei mistään lihaksesta.......Ei edes ilolihaksesta.
Se on se REHELLISYYS joka ainakin minut lämmittää.
Tosin useimmat miehet eivät edes tiedä mitä se sana tarkoittaa. Tänäpäivänä ei ole muotia olla rehellinen........vaan kusettaa kaikessa mikä vaan irti lähtee....
Mutta, ja jos huomaan todella rehellisen miehen, niin sellaiseen lankean........
Ei muuten ole tarvinnut langeta. Ja paskaa puhuvia ukkomiehiä on tullut seulottua pilvin pimein. Olenkin jo alistunut elämään sinkkuna elämäni, sillä hyviä, tupakattomia ja raittiita miehiä ei liioin Suomessa vapaana liiku, ei ainakaan minun kotipitäjässäni.Moro mulla taas on ollut kusettavia naisia jotka ei tie rehellisyydestä mitään. Itse olen raitis ja rehti.
- aap1
Ehdottomasti. Itseeni kiihottaa farkkuja enemmän pullotus chinoissa jai kollareissa. Myös miesten pukeutuminen on seksikästä
- 99koommo
501 peppu
- Jeanslover
512 front
- Vikat 512:set käytössä :
Jeanslover kirjoitti:
512 front
Niinpä, valitettavasti 512 leviksiä ei enää saa, mulla on vikat saksasta ostetut farkut, ja ne tepes reiden takaosasta, käyn vielä korjauttamassa :)
- Mountains
Silmät.
- verestävät ja
Varsinkin kierot.
- uuh1
Vaatteet päällä silmät ja hymy, ilman vaatteita sixpack.
- mmmmmies
"ilman vaatteita sixpack."
Onnistuu, vaikka tykkäänkin enemmän kalsarikänneistä.
- hmmmmm
Semmonen vekkuli olemus. Ei tytöt oo ollenkaan semmoisia lutusia poikamaisia ja eloisia. Pojilla on aina joku jäynä päällä ja se on vaan niiiiiin söpöä. =)
- niin joo
jos alaikäisistä tykkää...
- hmmmmm
niin joo kirjoitti:
jos alaikäisistä tykkää...
niinno alaikäinen oon ittekki. ^^
- Ihmettelevä nainen
"Ei tytöt oo ollenkaan semmoisia lutusia poikamaisia ja eloisia."
Oon itse heteronainen ja siten romanttisesti ja seksuaalisesti suuntautunut "poikiin" (eli miehiin...), mutta mun mielestä tytöt on nimenomaan eloisampia kuin pojat. Mutta siinä olet oikeassa, että pojat on "poikamaisempia" kuin tytöt :D - Sexismiä
Ihmettelevä nainen kirjoitti:
"Ei tytöt oo ollenkaan semmoisia lutusia poikamaisia ja eloisia."
Oon itse heteronainen ja siten romanttisesti ja seksuaalisesti suuntautunut "poikiin" (eli miehiin...), mutta mun mielestä tytöt on nimenomaan eloisampia kuin pojat. Mutta siinä olet oikeassa, että pojat on "poikamaisempia" kuin tytöt :DTyttöjen "eloisuus" on niin hölmöä laatua, kikatusta ja jotain hössötystä meikeistä ja räteistä ilman mitään pointtia! Ei hauskaa!
- Lihaskimppu
Eivät kaikki miehet kiinnosta yhtä lailla, mutta miehessä kiinnostaa miehinen luonne, ihastuttava hymy, joustava askellus ja komea niskan kaari ja vahva elinvoimaisuus. Etumuksen pullotus jaksaa kiehtoa yllättävän kauan. Miehiseen luonteeseen kuuluu myös tahto. Samanlaisuus kiehtoo, kuten myös suoraviivaisuus ja maskuliinisen särmikkäät muodot. Komealta mieheltä odottaa siloposkisuuden ja miehisen kulmikkuuden kaunista tasapainoa. Se, että testosteron näkyy luonnollisen tasapainoisesti, on kaunista.
- 25v
Hoikan ja lihaksikkaan sällin KAULA kiihottaa. En tiedä mikä siinä on mutta jos on ns vahva kaula niin se on vaan uskomattoman seksikästä! Pitää hillitä itteä etten käy kiinni, purrr! Ja tottakai peppu on pop. Harvemmin tulee niitä kuuluisia 'pullotuksia' katteltua, enemmän kiinnostaa esim salin suihkussa sällien alaselän, pakaroiden ja takareisien muodostamat kaaret.... huuu... :D
- Anonyymi
"Harvemmin tulee niitä kuuluisia 'pullotuksia' katteltua, enemmän kiinnostaa esim salin suihkussa sällien alaselän, pakaroiden ja takareisien muodostamat kaaret.... huuu... :D"
Kommentti on vanha, kirjoittaja ei varmaan enää näe, mutta ihan samaa mieltä. Heterot tavataan jakaa tissi- ja peppumiehiin. Jos homoja luokittelee vastaavasti pippeli- ja peppumiehiin, niin olisin ehdottomasti peppumies. Toki kaikki hyvännäköisten miesten intiimialueet kiinnostaa, mutta peput selkeästi eniten.
Tähän ei oo mitään monimutkaista syytä: oon ihan sataprosenttinen top, haluttaviksi kokemieni miesten paneminen on se mun tapa toteuttaa seksuaalisuutta. Kun tapaan jossain jonkun viehättävän miehen, niin juuri peppuun työntyminen on vaan viime kädessä se mun päämäärä/toive/fantasia. On siis selvää, että sitä kautta mua kiinnostaa miehissä eniten just paljaat pyllyt. Varsinkin nuorehkojen komeiden sällien paljaat pyllyt. ♥️
- XDDDDDDD
Lihakset ja semmone miehekäs komeus. Ei siis mitään semmosta et hauiksen ympärysmitta kattaa puolta tenniskentästä, vaan semmone peruslihaksikkuus.
Ja korvat, tai siis kuulostaa varmaan oudolta, mutta siis jos ne on semmoset lämpimät ja punottavat esim saunan jälkeen ni se on jotenki hirveen söpöö :D - Boy♥Boy SoWhat
Ite homona aina mietin mietin, että miten hemmetissä nainen voi olla seksuaalisesti kiihottava :D
Mut miehessä on vaan kaikki niin kuumaa. Peput on aivan ihania ja kyllä sitä pullotustakin tulee joskus kurkittua. Reidet on myös aika kiihottavat..ja kaula/niska ja selkälihakset...vatsan seutu....vähän kaikki xD- normaali
mitenkö nainen voi olla seksuaalisesti kiinnostava? aika hemmetin monella tavalla . kummat ovat kauniimpia? -aivan, naiset. hyviä tissejä katselee kyllä ihan mielellään ja muutenkin naiset ovat paljon kauniimpia ja muutenkin paremman näköisiä.
ja kuka katsoo ihmisiin tutustuessaan selkää ja reisiä? haloo sitäpaitsi nekin ovat naisilla paremman näköisiä. ja jos vertaillaan ihan vain kasvoja niin kumpi on parempi kalju, hirveät rehottavat pulisongit(joita miehille kasvaa) jättimäinen nenä ja muutenkin rumat kasvonpiirteet vai takuuvarma siloposki, laitetut hiukset kauniit silmät, silot naiselliset kasvonpiirteet, joita ollaan korostettu meikeillä(joita toivottavasti ollaan osattu olla laittamatta kuitenkaan liikaa)?
ja btw naisilla on vähintään satakertaa paremmat perseet. että jos vaan avaisit silmäsi niin eiköhän niitä hyvännäköisiä naisiakin ala löytymään ;) sitäpaitsi kauniimpaa oliota saa maanpäältä hakea kuin 160-180cm pitkä nainen mustat pitkät hiukset (valkoisetkin ok, mutta musta iskee paremmin), kauniit silmät (ruskeat, siniset tai vihreät[riippuen hiusten väristä että mikä sopii parhaiten]) erottuvat tissit (ei tarvitse edes olla isot jos on kasvoiltaan kaunis ja sopivan painoinen) ja noh painokiloja en tähän laita, koska ne ovat muutenkin naisille tärkeät, joten sanon vain että kuhan ei ole yli tai alipainoinen niin kaikki on hyvin ;)
ja ihmisiin tutustuessani en kyllä ensimmäisenä mieti seksuaalista vetovoimaa, vaan luonnetta. toki seksuaalinen vetovoima korostuu silloin kun törmää naiseen joka saa kädet tärisemään äänen lähtemään, sydämmen pomppaamaan kurkkuun ja silmät putoamaan päästä. ja tuo siis voi tapahtua ihan vaihtamatta sanaakaan joskus vaan nopea silmäyskin saattaa tehä sen.
