Ihastunut tanssipariin!!

Poika -96

Miten voisi iskeä vanhojentanssiparin? Kyseinen tyttö on tosi kaunis ja mukava, mutta ei vaan tunneta kovin hyvin. Vinkkejä?

26

4153

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MASTΣƦ✘

      Sen verran sanon, että kannattaa sitten varsinainen tunteiden tunnustaminen jättää tanssien jälkeen. Koska jos sanot nyt heti alussa että pidät hänestä, mutta hän ei pidäkkään sinusta niin sitten on hieman awkward tanssia loppu aika.

    • Poika -96

      Ehkä niin on viisainta, mutta ehkä tanssien jälkeen liian myöhäistä kertoa. =0

    • entinen lukiolainen

      No sullahan on kaikki harjoitukset aikaa tehdä vaikutus... ja kai te sitten vietten sen parin johonkin ravintolaan tanssien jälkeen tms? Ei mitään noloa tunnustusta, juttelet sille ja tutustut paremmin ja katot johtaako se mihinkään. Ehkä lukion paras chanssi noi tanssit saada naista...

    • IhastunutTyttö96

      Vastaan varmaan myöhään, mutta mulla on ihan sama ongelma! Pojalta kysyttyäni aloin ihastua häneen, mutta en uskalla sanoa mitään ainakaan ennen kurssin loppua.. En osaa neuvoa, mutta et ainakaan ole ainoa:) Missäpäin asut? Ihan vaan ylimalkaisesti, en oo stalkkeri tms.

    • Vinkki nro1

      Oo sille tosi kohtelias ;) !!

    • Poika -96

      Kiitoksia neuvoista, mutta tuskin paljastan ihastustani ennen kurssin loppua...ehkä ensi kesänä..tai en tiedä. Asun länsi-suomes.

    • Kokemusta on..

      Ehkä ensi kesänä.. Eli ei koskaan.

    • Poika -96

      En anna tietenkään tään asian vain olla, kyllä siis aion tunnustaa tytölle tunteeni, en vain tiedä miten. Neuvoja?

      • ...

        ????


    • IhastunutTtyttö96

      Älä pamauta tunteitasi päin hänen naamaansa, se saattaisi säikyttää hänet. Yritä tutustua häneen kurssin aikana ja kerro sitten hellävaraisesti, mutta selkeästi, vanhojentanssi päivänä tunteistasi. Se on tänän vuonna ystävänpaivä, joten voit liittää tunteidesi kertomisen siihen;) Saanko kysyä etunimeäsi?

      • Poika -96

        Tuossa on järkeä. Koita arvata etunimeni?


    • asdhfjgghfds

      Parasta on kun tunteita ei tarvitse kertoa ihan puskan takaa - tilanne kyllä menee etiä päin jos on mennäkseen, kunhan muistat ite osoittaa kiinnostustasi eleillä ja pienillä teoilla. Yllättävää, mutta totta on se, että ihmisestä pystyy arvaamaan aika paljon vain tarkkailemalla;)

    • IhastunutTyttö96

      No, kiitos! Minulla ei ole kokemusta asiasta, joten heitin vain "villin" ehdotuksen. Että arvaisin etunimesi? Alkaako se kenties kirjaimella M?

    • IhastunutTyttö96

      Missä olet? Alkaako nimesi kirjaimella M?

      • wannaknow1

        mistä mahdat itse olla?? itsellä alkaa M:llä ja hieman vastaava tilanne


    • Poika -96

      Sori, kun vastaan vasta nyt. Ei valitettavasti ala kirjaimella M. En siis ole etsimäsi henkilö.

    • fgjhgjnhjgh

      Vaikee tilanne.
      En suosittele tunteitten kertomisen jättämistä tanssipäivään. Sillon on aivan tarpeeks muutakin jännitettävää.
      Pieniä spontaaneja vihjauksia vaan. "Sä tanssit hyvin. Oot muuten nätti. Ollaanks me susta hyvä pari?" Siinähän pakosta tutustuu. Kunhan tuijotat sitä tarpeeks silmiin nin jossain vaiheessa tulet paljastaneeksi tunteesi.

