minulla 20.12 hysteroskopia,pelkään nukutusta valtavasti,ikävien kokemusten takia.hoitaja kertoi,voi harkita myös spinaalipuudutusta.kenellä kokemusta miten sivuvaikutuksia tullut puudutuksesta?taidan ehkä unijukan puolee kallistua kuitenkin.olen kuullut kovaa kutinaa,päänsärkyä ha huimausta.
spinaalipuudutus vai nukutus!!!
5
633
Vastaukset
- Oma kokemus
2 spinaalipuudutusta ja ei kummempia sivuvaikutuksia. Hieman pahoinvointia leikkauksen aikana, mutta siihen annetaan lääkitystä. Jälkeen sitten tärinää ja palelua ja pistelyä, kun tunto palailee. Mutta en muista kyllä mitään päänsärkyä tai huimausta. Nukutuksen jälkeen kauheinta on se hiivatin oksentelu.. Mielummin puudutus, jos voi valita.
- Vaihtelee!
Näköjään kokemukset vaihtelee kummastakin henkilökohtaisesti. Minulla spinaalipuudutuksen hävitessä ei ole tullut mitään tuntemuksia, tunto vaan palailee vähitellen. Puudutuskin on onnistunut sikäli hyvin ettei päänsärkyä ole tullut (kolme kertaa tehty).
Nukutuksen jälkeen minulla ei ole pahoinvointia (jos sellaista on ollut ennen, voi pyytää tehokkaampaa pahoinvointilääkettä ennakkoon) mutta minä palelen aina herätessäni ja silloin tuodaan lisää peittoja, parhaimmillaan on annettu peitto jonka sisään puhallettiin lämmintä ilmaa.
- Trino
Nykyään saa myös kolmannen vaihtoehdon! Paikallispuudutus, tässä puudutetaan ainoastaan leikkattava alue. Tästä on hyvät kokemukset, ei pahoinvointia, oksentelua tai mitään nipistelyjä.
- Neljäs ja viides
Ja nukutuksistakin hysteroskopiaan riittää lyhyemmät ja kevyemmät versiot kuin ns. norminukutus.
- ajatus sekaisin
Neljäs ja viides kirjoitti:
Ja nukutuksistakin hysteroskopiaan riittää lyhyemmät ja kevyemmät versiot kuin ns. norminukutus.
pitää katsoa mitä lääkäri nyt suostuu tekemään asian kanssa,kiitos vastauksista!!
paikallispuudutus pois suljettu ainakin,näin hoitaja kertoi.tunti varattu aikaa minun toimenpiteeseen.
mutta mietin asiaa vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212266
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242153Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13968Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15754Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32679