ETTÄ NYT VAIN SILMÄT AUKI JA NAISIIN ;) - naisterapia
normaali kirjoitti:
mitenkö nainen voi olla seksuaalisesti kiinnostava? aika hemmetin monella tavalla . kummat ovat kauniimpia? -aivan, naiset. hyviä tissejä katselee kyllä ihan mielellään ja muutenkin naiset ovat paljon kauniimpia ja muutenkin paremman näköisiä.
ja kuka katsoo ihmisiin tutustuessaan selkää ja reisiä? haloo sitäpaitsi nekin ovat naisilla paremman näköisiä. ja jos vertaillaan ihan vain kasvoja niin kumpi on parempi kalju, hirveät rehottavat pulisongit(joita miehille kasvaa) jättimäinen nenä ja muutenkin rumat kasvonpiirteet vai takuuvarma siloposki, laitetut hiukset kauniit silmät, silot naiselliset kasvonpiirteet, joita ollaan korostettu meikeillä(joita toivottavasti ollaan osattu olla laittamatta kuitenkaan liikaa)?
ja btw naisilla on vähintään satakertaa paremmat perseet. että jos vaan avaisit silmäsi niin eiköhän niitä hyvännäköisiä naisiakin ala löytymään ;) sitäpaitsi kauniimpaa oliota saa maanpäältä hakea kuin 160-180cm pitkä nainen mustat pitkät hiukset (valkoisetkin ok, mutta musta iskee paremmin), kauniit silmät (ruskeat, siniset tai vihreät[riippuen hiusten väristä että mikä sopii parhaiten]) erottuvat tissit (ei tarvitse edes olla isot jos on kasvoiltaan kaunis ja sopivan painoinen) ja noh painokiloja en tähän laita, koska ne ovat muutenkin naisille tärkeät, joten sanon vain että kuhan ei ole yli tai alipainoinen niin kaikki on hyvin ;)
ja ihmisiin tutustuessani en kyllä ensimmäisenä mieti seksuaalista vetovoimaa, vaan luonnetta. toki seksuaalinen vetovoima korostuu silloin kun törmää naiseen joka saa kädet tärisemään äänen lähtemään, sydämmen pomppaamaan kurkkuun ja silmät putoamaan päästä. ja tuo siis voi tapahtua ihan vaihtamatta sanaakaan joskus vaan nopea silmäyskin saattaa tehä sen.
ETTÄ NYT VAIN SILMÄT AUKI JA NAISIIN ;)Meinaatko "parantaa" nämä gay-pojat :D
- normaali
naisterapia kirjoitti:
Meinaatko "parantaa" nämä gay-pojat :D
Haha :D no en tiedä ainakin yritin, mutta eivät he taida ymmärtää :D jos ei muuta niin ainakin toin näkökulmia tänne keskusteluun :D
- Boy♥Boy SoWhat
normaali kirjoitti:
ETTÄ NYT VAIN SILMÄT AUKI JA NAISIIN ;)Juu, no en mä tykkää kaalilaatikostakaan ja mun kaveri jumaloi sitä. Mä en ymmärrä, mikä naisissa muka saa ne kauniimmiksi. Totta kai pidän tyttöjä kauniina mutta he eivät herätä minussa haluja. Ja kun tosta puhuit että et heti mieti seksuaalista vetovoimaa, niin en kyllä mieti minäkään. Tässä aiheessa nyt vaan käsittääkseni kysyttiin siitä. Ja naisten perseissä en nää mitään hienoa. Ja tietenkää et katso selkää ja reisiä vaan katsot tissejä ja persettä niinkun kaikki muutkin heteromiehet (yleistys)
Ja joo tosiaan voisinhan mäkin alkaa sua nyt tässä samantien käännyttämään homoksi, mutta ei siitä mitään hyötyä olisi. Sinä olet hetero, minä olen homo, kaikki hyvin :) - temppu1976
Juuri nää eo. asiat muakin Miehissä sytyttävät...
Naiset ihan mukavia,mut ei oikein seksuaalisesti.....EI-EI! - Kaunista niin
Boy♥Boy SoWhat kirjoitti:
Juu, no en mä tykkää kaalilaatikostakaan ja mun kaveri jumaloi sitä. Mä en ymmärrä, mikä naisissa muka saa ne kauniimmiksi. Totta kai pidän tyttöjä kauniina mutta he eivät herätä minussa haluja. Ja kun tosta puhuit että et heti mieti seksuaalista vetovoimaa, niin en kyllä mieti minäkään. Tässä aiheessa nyt vaan käsittääkseni kysyttiin siitä. Ja naisten perseissä en nää mitään hienoa. Ja tietenkää et katso selkää ja reisiä vaan katsot tissejä ja persettä niinkun kaikki muutkin heteromiehet (yleistys)
Ja joo tosiaan voisinhan mäkin alkaa sua nyt tässä samantien käännyttämään homoksi, mutta ei siitä mitään hyötyä olisi. Sinä olet hetero, minä olen homo, kaikki hyvin :)Kyllä naisen pakarat, selkä ja lantion kaari on kaunis. Ainakin paljon kauniimpi, kuin miehen suora lantio.
- Makuasioista kiistel
normaali kirjoitti:
ETTÄ NYT VAIN SILMÄT AUKI JA NAISIIN ;)Naisten perseet on kuin lattialle jysäytetty jauhosäkki. Ei ollenkaan napakka peba kuten miehillä. Vartalossa ei ole yhtään mitään. Edessä vain pullottaa tai jopa roikkuu kauhealla tavalla kaksi rasvapalloa. Muuten vartalossa ei ole mitään muotoja. Navan alapuolella on jokin kamalan ruma värkki, josta avaruushirviöt ovat saaneet Hollywoodissa vaikutteita.
Kauneus on katsojan silmässä!
- tavallinen gay
Sopusuhtainen kaks-kolmekymppinenja ehkä nelikymppinenkin tavallisissa farkuisa tai urheilukuteissa tai speedoissa kiihottaa eniten
- neppa
mustat farkut on miehekästä
- Jooseppi
Töröttävät nännit ja isot nännipihat (ei siis mitään tyyppiä paidannapit) vievät multa jalat alta ja tietysti kaunis kyrpä, mutta ulkoisesti rauhallinen, fiksu käytös, ei mitään örveltämistä.
- mmmmmmmfd
No tuota... sellainen suorakulmainen olemus, vahvuus ja massa, maskuliiniset piirteet kuten vahva katse/silmät/leuka. Kaikista mukavinta on myös se, että ollaan sellaisessa kunnossa että jo pelkkä hieronnan antaminenkin on nautinnollista.
Rentous, ystävällisyys, siisteys, pienistä asioista nauttiminen, vähän meneväkin saa olla. Vähän tyhmäkin saa välillä olla, romanttinen. Ämmämäinen tunteilu ja pelailu on kyllä vähän liikaa.
Sittenhän on nuo sukuelimet ja eroottiset alueet, se on jotenkin mukavaa kun voi toista tyydyttää ja toinen on yhtä halukas. Voidaan kokeilla erilaisia juttuja, mahdollisuuksia on vaikka millaiseen järjestelyyn ja asentoon; kyrpä on kova ja käytännöllinen, aukkojakin löytyy. Tietää suurpiirtein miltä toisesta tuntuu, kun omaa samat vehkeet. - hattukoira
naiset ei kiinnosta, miehet kiinnostaa.
en sitä itsekään ymmärrä. Miehiin ihastun, miehet kiinnostaa seksuaalisesti.
naiset ei sytytä sydäntä eikä alakertaa- aapoo
Sama täällä, 20-40 -vuotiaat kiinnostaa. Hyvä kroppa, pukeutuminen ok. farkut, sporttikuteet
- juuuu
Ne silmät, ne silmät..
http://www.celebuzz.com/2013-12-02/tom-daley-comes-out-reveals-he-is-in-a-relationship-with-another-man/ - hombe
Vatsalihakset, v-kuvio tuossa vyötäröluiden kohdalla, silmät, seksikäs hymy....siis apuaaaaaaaaahhhh xd haha
- Sosiocripple
Silmät, hartiat, lantio, kädet, nilkat, se...