      • Juuh96

        Joo, toi oli aika hyvä, et katot vaan tyttöö silmiin ja hymyilet aina kun näette toisenne eli ei vaan tanssi tunneilla. Oot sille vaan ystävällinen ja yritä vaikuttaa mahdollisimman uteliaalta, mut ei kuitenkaan liian. Tärkeintä on näyttää sille että oot positiivinen ja yritä naurattaa tyttöä. :)


      • Poika -96
        Juuh96 kirjoitti:

        Joo, toi oli aika hyvä, et katot vaan tyttöö silmiin ja hymyilet aina kun näette toisenne eli ei vaan tanssi tunneilla. Oot sille vaan ystävällinen ja yritä vaikuttaa mahdollisimman uteliaalta, mut ei kuitenkaan liian. Tärkeintä on näyttää sille että oot positiivinen ja yritä naurattaa tyttöä. :)

        Joo hyviä vinkkejä. :) En tiedä tosin pitäisikö parini mua ihan hulluna, jos kertoisin hänelle tunteeni. Mistä voisin tietää olisko hänkin mahdollisesti kiinnostunut minusta?


      • Myös wanha
        Poika -96 kirjoitti:

        Joo hyviä vinkkejä. :) En tiedä tosin pitäisikö parini mua ihan hulluna, jos kertoisin hänelle tunteeni. Mistä voisin tietää olisko hänkin mahdollisesti kiinnostunut minusta?

        Kannattaa vain olla kohtelias parillesi. :)


      • Poika -96
        Myös wanha kirjoitti:

        Kannattaa vain olla kohtelias parillesi. :)

        Asia ei ole yhtään edennyt. En vain tiedä kuinka voisin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tunnustaa tunteeni. Vai pitäisikö unohtaa koko tyttö, ehkä elämä olisi paljon helpompaa niin. :) Apua, mitä mä teen?


      • 17v poika
        Poika -96 kirjoitti:

        Asia ei ole yhtään edennyt. En vain tiedä kuinka voisin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tunnustaa tunteeni. Vai pitäisikö unohtaa koko tyttö, ehkä elämä olisi paljon helpompaa niin. :) Apua, mitä mä teen?

        Ei kannate unohtaa sitä tyttöä
        Se viepii aikaa juttele sen kanssa kysy
        onko se sinkku
        kysy sitä joku päivä ulos


    • bdjknbjd

      Älä nyt vielä luovuta!

      Kannattaa jutella sen kanssa, yritä tutustua siihen, kysy vaikka aluksi ihan perus kysymyksiä esim koulusta, harrastuksista jne
      Pyydä sitä ulos, voit vaikka sanoo et ois kiva tutustuu paremmin kun ollaan tanssipari tai jotai tollasta :D
      Hymyile sille, kato silmiin, ole kohtelias, moikkaa käytävällä, mee tanssiessa sitä lähelle :D
      jos et yritä et voi saada mitään!

      kysyks se muute sua vai kysyitkö sitä?

    • 13+14

      onko tilanne edenny? :O

    • 96tyttö

      Tääki tosi pahasti myöhäs mut niitte tanssie jälkee sanot sille tytölle et siust on ollu tosi kiva viettää aikaa sen kans sil kurssilla ja kysyt jos se haluis joskus lähtee siu kaa johonkii :-)

    • Anonyymi

      Kymmenen vuotta näinmä viime viestistä tässä langassa, mutta on munkin pakko tunnustaa että olen täysin ihastunut tanssipariini. Hän (tyttö) kysyi minua tanssiparikseen wappi ryhmän kautta ja sit kun tanssit alko oli neljä ekaa harkkaa ihan normi vähän akward kun kumpikaan toisiamme pahemmin tunnettu. Sitten siinä toisella viikolla jotain muuttui radikaalisti ja juttu alko luistaan meidän välillä ja huomasin itseni eräänä iltana sängyssä makoillessa että perhana minähän olen ihastunut häneen. En tiedä olenko vain epätoivoinen/sokea mutta jotenkin saan vahvan vaikutelman että hänkin olisi minusta kiinnostunut tai sitten hän on vain super mukava. Jotenkin vain tuntuu että tässä nyt vois olla jotain sillä ihastus tuntuu täysin erille millekkä muut ihastumiset on aikoinaan tuntunut. Kolmisen tuntia sitten oli ensimmäinen harkka sitten joululoman ja ihastuin häneen vielä enemmänkin, sillä emme nähneet joululomalla muutakuin WhatsAppissä laitoin hänelle jouluna joulun onnetuksen ja hän laittoi takaisin. Olen miettinyt että jos tämän harkka ajan yritän tutustua häneen paremmin ja olla mukava niin voisi wanhojen tanssien jälkeen kysyä että lähtisikö hän kanssani ulos vaikka ystävänpäivänä.

      Ja olen vähän yli ajatteleva ihminen joten jos joku näkee tämän niin kaikki apu on tervetullutta! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe