Elikkäs tarviin jotaki töitä jota voisin tehä et saisin rahaa äkkii. Haluaisin sellasen pienen lemmikin, mutse pitäis maksaa iha ite ja siihe menee pari sataa. Ni onks mitää ideoit miten voisin saada töitä jost saa vähän palkkaa? En haluais mennä mihinkää tori myyjäks tai mitää ku oon 12v ja 135cm pitkä ni se ois noloo...
Tarviin töitä
12v tyttö
2
272
Vastaukset
- ade
12v ei pääse minnekkään töihin sillä pitää olla enintään 14v samana vuonna 15v täyttävä että pääsee esim kesätöihin tai sitten sinne tori myyjäksi mutta voit kuitenkin esim sukulaisille tai tutuille tehdä taskurahaa vastaan töitä
- vvlg
Mun 9v broidiki on 145cm ja jos oot tyttö niin sun pitäis olla vaa pidempi xD ei pahalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760