- miesihailija
kaunis vartalo, kapea lantio, jäntevät ja sopivan karvaiset reidet ja tietysti ne tosi hyvät ja toimivat perhekalleudet. Miestä kauniimpaa ei luonnossa ole.
- Merjute
Mistä vetoa, että täällä unelmamiehiään kuvailevat ovat itse langanlaihoja ja kalpeitatai sitten ylipainoisia. Huoh.
- Kullanhuuhtoja
Yks kuvaili maskuliinisia piirteitä ja siisteyttä. HOHO
Maskuliininen ei ole mikää siisti vaa turjake. Maskuliininen on vähä rähjäne.
Maskuliinista ja siistiä ei olekaan Suomessa, niitä on vaan Italiassa. HAHA
Ne on nimeltään mafiosoja. - hmh__
Niin... aivan samalla tavalla kuin naiset hyväksyvät miesten ilman paitaa kävelemisen kesäisin kunhan kroppa on kunnossa. Mutta samaan aikaan vastustavat ankarasti naisille kohdistettuja ulkonäköpaineita.
Kyllä se hyvännäköinen miesvartalo on hyvännäköinen, katsoi sitä sitten vanha läski eukko tai nuori solakka sälli. Antaa kattoa ja jos tuuri käy niin saa koskeakkin. - Säädyllinen
hmh__ kirjoitti:
Niin... aivan samalla tavalla kuin naiset hyväksyvät miesten ilman paitaa kävelemisen kesäisin kunhan kroppa on kunnossa. Mutta samaan aikaan vastustavat ankarasti naisille kohdistettuja ulkonäköpaineita.
Kyllä se hyvännäköinen miesvartalo on hyvännäköinen, katsoi sitä sitten vanha läski eukko tai nuori solakka sälli. Antaa kattoa ja jos tuuri käy niin saa koskeakkin.Vaatteet pitää olla päällä. Ei mitään valmiiksi riisumista. En anna muille kuin omalle rakkaalle, joten sellainen itsevaltainen etuilu on askeleen hakua raiskauksen suuntaan. Kiitos miinuksista, mutta eikös joku lakikin ole minun puolella.
- 99poitsu
Peppu, sixpack, pullotus etumuksessa, hymykuopat, hymy ja silmät
- 99poitsu
Peppu, sixpack, pullotus etumuksessa, hymykuopat, hymy ja silmät
- hieno veto :D
Hyvin trollaa S24-ylläpito lukijoita kun nosti gay-palstan jutun ylös :D
- Säädyllinen
Missä sanotaan, että tämä on gay-palsta. Itse huomasin vasta, kun luin juttuja. Kysymykseen voi vastata nainenkin. Luen mielenkiinnolla ja huomaan, että miesten mielipiteet ja toiveet taitavat kohdistua ainoastaan fyysiselle puolelle. Älyttömän mielenkiintoista muuten. Me naiset olisimme vastanneet kysymykseen liudalla henkisiä ominaisuuksia ja lisänneet harrastustoiveita.
Minua kiinnostaa miehessä tietty särmä ja ulkonäkö tietysti. En pidä erityisen lihaksikkaista, koska lihasten hankkiminen on tylsää eikä kerro hyvästä luonteesta.
Vastaajana nainen - HINTTAPULI.
Säädyllinen kirjoitti:
Missä sanotaan, että tämä on gay-palsta. Itse huomasin vasta, kun luin juttuja. Kysymykseen voi vastata nainenkin. Luen mielenkiinnolla ja huomaan, että miesten mielipiteet ja toiveet taitavat kohdistua ainoastaan fyysiselle puolelle. Älyttömän mielenkiintoista muuten. Me naiset olisimme vastanneet kysymykseen liudalla henkisiä ominaisuuksia ja lisänneet harrastustoiveita.
Minua kiinnostaa miehessä tietty särmä ja ulkonäkö tietysti. En pidä erityisen lihaksikkaista, koska lihasten hankkiminen on tylsää eikä kerro hyvästä luonteesta.
Vastaajana nainenKysymys kuuluu "Mikä miehessä KIIHOTTAA?". Kiihottavatko henkiset ominaisuudet ja harrastukset todellakin naisia? Että kun sanot, että harrastat postimerkkeilyä, kirjallisuutta ja puhut seitsemää kieltä, alkaa naisella tussu kostua?
Minuakin kiinnostaa kokonaisuutena enemmän mies, jonka kanssa olen samalla aaltopituudella ja joka on kiinnostava persoona, sivistynyt ja hyväluonteinen. SIIS jos haen suhdetta, tai kumppania. Mutta mikä sitten noin visuaalisesti viehättää tai kiihottaa seksuaalisesti, onkin vähän eri juttu.
- Trollaa ittes
Se ei ole varmaan kuule trollausta. Tämä on ajankohtainen asia. Itse samaa olen miettinyt jo pitkään.
- kissa1
peppu, kiltit silmät
- Ansku1
Miehessä kiinnostaa kokonaisuus. Kiinnostun sopivan miehekkäästä, itsensä kanssa sinut olevasta miehestä. Tietysti tietynlaiset piirteet viehättävät niinkuin meissä kaikissa kun mietimme sitä itseä kiinnostavaa kumppania. Makuja on monia, toiset tykkää toisenlaisista ja toiset toisenlaisista. Mutta mun mielestä on aika pinnallista sanoa tykkäävänsä esim. pullottavasta etumuksesta. Jos etsii oikeasti kiinnostavaa kumppania, en katso ensin pullottaako housuissa :D.
Itse kiinnitän huomioni enemmänkin kasvoihin, tietynlaiset kasvonpiirteet herättävät kiinnostukseni ja täyteläiset huulet. Sellainen vaalea viikinkityyppi on mieleeni.
Ja jos vielä pääkopassa liikkuu jotain niin avot. Myös lihaksikkaat käsivarret miellyttää miehessä. - josssuli90
Iso penis kiihottaa, jos on pieni niin ei mies kiinnosta
- ehkä
Se on vaan se jokin, jota ei osaa eritellä, kokonaisuus
- et vai
En ole itse kiinnostunut miehistä seksuaalisesti..Ulos kaapista homppeli
- sillä silmällä
Kauniit hampaat ja hymy kauniit nauravat silmät, sitten tietysti sopivan lihaksikkaat ja kiinteät käsivarret. Jos pidemmälle päästään, niin lihaksikas selkä. Möhömaha ja ruutupaita, ja sellainen pullamössöolemus vaikkakin olisi kuinka kauniit silmät, ei vain sytytä. Vatsaa voi olla jonkin verran, mutta ei mikään nallekarhumainen. Joillakin on luontaista karismaa, toisilla ei, maskuliiniset piirteet herättää mielenkiinnon.
- kaapissakivapiilossa
Mua kiinnostaa sellanen tavallinen itseä 4- 10 vuotta vanhempi kiltti kundi, ei tarvi olla mikään bodari mutta ei saa olla läskikään, eli ihan tavallinen. Mutta Se että on karvoitusta joka paikassa myös kasvoissa kiihottaa, mutta ei kuitenkaan mikään gorilla.
Aina saa haaveilla, hahhah. - jatketaan etsintöjä
Maskuliininen ja samalla sopivan poikamainen vekkuli, kiinteä peppu ja lihaksikkaat reidet, vahvat käsivarret, huolitellulla tavalla rähjäinen (seksikäs parransänki, hiukset pikkasen sekaisin..), tyylitajuinen, luotettava, rehellinen, pikkasen ujohkon oloinen, vaatimaton.
Seksuaalisesti aktiivinen, utelias ja kokeilunhaluinen.
Mutta ennen kaikkea hyväksyy muut sellainenaan, kunnioittaa muita, käyttäytyy hyvin ja omaa pelisilmää eri tilanteissa.
And the list goes on and on... - korppi™
silmät ehdottomasti ja tietenkin se kohteliaisuus (: myös hiukset ja takapuoli pakko tunnustaa jotakin mä olen vähän hulluna miehiin ja olen poika
- hmmmm
Tummat hiukset ja hyvä kroppa hyvä fysiikka, hyvät perityt geenit. Erityisen merkittävä piirre on tuuheahkot kulmakarvat ja vahvat kulmat; selviää paremmin elossa "savannilla" ja vahvoilla pohkeilla jaksaa juosta. Kumma kyllä mutta näitä piirteitä olen huomaamattani katsellut miehessä, joka on vastaan kävellyt. Voisi kuvitella sellaisen helposti taistelun tuoksinnassa selviävän voittajana kun naaraista ja parittelusta on kyse. Täytyy tietenkin osata myös käyttäytyä. ..Ja sellaisen kanssa olen onneksi naimisissa:)
- Sanna.
Mun mieheni on hyvin toimeentuleva (vakivirka KELA:lla), ja aivan ihana aviomies.
Elämän puitteet on kunnossa (OK-talo), ja käymme yhdessä matkoilla.
Mutta kaikkein eniten rakastuin mieheni hymyyn. Hänellä on kauniit hymykuopat.- aikuinen nainen
Lämmin sydän. Millään muulla ei mitään merkitystä.
- (varma + kela)
ohhoh oikeen miesten mies KELAlla ja taloki, varmaan kivaa kelaa
- suikkari
30 senttinen kyrpä!!
Miehissä kiinnostaa miehisyys,ei mikään neitiyys.Jämäkkä asenne..180 cm vähintän.jykevä leuka...charmikas minuun makuun
- Kisumau
Voimakkaat, kulmikkaat kasvonpiirteet, tummat silmät ja pitkät hiukset, ehkä leukaparta. Sopivan kiinteä vartalo, lihaksikkaat käsivarret. Matala ääni.
Sopivat vaatteet ovat reisitaskuhousut ja vaimonhakkaajapaita, tai sitten huppari. Rintakarvat...kalju... ;) :P
- dänkkädänddkä
MIehestä pitää loistaa vahvuus. Henkisesti ja fyysisesti. Mutta myös hyväsydämisyys ja huumori, ei saa olla sillä tavalla kovanaama :)
Fyysinen vahvuus tulee esiin suorana jämäkkänä selkänä, hyvät käsi- ja jalkalihakset, mutta ei mitään bodattuja vaan työllä ansaitut, pylly tietty on tärkeä osa,
Sängyssä on mukavaa kun mies päällä siinä painavalla vahvalla ruhollaan. Jännä kietoa kätensä ympäri ison rintakehän ympäri, hipelöidä hauiksia. Tuntea itsensä hennoksi ja siroksi naiseksi :) - carisma
vähän karkeat miehekkäät kädet..hieman väärät pitkät sääret.
nauru silmissä.... silitysraudalle tuoksuva paita.
saa olla vatsakumpuakin..... hartialinja...... naurava suu.
rauhallinen ääni...... - meiju86
viikset ja pitää osata nauttia elämästä alkoholin voimalla.
- N_23
Hymy ;)
Itse en pidä mistään älyttömistä lihaskimpuista, mutta sellainen jäntevyys on hyvännäköistä. Eli ei mitään bodaajaa, ihan vaan hyväkuntoinen mies. - Jarmojarmo
Arabi, thaikkupoika, afrikkalainen jolla iso kalu ja jännä englannin aksentti, latinopoika.
Alle 20v ehdottomasti.
Eli semmonen eksoottinen, vähän niinkun maakuopassa tai savimajassa kasvanut alkukantainen nuorikko. Länsimaisten, sliipattujen kaupunkilaisten kanssa olin nuorena miehenä, mutta enää ei kiinnosta. Nykyinen poikaystävä on juurikin thaimaasta ja hän tulee mun luokse vierailulle helmikuussa, - Nainen 55v
Pitää olla homo. Heterot ei kinosta.
- Alkajaisiksi
Ulkonäkö, siisteys, käytöstavat, elämänasenne, pilke silmäkulmassa, hymynkare suupielessä, huomiointi- ja huomaamiskyky ...
- tytöille kans
Jarmojarmo antaa jormaa thaikkupojille (kireää) ja saa jormaa savannin urheilta, mustilta sotureilta. Hyvin pyyhkii Jarmolla?
- tips
Vastaus otsikon kysymykseen:
Katse.
Sen pitää tulla sellaiselta mieheltä, jolla on "oikeanlainen" olemus. Oikeanlaisuus, se taas riippuu esim. kuun asennosta ;) Älykkyys on kova sana. Kovempi kuin mitkään sixpäkit tai ruskeat silmät. Perusasiat pitää tietysti olla kunnossa, hampaat, iho, kunto, vaatteet. Mutta nuo nyt ovat itsestäänselvyyksiä, myös mitä naisten olemukseen tulee. - näinon
Ulkonäöllisesti huomio kiinnittyy yleensä ensin kasvonpiirteisiin. Voimakkaat piirteet miellyttävät ja ihastun usein silmiin. Miehinen ja vahva ulkoinen olemus, itsestään huoltapitävä, mutta ei tarvitse olla mikään lihaskimppu. Liian huolitellut kiiltokuvapojat ei nappaa.
Luonteessa ihanaa on kohteliaisuus, määrätietoisuus, hyvä huumorintaju (etenkin tilannehuumori) ja leikkisyys. - naisellinennainen
Vahva leuka, leveät hartiat ja selän v-linja. Myös miehekkäät kädet ja käsivarret tekee vaikutuksen. Hymy ja kiva parransänki. Ei tarvi olla lihaskimppu, mut laiheliineille en syty. Yleisesti miehekäs olemus, grrrr.
- lisää miehiä
no siis jos käyttäytyy kuten tässä animaatiossa nää miehet niin kyllä himottaa xD https://www.youtube.com/watch?v=ThzQFh36bZo
- turvassa
Rohkea älykäs oikeamielinen lämminsydäminen mies. Sitä ei tietysti tiedä ihan sekunnissa, mutta loppupeleissä nuo ominaisuudet ovat keulilla tärkeysjärjestyksessä.
- lehtiniitty
Vastaan sitten 5:n naisen mielipiteet. Keskustelu käytiin noin vuonna 1985.
Meri sanoi hampaat, ne kertoo kuulemma kaiken. Eija sanoi hiukset, koska on kampaaja, Anne sanoi pohkeet, mutta ei osannut selittää, Riitta sanoi silmät ja Arjan mielestä tanssitaito. Itse ehkä yhdyn Meriin, koska hampaiden kunnosta huolehtiminen on ulkonäköön vaikuttavin asia. Saa olla vinossa, paikatut, kunhan ovat hoidetut ja puhtaat. - PojatHankkikaaElämä
Semmonen joka kiusaa toisia on tosi tyhmä niistä tyypeistä on mahoton tykätä. Ps pojat tajuutteko itekkään mitä te teette.
Mielummin tykkää kiusatusta ku kiusaajast - siitoinisti
Paljon rahaa ja pitkä kalu
- Munakotka.
Iso kuIIi ja korkea älykkyys. Rahalla ei ole väliä.
- he te ro
Siistit vaatteet, hymy, tietenkin hyvät hampaat, hyvä leikkaus tukassa, ei niinkään liiat tatskat, kohtelias käytös, juu kyllä- naiset on heikkona kun mies latelee semmoista tekstiä mitä tietää naisen haluavan kuulla vaikkkei ihan totta oliskaan. Siihen perustuu ulkolaisten miesten suosio naisrintamalla. Eikä esmes tokaise junttimaisesti ett annakkos. Pitää osata vietellä. Nainen haluaa tulla vietellyksi, no ei aina mutta sanoo sen kyllä.
Tämä siis aikuisen naisen mielipide. - lyhyt vastaus
http://www.sgfitness.com/members/1388195/uploaded/sexy_male_body.jpg
http://24.media.tumblr.com/917f307274b8d171afbe517a5d74a015/tumblr_mguj8jA7Wo1r7mezeo1_400.jpg
Vaikea sitä on selittää. Mies on täydellinen. Vartalon mittasuhteet, kasvot. Täydellinen luomus, vartalo luonnostaan patsasmainen ja kiinteä. Mies on luonnostaan niin täydellinen, ettei sitä voi maailman kauneinkaan nainen olla. Naisen kroppa on oudonnäköinen ja vajaa, kaukana täydellisestä. Komeat miehet ovat kuin huumetta, luomakunnan kruunuja.- rumatmiehet
Hahah päivän paras vitsi! Suurin osa miehistä (etenkin suomalaisista) on löllöjä rumia kaljamahoja, joihin ei heteroinkaan nainen saati homo viitsisi koskea. Komeat miehet on todella harvassa, kauniita naisia sentään näkee joka päivä. Taidankin ruveta lesboksi...
- lyhyt vastaus
rumatmiehet kirjoitti:
Hahah päivän paras vitsi! Suurin osa miehistä (etenkin suomalaisista) on löllöjä rumia kaljamahoja, joihin ei heteroinkaan nainen saati homo viitsisi koskea. Komeat miehet on todella harvassa, kauniita naisia sentään näkee joka päivä. Taidankin ruveta lesboksi...
Tietysti näin. Komeat miehet ovat kuitenkin aina paljon paljon paremmannäköisiä kuin kaikista kauneimmat naiset.
Suurin osa miehistä ja naisistahan on tosiaan sitä peruskauraa, joka ei sytytä missään mielessä. Tätä moni ei homopelossaan ajattele.
- miehekäskiinnostaa
No olen pitkän aikaa ollut välinpitämätön miesten suhteen, mutta kun näin tuon Kiran Jethwan telkussa, niin hänen vartalonsa ja ulkonäkönsä on juuri sellainen, että se kiinnostaa minua naisena.
- Yanji
Ryhti
- onni68
miehessä kiihottaa rintakehä..hauikset, käsivarret ja kädet. Lisäksi
miehen katse kertoo miten sielu voi. Suu ja hymy ovat myös asia,joihin kiinnittää huomiota. Kuitenkin lopupeleissä se luonne ratkaisee kaiken - Justiina Ruustinna
No miehen kuuluu haissa makkilannalle ja laskia tuhunua jatkuvasti. Se on vasta miehekästä. Se nostaa kiimaa.
- ^^mies ^^
Hymy, hiukset, aina ekana katsoo ihania hiuksia, hiuksia on ihana tietty silitellä. Silmät. Kun silmät tuikkii ja mies hymyilee hän on todella houkutteleva. Kyllä sitä kroppaakin saattaa yleissilmäyksellä vilkaista. Lantio ja käsivarret kiinnostaa mua. =)
- tlniin
Yleisolemus pitää olla miehekäs ja hyvät käytöstavat. Huumoria, hymy ja puhtaat hampaat ja muutenkin hygienia kunnossa. Mitään pillu/vittu ehehe -juttuja ei jaksa alituiseen kuunnella, myös tupakointi ja kännissä oleminen on hanurista.
- Kännissä on kivaa
No ei kännissä oleminen mistään hanurista ole, ei sitä viinaa huvikseen juoda.
- Rääpäle
Voima ja rauhallisuus. Nakuna on massaa ja lihasta näkösälä. Lihakset mukavan pyöreitä, kun ei ole liian laiha. Voimaa pitää olla paljon enemmän kun minulla.
- heteronainen
Jaa tää kysymys olikin homoille, enpä heti huomannut kun oikein etusivulla mainostetaan.
- se on nähty
Kyllä nyt lesbot hajottaa huoneistonsa, kun ne lukee, että miehiä vielä kehutaan .Se on myrkkyä rekkalesboille joku ottaa vielä turpiinsa kun aamu koittaa
- 0tt0b0y
homot ovatkin niin neitejä, että ottavat muijiltakin pataan. sen siitä saa kun kairaa kakkareikää
Helppo kysymys! ;)
- leveät hartiat
- paksu haius
- paksu se... ;)
- matala ääni
- vahva leuka
- hyvät käytöstavat
- hymy ja iloiset silmät
- hyvä ryhti (ei liian ylpeä ryhti!)
- itsevarmuus ja aktiivisuus sängyssä
- duunari-ammatti, esim. raksamies
- miehekäs ja vähän renttumainen pukeutumistyyli, mutta ei liian juntti kuitenkaan (eikä todellakaan liian hieno ja huoliteltu)- 8pallo
Itse taas en lesbona meinaa mitenkään ymmärtää mikä miehissä muka on kiihottavaa! Ei mikään.
- Tosi on
Rekkiksillä onkin päässä vikaa.
- ylpeähetero
Tosi on kirjoitti:
minä olen heteronainen, mutta pakko sanoa, että naisen vartalo on kauniimpi kuin miesten... Ja edelliselle postaajalle: eiköhän lesboista vain pieni osa ole niitä "rekkiksiä". Vai ovatko kaikki homot sitten neitihomoja? :P
- f3mm3
Tosi on kirjoitti:
Homoilla on päässä vikaa kun tykkää ottaa munaa perzeeseen! Pelkkä ajatuskin kuvottaa
- Lesbo-mies
ylpeähetero kirjoitti:
minä olen heteronainen, mutta pakko sanoa, että naisen vartalo on kauniimpi kuin miesten... Ja edelliselle postaajalle: eiköhän lesboista vain pieni osa ole niitä "rekkiksiä". Vai ovatko kaikki homot sitten neitihomoja? :P
Kyllä minäkin olisin lesbo jos olisin nainen, mutta näin miehenä täytyy tyytyä heteron osaan.
- kuka sen alotti
Tosi on kirjoitti:
"Rekkiksillä onkin päässä vikaa" Kyllä hesperia opettaa
- "#¤%
Ei lesbo sinun tarvitsekkaan ymmärtää, mikä miehessä kiehtoo. Hoitele dildoas
- Ei kerta homox tee
f3mm3 kirjoitti:
Homoilla on päässä vikaa kun tykkää ottaa munaa perzeeseen! Pelkkä ajatuskin kuvottaa
Kokeile edes kerran, saatat yllättyä -;)
- Zambo
ihana soomipooka, juoda paljo kalja, karva kainalo, haise paha, pikku muna, paskane takaosa, sukat ympäri kämppä, ei osa panna naista katso vain F1 ja syödä makkara. Olen ollut mone suomipoika kotona, vaimo kanssa kun poika poissa. Minä anta vaimolle musta iso makkara, etu ja takarappu niin että joka paikka repeä. Vaimo tyytyväine sitten, minä jatka matka ja panohomma.
- J4n1n4
Miehiä tarvitaan lasten tekoon. Kun muksut on pyöräytetty ja lompakko kynitty puhtaaksi, miehen voi dumpata lähimpään katuojaan
http://www.youtube.com/watch?v=Ks-_Mh1QhMc
tässä tieteen keinoin selvitetään koko asia toimii työelämässä parisuhteessa jne jne- anna-bell
Mikäkö miehessä kiihottaa?
Kun kerran kysyttiin, niin tässä oma listani miehen seksikkäistä fyysisistä ominaisuuksista:
-Tummat (syvänruskeat tai mustat), paksut hiukset, korkeintaan olkapäille ulottuvat, ei pidemmät.
-Mieluiten tummat, ruskeat suklaasilmät, tai syvän siniset vangitsevan seksikkäät silmät.
-Miehekkäät kasvot & luusto, jykevä leuka, korkeat poskipäät jne.
-Tummat, selvästi erottuvat kulmakarvat.
-Sopivasti muhkeat, suudeltavat huulet (esimerkkinä Enrigue Iglesiaksen suu.)
-Leveät hartiat, ehdottomasti!
-Pituutta vähintään 177cm.
-Treenattu vartalo, kunnon vatsalihakset jne., joita kosketellessa/hieroessa sängyssä kiihotun. Niitä on myös mahtavaa öljytä & nuolla... ;)
-Kalu tietysti paksu, pituutta mieluiten 20-25cm, ei yli eikä ali.
-Ei silmälaseja, never. Jos heikko näkö, niin piilolinssejä vaan kehiin.
-Ja tietysti vielä viimeisimpänä lisäyksenä listaani: matala ääni (kuten esim.Herra Ylpöllä) & hyvät, herrasmiesmäiset käytöstavat.
T: 21.v.heteronainen - klöjhgföjsögjösjsöj
- Vaaleat hiukset
- siniset silmät
- pituus väh. 170 cm
- älykkyys
- empaattisuus
- hyvä huumorintaju
Vaikea tätä on tosin netissä arvioida. Tunnistan kyllä luonnossa sen "oman tyyppini" eikä joka mies sovi tähän kuvaan. Olen itse 27-vuotias nainen ja ihan nätiksi ja fiksuksi kehuttu. - päivi1
Pitkä yli 190 cm:nen raamikas, urheilullinen, rauhallinen, luotettava mies.
Kokonaisuus ratkaisee. Ei kasvot, takamus tai muu yksityiskohta. Miehen täytyy olla miehen näköinen eikä mikään hiiri. - faggotti
Mistä aloittaa :D ? Tykkään leveistä hartioista ja miesmäisen oloinen pitää olla. sänki ja ei koskaan silmälaseja koska ne on ihan kamalat.
- Jennifergay
No ei mikään. Naiset sen sijaan ovat kauniita ja seksikkäitä, ihanan pehmeä vartalo...
- Takapajulan vaivaiset
Mitä enemmän rahaa sen enemmän kiinnostaa.Vauivan voi tehdä kenenkanssa tahansa koska sossu maksaa viulut aina aikustumiseen saakka. ja siitä eteenpäinkin jos on sossun kantajäsen ja nuolija taikka retuperän hikiän sisla soitin.Eli ainoa mistä nainen on kiinnostunut on miehen iso raha-kasa.Suomalaisilla on geenit joilla ulkomuotoa ei voi mitata enemmän kuin sävelkorvaakaan.Siksi suomalaisten sukat ja pikkupöksyt pyörivät jalassa tulee ulkolaisia tänne mistä ilmansuunnasta hyvänsä hymyilemään.
- naiseton suomi-ukko?
Taidat itse olla perussuomalainen, juro & käytöstavaton "mies", joka ei kuunapäivänä ole naista saanut, saatikka seurustellut?
Siitä vaan päättelin kun noin rumaan sävyyn kirjoitit ulkomaalaisista miehistä, täytyy sinun selvästi muita kuin itsesi kaltaisia mollaamalla yrittää epätoivoisesti ja säälittävästi kohottaa heikkoa itsetuntoasi, eikö vaan?
Säälittävää, tosiaan.
Kyllä naisia kiinnostaa muukin kuin miehen iso raha-kasa, kuten hyvät käytöstavat, hyvä huumorintaju, laajakatseinen maailmankuva, empaattisuus... Näin muutaman asian mainitakseni... Sinulla tosin ei taida olla mitään edellä mainituista ominaisuuksista, joten turha sinuun on edes yrittää takoa jonkinlaista järjen hiventä.
Muista, katkeruus ei auta ketään, koskaan.
- onnellinenxxx
Mikä miehissä kiihottaa? Ei mikään, ei todella! Ne miehet jotka minä olen nähnyt niin niissä ei löydy mitään joka kiihottaisi minua. Hieltä haisevat, epäsiistit vaatteet, ei, ei, toivotonta. Ainoa mies joka kiihottaa minua on komea aviomieheni, hän tuoksuu hyvältä ja näyttää hyvältä.
- raamikasuihkunraikas
kumma viesti, joku sai sut aikanaan siitä omasta miehestäs kiinnostumaan vai oliko joku pakkomielle vaan saada suvunjatkaja ja sittemmin olet huomannut hänet jopa kiihottavaksi , ainoaksi lajinsa edustajaksi :). jos tarkoitat, että miehet ei kiinnosta siinä määrin , että pitäisi muita katella ja että olet onnellinen nykyisen miehesi kanssa, sen jotenkin ymmärtää. mutta varmaan yhtä komeita, puhtaita, raikkaalle tuoksuvia miehiä on muitakin.
- olet eksynyt
raamikasuihkunraikas kirjoitti:
kumma viesti, joku sai sut aikanaan siitä omasta miehestäs kiinnostumaan vai oliko joku pakkomielle vaan saada suvunjatkaja ja sittemmin olet huomannut hänet jopa kiihottavaksi , ainoaksi lajinsa edustajaksi :). jos tarkoitat, että miehet ei kiinnosta siinä määrin , että pitäisi muita katella ja että olet onnellinen nykyisen miehesi kanssa, sen jotenkin ymmärtää. mutta varmaan yhtä komeita, puhtaita, raikkaalle tuoksuvia miehiä on muitakin.
Miten niin suvunjatkaja? Tämähän on homopalsta.
- tcutctilciltiltc
Ja tätä passkaa ei sitten voinut kysyä heteronaisilta vaan piti tunkea tämä perrkeleen passka tänne hintttien osastolle. HV
- homomies
Ketä kiinnostaa väsyneet ja kuluneet heteronaisten mielipiteet, kun saatavilla on testosteronilla öljyttyjä homomiesten ajatuksia?
- nosix
homomies kirjoitti:
Ketä kiinnostaa väsyneet ja kuluneet heteronaisten mielipiteet, kun saatavilla on testosteronilla öljyttyjä homomiesten ajatuksia?
Koska minua ja tuskin ketään muutakaan miestä ei kiinnosta homojen mielipiteet?
- hellälesbo
nosix kirjoitti:
Koska minua ja tuskin ketään muutakaan miestä ei kiinnosta homojen mielipiteet?
Miksi kulta pieni sitten luet näitä, jos noin pistää vihaksi?
Jos hintti esittää kysymyksen toiselle hintille, niin kai se on luontevampaa laittaa hinttipalstalle, vai mitä? Katsos kun hinttiä ei kiinnosta heteronaisten vastaukset.
Jos sinua taas ei kiinnosta hinttien vastaukset, niin älä lue hinttipalstaa pikkuinen :)
- nainen1
kyllä tärkeintä on kemia ihmisten välillä ja että ihminen on älykäs ja keskustelu
taitoinen. itse kiinnitän ensin huomion kasvonpiirteisiin ja silmiin. Suuruuden hulluja äijiä.
Naista EI KIINNOSTA pullottava etumus. Ämmiä ei senkään vertaa: Homo Erectio-naaras käyttää sexiä AINOASTAAN väkivallan välineenä. Ei mihinkään muuhun.
Syy on se, että VAIN siihen perustuu koko ihmiskunta ja sivilisaatio. Kaikkein väkivaltaisimmin sitä käytetään Suomessa. Vai MIKSI te luulette että Suomi on maailman paras maa, KAIKILLA yht.k.-mittareilla mitattuna? Maa, jossa ei ole minkäänlaisia luonnonvaroja, eikä ikinä ole ollut edes porukkaa niin paljon että olisi voinut varastaa elintason muualta. Kuten Ruåtsalaiset 1600-luvulla.
Oletteko milloinkaan kuulleet naisesta, joka olisi MAKSANUT sexistä yhtään mitään?
Entäpä miehestä, joka EI OLISI maksanut?
Eniten maksaa ukkomiehet, jotka maksaa silloinkin, kun EI SAA sitä. Ukot maksaa sexistä 1000x enemmän kuin satunnaiset seikkailijat. Sitten se vasta kalliiksi tulee, kun lakisääteisesti heitetään pihalle omasta perheestään. Kuten länsimaissa on pääsääntö.
Revi siitä huumoris.Miksi näiltä sivuilta ei tahdo kaivamallakaan löytää rek.nimimerkkiä? Puun takaa viskotaan kiviä urakalla.
- yx viisas
Eipä tuo sinunkaan rekisteröity nimimerkkisi taida ihan oma nimi olla ja paljasta kaikille, että kuka olet. Ei ole ihan viisasta olla aina "rehellisesti" omalla nimellä avoimena, koska joku hullu voi vetää herneen nenään vaikka mistä syystä ja ilmestyä kotiovellesi kutsumattomana vieraana, näistähän aina varoitellaan.
yx viisas kirjoitti:
Eipä tuo sinunkaan rekisteröity nimimerkkisi taida ihan oma nimi olla ja paljasta kaikille, että kuka olet. Ei ole ihan viisasta olla aina "rehellisesti" omalla nimellä avoimena, koska joku hullu voi vetää herneen nenään vaikka mistä syystä ja ilmestyä kotiovellesi kutsumattomana vieraana, näistähän aina varoitellaan.
No, senkun vetää ja ilmestyy. Tervetuloo vaan, päästään hieman intiimimpään keskusteluun.
Tuo rekisteröity nimimerkki tarkoittaa, että sivuston ylläpitäjällä on ne tiedot, jotka kotiovelleni johtaa. Niin että: Siitä sitten vaan.
Heittopussinimmarit tarkoittaa piiloutumista puskaan ja sitte pakoon. Ei sekään reilulta vaikuta.
Jos ottaa kaaliin, voin aivan hyvin vastata sanoistani myös omalla nimelläni ja naamallakin. Missä tahansa foorumilla. KAIKKI vastaväitteet ovat erittäin tervetulleita.
Tästä voit aloittaa:
http://www.alkuperamme.blogspot.com.
Siinä on sivilisaation ja ihmiskunnan alku ja perusta. Yhä edelleen.- yx viisas
vihtori.pontto kirjoitti:
No, senkun vetää ja ilmestyy. Tervetuloo vaan, päästään hieman intiimimpään keskusteluun.
Tuo rekisteröity nimimerkki tarkoittaa, että sivuston ylläpitäjällä on ne tiedot, jotka kotiovelleni johtaa. Niin että: Siitä sitten vaan.
Heittopussinimmarit tarkoittaa piiloutumista puskaan ja sitte pakoon. Ei sekään reilulta vaikuta.
Jos ottaa kaaliin, voin aivan hyvin vastata sanoistani myös omalla nimelläni ja naamallakin. Missä tahansa foorumilla. KAIKKI vastaväitteet ovat erittäin tervetulleita.
Tästä voit aloittaa:
http://www.alkuperamme.blogspot.com.
Siinä on sivilisaation ja ihmiskunnan alku ja perusta. Yhä edelleen.Jos äärimmäisyyteen mennään, niin kyllä rikollisia harrastavat surffailiujat löytyvät m.m. ip-osoitteidensa perusteella, olivat sitten kirjautuneet mihinkään tai ei, joten en usko olevani ketään paossa. Jos satu esittämään kärjekkäitä tai äärimmäisiä mielipiteitä, jotka eivät esim. poliittisella kentällä jokaista miellytä, on minua kohtaan huomattavasti mukavampaa ettei joku tule leipomaan naamaani haluamaansa muotoon jos ei näkemykset kohtaa. Siihen minulla on myös oikeus, kuten myös puolustautua ja hyökätä sanallisesti muiden eriäviä mielipiteitä vastaan turvallisesti omasta tietokoneestani käsin. Voin sen myös suoda mielelläni toisille, koska mielestäni täällä sanaillessa ne asiat riitelevät, ei ihmiset keskenään.
yx viisas kirjoitti:
Jos äärimmäisyyteen mennään, niin kyllä rikollisia harrastavat surffailiujat löytyvät m.m. ip-osoitteidensa perusteella, olivat sitten kirjautuneet mihinkään tai ei, joten en usko olevani ketään paossa. Jos satu esittämään kärjekkäitä tai äärimmäisiä mielipiteitä, jotka eivät esim. poliittisella kentällä jokaista miellytä, on minua kohtaan huomattavasti mukavampaa ettei joku tule leipomaan naamaani haluamaansa muotoon jos ei näkemykset kohtaa. Siihen minulla on myös oikeus, kuten myös puolustautua ja hyökätä sanallisesti muiden eriäviä mielipiteitä vastaan turvallisesti omasta tietokoneestani käsin. Voin sen myös suoda mielelläni toisille, koska mielestäni täällä sanaillessa ne asiat riitelevät, ei ihmiset keskenään.
No jos joku yrittää leipoa minun naamaani, niin syyttäköön itteensä. Meinaan että se onkin sen leipurin naama, joka muotoillaan uudelleen. Eikä välttämättä kauniimmaksi.
- 4324+534
Silmät, hymy, käsivarret & alaselän ja pepun väliset kaaret. Nam.
- Nainen0
Haluaisin olla homo mies, homo miehet on useimmiten niin komeita.
- nohomomies
ei vaan täältä Suomesta meinaa löytää komeita homoja.
- 160-190cm.
REHTI ja YSTÄVÄLLINEN.
- piipi tin
Itselleni "ne" jutut on kauniinmiehekkäät persoonalliset kasvot, hoikka rakenne ja pituus. Sain mitä halusin, kaikilla herkuilla. Vielä kun ois aikuinen kypsä ihminen, se on vähän siinä ja tässä, mutta kuulemmahan me tytöt halutaan pahoja poikia? Pääasia kun ei tee mitään pahaa, sydämeltään hyvä vaikka käyttäytyy kakaramaisesti.
minusta mieheltä täytyy löyyä muutakin kuin aivot...ehen täytyy omata käyttäytymistavat... myös siinä kohtaa että ei painosta mihinkään... ei mies saa ollu pelkkää lihasta....
miehen täytyy omata käyttäytymistavat... eikä mies saa painostaa liikaa...mies ei saa olla pelkkää lihasta*
- totta se on
Kauneus tulee sisältä.
- Niinsevainon
... tai housujen sisältä.
- etkö tiedä?
Otetaanpa käänteinen kysymys. Mitä kiihottavaa naisessa on? Nykynainen ei ole muuta kuin tissit, hiukset, ripset ja korkkarit. Kuvassa oikealla puolella Stefanie Fernazed, entinen miss Universum. Meikattuna parhaimmillaankin vain hyvännäköinen, mutta ilman meikkiä täysi tavis ns. "ei-minkään-näköinen".
http://nd03.jxs.cz/375/087/53ad1f0fa7_54874130_o2.jpg
Tässä joku ihan tavallinen miesmalli, joka ei ole mister maailma titteliltään. Ei näy tekohiuksia, ripsiä. Ei tarvita loisteliasta iltapukua ja korkkareita, jotta näyttäisi hyvältä.
http://3.bp.blogspot.com/-PgdeVJjk-eM/TsUhub6UbTI/AAAAAAAAB2c/r0kobnRT-Lk/s1600/PedroMologni3.jpg
Mies on luonnostaankin usein sitä, mitä nainen ei voi koskaan olla. Jumala loi miehestä paremmannäköisen sukupuolen. Lisättäköön kuitenkin, että 95% miehistä ei ole hyvännäköisiä. - :) :(
gay forumiin jouduin
- aatonaattoa
Miehessä kiehtoo kaunis käytös ja ihana hymy.Hymyn tietenkin näkee aika pian ja käytöksen myöhemmin,kun tutustuu toiseen paremmin.Huomaavaisuus ja siisteys,puhtaus.Loput tuleekin sitten pisteenä IIN päälle!Kaikille hyvää Uutta Vuotta!
- aatonaattoa
Miehessä kiinnostaa hymy,kaunis käytös ja huomaavaisuus.Käsiin myös ekaks kiinnitän huomiota,jos siis ovat näkösällä,siisteys,puhtaus..Kaikki muu tulee sitten pisteenä iin päälle.Kaikille Hyvää Uutta Vuotta!
- neiti^
hiukset, silmät, hymy ne huomaan ensimmäisenä....
- hulivilipoika
Mikään ei kiehdo niin paljon kuin ystävällisyys ja turvallinen olemus, saa olla mielellään pari vuotta vanhempi. Mun salainen pahe on Mad Menin Don Draper, josta tosin on turvallisuus kaukana.
En tykkää laiheliineista, eikä tarvitse olla mitenkään treenattu, kunhan on jotakuinkin sopusuhtainen. Takapuolia en kyttää, kasvot ovat tärkeimmät. Parasta on kuitenkin hyvä huumorintaju ja nokkeluus/älykkyys.
Mikään ei ole niin suuri turn-off kuin tyhmät jutut. Tällä en tarkoita hulluttelua tai alatyylisyyttä, vaan ihan sitä, että kaikki jää jonnekin pintatasolle pyörimään tai että äijä on täysi tosikko. Housujen sisusta kiinnostaa vasta sitten, kun kaikki edellä mainittu on kohdallaan. - Nippö
Ulkonäköä korostetaan liikaa, mutta totta on sekin, että jos ulkonäkö ei millään tavalla (vaikka sitä ei tärkeänä pitäisikään) kiinnosta/natsaa omien juttujen kanssa, niin ei sitä sitten myöskään kiihotu... Tästä voi saada nyt väärän kuvan, mutta on yksi sana hukassa... Joka tapauksessa, onhan se etu jos pitää itsestään ulospäin huolta, tuskin naiset rasvalettejä haluaa...
Itse naisena en kiinnitä ulkonäköön muuta huomioita, kuin että miellyttää jollakin tavalla, kyllä se on SISÄINEN KAUNEUS mikä saa minut hullaantumaan toiseen, se mitä mies on todella sieltä sisältä, jos löytyy kultainen sydän, niin kyllä se ulkonäön voittaa.
Valloittava hymy ja samalla silmiin katsominen, saa kenet tahansa naisen polvistumaan jalkojensa juureen. Huumorikin tietyssä suhteessa. Mitä kohteliaampi mies on, sen paremmin naiset kiinnittävät huomiota ja haluavat itsekin saada kyseiseltä henkilöltä sitä. - Raputyttönen
Ite oon huomannut et se on tosi tärkeää et mies haluaa mua seksuaalisesti.
- h0h0h
Miehille käy pillu kuin pillu, ellet sitten ole todella ruma. No, eipä sulla oo ainakaan rima kauheen korkeella!
- 16+4
Tapailin joskus erittäin hyvän näköistä urheilullista miestä, mukavan luonteinen ja kohteliaskin hän oli. Miekkonen oli minusta erittäinkin kiinnostunut ja olisi halunnut seurustelu suhteen, mutta minä en tuntenut niin syvää vetovoimaa tähän kaveriin hyvästä ulkomuodosta huolimatta, ei vain ollut kotoisa olo miekkosen kanssa.
Nykyinen ukkelini on aikas pulska, mutta sillä on mitä mahtavin luonne ja huumorintaju ja ollaan niin samalla aaltopituuksilla ja ja kaikkea! on se vaan rakas sellaisenaan!
joten päivän opetus! ei se ulkonäkö, vaan se luonne ja kyllä sen sitten huomaa kun kemiat oikeesti pelaa! - Sihtisilmä
Hi,hi tietysti takalinkki ja lukitustappi ovat ne parhaat paikat.
- esfrsdgsdfsd
No jokaista kai kiinnostaa eri asiat (koska erilaiset miesmaut on melki kaikilla), mutta itse tykkään eniten huumorintajusta, seurassa tulevasta turvantunteesta ja muutenkin hyvästä seurasta.
- semmon on mun -
tuleva mieheni,
miehen tärkeimmät ominaisuudet :
rehellisyys, pystyy sitoutumaan pysyvästi ystävänä,
uskollisuus,
raha kummasti rauhottaa, sympaattinen, empaattinen, rakastettava,
sopiva just minulle,
semmonen tavallinen lökäpöksy, älykäs, söpöliini,
mies joka hallitsee minun kaikki tarpeeni, siis osaa otaa omakseen, haluaa omistaa meikä typykän, puolustaa tarvittaessa uhkaavilta vaaroilta,
on mies paikallaan, - 2+14
Ei miehiä tarvita yhtään mihinkään. Lasten siittämiseen korkeintaan
- puuma
Lukaisin nopeasti muutaman naisen vastauksen ja tuntuu siltä että se mikä toista kiihottaa niin toista ällöttää. Eli jokaiselle löytyy jotain.
Itseäni kiinnostaa ruskeat silmät ja tummat hiukset, hoikka/normaali vartalo, ei kauheasti lihaksia. Revityt farkut jalassa. Hyvä peppu. Hiukset muodikkaasti leikattu ja viimeistelty geelillä tms. Kävelytyyli. Itsevarmuus ja rentous. Ei kuitenkaan itserakkaus/ suuri ego joka paistaa kauas. Matala ääni. Käheä ääni. Hyvä tuoksu. - maaritti2
Mulla on ollut kaksi huonoa pitempiaikaista miessuhdetta, joten arvostan miestä, joka pitää naista kuin kukkaa kämmenellä herrasmiesmäisellä otteella ja pukeutuu siististi sekä on sosiaalisesti älykäs ja karismaattinen. Ei siis tarvitse olla paksua lompakkoa tai sliipattua ulkomuotoa. Makuja on monenlaisia, joitakin kiinnostaa rahakas mies. Karismaan vaikuttaa myös persoona. Mies, jolla on itseluottamusta ja tuntee itsensä (sinut miehisyytensä kanssa) ei korosta itseään tai latista muita ja tämä on sitä karismaa ainakin minun mielestä.
- erhrtd
Hmm ulkonäöllisesti varmaan katse/silmät mihin tulee kiinnitettyä huomiota ja sisäisesti huumorintaju, rento asenne, elämäniloisuus...
- ;););)
ihana soomipooka, juoda paljo kalja, karva kainalo, haise paha, pikku muna, paskane takaosa, sukat ympäri kämppä, ei osa panna naista katso vain F1 ja syödä makkara. Olen ollut mone suomipoika kotona, vaimo kanssa kun poika poissa. Minä anta vaimolle musta iso makkara, etu ja takarappu niin että joka paikka repeä. Vaimo tyytyväine sitten, minä jatka matka ja panohomma
- VITTU errtreryeryr
Perkele gay pantu pääotsikoihin.
- omakokemus asiasta
Tuohan on täysin selvä asia homo mies on syntynyt työn kehoon ja saanut pojan sukuelimet siksi himoaa miestä eli todellisuudessa on tyttö...eli kaikki on sikin sokin
- petrogay
Muheva pantava takamus, lihaksikas vartalo ja selkä, siniset silmät, tummat hiukset, Atleettisuus, pullottava etumus, intensiivinen katse, voimakas seksi peto. Sellaiset hunk tyypit pistää sekaisin. Onko ketään täällä kikissä? petrogay
- Kummaa taikaa
On se kumma mikä se voi olla ,ei selviä immeisen elinaikana . Siis mikä piirre ihmises se on kun kiinnostaa . Taikuus , se on taikuutta . Ainakaa mitää järkee
siin ei oo . - 69gay
Uhhhh miezii ainasgi giihottaa pelccä ajatusci isost molost miun tiucas pebareijäs. Ja sit toine boitsu rsiscaamas miuu suuhun. Mmmmm...
- lapsivesituli
mulla vipattaa homotutka!
- mystillistä
Ensin kasvot ja toiseksi hyvä kroppa miellyttää.
Kerran tapasin miehen tansseissa ja meidän katseemme kohtasivat ja siini oli jotakin maagillista.
Tuo kiihoitus kesti kolme vuotta. - Pegasos
Tässäpä ne:
-Tanssitaito,
-Hyvä käytös
-Hyvät hampaat ehdottomasti, ei rikkinäiset eikä puuttuvat.
-Ruskeasilmäinen ja tummahiuksinen.
-Hygienia parasta laatua.Puhdas .
-Kassien kiihottava tuoksu
-Paksut hiukset. ei kaljua, eikä kaljuuntuva, eikumi paista päänahasta.
-Rehellinen ja huumorintajuinen
-Turvallinen yli 185 cm pituus, siis raamikas mies, ei bodaus lihaksia.
- Puhtaat ja ehjät vaatteet.
-Rahaakin saa olla ja omaisuutta.Miehellä jotain pielessä, jos ei 50v kävuoteen asti ei mitään omaisuutta ja luottotiedot menny----luuseri! - anne62
Kädet ja silmät ja koko kroppa; se, jos kantaa itsensä asialllisesti. Tai komjasti.
- asdfghj3
Voisiko nämä heteronaiset mennä jonnekkin muualle? Ketään ei kiinnosta teidän postaukset homo-alueella.
- peppuu
peppu! ja ulkonäkö ;)
- Robbani
Täytyy sanoa, että komeat miehekkäät kasvot, hiki (siis sellainen hyvä, puhdas hiki, joka tulee tekemisestä), lihaksikaat käsivarret ja myös kiimainen roiskaus... jos näin voi asiaa kuvata.
- avioliittotietenkin
Saatanan hassut
hölmöt.
Suurin osa ns.
miehistä on henkisesti
naisia.
Se on vähän kuin
se että yksisilmäinen
ihminen on sokeiden keskuudessa
kuningas.
Samalla tavalla hyvä
mies on itsekkäiden miesten
keskuudessa kuningas.
Omasta kokemuksesta kirjoitan.
Siinnä on kuitenkin vain sellainen
kertakaikkinen ristiriita,
että hyvä mies ei voi
olla kuin yhden naisen mies!
Se johtaa siihen,
että kaikki hyvä miehet ovat
avioliitossa. - HETMIES
Ei Mikään.
sixpack... No ei kyllä Mielummin vähän mahaa tai pyöreyttä mistä ottaa kiinni kun luutaa. Parta on seksikäs, tai parransänki.
- Anonyymi
Kun jossain uimahallin tai kuntosalin pukkarissa/suihkutiloissa tms. pääsee näkemään hyvännäköisen miehen alasti takaapäin siten, että näkee pepun lisäksi samalla vilauksen kiveksistä. Ihanaa jos miehellä on niin iso muna, että sen näkee roikkumassa jalkojen välistä myös takaapäin. Lihaksikkaat takareidet, kiinteä pylly, vahvat käsivarret, miehekkään aistikas niska – ja siihen jos vielä kirsikkana kakun päällä (tai alla :D) pääsee näkemään pilkahduksen treenattujen pakaroiden välissä roikkuvista munista, niin näky on sellainen, että alkaa taatusti panettaa. Se kiihottaa miehissä eniten.
- Anonyymi
Kyllä se on iso kyrpä joka kiihottaa.
- Anonyymi
Minua ei miehet kiinnosta muuten kuin seksin vuoksi.
En tykkää enkä voi/halua suudella enkä halailla.
Korkeintaan suukottelen pakaroita,terskaa jne.
Tykkään runkata kun mies katselee, nuorempana annoin peppua vanhemmille miehille, vanhempana olen kokeillut itse panna nuorempaa miestä peppuun. Se on se seksi, ainoastaan seksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1012598Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302355Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen192158Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663971716- 1131570
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1631297Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2681110- 711004
- 79956
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178920